مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

افزايش زمان انزال در مردان موضوعي است كه براي بسياري از زوجين حائز اهميت است. زنان معمولا ديرتر از مردان به ارگاسم مي‌رسند، اين موضوع و همچنين زود انزالي مردان سبب بروز مشكلاتي در زندگي مشترك مانند احساس نارضايتي، پرهيز از رابطه جنسي، سرد شدن روابط زناشويي و خيانت در زوجين مي‌شود. البته روش‌هاي مختلفي براي برقراري رابطه جنسي با زمان بيشتر وجود دارند. در اين مقاله راهكارهايي جهت افزايش زمان انزال در مردان كه باعث افزايش رضايت زناشويي نيز مي‌شود، ارائه مي‌دهيم. با وجود اطلاعات ذكر شده در نظر داشته باشيد كه براي درمان اختلالات جنسي هرگز بدون مشورت متخصص از دارويي استفاده نكنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان اختلالات جنسي كليك كنيد.

منبع: زمان انزال

 

انزال چيست؟

انزال به معني خروج مايع مني از آلت تناسلي است كه در اثر تحريك شديد اعصاب آلت تناسلي اتفاق مي‌افتد. انزال در اثر رابطه جنسي و خودارضايي رخ مي‌دهد، همچنين در خواب نيز ممكن است آقايان انزال را تجربه كنند كه البته در آن شرايط به آن احتلام گفته مي‌شود. پس از انزال فرد لذت بسيار شديدي را تجربه خواهد كرد و پس از آن بي‌حال مي‌گردد. زودانزالي يكي از مشكلات شايع جنسي است كه بايد درمان شود. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه زود انزالي كليك كنيد. 

ميزان زمان مناسب براي رابطه جنسي

رابطه جنسي كامل از پيش نوازي و معاشقه، آميزش و پس نوازي تشكيل مي‌شود. چرخه پاسخ جنسي در زنان و مردان متفاوت است. توجه به ميزان ميل و برانگيختي در رابطه و زمان مناسب براي دخول به منظور داشتن رابطه با كيفيت و رساندن زن به اوج لذت جنسي حتي با زمان دخول كم اهميت دارد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه  رساندن زن به اوج لذت جنسي كليك كنيد.

طبق نظر متخصصين زمان مناسب آميزش بين 7 تا 10 دقيقه هست كه اين زمان با توجه به ويژگي‌هاي فردي قابل افزايش است. البته اين زمان تنها مرحله دخول را شامل مي‌شود، رابطه جنسي كامل با مدت زمان بيشتري همراه مي‌باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه چرخه پاسخ جنسي كليك كنيد. 

الف: روش‌هاي فردي افزايش زمان انزال در مردان

در اين روش فرد به تنهايي مي‌تواند تكنيك‌ها را انجام دهد و در نتيجه رابطه جنسي طولاني‌تري را تجربه كند. برخي راهكارهاي ارائه شده در درمان زود انزالي نيز كاربرد دارند. اين كارها عبارتند از:

1. شروع / توقف

در تكنيك استارت استاپ فرد در حين آميزش براي لحظاتي توقف مي‌كند. اعتقاد متخصصان بر اين است كه در سطوح بالاي برانگيختگي، فرد به انزال مي‌رسد. پس در اين روش پيش از رسيدن به سطوح بالا آميزش را متوقف كنيد. اين كار سبب مي‌شود كه برانگيختگي از حالت اوج خود خارج شود. اين روش شما را آماده مي‌كند كه لحظه انزال را كنترل كنيد.

2. انزال استثنايي

پرينه نقطه‌اي بين مقعد و بيضه است. فشار دادن پرينه به طرزي استثنايي باعث به تاخير افتادن انزال مي‌شود. البته از همسرتان نيز مي‌توانيد تقاضا كنيد تا اين كار را برايتان انجام دهد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان زود انزالي كليك كنيد. 

3. توجه به كليتوريس

توجه به كليتوريس از روش‌هاي موثر براي افزايش زمان انزال در مردان است.افرادي كه در حين آميزش به كليتوريس مي‌پردازند، رابطه اي فوق العاده را تجربه مي‌كنند. توجه به كليتوريس از دو جهت حائز اهميت است؛ اولا كه سبب مي‌شود خانم سطوح بالاتر برانگيختگي را تجربه كند و زودتر ارضا شود. دوما كه تحريك كليتوريس با آلت باعث تاخير در انزال مي‌شود. تحريك اين ناحيه در عين اينكه با لذت جنسي همراه است مرد را به سطوح بالاي برانگيختگي نمي‌رساند و فرد مي‌تواند رابطه طولاني‌تري را تجربه كند.

4. انتخاب پوزيشن‌هاي مناسب

 پوزيشن‌هاي مختلف با سطوح متفاوت برانگيختگي همراه هستند. عموما برقراري رابطه جنسي در هنگامي كه طرفين به پهلو خوابيده‌اند، يا هنگامي كه آقا به صورت طاق باز مي‌خوابد و خانم روي آلت مي‌نشيند مي‌تواند سبب طولاني‌تر شدن رابطه شود. چرا كه در اين پوزيشن‌ها فرد سطوح قابل كنترل برانگيختگي را تجربه مي‌كند. همچنين حالت قرار گرفتن آلت تناسلي روي ميزان برانگيختگي و زمان انزال تاثير گذار است.

5. اول خانم‌ها Lady’s First

در برقراري رابطه جنسي بهتر است ابتدا به خانوم‌ها پرداخته شود. تحريك كافي باعث مي‌شود زمان ارگاسم در زنان كوتاه‌تر شود. همچنين در صورتي كه ابتدا بانوان ارضا شوند توانايي ادامه رابطه را دارند، درست برعكس مردها كه پس از ارضا با كاهش ميل جنسي روبرو مي‌شوند.

6. راه كارهاي ذهني براي افزايش زمان انزال در مردان

در ادامه به بررسي روش‌هاي ذهني كه در افزايش زمان انزال در مردان موثر است اشاره مي‌كنيم:

1- به زمان فكر نكنيد: توجه بيش از حد به زمان رابطه مي‌تواند باعث استرس و اضطراب شود. استرس از عوامل تاثير گذار بر روي ارضاي جنسي زودهنگام است.

2- به صميميت بپردازيد: ابراز صميميت مي‌تواند به صورت كلامي يا فيزيكي باشد. استفاده از الفاظ و جملات مناسب در حين رابطه جنسي و نوازش و تحريك مناسب از جمله عواملي هستند كه باعث لذت بيشتر مي‌شوند.

3- رابطه جنسي كامل داشته باشيد: همانطور كه اشاره شد رابطه جنسي فقط آميزش نيست. توجه به تحريك مناسب پيش از آميزش و نوازش‌هاي پيش و پس از آميزش باعث مي‌شود رابطه طولاني‌تر و كامل‌تر شود.

4- بر روي سطح برانگيختگي تمركز كنيد: ميزان برانگيختگي بين يك تا ده نمره گذاري شود. نمره يك كمترين ميزان و نمره ده بيشترين ميزان برانگيختگي است. توجه به ميزان برانگيختگي كمك مي‌كند افراد پيش از ارضا بتوانند خود را كنترل كنند و براي طولاني‌تر شدن رابطه سطح برانگيختگي را به دور از ارضا نگه دارند. براي كسب اطلاعات در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

ب: راهكارهاي كمكي افزايش زمان انزال در مردان

شيوه‌هايي وجود دارد كه مي‌توان به واسطه آن به افزايش زمان انزال در مردان دست يافت و رابطه جنسي را بهبود بخشيد. از جمله روش‌هاي كمكي استفاده از دارو‌ها، كاندوم و ژل‌ها هستند كه در اينجا به معروف‌ترين آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

1. دارو‌ها: قرص‌هاي تاخيري سبب مي‌شوند كه پيام‌ها از اعضا به مغز و از مغز به اعضا با تاخير منتقل شوند. به اين ترتيب ارضاي جنسي با تاخير همراه مي‌شود. مصرف اين دارو‌ها حتما بايد زيرنظر متخصص باشد. براي كسب اطلاع بيشتر از قرص هاي تاخيري كليك كنيد.

2. كاندوم‌ها: بسياري از كاندوم‌ها خاصيت‌هاي تاخيري و بي حسي دارند و در افزايش زمان انزال در مردان تاثيرگذار هستند.

3. ژل‌ها: بسياري از ژل‌ها سبب بي حسي در اعضاي جنسي مي‌شوند. اين ژل‌ها كاري مشابه دارو‌ها انجام مي‌دهند. ريسك و عوارض مصرف ژل‌هاي موضعي كمتر از داروهاست. معروفترين ژل‌ها عبارتند از پريلوكائين و ليدوكائين.

ج: شيوه‌هاي تخصصي افزايش انزال در مردان

متخصصاني كه در اين زمينه مي‌توانند به فرد كمك كنند عبارتند از سكس‌تراپيست‌ها، روان‌درمانگران و روانپزشك‌ها. استفاده از هر كدام از روش‌هاي فردي يا راهكار‌هاي كمكي ذكر شده زير نظر متخصص با بازدهي بالاتري همراه است. دريافت مشاوره جنسي به منظور كاهش استرس و اضطراب و همچنين يادگيري تكنيك‌هايي كه در افزايش زمان انزال در مردان موثر است مي‌تواند كمك كننده باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد. 

نكات مهم در تلاش براي افزايش زمان انزال در مردان

استفاده از روش‌هايي كه در اين مقاله به منظور افزايش انزال در مردان اشاره كرديم در افزايش رابطه جنسي با كيفيت بالاتري موثر است، ولي بررسي دلايل كيفيت پايين رابطه يا نارضايتي از رابطه كمك بيشتري به برطرف كردن موانع مي‌كند. به دليل تفاوت‌هاي فردي در زمينه ژنتيك و تجارب محيطي، معمولا هر فردي از راهكار خاصي پاسخ خواهد گرفت، پس شيوه‌هاي متفاوت را امتحان كنيد. همچنين استفاده همزمان از چند روش مي‌تواند به بهبود كيفيت رابطه جنسي با همسرتان نيز منجر شود.

تاثير خدمات روانشناسي در افزايش زمان انزال

استرس و اضطراب و به طور كلي فشار رواني نقش بسيار زيادي در مشكلات جنسي زنان و مردان دارد. استفاده از تكنيك‌هاي گفته شده مي‌تواند تا حد بسيار زيادي مشكل شما را برطرف سازد اما براي درمان ريشه‌اي آن و افزايش كيفيت رابطه زناشويي خود، بهتر است كه از يك روانشناس كمك بگيريد تا علت مشكل را به درستي ريشه‌يابي كند. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي با كادري مجرب آماده ارائه خدمات حضوري و تلفني به شما مي‌باشد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه بهبود كارآمدي و كيفيت رابطه جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: زمان انزال

امتیاز:
بازدید:
برچسب: زمان انزال،
موضوع:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۷:۰۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی