مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آيا تا به حال در مورد صداقت يك فرد در بيان احساسات خود به شما دچار شك شده‌ايد؟ آيا تا به حال احساسات شما به بازي گرفته شده است؟ بازي با احساسات افراد كاري به دور از انسانيت و رفتاري غيراخلاقي مي‌باشد. بسياري از افراد درگير روابطي مي‌شوند كه در آن احساس مي‌كنند طرف مقابل با احساسات آن‌ها بازي مي‌كند اما معمولا به دليل وابستگي‌هاي عاطفي ايجاد شده نمي‌توانند تشخيص دهند كه اين احساس تا چه ميزاني درست است. در ادامه اين مقاله به يكسري نشانه‌ها اشاره خواهيم كرد كه به شما كمك مي‌كنند تا بتوانيد تشخيص دهيد چه كساني در ابراز احساسات خود صادق نيستند و در حقيقت احساسات شما را به بازي مي‌گيرند.

منبع: بازي با احساسات چگونه بفهميم

 

بازي با احساسات | چگونه بفهميم كسي احساسات ما را به بازي گرفته است؟

اگر فردي با احساسات شما بازي كند به اين معناسات كه شما از نظر عاطفي در رابطه‌اي درگير شده‌ايد اما طرف مقابلتان احساساتي مشابه شما ندارد و دلبستگي خاصي به رابطه در فرد ديده نمي‌شود. در چنين موقعيتي خواسته‌هاي شما از رابطه با يكديگر متفاوت خواهد بود و فرد مورد نظر شما با صداقت از خواسته‌ها و نيت‌هاي خود صحبت نخواهد كرد.

اگر شما در اين شرايط قرار داشته باشيد علائم و نشانه‌هاي بسياري به شما كمك خواهند كرد تا به شناخت دقيق‌تر و عميق‌تري از فرد مورد نظر خود برسيد. دقت به اين مسئله بسيار حائز اهميت است كه بدانيد افرادي كه از احساسات ديگران سوء استفاده مي‌كنند معمولا بازيگران خوبي هستند و هنگامي كه مي‌بينند شما به احساسشان شك مي‌كنيد با روش‌هاي فريبنده‌اي شروع به قانع سازي شما مي‌كنند. آگاهي از علائم زير به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد با چشمان بازتري به رابطه خود نگاه بياندازيد.

به رفتارهاي متناقض او دقت كنيد

معمولا افرادي كه با احساسات ديگران بازي مي‌كنند، در رابطه بيشتر به دنبال ارضاي نيازها و خواسته‌هاي خود هستند و به نيازهاي فرد مقابل اهميت چنداني نمي‌دهند. به همين دليل دائما رفتارهاي متناقضي از خود نشان خواهند داد. شما با دقت در رفتارهاي او خواهيد فهميد كه آيا شرايط اين گونه هست يا خير.

براي مثال به اين دقت كنيد كه او چه زماني با شما مهربان است. فردي كه مي‌خواهد احساسات شما را به بازي بگيرد معمولا تنها زماني كه احتمال رابطه جنسي را مي‌دهد با شما مهربان خواهد شد و در غير اين صورت با شما چندان مهربان نخواهد بود. همچنين علاقه‌اي به گرفتن دست‌هاي شما نخواهد داشت و از سر مهرباني و عشق در چشمان شما زل نخواهد زد. در حقيقت او اين رفتارها را هيچ گاه براي شاد كردن شما انجام نخواهد داد بلكه زماني اين گونه مهربان خواهد شد كه بداند مي‌تواند رابطه جنسي و فيزيكي با شما برقرار كند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه شناخت مردان عاشق كليك كنيد.

بازي با احساسات | ببينيد كه چقدر در ارتباط با شما صادق است

ممكن است كه يك نفر به همان اندازه كه شما او را دوست داريد شما را دوست نداشته باشد و آنقدركه شما براي رابطه با او تلاش مي‌كنيد تلاش نكند. اما حتي اگر اين رفتارها منجر به آسيب ديدن شما بشود به معني اين نيست كه احساسات شما به بازي گرفته شده است چراكه ويژگي اصلي شخصي كه از احساسات ديگران سوء استفاده مي‌كند و آن‌ها را به بازي مي‌گيرد اين است كه او در مورد احساسش و نيتش در رابطه صادق نيست و به چيزهايي تظاهر مي‌كند كه در حقيقت شما با خلاف آن‌ها رو‌به‌رو هستيد.

اين عدم صداقت نيز منجر به رفتارهاي متناقض از جانب شخص مي‌شود به اين صورت كه او گاهي خود را بسيار مشتاق نشان مي‌دهد اما در زمان‌هايي كه خواسته‌ها و نيازهايش برآورده نمي‌شود اهميتي به نيازهاي شما نمي‌دهد و تمايلي به رابطه ندارد.

توجه كنيد كه او معمولا چه زمان‌هايي حاضر است در كنار شما باشد

توجه به اين مسئله كمك بسيار زيادي به شما خواهد كرد تا بتوانيد تشخيص دهيد كه آيا فرد مورد نظرتان واقعا به اين رابطه تمايل دارد يا شما را تنها براي خواسته‌ها و نيازهاي خود مي‌خواهد. به همين منظور توجه كنيد كه طرف مقابلتان چه زمان‌هايي بيشتر در دسترس است. فردي كه قصد بازي با احساسات شما را دارد معمولا بيشتر زماني با شما قرار مي‌گذارد و مي‌خواهد شما را ببيند كه منفعتي دركار باشد. اما در ساير اوقات و زمان‌هايي كه شما دچار مشكل هستيد و يا به او احتياج داريد، دائما بهانه‌هايي را براي عدم كمك به شما پيدا مي‌كند.

براي آشنايي بيشتر در زمينه مهارت هاي ارتباطي كليك كنيد.

بازي با احساسات | احساسات و رفتارهاي خود را در طول زمان ارزيابي كنيد

گاهي براي اينكه بتوانيم فرد مقابل خود را بهتر بشناسيم مي‌توانيم به خودمان رجوع كنيم. در طول زمان به رفتارها و احساسات خود توجه كنيد و ببينيد كه آيا در طول رابطه دائما نگران احساسات فرد مقابل خود هستيد؟ آيا دائما نشانه‌هايي دريافت مي‌كنيد كه شما را بي‌اعتماد مي‌كند و شما هنوز نمي‌دانيد كه او شما را دوست دارد يا خير؟ اگر شرايط اينگونه است احتمالا يك جاي كار در رابطه شما مي‌لنگد.

براي اينكه به درك درست‌تري برسيد، به روابط گذشته خود نگاه كنيد ببينيد كه آيا اين احساسات در گذشته نيز با شما بوده‌اند يا خير. بسياري از اوقات احساساتي كه در مورد ديگران داريم از سبك شخصيتي و تجربيات گذشته‌مان ناشي مي‌شود.

اگر شما در گذشته با افرادي مواجه شده باشيد كه از احساسات شما سوء استفاده كرده و شما را به بازي گرفته باشند؛ بيشتر احتمال دارد كه اكنون حساسيت زيادي روي اين مسئله پيدا كرده باشيد. در اين صورت بهتر است كه ابتدا به يك مشاور روانشناس مراجعه كنيد تا بتوانيد از تجربيات تلخ گذشته خود عبور كنيد و نگذاريد كه گذشته آينده شما را نيز تحت تاثير خود قرار دهد. براي دريافت مشاوره ازدواج كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه روابط مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: بازي با احساسات چگونه بفهميم

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۵:۰۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی