مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

بي توجهي به خانواده همسر يكي از مشكلاتي است كه زوج‌ها در جلسات مشاوره بسيار آن را مطرح مي‌كنند و نارضايتي از سبك ارتباطي همسرشان با خانواده خود را بيان مي‌كنند. بسياري از زوجين از اين مسئله شكايت دارند كه همسرشان به خانواده آن‌ها توجه كافي ندارد و مانند خانواده خود با آن‌ها رفتار نمي كند. از آنجايي كه پس از ازدواج نحوه ارتباط با خانواده همسرمي‌تواند كيفيت رابطه زن و شوهر را نيز تحت تاثير خود قرار دهد و منجر به اختلافات زيادي شود، در ادامه اين مقاله به بررسي بيشتر اين موضوع مي پردازيم.

منبع: بي توجهي به خانواده همسر

 

واكنش ها در برابر بي توجهي به خانواده همسر

واكنش‌هاي شما در برابر رفتارهاي همسرتان در بهتر شدن يا بدتر شدن روابط بسيار تاثيرگذار است. با كسب اطلاعات و آگاهي در اين زمينه تلاش كنيد كه ناآگاهانه باعث سردي بيشتر يا افزايش مشكلات در رابطه نشويد. واكنش‌هاي تند و شديد در برابر رفتارهاي همسرتان باعث مي‌شود كه او در رفتارهاي خود مقاومت و پافشاري بيشتري به خرج دهد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه زندگي با خانواده همسر كليك كنيد.

جبهه گيري نكنيد تا به بهبود روابط و مسئله بي توجهي به خانواده همسر خود كمك كنيد

انتقاد مداوم يا سرزنش همسرتان در مورد نحوه ارتباطش با خانواده شما باعث مي شود كه او احساس كند كه درك متقابلي از او نداريد و صرفا به دنبال طرفداري از خانواده خود هستيد.

همچنين اين رفتارها باعث مي شود كه همسرتان شما و خانواده‌يتان را در جبهه مقابل خود ببيند. به همين خاطر او دائما تلاش مي كند در برابر شما از خود دفاع كند و امكان دارد كه ديگر توصيه‌هاي درست شما نيز از جانب او مورد پذيرش نباشد.

در بهبود روابط صبور باشيد

خيلي از افراد در شكايت از همسرشان در مورد رابطه او با خانواده خود اين مسئله را مطرح مي‌كنند كه همسرشان با خانواده آنها مانند خانواده خودش برخورد نمي كند. توجه كنيد كه مسلما رابطه صميمانه‌اي كه شما يا همسرتان در طول سال هاي زندگي با والدين و خانواده هاي خود داشته‌ايد نتيجه سال ها شناخت وتجربه مشترك است. يك رابطه عميق و صميمانه تنها زماني شكل مي‌گيرد كه افراد به شناخت درستي از هم برسند و تجربيات لذت بخشي را دركنار يكديگر داشته باشند. اين شناخت به بهبود مسئله بي توجهي به خانواده همسر كمك خواهد كرد.

اگر احساس مي‌كنيد كه همسر شما با خانواده‌يتان راحت و صميمي نيست و برخوردهاي سردي از خود نشان مي دهد، به كمك هم تلاش كنيد تا بيشتر فضاي صميمانه و به دور از تكلفي را برايشان فراهم كنيد. اگر سال‌هاي ابتدايي زندگي مشترك شماست به همسر خود زمان بدهيد تا بتواند در طول زمان به شناخت و تجربه بيشتري از آن‌ها دست يابد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه رابطه با خانواده همسر كليك كنيد.

حد ومرزها را مشخص كنيد تا به بهبود مسئله بي توجهي به خانواده همسر كمك كنيد

يكي از مسائلي كه باعث مي‌شود افراد دائما از سرد بودن و بي توجهي همسرشان نسبت به خانواده خود انتقاد كنند، نداشتن تصوير دقيق درمورد صميميت و ارتباط درست است. در روابط بسيار صميمي هم مرزبندي‌ها اهميت ويژه اي دارند. اگر شما با تصور صميميت تمام روابط خصوصي خود را با خانواده‌يتان در ميان بگذاريد در حقيقت به  مرزها و حريم شخصي رابطه با همسرتان آسيب مي‌زنيد و نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه او از اين بابت راضي باشد و رابطه را به همان سبك ادامه دهد.

به سبك شخصيتي همسرتان دقت كنيد

اگر تازه با همسرتان وارد زندگي مشترك شده‌ايد و حس مي كنيد كه او نمي تواند ارتباط خوبي با خانواده شما برقرار كنيد سريعا از اين موضوع دلخور و ناراحت نشويد. تلاش كنيد علت اين رفتارها را بررسي كنيد. در طول زمان نگاه كنيد كه همسرتان چگونه با افراد جديد ارتباط برقرار مي كند. بسياري از افراد هنگام تعامل با افراد جديد احساس راحتي ندارند و ممكن است اين ويژگي جزئي از سبك شخصيتي همسر شما باشد و اين مسئله تنها خانواده شما را شامل نشود. اين شناخت از سبك شخصيتي به بهبود مسئله بي توجهي به خانواده همسر كمك خواهد كرد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه چگونگي ارتباط با ديگران كليك كنيد.

تلاش كنيد كه با برقراري گفت‌وگوي مسالمت آميز و اثربخش با همسرتان درك متقابلي را ايجاد كنيد. اگر موانعي بر سر راه ارتباطش با خانواده شما احساس مي كند در مورد آن‎ها صحبت كنيد و اگر قابل تغيير هستند به راه حل هاي آن ها فكر كنيد.

درنهايت اگر با گذشت مدت زياد و تلاش‌هاي شما براي بهبود روابط، آنچه كه مي خواهيد اتفاق نمي افتد، براي پيش گيري از آسيب ها و اختلافات بيشتر با يك متخصص آگاه در اين زمينه مشورت كنيد. براي دريافت مشاوره خانواده كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه بي توجهي به خانواده همسر مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: بي توجهي به خانواده همسر

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۲:۳۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی