مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آيا از بيماري هاي ناشي از ازدواج فاميلي آگاهي داريد؟ ازدواج فاميلي طرفدارهاي خود را در بسايري از خانواده‌ها دارد و در بسياري از مواقع نيز بسيار موفق واقع مي‌شوند. اما اين نوع ازدواج مشكلات و بيماري‌هاي احتمالي را نيز به همراه دارد كه افراد بايد به طور كامل از آن آگاه باشند. امروزه جواناني كه قصد ازدواج فاميلي دارند به پشتوانه پيشرفت علم، آزمايش‌هاي فراواني را براي آگاهي از ميزان خطر ازدواج فاميلي انجام مي‌دهند كه نتيجه ي ازدواج نيز بسته به جواب آزمايش‌ها است. اگر آزمايشپ‌ها خطري را تشخيص ندهند پس براي ازدواج نيز مشكلي وجود نخواهد داشت. اگر قصد اطلاع از بيماري هاي ناشي از ازدواج فاميلي را داريد، تا انتهاي مطلب با ما همراه باشيد. براي اطلاع بيشتر در زمينه انواع ازدواج كليك كنيد.

منبع: ازدواج فاميلي

 

بيماري هاي ازدواج فاميلي | خطرات بالقوه

قبل از اقدام به ازدواج فاميلي خوب است كه با انواع ازدواج آشنا شده باشيد. ازدواج يكي از مهم ترين تصميمات زندگي هر فرد است و نمي‌توان با قطعيت مشخص كرد كه بايد با فاميل صورت بگيرد يا غريبه. تصميم در اين رابطه به شرايط شما و خانواده‌تان بستگي دارد. اما ازدواج فاميلي يعني ازدواج با فردي كه با او اشتراك ژنتيكي داريد، اتفاقي كه مي‌تواند خطراتي را به همراه داشته باشد كه قبل از ازدواج بايد نسبت به آن‌ها آگاهي و شناخت داشته باشيد. براي اطلاع بيشتر در زمينه ازدواج فاميلي كليك كنيد.

در بين جامعه اين طور جا افتاده است كه خطر ازدواج فاميلي فقط در به دنيا آمدن كودك معلول است؛ درحالي كه ازدواج فاميلي براي زوجين هم مي‌تواند خطراتي را به همراه داشته باشد. اگر قصد ازدواج فاميلي داريد يا به اين موضوع فكر مي‌كنيد و از آينده آن مي‌ترسيد، به شما مي‌گوييم كه اصلا نگران نباشيد چرا كه امروزه علم پزشكي مي‌تواند خطرات ناشي از ازدواج‌هاي فاميلي را بررسي كرده و ميزان خطر را براي شما مشخص كند. در ادامه به معرفي خطرات ممكن الوقوع ناشي از ازدواج‌هاي فاميلي مي‌پردازيم:

1. بيماري هاي ناشي از ازدواج فاميلي :‌احتمال نقص ايمني 

كودكان حاصل از ازدواج فاميلي ممكن است مبتلا به بيماري نقص ايمني باشند. كودكان مبتلا به اين بيماري در معرض بيماري‌هاي عفوني قرار دارند و اين وضعيت ناشي از ايمني پائين بدن آن‌ها نسبت به ساير كودكان است. هرگاه سيستم ايمني بدن به شكل درست كار نكند امكان ابتلا به اين وضعيت وجود دارد. افرادي كه در چنين شرايطي قرار دارند بايد سريعا فرزند خود را نزد متخصص برده و براي درمان آن اقدام كنند. امروزه نقص ايمني با استفاده از قرص‌ها و ويتامين‌ها قابل درمان مي‌باشد.

2. احتمال سقط جنين در ازدواج هاي فاميلي 

يكي ديگر از خطراتي كه طرفين ازدواج فاميلي را تهديد مي‌كند احتمال سقط جنين در اين گونه ازدواج‌ها است. طبق تحقيقات صورت گرفته در اين رابطه مشخص شده است كه ميزان سقط جنين ناخواسته و مرده زايي در ازدواج‌هاي فاميلي به مراتب بيشتر از ازدواج‌هاي غير فاميلي است. به اين ترتيب كه از 484 ازدواج فاميلي 50 مورد سقط جنين ناخواسته داشته‌ايم در حاليكه از 120 ازدواج فاميلي 22 سقط جنين ناخواسته وجود داشته است. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه سقط جنين كليك كنيد.

3. بيماري هاي ناشي از ازدواج فاميلي | معلوليت در كودكان 

خطر تولد كودك معلول حاصل از ازدواج فاميلي يكي از مهم‌ترين و بازدارنده ترين خطرات ناشي از ازدواج فاميلي است. در نتيجه‌ي ازدواج فاميلي امكان اين كه اختلالات ژنتيكي متعددي بين زوجين رخ بدهد، وجود دارد. همچنين اين اختلالات در صورت وقوع، ذهن و جسم كودك را تحت تاثير قرار مي‌دهند. تحقيقات نشان داده كه درصد قابل توجهي از مرگ و مير نوزادان به دليل اختلالات ژنتيكي رخ مي‌دهد. بايد به اين نكته توجه كرد كه احتمال وقوع اختلالات ژنتيكي در دورترين ازدواج‌هاي فاميلي نيز وجود دارد.

4. احتمال ابتلاي زوجين به بيماري شب كوري 

شب كوري يكي ديگر از بيماري هاي ناشي از ازدواج فاميلي است كه در اثر كمبود ويتامين A در بدن روي مي‌دهد. ازدواج فاميلي ممكن است منجر به ابتلاء زوجين به اين بيماري در سنين بالا شود. اين بيماري در طول زمان روي بينايي فرد مبتلا تاثير گذاشته و در صورت عدم درمان مي‌تواند منجر به كوري دائمي شود. از ديگر تبعات اين بيماري مي‌توان به خشك شدن چشم اشاره كرد. براي پيشگيري از ابتلا به اين بيماري و ساير تبعات ناشي از ازدواج فاميلي بايد مشاوره ژنتيكي به طور كامل و منظم انجام شود.

بيماري‌ هاي ناشي از ازدواج فاميلي و احتمالات

به ياد داشته باشيد تمام احتمالاتي كه در رابطه با ازدواج فاميلي گفته شد، اختصاص به اين نوع ازدواج ندارد بلكه امكان وقوع تمام موارد فوق در ازدواج‌هاي غير فاميلي نيز وجود دارد. اما آنچه مسلم است اينكه احتمال وقوع اين تبعات در ازدواج‌هاي فاميلي به مراتب بيشتر از ازدواج‌هاي غير فاميلي است. البته به لطف علم پزشكي امروزه تشخيص ميزان خطر در ازدواج هاي فاميلي كاملا امكان پذير شده است. پس به شما توصيه مي‌كنيم قبل از اقدام به ازدواج فاميلي، مشاوره پيش از ازدواج لازم را حتما بگذرانيد تا با آگاهي هرچه تمام‌تر اين اقدام را انجام بدهيد.

بيماري هاي ناشي از ازدواج فاميلي | مركز مشاوره حامي هنر زندگي

ازدواج فاميلي علاوه بر مسائل ژنتيكي، مشكلات و حساسيت‌هاي خاص خود را نيز دارد كه بايد با كمك يك روانشناس آن‌ها را بر طرف سازيد. امروزه بسياري از افراد به دليل كمبود وقت امكان مراجعه حضوري به مراكز مشاوره را ندارند و در نتيجه از چنين اقدام مهمي صرف نظر مي‌كنند. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را براي شما مهيا كرده تا در هر كجا كه هستيد، با متخصصان تماس گرفته و از خدمات روانشناسي اين مركز بهره‌مند شويد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه تشخيص بيماري هاي ناشي از ازدواج فاميلي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: ازدواج فاميلي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ازدواج فاميلي،
موضوع:
[ ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۵:۰۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی