مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

نحوه برخورد با زنان بي توجه چگونه بايد باشد؟ چرا برخي زنان به شوهرشان بي توجهي مي‌كنند؟ زن منشا عاطفه و دلگرمي محيط خانه و خانواده است و به همين دليل بي توجهي زن به همسرش از منابع اختلاف و دعواي بين زوجين محسوب مي‌‌گردد. زماني كه به هر دليلي، زن نسبت به شوهر و زندگي خود بي تفاوت مي‌شود، يك زندگي به سمت نابودي حركت حواهد كرد. بي توجهي زن به شوهر، يعني زن از شوهر خود نااميد شده و حتي نيازي به حضور او احساس نمي‌كند. در چنين شرايطي شوهر نيز نمي‌تواند وظايف خود را به خوبي انجام دهد؛ اين مسئله كاملا دوطرفه بوده و نمي‌توان فرد خاصي را مقصر اصلي دانست. در ادامه به بررسي نقش مردان در برطرف كردن بي توجهي زنان خواهيم پرداخت.

منبع: برخورد با زنان

 

دلايل بي توجهي زن به مرد

شايد تعداد زنان بي توجه كمتر از مردان بي توجه به همسرشان باشد، اما با اين حال زنان با بي توجهي به همسر، مي‌توانند پايه‌هاي يك زندگي عاشقانه را سست كرده و رابطه زناشويي را به مرور زمان به يك عادت روزمره و خسته كننده تبديل مي‌كند. برخي از دلايل بي توجهي زن به مرد را در ادامه بيان مي‌كنيم:

1. نحوه برخورد با زنان بي توجه | مردان ديكتاتور

برخي زنان، از اينكه هيچ آزادي عمل و انتخابي در زندگي ندارند و تحت سلطه همسرشان قرار گرفتند، ناراضي هستند. با وجود چنين احساساتي پس از مدتي نسبت به شوهر خود سرد، بي توجه و بي تفاوت مي‌شوند. زناني كه تحت خشونت خانگي همسر يا انواع مختلف آن قرار مي‌گيرند نيز به مرور زمان از همسر خود نا اميد و دل سرد خواهند شد. براي كسب اطلاع بيشتر از خشونت خانگي كليك كنيد.

2. شوهران ناآگاه

برخي از مردان، نسبت به نيازهاي همسر و وظايف زندگي زناشويي بي توجه و نا آگاه هستند. آن‌ها نحوه رفتار درست با همسر خود را نمي‌دانند و نسبت به مهارت‌هاي همسرداري نيز گنگ هستند. رفتار اين مردان باعث مي‌شود كه توقع همسرشان از آن‌ها پايين بيايد و فكر كنند همسري بي مسئوليت و بدون تعهد دارند. به همين دليل بعد از مدتي نسبت به آن‌ها بي توجه شده و به زندگي مشترك بي تفاوت مي‌شوند.

3. نحوه برخورد با زنان بي توجه | نيازهاي عاطفي و جنسي زن

زماني كه زنان حس كنند كه نيازهاي عاطفي آن‌ها مورد بي توجهي قرار گرفته و مردان فقط به رابطه جنسي، آن هم بدون عشق و محبت علاقه دارند؛ به مرور زمان ميل جنسي در اين زنان كاهش يافته و با ادامه اين وضعيت به خودشان ديگر رسيدگي نمي‌كنند. زنان دوست ندارند به آن‌ها به عنوان يك برده جنسي در زندگي نگاه شود، اين مسئله هويت و غرور آنان را خدشه دار مي‌كند.

4. ازدواج اجباري

يكي ديگر از دلايل مهم بي توجهي زنان به مردان، اين است كه آن‌ها همسر خود را انتخاب نكرده باشند و يا بدون شناخت كافي تن به ازدواج داده باشند. اين مسئله در ازدواج‌هاي اجباري، ازدواج در سنين پايين و ازدواج‌هايي كه زمان كافي براي شناخت نبوده باشد، به احتمال بيشتري روي مي‌دهد.

5. نحوه برخورد با زنان بي توجه | مشكلات شخصي زن

گاهي مردان با تمام تلاش‌شان نمي‌توانند توجه همسر خود را جلب كنند. برخي از زنان با مشكلات روحي و شخصيتي دست و پنجه نرم كرده يا توانايي برقرار رابطه درست با همسرشان را ندارند، به همين دليل نسبت به آن‌ها بي توجه شده و سعي مي‌كنند تا حد امكان مستقل و تنها زندگي كنند. در نتيجه اين رفتار مشكلات خانوادگي نيز بروز پيدا مي‌كند. براي كسب اطلاع از اختلافات خانوادگي كليك كنيد. 

با زن بي توجه چگونه رفتار كنيم؟

نحوه برخورد با زنان بي توجه بسيار مهم است. زماني كه متوجه بي تفاوتي همسرتان مي‌شويد، لازم است كه بدون لجبازي و درگيري و سوال پرسيدن‌هاي پياپي، آرامش خود را حفظ كرده و مطمئن شويد كه مشكل چيست. زماني كه همسرتان به مدت طولاني از رابطه عاشقانه و جنسي با شما امتناع كرده، زياد با شما صحبت نمي‌كند و رفتارش مثل قبل نيست، در واقع نشانه زنگ خطري براي شماست. به اين بي توجهي و بي تفاوتي نبايد عادت كنيد، پس تا دير نشده براي رفع و برطرف كردن آن اقدامي انجامي دهيد. براي اطلاع از اشتباهات زن و شوهر بعد از دعوا كليك كنيد. 

راهكار برطرف كردن بي توجهي زن

براي بر طرف كردن بي توجهي زن به مرد ابتدا لازم است كه دلايل آن را كشف نماييد. به اين فكر كنيد كه چرا همسرتان به شما بي توجه است و چگونه مي‌توانيد اين بي توجهي را در او برطرف كنيد. يافتن علل بي توجهي به همسر بسيار در حل مشكل موثر مي‌باشد. براي كسب اطلاع بيشتر از بي توجهي زن به مرد كليك كنيد.

براي اينكار در جلسات مشاوره خانواده به راحتي مي‌توانيد بهترين راه حل را با سرعت بالايي بيابيد چراكه روانشناس بهترين نحوه برخورد با زنان بي توجه را به شما آموزش مي‌دهد.

راهكارهاي درمان بي توجهي زن به شوهر

1- از همسر خود در كمال احترام بخواهيد كه زماني مناسب را انتخاب كرده و با او در مورد نارضايتي خود صحيت كنيد.

2- در ابتدا سعي كنيد فقط علت بي توجهي را از همسر خود جويا شويد و بدون هيچ قضاوتي حرف‌ها و درد دل‌هاي او را بشنويد. با اين كار نمي‌گذاريد كه حرف‌هاي او روي هم مانده و در دلش تلنبار شود.

3- طبيعتا بايد به خود نگاه كرده و اشكالات خود را نيز ببينيد. انتظار تغييرات يك جانبه از طرف همسرتان نداشته باشيد.

4- فكر نكنيد با يك بار صحبت تمام مشكلات سريعا برطرف مي‌شود. نيازها و توقعات همسرتان را بشنويد و نيازها و توقعات خود را نيز بيان كنيد تابا هم به يك توافق كلي برسيد.

5- در هيچكدام از مراحل، عشق و محبت خود را فراموش نكنيد. عاشقانه‌هايي را با همسرتان بسازيد و آن‌ها را با هم مرور كنيد. از او بخواهيد احساسات و رابطه اش با شما را مرور كند.

6- يكي از مهم ترين اصول نحوه برخورد با زنان بي توجه اين است كه تقصيرات خود را بپذيريد و بابت آن‌ها معذرت خواهي كنيد. غرور در اصلاح رابطه تاثير ندارد. اين مساله از بروز دعوا نيز پيشگيري مي‌كند. براي اطلاع بيشتر از دعواي بين زوجين كليك كنيد. 

تاثير خدمات روانشناسي بر درمان بي توجهي زنان

روانشناس به شما كمك مي‌كند تا ريشه بي توجهي و سردي همسرتان را شناسايي كرده و به رفع آن بپردازيد. همچنين با آموزش مهارت‌ها و نكات همسرداري توسط روانشناس مي‌توانيد كيفيت زندگي مشترك و رابطه عاطفي با همسرتان را بهبود بخشيد. مركز مشاوره حامي هنر زندگي با كادري مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره تلفني و حضوري در اين زمينه مي‌باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خانواده كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه برخورد با زنان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: برخورد با زنان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: برخورد با زنان،
موضوع:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۱:۳۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی