مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

شانس در زندگي يا همان بخت و اقبال چيزي است كه باعث مي‌شود اتفاقي مطلوب يا نامطلوب خارج از اراده انسان پيش بيايد. اما آيا شانس واقعا وجود دارد؟ يا صرفاً عاملي براي سرپوش گذاشتن بر ضعف‌ها و شكست‌هاست؟ شانس در واقع همان قانون احتمالات است كه به وسيله رفتار و تفكر انسان كنترل مي‌شود و با تلاش بيشتر احتمال بروز افزايش پيدا مي‌كند. در واقع خوش شانسي با تلاش براي موفقيت در زندگي، بيشتر مي‌شود. براي اين كه بتوانيد خوش شانسي را در زندگي افزايش دهيد بايد تفكر و نگرش خود را عوض كنيد. در ادامه مقاله به بررسي شانس در زندگي و راه‌هاي افزايش آن مي‌پردازيم.

منبع: شانس زندگي

 

شانس در زندگي | قانون احتمالات

اين كه بعضي‌ها شانس مي‌آورند و بعضي‌ها نمي‌آورند در واقع ناشي از قانون احتمالات است. قانون احتمالات به معني ريسك به وقوع پيوستن يك واقعه است. طبق قانون احتمالات بين تعداد اقداماتي كه صورت مي‌گيرد و موفقيت رابطه مستقيم وجود دارد.  يعني هرچه يك فرد براي رسيدن به موفقيت بيش‌تر تلاش كند امكان رسيدن به آن برايش بيش‌تر خواهد شد. هم چنين با تلاش بيش‌تر فرصت‌هاي بيش تري براي فرد به وجود مي‌آيد و اصطلاحاً بخت با او يار است . پس در واقع اين انسان‌ها هستند كه بخت و اقبال يا شانس در زندگي خود را به وجود مي‌آورند و قانون احتمالات را به نفع خود قوي‌تر مي‌كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه موفقيت در زندگي كليك كنيد.

شانس در زندگي | چند قانون اصلي خوش شانسي

خوش شانسي اتفاقي نيست و بر اساس رفتار و تفكر افراد به وجود مي‌آيد. با استفاده از چهار اصل كليدي زير مي‌توانيد احتمال خوش شانسي خود را افزايش دهيد. علاوه بر اين‌ها مي‌توانيد راجع به مباني موفقيت و عادات افراد موفق مطالعه داشته باشيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه عادات افراد موفق كليك كنيد.

1. شانس در زندگي با شناسايي فرصت ها

افرادي كه خود را خوش شانس مي‌دانند، معمولا ريسك پذير هستند و از فرصت‌هاي جديد استقبال مي‌كنند. در حالي كه افراد به اصطلاح بد شانس معمولا از كارها و فرصت‌هاي جديد اجتناب كرده و تلاشي براي به وجود آوردن فرصت‌هاي جديد نمي‌كنند. پس در اين صورت موقعيتي براي آن‌ها نيست كه بخواهند خوش شانسي بياورند. اين افراد هيچ تلاشي براي موفقيت نمي‌كنند و در نتيجه از دست دادن موقعيت‌ها را به خاطر بخت و اقبال بد مي‌دانند و معتقدند شانس در زندگي‌شان وجود ندارد.

2. اعتماد به حس دروني

حس دروني يا همان حس ششم يكي از معتبرترين منابع براي ريسك كردن است. افرادي كه به خودشان اعتماد دارند در صورتي كه در يك موقعيت جديد قرار بگيرند، به حس خود اعتماد كرده و وارد آن كار مي‌شوند. اما افرادي كه اعتماد به نفس ندارند در مورد همه چيز خيلي زياد فكر مي‌كنند و در نتيجه فرصت‌ها را از دست مي‌دهند. البته انجام بدون فكر يك كار مورد تائيد نيست اما فكر كردن بايد به حدي باشد كه زمان از دست نرود. پس مي‌توان گفت افراد خوش شانس در زندگي به احساس خود اعتماد مي‌كنند. 

3. انتظار براي موفقيت

افراد خوش شانس در زندگي، خوش بين هستند و توقع موفقيت را دارند. مسلم است كه يك فرد هميشه موفق نمي‌شود ولي افراد خوش بين در صورت شكست خوردن نيز نااميد نمي‌شوند و باور و انتظار دارند كه دفعۀ بعد موفق خواهند شد. افراد بدشانس دقيقا برعكس هستند و با بدبيني حركت مي‌كنند. همين ويژگي باعث مي‌شود كه هيچ تلاشي براي موفقيت نكنند و آن را به عهده بخت و اقبال بگذارند. براي كسب اطلاعات در زمينه قانون جذب كليك كنيد.

4. نگاه مثبت به زندگي

افراد خوش شانس در زندگي هميشه با ديد مثبت به قضايا نگاه كرده و هيچ وقت عقب نمي‌كشند و منصرف نمي‌شوند. آن‌ها به بدشانسي و بخت و اقبال اعتقاد ندارند و معتقدند كه خودشان توانايي انجام هر كاري را دارند. در نتيجه با جديت تلاش مي‌كنند تا به موفقيت دوباره برسند. برعكس آن‌ها افراد بدشانس هستند كه با كوچك ترين شكست افكار منفي را شروع كرده و فكر مي‌كنند كه ديگر بدشانسي آن‌‌ها را ول نمي‌كند. در نتيجه از تلاش كردن منصرف مي‌شوند و ديگر موقعيتي براي خوش شانس بودن نخواهند داشت.

سخن آخر

نتيجه تمام گفته‌هاي فوق اين است كه شانس در زندگي مسير زندگي انسان را تغيير نمي‌دهد و اين خود انسان است كه فرصت‌هاي جديد را براي خودش به وجود مي‌آورد. پس دست از نگراني و بدبيني برداريد و با جديت در مسير رسيدن به موفقيت‌هاي خود تلاش كنيد. در اين صورت خواهيد ديد كه موفقيت و خوش شانسي براي شما نيز به وجود مي‌آيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه، مقاله چگونه خوش شانس باشيم را مطالعه فرماييد. 

مركز مشاوره حامي هنر زندگي

ممكن است با وجود رعايت كردن تمام نكات فوق همچنان تصور كنيد كه شانس در زندگيتان وجود ندارد و همواره دچار بدشانسي مي‌شويد. در اين شرايط مي‌توانيد از يك روانشناس كمك بگيريد تا راهكارهاي اصولي در جهت تغيير نگرش‌تان به شما ارائه دهد. روانشناسان مركز مشاوره حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در هر كجا كه هستيد شرايط تان را بررسي كرده و ياري‌تان كنند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه شانس در زندگي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: شانس زندگي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: شانس زندگي،
موضوع:
[ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۵۹:۴۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی