مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آيا نشانه هاي خيانت مردان را مي‌شناسيد؟ نگراني در مورد خيانت همسر، مشغله ذهني بسياري از زنان است. آگاهي از نشانه‌ها و علائم خيانت مردان كمك مي‌كند تا حدي از سردرگمي رهايي پيدا كرده و بتوانيد زودتر تكليف خودتان را مشخص كنيد. گرچه مي‌توان گفت دلايل خيانت در مردان متفاوت است ولي علايم خيانت در مردان در اكثر مواقع مشابه هستند. بي ميلي در روابط جنسي، بي تفاوتي نسبت به امور مشترك زوجين، سردي در روابط عاطفي، مخفي كاري و زياد شدن جلسات كاري شبانه، فراري بودن از محيط خانه، محبت يا خشم غير متعارف و... از جمله نشانه‌هاي خيانت است. البته صرف مشاهده اين نشانه‌ها نبايد نسبت به شوهر خود بدبين شويد. در اين مواقع بهتر است به ريشه يابي مشكلات و يافتن علل كاهش روابط عاطفي يا جنسي با همسرتان بپردازيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خيانت در مردان كليك كنيد.

منبع: خيانت مردان

 

خيانت چيست؟

خيانت هرگونه سرمايه گذاري عاطفي و يا جنسي است كه خارج از چهارچوب تعهد ازدواج باشد و به صورت مخفيانه انجام گيرد. مردي كه بدون اطلاع همسرش با زن ديگر رابطه جنسي و يا عاطفي دارد، يا هزينه‌هاي زن ديگري را براي طلب مهر او تامين مي‌كند مي‌تواند مصاديقي از انواع خيانت مردان باشد. براي اطلاع از انواع خيانت كليك كنيد.

خيانت به هر طريقي كه اتفاق بيفتد، مي‌تواند روابط خانوادگي و عاطفي را مختل كرده و در نهايت به كاهش چشمگير كيفيت زندگي مشترك زوجين منجر مي‌شود. روابط فرازناشويي علاوه بر آسيب به شريك زندگي به فرزندان نيز آسيب‌هاي جبران ناپذيري وارد مي‌كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه روابط فرازناشويي كليك كنيد. 

نشانه هاي خيانت در مردان چيست؟

پي بردن به دلايل خيانت مردان به شما كمك مي‌كند تا در صورت محرز شدن نشانه‌ها، رنج كمتري در برخورد با خيانت مردان احساس كنيد. در ادامه مهترين علائم و نشانه هاي خيانت مردان را شرح داده‌ايم. براي كسب اطلاعات در زمينه برخورد با خيانت مردان كليك كنيد.

1. نشانه هاي خيانت در مردان | بي تفاوتي

بي تفاوتي البته تعاريف مختلفي را در بر مي‌گيرد. اما در اصل بي تفاوتي را مي‌توان به صورت ناديده گرفتن عواطف و نيازهاي همسر و همچنين سردي با او در نظر گرفت. ممكن است بي تفاوتي در طول زندگي در مقاطعي رخ دهد. اين حالت‌هاي بي تفاوتي مي‌تواند به دليل افسردگي، اضطراب و يا بيماري‌هاي مختلف جسماني اتفاق افتد. پس مهم است قبل از اينكه شوهرتان را به خيانت محكوم كنيد، از علت بي تفاوتي او اطمينان حاصل كنيد. براي كسب اطلاعات در زمينه دلايل خيانت مردان كليك كنيد.

2. نشانه‌هاي خيانت در مردان | سردي در روابط جنسي

روابط جنسي در زندگي زناشويي معمولا در ابتداي ازدواج بسيار زياد است و به تدريج به يك حالت تعادل مي‌رسد. اين حالت تعادل بيانگر يك نظم و ثبات در زندگي است. اگر فردي بدون دلايل رواني و جسمي، شروع به نشان دادن سردي در روابط جنسي كند مي‌توان آن را نشانه‌اي از خيانت مردان در نظر گرفت.

3. علائم خيانت در مردان | رفتارهاي مخفيانه

مخفي كاري مدوام و بيش از اندازه مي‌تواند نشانه داشتن روابط موازي باشد. اين مخفي كاري مي‌تواند به صورت تلفن‌هاي مرموز و پيام‌هايي باشد كه مخاطبين آن معمولا شناخته شده نيستند تا دير آمدن‌هاي شبانه، ماموريت‌هاي كاري و كل فعاليت‌هايي كه شوهرتان بدون مشورت شما انجام مي‌دهد.

4. نشانه هاي خيانت در مردان | بيماري‌هاي مقاربتي

ابتلاي ناگهاني به بعضي از بيماري‌هاي مقاربتي مثل هرپس، زگيل تناسلي و بعضي از تبخال‌ها مي‌تواند بيانگر اين باشد كه فرد داراي روابط فرازناشويي است. اين بيماري‌ها معمولا در طول زندگي فرد وجود دارند و منتظر مي‌مانند تا سيستم ايمني تضعيف شود و خود را نشان دهند. حال اگر فردي بيماري را از قبل نداشته باشد و ناگهان مبتلا شود مي‌توان آن را نشانه‌اي از ارتباط جنسي با فرد ديگر در نظر گرفت. براي آگاهي بيشتر در زمينه زگيل تناسلي كليك كنيد.

5. علائم خيانت در مردان | محبت يا خشم غير متعارف

ارتباط خارج از چهارچوب مي‌تواند باعث خشم يا ناراحتي فرد و احساس گناه او شود. اين احساس گناه را افراد به فراخور شخصيت خود به شكل‌هاي گوناگون نشان مي‌دهند. گاهي پس از رابطه جنسي فرد به شدت احساس گناه كرده و براي جبران به شكلي اغراق آميز به شريك خود محبت مي‌كند. از ديگر سو نيز ممكن است فرد احساس گناه خود را به گردن ديگري انداخته و با پرخاش به همسر سعي در كم كردن اضطرابش داشته باشد.

6. نشانه هاي خيانت در مردان | كاهش توان جنسي و كم شدن حجم مايع مني

علاوه بر موارد مذكور، يكي ديگر از علايم خيانت در مردان كاهش ناگهاني مايع مني پس از رابطه جنسي است. همچنين كارايي جنسي و كيفيت برقراي رابطه جنسي افت قابل ملاحظه‌اي پيدا مي‌كند. البته اين امر مي‌تواند به خاطر بيماري جسماني، فشارهاي كاري، استرس و مشكلات اقتصادي نيز اتفاق بيافتد. براي كسب اطلاعات در زمينه درمان خيانت كليك كنيد. 

7. علائم خيانت در مردان | احساس انرژي و شادابي غير معمول

فرد ممكن است به دليل شروع رابطه جديد احساس خوبي داشته و مانند يك نوجوان احساس قوي بودن كند و از پس مشكلات برآيد. اين شادي با حالت‌هاي روزمره فرد سنخيتي ندارد و متفاوت است. در اين مواقع بيشتر از پيش به تيپ و ظاهر خود اهميت مي‌دهد؛ به طور كلي متوجه تغييرات بارز رفتاري و شخصيتي در او مي‌شويد. براي كسب اطلاعات در زمينه دلايل خيانت به همسر كليك كنيد.

تاثير خدمات روانشناسي بر خيانت مردان

خيانت مردان هميشه براي زنان دردناك است و ناراحتي و فشار رواني زيادي را براي آنان به وجود مي‌آورد. شما مي‌توانيد با آگاهي از راهكارها و اصول صحيح، از خيانت همسرتان جلوگيري كنيد. به منظور كاهش و از بين بردن بي وفايي مردان مي‌توانيد از مشاوره خيانت استفاده نماييد. همچنين در صورتي كه با خيانت همسرتان مواجه شديد، با كمك روانشناس بهترين تصميم را اتخاذ نماييد. به اين صورت مي‌توانيد بسياري از مسائلي كه به نظر حل نشدني هستند را پشت سر بگذاريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خيانت كليك كنيد. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه علائم و نشانه هاي خيانت در مردان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: خيانت مردان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: خيانت مردان،
موضوع:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۸:۰۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی