مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

بسياري از افراد درست زماني كه ديگر عشقي در رابطه نمانده، به دنبال راه‌هايي براي برگرداندن عشق به رابطه عاطفي‌شان هستند. اين دست افراد معمولا براي بازگرداندن عشق خود عجله داشته و از روش‌هايي ناكارآمد استفاده مي‌كنند. از بين رفتن عشق تهديدي براي رابطه عاطفي و حتي يك ازدواج است پس نبايد نبود آن را ناديده گرفت. هر دو طرف بايد براي برگرداندن عشق به رابطه عاطفي تلاش كنند. شايد در ابتداي امر يك نفر براي بازگردندان شور و شوق اوليه قدم بردارد، اما براي موفقيت در اين مسير بهتر است همكاري طرف مقابل را نيز جلب نمايد. مشاوره ازدواج به زوجين اين امكان را مي‌دهد تا سهم خود را در عشق از دست رفته، پيدا كنند و براي بازگرداندن آن از روش‌هاي درست استفاده نمايند. در ادامه به برخي از اشتباهات زوجين و راه‌هاي صحيح ارتباط با شريك عاطفي اشاره كرده‌ايم.

منبع: برگرداندن عشق به رابطه

 

اشتباهات رايج در برگرداندن عشق به رابطه

شايد شروع يك رابطه عاشقانه سختي‌هاي خودش را داشته باشد، اما نگهداري عشق و گذر از مشكلات، كاري بس دشوارتر است. در بسياري از مواقع تلاش‌هايي كه براي بهبود رابطۀ خود مي‌كنيد، تنها باعث دور شدن شريك عاطفي شما مي‌شود. تكرار رفتارهاي اشتباه نتيجه معكوس خواهد داشت. در ادامه به برخي از اين خطاهاي رايج زوجين كه مانع از شكل گيري يك ازدواج موفق مي‌شود، اشاره خواهيم كرد. براي كسب اطلاع بيشتر از شروع يك رابطه عاشقانه كليك كنيد.

1. پذيرش بي چون و چراي خواسته هاي معشوق

شايد فاصلۀ ايجاد شده براي شما آنقدر دشوار باشد كه حاضر باشيد براي بازگشت به روزهاي قبل هر كاري بكنيد. در واقع بسياري از افراد در اين شرايط حاضرند به همه خواسته‌هاي معشوق خود تن بدهند.

اما اكثر مواقع، پس از اين كه ظاهرا اوضاع به شرايط قبل برگشت، مشكلات دوباره شروع مي‌شوند. چرا كه حقيقتا شما نمي‌توانيد در يك رابطه مانند برده رفتار كنيد. در يك رابطه سالم نيازهاي هر دو طرف رفع مي‌شود و با قبول آنچه كه در توانتان نيست تنها شرايط را براي خود سخت تر مي‌كنيد. براي كسب اطلاع بيشتر از ازدواج موفق كليك كنيد.

2. با ايجاد ترحم، عشق بخواهيد

"اگر همسرم حس و حال بد من را ببيند، دلش برايم خواهد سوخت و در اين صورت به رابطه بازخواهد گشت" اما اين تصور اشتباهي است كه انجام آن دو حالت را به وجود مي‌آورد؛ يا معشوقتان شما را فردي ضعيف تلقي مي‌كند يا از سر دلسوزي به رابطه باز مي‌گردد.

اگر حالت دوم اتفاق افتاد، طرف مقابل‌تان تا حدي مي‌تواند در يك رابطه اجباري بماند، اما اين رابطه دوامي نخواهد داشت. جداي از آن ترحم در رابطه، سلامت رابطه را به خطر مي‌اندازد و عشقي كه از سر ترحم ابراز شود احساس صادقانه‌اي نيست و بيش از اين كه كمك كننده باشد به هر دوي شما آسيب خواهد زد. اييجاد ترحم بدترين روش براي برگرداندن عشق به رابطه است. براي كسب اطلاع بيشتر از ترحم در رابطه كليك كنيد. 

3. افراط در بيان احساسات

برخي با خود فكر مي‌كنند كه اگر دائم در گوش شريك عاطفي خود از شدت عشق و علاقه‌شان بگويند، همه چيز بهتر خواهد شد. گفتن احساسات خوب است اما در حالت افراطي طرف مقابل‌تان را خسته مي‌كند. اگر عشق در رابطه شما از دست رفته، مسلما عللي دارد كه تا آن‌ها حل نشود گفتن احساسات شما كمكي به اين موضوع نخواهد كرد. براي آگاهي بيشتر از خوشحال بودن با شريك زندگي كليك كنيد.

4. گدايي محبت براي برگرداندن عشق به رابطه

از رفتارهايي كه نشان دهنده گدايي محبت است، پرهيز كنيد. عشق و علاقه تنها با عميق شدن شناخت از يكديگر، وجود صميميت در رابطه و وفاداري تداوم مي‌يابد. اينكه شما دائما از شريك عاطفي‌تان بخواهيد به شما توجه كند، بدون اينكه به ساير ابعاد بپردازيد تنها او را دلزده‌تر مي‌كند. 

راهكارهايي براي برگرداندن عشق به رابطه

پس از آن كه رفتارهاي اشتباه خود را شناسايي كرديد، حال نوبت به اين مي‌رسد كه رفتارهاي درست را ياد بگيريد. يادگيري مهارت‌هاي لازم براي ازدواج موفق ضرورت دارد. در ادامه نيز به راهكارهايي سالم كه مي‌تواند براي بازگرداندن عشق به رابطه عاطفي‌تان كمك كند مي‌پردازيم. براي اطلاع بيشتر از مهارت هاي لازم براي ازدواج موفق كليك كنيد.

1. دلايل از بين رفتن عشق تان را پيدا كنيد

اينكه رابطۀ شما به مرور رو به سردي رفته و ديگر عشق در آن جريان ندارد، مسلما بي دليل نيست؛ تلاش كنيد ريشه مشكل را بيابيد. به ارتباط خود با شريك عاطفي‌تان در چند وقت اخير دقت كرده و ببينيد چه چيزهايي بيشتر باعث ناراحتي شده است. تا زماني كه اين دلايل وجود دارند، هر چقدر هم تلاش كنيد رابطه به حالت سابق خود باز نمي‌گردد. ريشه يابي مشكلات از مهم‌ترين اصول در برگرداندن عشق به رابطه است. مثلا ممكن است نگراني شما از گذشته همسرتان باعث اين مشكلات باشد كه بايد رفع شود. براي اطلاع بيشتر از گذشته همسر كليك كنيد. 

2. جنبه هاي مختلف رابطه را پرورش كنيد

همان طور كه در بالا اشاره شد، تنها ابراز كلامي عشق به شريكتان، رابطه را سرشار از عشق و محبت نمي‌كند. يك رابطۀ عاشقانه نياز به رابطه جنسي رضايت بخش، تفاهم‌هاي فكري، رابطه‌اي دوستانه، تعهد و وفاداري دارد. ضعف در هر كدام از اين جنبه‌ها به عشق و علاقه شما آسيب رسانده و صميميت بين شما را از بين مي‌برد. براي اطلاع بيشتر از صميمت بين زوجين كليك كنيد. 

3. با صراحت با شريك تان صحبت كنيد

بسياري از زوجين روش‌هاي درست گفت و گو با يكديگر را نمي‌دانند، آن‌ها هنگامي كه به مشكلي برمي‌خورند با روش‌هايي مثل قهر يا دعوا سعي در حل مسئله دارند. علت اكثر اين رفتارها نداشتن آگاهي و مهارت‌هاي زندگي در برقراري يك گفت و گوي دوستانه و سالم است. براي اطلاع بيشتر از مهارت هاي زندگي كليك كنيد. 

در يك رابطه موفق براي حفظ عشق و علاقه، طرفين هر چند وقت يك بار در مورد مشكلاتشان با يكديگر صحبت كرده و اگر سردي و فاصله‌اي را احساس كنند خيلي روشن و واضح آن را با يكديگر در ميان مي‌گذارند. در بسياري از موارد بي توجهي و بي علاقگي شريك عاطفي، ناشي از سوء تفاهم‌هايي برخواسته از نبود گفت و گوي سالم مي‌باشد.

ممكن است رفتارهاي اشتباه دو طرف به مرور زمان آسيب‌هاي جدي به دلبستگي طرفين زده باشد كه ترميم آن كمك حرفه‌اي تري را مي‌طلبد. استفاده از خدمات زوج درماني در اين شرايط براي ريشه يابي و بهبود مشكلات شما مي‌تواند بسيار كمك كننده باشد. براي آگاهي بيشتر از زوج درماني كليك كنيد.

تاثير خدمات روانشناسي در برگرداندن عشق به رابطه

عشق و علاقه در رابطه عاطفي بسيار مهم است و بدون آن، رابطه با مشكلات زيادي مواجه مي‌شود. به همين دليل ضروري است كه براي ترميم رابطه خود از كمك يك روانشناس بهره‌مند شويد. روانشناس به شما كمك مي‌كند تا مشكلات و مسائل حل نشده در رابطه‌تان را شناسايي كرده و به حل آن‌ها بپردازيد. همچنين با استفاده از برخي راهكارهاي موثر براي برگرداندن عشق به رابطه، علاقه و هيجان دوباره به رابطه‌تان برمي‌گردد. متخصصان مركز مشاوره حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. براي كسب اطلاع بيشتر از مشاوره ازدواج كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه راهكار براي برگرداندن عشق بع رابطه عاطفي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: برگرداندن عشق به رابطه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: برگرداندن عشق به رابطه،
موضوع:
[ ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۲۲:۵۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی