مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

چگونه يك مرد را خوشحال كنيم ؟ چقدر مرد زندگيتان برايتان ارزش دارد؟ همسر شما مرديست كه همراه و شريك تمام لحظات زندگي تان است. هر چه به او محبت كنيد و ارزش دهيد، عشق و علاقه ميان‌تان را تقويت كرده‌ايد و در نتيجه انسجام و خوشحالي خانواده خود را افزايش داده‌ايد. فرزندانتان نيز شما را الگو قرار داده و براي خوشحال كردن پدر و مادر و حتي در آينده خوشحال كردن همسر خود تلاش خواهند كرد. شايد با گذشت سال‌ها از ازدواج، فراموش كرده ايد كه با چه كارهاي ساده اي مي‌توانيد همسرتان را شاد كنيد. با اهميت دادن به همسر خود به راحتي مي‌توانيد او را شاد كرده و احساس خاص بودن را به او هديه دهيد. در ادامه به چند مورد از راهكارهاي خوشحال كردن مردان اشاره كرده‌ايم.

منبع: مرد خوشحال

 

چگونه يك مرد را مي  توانيم خوشحال كنيم ؟

همان قدر كه خوشحالي و سلامت روحي مادر بر فرزندان و خانواده تاثير دارد، خوشحالي پدر و مرد خانواده نيز حائز اهميت است. شما به عنوان همسر با انجام كارهاي ساده مي‌توانيد شوهر خود را خوشحال كرده و به او انرژي دهيد. در ادامه با ما براي اطلاع از اين كارهاي ساده همراه باشيد. با رعايت نكات همسرداري اين خوشحالي‌ها را دو چندان كنيد. براي آگاهي بيشتر از نكات همسرداري كليك كنيد.

1. چگونه يك مرد را خوشحال كنيم | اول خودتان را شاد نگه داريد

به ياد داشته باشيد براي اينكه خانواده و شوهرتان را خوشحال كنيد، اول بايد خودتان شاد باشيد تا اين انرژي مثبت به خانواده نيز داده شود. سعي كنيد هميشه صورتي خندان و شاد داشته باشيد. با شادي شما و همسرتان فرزندان نيز تلاش مي‌كنند تا پدر و مادر خود را خوشحال كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خوشحال كردن پدر كليك كنيد.

2. غذايي كه دوست دارد برايش بپزيد

غذا براي بيشتر آقايان اهميت زيادي دارد. بسياري از زن و شوهرها تنها بر سر غذايي كه يا به درستي پخت نشده يا به موقع آماده نبوده و سوخته دعوا مي‌كنند. اين اتفاق به راحتي مي‌تواند باعث ايجاد مشكلات و دعواهاي مداوم شود. اما اگر شما گاهي اختصاصي و براي همسرتان غذاي مورد علاقه‌اش را با تمام مخلفات آماده كنيد، به راحتي او را خوشحال كرده‌ايد. همچنين مي‌فهمد كه براي او وقت گذاشته و ارزش زيادي برايش قائل هستيد. 

3. خانواده اش را در شادي هايتان شريك كنيد

براي همسرتان جشن تولد بگيريد و حتما خانواده اش را هم در اين شادي شريك كنيد. جلوي او از پدر و مادرش تشكر كنيد كه چنين پسري با ويژگي‌هاي بي نظير تربيت كرده‌اند. اين كار هم باعث شادي مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب مي‌شود. همسرتان هرگز اين محبت و برنامه‌اي كه ترتيت داده‌ايد را فراموش نمي‌كند؛ حتي اگر به زبان هم نياورند، در دلش شما، شعور و مهربانيتان را ستايش مي‌كند. اگر در برقراري ازتباط با خانواده همسرتان مشكل داريد، ضروري است كه با يك روانشناس صحبت كنيد چراكه خانواده نقش بسيار مهمي در كيفيت رابطه زناشويي دارد. 

4. چگونه يك مرد را خوشحال كنيم | به شوهرتان اعتماد كنيد

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزايش مي‌دهيد. همواره او را تشويق كرده و طرفدارش باشيد حتي اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و ديگران بزرگ و برنده نشان دهيد. از خوبي‌هاي او تعريف كرده و مهارت‌ها و استعدادهايش را به او يادآوري كنيد. در كارها به همسرتان اعتماد كرده و او را تكيه گاه خود بدانيد. بالا بردن اعتماد به نفس مرد از اصول شكل گيري خانواده سالم است. براي آگاهي بيشتر در زمينه خانواده سالم كليك كنيد.

5. احساستان را به او بگوييد

گاهي به زبان بياوريد كه دوستش داريد. براي موثرتر بودن گفته تان جمله "دوستت دارم" را در گوشش زمزمه كنيد. هيچ وقت نگوييد كه "من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت مي‌كنم"؛ رفتار و زبان تكميل كننده هم هستند. ابراز احساسات باعث پايداري رابطه عاطفي و در نتيجه انسجام خانواده مي‌شود. براي آگاهي بيشتر در زمينه انسجام خانواده كليك كنيد. 

6. پيام هاي عاشقانه برايش بفرستيد

گاهي پيامك‌هاي عاشقانه براي او بفرستيد. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستي يا آشنايي ابتدايي به هم پيامك‌هاي عاشقانه، استيكر قلب و… مي‌دهند، اما بعد از عروسي اين كارها را به طور كل فراموش مي‌كنند. حتي بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به يكديگر پيام، تصاوير يا استيكرهاي عاشقانه بدهيد. حتي مي‌توانيد براي شوهرتان نامه عاشقانه بنويسيد.

7. چگونه يك مرد را خوشحال كنيم | به ظاهرتان هميشه برسيد

خود را خوشگل كرده و لباس‌هايي كه شوهرتان دوست دارد را بپوشيد. مخصوصا وقتي از سركار بر مي‌گردد حتما به ظاهرتان برسيد. نگوييد "از ما گذشته است"، حتي اگر 50 ساله هستيد. اگر فرزندانتان بزرگ هستند و نمي‌توانيد هر لباسي بپوشيد، از رنگ‌ها دلنشين و شاد استفاده كنيد، يك گلسر زيبا به موهايتان زده و با يك عطر ظاهر زيباي خود را تكميل كنيد.

8. بين او و دوستانش فاصله نيندازيد

يكي از روش‌هاي خوشحال كردن شوهر اين است كه او را از دوست هايش جدا نكنيد. توقع نداشته باشيد كه او با ازدواج، گذشته اش را از ذهنش پاك كند و از دوستان دوران مجردي‌اش دور شود. هر فردي چه زن و چه مرد نياز دارد كه در كنار هم سن، هم فكر و يا هم‌نشيني از جنس خود باشد. البته نوع دوستان آن‌ها هم مهم است. اجازه دهيد با دوستاني كه به نظرتان خوب است و به مورد اعتماد هستند، رفت و آمد كند.

اين كار حتي باعث پيشرفت شما و زندگيتان هم مي‌شود. بگذاريد دوستانش را به منزل دعوت كند. اگر دوستانش متاهل بودند، همسرانشان را براي شناخت و ارتباط بيشتر به خانه خود دعوت نماييد.

9. چگونه يك مرد را خوشحال كنيم | از او تعريف و تمجيد كنيد

براي خوشحال كردن شوهر خود خوبي‌هايش را به او بگوييد. هر زني توقع دارد كه شوهرش مدام از او تعريف كند. مثلا بگويد كه "چه غذاي خوشمزه‌اي پخته‌اي يا چه لباس زيباي پوشيده اي". به همين اندازه شوهر هم توقع دارد كه زن از او تعريف كرده و خوبي‌هايش را بيان نمايد. مثلا بگوييد "امروز چه خوش تيپ شده اي يا اين مدل ريش به تو خيلي مي‌آيد". يا مثلا "چقدر تو دست و دلبازي يا چقدر تو خوش صحبتي يا چقدر قدرتمندي"، "من به تو در اين مورد افتخار مي‌كنم". خاطراتي كه در دوران نامزدي داشتيد را  برايش زنده كنيد. هيچ وقت تو ذوقش نزنيد و اگر موافق كاري نيستيد يا كوتاه بياييد و يا با آرامش او را منصرف كنيد.

به ياد داشته باشيد كه با خوشحال كردن همسرتان مي‌توانيد خانواده موفق و شادي داشته باشيد و با دريافت مشاوره خانواده آرامش را به زندگي خود بازگردانيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خانواده موفق كليك كنيد.

سخن آخر 

براي پايداري يك رابطه عاطفي و زناشويي لازم است كه زوجين به دنبال خوشحال كردن يكديگر در زندگي مشترك باشند. زماني كه زن و شوهر خوشحال باشند، فرزندان نيز شاد هستند و در نتيجه خانواده سالم آنان شكل مي‌گيرد. متاسفانه اين باور وجود دارد كه تنها مردان بايد همسر خود را خوشحال كنند در حالي كه هردوي آن‌ها وظيفه دارند كه زمينه شادي و خوشحالي يكديگر را فراهم نمايند. روانشناس و مشاور خانواده راهكارهايي را به شما آموزش مي‌دهد تا همسر خود را خوشحال كرده و اين شادي را پايدار و هميشگي كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خانواده كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه زناشويي و راه هاي خوشحال كردن مردان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مرد خوشحال

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مرد خوشحال،
موضوع:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۲۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی