مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ارگاسم دروغين به اين معني است كه شريك جنسي تظاهر مي‌كند كه به ارگاسم يا اوج لذت جنسي در رابطه رسيده است. گرچه ارگاسم دروغين در زنان شايع‌تر است؛ اما جالب است بدانيد كه مردان نيز گاهي تظاهر مي‌كنند كه به ارگاسم رسيدند. به ارگاسم رسيدن شريك جنسي براي اغلب افراد از اهميت بسياري برخوردار است، برخي اوقات در روابط جنسي زن يا مرد به ارگاسم دست پيدا نمي‌كند و براي جلوگيري از جريحه دار شدن احساسات همسر و به دليل اينكه نمي‌خواهد شريك جنسي شان احساس بي كفايتي كند، تظاهر به ارگاسم مي‌كنند. البته اين تظاهر دروغين در نهايت باعث سردي روابط زوجين مي‌شود. با توجه به اهميت مسائل جنسي در حفظ رابطه زناشويي و تحكيم بنيان خانواده، آموزش جديدترين تكنيك‌ها براي تجربه رابطه جنسي با كيفيت و رسيدن به اوج لذت جنسي و همچنين درمان انواع اختلالات جنسي در جلسات مشاوره جنسي سودمند خواهد بود.

منبع: ارگاسم دروغين

 

ارگاسم دروغين

ارگاسم دروغين به معني نمايش دادن برخي رفتارهاي صوتي، كلامي و عملي است كه حاكي از رسيدن به ارگاسم هستند؛ ولي در واقع ارگاسم براي فرد رخ نداده و فرد آگاهانه اين عمل را انجام مي‌دهد. به علت اينكه ارگاسم در زنان عموما نشانه بيروني مثل خروج مايع مني كه در مردان رخ مي‌دهد را ندارد؛ زنان راحت‌تر و بيشتر از مردان به ارگاسم شدن وانمود مي‌كنند. ارگاسم در مردان با خروج آب مني مشخص مي‌شود اما گاهي حتي ممكن است با خروج آن فرد احساس ارگاسم را تجربه نمي‌كند. معمولا پنهان كردن ارگاسم در زماني كه مردان از كاندوم استفاده مي‌كنند بيشتر نمايان مي‌شود و تظاهر دروغين براي رسيدن به ارگاسم خود را نشان مي‌دهد. در صورتي كه روند ارگاسم نمايشي ادامه داشته باشد، به تدريج به بي ميلي جنسي و سردي در روابط زوجين منجر مي‌شود.

براي شناخت بيشتر درباره ارگاسم در زنان و بي ميلي جنسي كليك كنيد.

علل مبادرت ورزيدن به ارگاسم دروغين

ارگاسم دروغين به دلايل مختلف مي‌تواند روي دهد.

1- طولاني بودن زمان رابطه جنسي: طولاني بودن زمان رابطه جنسي مي‌تواند تبديل به عاملي آزاردهنده براي زنان شود؛ برخي از آن‌ها براي اجتناب از آن و يا تمام كردن زودتر آن وانمود به ارگاسم دروغين مي‌كنند.

2- جلوگيري از احساس بي كفايتي در همسر: برخي افراد اگر همسرشان به ارگاسم نرسد، احساس بي كفايتي مي‌كنند. در اين صورت براي حفاظت از احساسات همسرشان به ارگاسم رسيدن را جعل مي‌كنند.

3- خود ارضايي: خود ارضايي يكي ديگر از عواملي است كه افراد براي رسيدن به ارگاسم انجام مي‌دهند و براي جلوگيري از متوجه شدن همسرشان از اين جريان تظاهر به ارگاسم دروغين مي‌كنند.

4- باور غلط درباره رابطه جنسي با كيفيت: باور عمومي جامعه در مورد رابطه جنسي اين است كه زن و مرد هر دو بايد در يك رابطه به ارگاسم برسند. گاها پيش مي‌آيد در يك رابطه زن به ارگاسم نرسد و در عين حال از فرايند رابطه جنسي لذت ببرد. اين امر فاجعه نيست ولي زنان براي اينكه نرمال به نظر برسند ارگاسم را جعل مي‌كنند.

5- جذابيت به ارگاسم رسيدن براي همسر: به ارگاسم رسيدن شما مي‌تواند براي شريكتان بسيار جذاب به نظر برسد. ممكن است براي جذاب‌تر به نظر رسيدن به اين كار مبادرت بورزيد يا بترسيد كه به اندازه كافي خوب به نظر نرسيد.

6- دردناك بودن رابطه: گاهي اوقات دردناك بودن رابطه جنسي براي فرد منجر به ارگاسم دروغين مي‌‌شود تا زودتر از آن خلاصي يابد.

7- ناهماهنگي در زمان ارضا: عدم وجود هماهنگي بين زمان رسيدن به اوج لذت جنسي بين زن و مرد ممكن است باعث تظاهر به ارگاسم بشود. مثلا مردي كه زود انزال مي‌شود ممكن است نگران اين باشد كه همسرش در اين فاصله به ارگاسم رسيده است يا نه.

براي شناخت بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد.

راه‌هاي شناخت ارگاسم دروغين

در صورتي كه در رابطه با همسر خود صداها و كلمات عجيب و غير عادي را مشاهده كرديد كه به مانند فيلم‌هاي پورن است احتمال تظاهر به ارگاسم دروغين وجود دارد. همچنين رسيدن به حالت ارگاسم همواره با نفس نفس زدن همراه است در صورتي كه در همسر شما اين علامت مشاهده نشد مي‌توان اين مسئله را نشانه‌اي ديگر از جعل ارگاسم دانست. علاوه بر اين در ارگاسم واقعي ماهيچه‌هاي دروني پا و داخل واژن تنگ مي‌شود و زماني كه آلت شما در واژن باشد آن را به خوبي حس خواهيد كرد و اگر اينگونه نبود يكي ديگر از اين نشانه‌ها است. آخرين راه شناخت اينكه در ارگاسم دروغين معمولا بين حركات و تنفس و بيان كلمات فرد هماهنگي وجود ندارد. 

بايد به عنوان يك همسر اين نكته را در نظر داشته باشيد كه امكان دارد علت تظاهر دروغين مشكلات رواني و يا ابتلا به انواع اختلالات جنسي باشد كه همسرتان براي راضي كردن شما اين كار را انجام مي‌دهد. پس در صورتي كه به اين مسئله پي برديد به جاي جبهه گيري به دنبال حل موضوع و در صورت نياز درمان باشيد. 

براي آشنايي بيشتر درباره انواع اختلالات جنسي كليك كنيد.

به جاي تظاهر به ارگاسم چه كاري مي‌توانيم بكنيم؟

صداقت در روابط يكي از عناصر مهم امتداد يك رابطه سالم است. اگر امكان دارد با همسرتان در مورد عدم رسيدن به ارگاسم صحبت كنيد و علل خود را بيان كنيد. اگر اين كار برايتان سخت است، مي‌توانيد به همسر خود بگوييد مدتي است كه كيفيت ارگاسم هايتان مثل قبل نيست و دوست داريد با كمك او كيفيت آن‌ها را بالا ببريد. اگر اين از جانب همسرتان پذيرفته شد مي‌توانيد در روابط بعدي خود به او كمك كنيد و راهنمايي‌اش كنيد. حواستان باشد اين كار را با احتياط انجام دهيد، بهتر است به جاي عبارت‌هاي منفي به او بگوييد چه كارهايي دوست داريد برايتان بكند و يادتان باشد دستور ندهيد.

ارگاسم ضروري‌ترين قسمت از چرخه پاسخ جنسي نيست و بدانيد مي‌توان گاهي اوقات بدون آن هم از رابطه لذت برد. براي همسرتان توضيح دهيد كه گاهي اوقات ارگاسم اتفاق نمي‌افتد و به او اطمينان دهيد نيازي به نگراني نيست و اين امر از بي كفايتي او نيست. اما اگر به ارگاسم نرسيدنتان، اتفاقي دائمي و يا با تناوب زياد است، مي‌تواند نوعي كژكاري جنسي نيازمند درمان محسوب شود. اگر تا به حال ارگاسم را تجربه نكرده‌ايد، حتما از كمك تخصصي استفاده كنيد. اگر قبلا ارگاسم را تجربه مي‌كرده‌ايد ولي الان به ارگاسم نمي‌رسيد به جاي ارگاسم دروغين از خدمات مشاوره روانشناسي بهره بگيريد.

براي آشنايي بيشتر با چرخه پاسخ جنسي و كژكاري جنسي كليك كنيد.

آشنايي با مركز مشاوره حامي هنر زندگي 

مركز مشاوره حامي هنر زندگي با سابقه چندين ساله در ارائه خدمات درماني در زمينه مشكلات جنسي جزء بهترين و جامع ترين مراكز خدمات روانشناسي است. اين مركز با گردهم آوري جمعي از متخصصين توانسته خدمات خود را با بالاترين سطح كيفيت ارائه دهد. اين مركز به شما تضمين خواهد داد تا در كمترين زمان ممكن به درمان مشكلات و مسائل جنسي خود بپردازيد. پيشنهاد اين مركز به شما در رابطه با مسائل و مشكلات جنسي بهره بردن از مشاوره تلفني است چراكه راحت‌تر مي‌توانيد تمامي مسائل را بيان كنيد و احساساتي از جمله شرم و خجالت را تجربه نخواهيد كرد. در كنار اين مسائل حامي هنر زندگي آماده ارائه خدمات درماني در زمينه‌هاي مختلف روانشناسي اعم از خانواده، ازدواج، اعتياد، كودك، مشاوره شغلي، تحصيلي و ... نيز مي‌باشد.

براي اطلاع از روند دريافت مشاوره جنسي و مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول

رسيدن به ارگاسم چه فوايدي براي سلامتي دارد؟

در هنگام ارگاسم هورمون اكسي توسين ترشح مي‌شود كه اين مسئله در زنان و مردان مي‌تواند باعث آرامش بيشتر شود. در كنار آن اكسي توسين مي‌تواند از ابتلاي آقايان به سرطان پرستات و بيماري‌هاي قلبي جلوگيري كند.

براي دريافت مشاوره در زمينه مشكلات جنسي و ارگاسم دروغين مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: ارگاسم دروغين

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ارگاسم دروغين،
موضوع:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۶:۴۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی