مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

اصول موفقيت چيست؟ همه انسان‌ها، در زندگي به دنبال موفقيت هستند و تقريبا زمان زيادي را صرف تلاش براي رسيدن به موفقيت مي‌كنند، ولي تنها برخي در اين مسير به كاميابي مي‌رسند. سوال اساسي اين است كه اين افراد موفق چه اصولي را براي رسيدن به موفقيت رعايت مي‌كنند؟ تعريف واحدي در مورد موفقيت در زندگي وجود ندارد، ولي آنچه واضح است در مسير رسيدن به آن، فراز و فرودهاي فراواني وجود دارد. شرط پشت سر گذاشتن سختي‌ها و مشكلات، داشتن آگاهي و دانش كافي در مورد شرايط لازم براي رسيدن به موفقيت است. در ادامه اين مقاله به بررسي 13 اصول موفقيت و نقش آن در رسيدن به اهداف و رويا‌ها مي‌پردازيم. براي كسب اطلاع بيشتر از مباني موفقيت كليك كنيد.

منبع: موفقيت

 

اصول موفقيت | موفقيت چيست؟

موفقيت به معني رشد و پيشرفت در تمام ابعد زندگي است. موفقيت در شغل، در سلامتي، در روابط اجتماعي، در عشق، آرامش و... را مي‌توان از ابعاد مختلف موفقيت ناميد. اما موفقيت در اين ابعاد به آن معنا نيست كه طبق كليشه‌ها و تائيد نظر ديگران پيش برويد. مهم ترين تعريف موفقيت اين است كه زندگي خود را در دست گرفته و با وجود تمام مشكلات به آن چيزي كه هدف شماست برسيد. در اين مسير بايد هدف را به خوبي شناسايي كرده و با روش‌هاي صحيح و اصول موفقيت در جهت رسيدن به آن گام برداريد. براي شناخت بيشتر از موفقيت در زندگي كليك كنيد. 

ضرورت آشنايي با 13 اصول جهاني موفقيت

كسب آگاهي و دانش كافي، پيش زمينه موفقيت در هر كاري است. پس براي اينكه بتوانيد استعدادهايتان را شكوفا كنيد، بايد با اصولي كه تاثير گذاري آن‌ها جهت كسب موفقيت در جهان تاييد شده است، آشنا شويد. بهره گيري از تجارب ديگران و كسب دانش درباره روش زندگي افراد موفق به شما كمك مي‌كند كه از ميانبرهاي موجود استفاده كرده و هر چه سريعتر به پيشرفت و موفقيت برسيد. براي كسب اطلاعات بيشتر از اصول موفقيت و روش زندگي افراد موفق كليك كنيد. 

چرا تلاش براي موفقيت؟

13 اصول موفقيت در جهان براي زندگي چيست و چه تلاشي را مي‌طلبد؟ در ابتدا بايد با مفهوم موفقيت آشنا شويد. تلاش براي موفقيت به معناي تلاش براي كسب شادي و خوشبختي نيست؛ چرا كه ابتدا شما بايد خوشبختي را در درون خود بيابيد تا به سوي موفقيت حركت كنيد. در مسير رسيدن به موفقيت به تدريج قوي مي‌شويد، رشد مي‌كنيد و مي‌آموزيد كه چگونه زندگي كنيد.

طبق اصول موفقيت در جهان، در مسير رسيدن به خواسته‌ها، بايد اهداف خود را به گام‌هاي كوچكتر تقسيم كنيد. هر كدام از اين مراحل مشكلات، محدوديت‌ها و همچنين فرصت‌هاي رشدي خاصي را ايجاد مي‌كند كه چگونگي طي كردن اين مسير، تعيين كننده كاميابي يا عدم موفقيت است. البته در راه رسيدن به موفقيت نبايد از ديگر جنبه‌هاي زندگي مانند شادي يا اوقات فراغت غافل شد، چرا كه مديريت استرس و داشتن آرامش دروني، اين مسير را برايتان زيباتر خواهد كرد.

13 اصول جهاني موفقيت چيست؟

در ادامه به اصول موفقيت در جهان اشاره مي‌كنيم:

1- خود را براي شكست‌هاي احتمالي آماده كنيد.
2- با افراد موفق نشست و برخواست داشته باشيد و از اصول موفقيت آن‌ها آگاه شويد.
3- از تجربه افرادي كه قبل از شما اين مسير را طي كرده‌اند استفاده كنيد.
4- در مورد مسيري كه طي مي‌كنيد اطلاعات كافي كسب نماييد.
5- در ابتدا با گام‌هاي كوچك شروع كنيد تا ريسك شكست كم شود.
6- به تنهايي وارد مسير موفقيت نشويد و از كمك اطرافيان استفاده كنيد.
7- برآوردي از ريسك‌هاي احتمالي داشته باشيد و ميزان هزينه احتمالي را محاسبه كنيد.
8- دست از تلاش بيهوده برداريد، به خود زمان بدهيد و موقعيت‌هاي گذشته را تحليل كنيد تا به نقاط ضعف خود پي ببريد. 
9- از كمك مشاوران در زمينه اصول موفقيت و رسيدن به آن استفاده كنيد.
10- اهداف خود را يادداشت كنيد.
11- برنامه زماني دقيق براي رسيدن به اهداف داشته باشيد.
12- لوازم مورد نياز مسير را تهيه كنيد.
13- به جاي خودسرزنشي به خاطر اشتباهات، با خود مهربان باشيد و روش‌تان را عوض كنيد.

چگونه از 13 اصول جهاني موفقيت استفاده كنيم؟

اين 13 اصول موفقيت در جهان را در هر زمينه‌اي مي‌توانيد به كار ببريد. پيش زمينه اجراي اين 13 اصل، داشتن يك شخصيت قوي است. نظم، برنامه ريزي، عدم ترس از شكست و پشتكار در توانايي شما در پيشبرد اهدافتان تاثير گذار است. براي آگاهي بيشتر از ترس از شكست كليك كنيد.

بزرگترين دشمن موفقيت سهل انگاري، تنبلي و نااميدي است. ضرب المثلي كه مي‌گويد كار امروز را به فردا نسپار گوياي همين مطلب است. نظم و انسجام در اجراي برنامه از هر چيز ديگري مهم‌تر است. واگذار كردن كارها به فردا، موجب سست شدن اراده تان مي‌شود و قواي شما را تحليل مي‌برد. در پيمودن مسير موفقيت، بيش از همه چيز درد و رنج را تجربه خواهيد كرد، پس نااميد نشويد و به تلاش خود ادامه دهيد تا به موفقيت و آرامش دروني برسيد. براي اطلاع بيشتر از آرامش دروني كليك كنيد. 

گام هاي لازم جهت رسيدن به موفقيت

موفقيت وقتي معناي واقعي را مي‌يابد كه شما در شرايط نامساعد موفق به برداشتن موانع بصورت تدريجي شويد. براي شروع حركت در مسير موفقيت مي‌توانيد از مراحل زير شروع كنيد:

1- جمع آوري اطلاعات زياد در مورد خواسته و اصول موفقيت مورد نظر براي كاهش دادن ريسك شكست

2- ارزيابي ارزش اطلاعات براي كمك به شما در مسير موفقيت

3- ارزيابي و محاسبه دقيق هزينه مادي و معنوي موفقيت

4- هدف گذاري و تهيه برنامه زماني براي انجام مراحل مختلف كار (براي اطلاع بيشتر از هدف گذاري كليك كنيد.)

5- آماده شدن براي بدترين سناريوي ممكن در مورد شكست 

6- برداشتن اولين قدم براي شروع كار از اصول موفقيت است.

7- ارزيابي روزانه، هفتگي، ماهانه و سالانه پيشرفت 

8- اصلاح مجدد برنامه بطور دقيق‌تر

9- شروع مجدد و...

نكته: همچنين شما مي‌توانيد با مطالعه كتاب‌هايي در زمينه موفقيت، آگاهي خود را در اين زمينه افزايش دهيد. براي معرفي كتاب‌هاي روانشناسي موفقيت كليك كنيد.

اصول موفقيت كاربردي در عرصه هاي مختلف

اصول موفقيت كه قبلا توضيح داديم، براي هر نوع موفقيت در كار، تحصيل و زندگي مشترك مفيد است. با استفاده از اين قوانين مي‌توانيد اخلاق موفقيت را در خود پرورش دهيد. صبور بودن، هوشياري نسبت به وضعيت حال، آينده و جمع آوري اطلاعات در كنار شجاعت روبرو شدن مكرر با شكست، عامل كليدي براي رسيدن به موفقيت است. براي دريافت اطلاعات بيشتر و تسريع پيشرفت در جهت رسيدن به موفقيت مي‌توانيد از خدمات مشاوره روانشناسي استفاده كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه اصول موفقيت مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: موفقيت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: موفقيت،
موضوع:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۲۴:۱۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی