مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

براي يافتن همسر خوب بايد چه كرد؟ ازدواج يك نياز طبيعي در وجود همه انسان‌ها است و دختران و پسران اين حق را دارند كه خودشان همسر مناسب و ايده آل خود را انتخاب كنند چراكه مهم‌ترين گام در ازدواج موفق، مناسب بودن دو فرد براي يكديگر است. براي اين كار لازم است كه ملاك‌ها و معيارهاي خود را براي انتخاب همسر شناسايي كرده و آن‌ها را مشخص كنيد. همچنين لازم است كه ويژگي‌هاي مثبت خود را نيز افزايش دهيد تا شانس يافتن يك همسر مناسب برايتان افزايش يابد و درآخر لازم است كه از روانشناس كمك بگيريد تا از ابعاد مختلف ازدواج آگاهي پيدا كرده و بهترين انتخاب را انجام دهيد. در ادامه مقاله به بررسي كامل پيدا كردن همسر مناسب مي‌پردازيم.

منبع: يافتن همسر خوب | راه‌هاي پيدا كردن همسر مناسب چيست

 

آيا براي پيدا كردن همسر بايد اول عاشق شد؟

براي انتخاب صحيح همسر، لازم است كه با ديد باز فكر كنيد و عاقلانه تصميم بگيريد. عشق قبل از ازدواج هيچ مانعي ندارد اما بايد به حدي باشد كه مانع از منطقي فكر كردن شما نشود. اگر عشق بسيار شديد باشد، اجازه نمي‌دهد كه نقاط ضعف و كاستي‌هاي طرف مقابل خود را ببينيد و باعث مي‌شود كه تنها به خاطر عشق و دوست داشتن وارد ازدواجي شويد كه ممكن است به شكست ختم شود. اما در غير اين صورت مي‌توانيد تمام ابعاد ازدواج را بسنجيد و به اين نتيجه برسيد كه مناسب هم هستيد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه عاشقي قبل از ازدواج كليك كنيد.

 

يافتن همسر خوب | راه‌هاي پيدا كردن همسر مناسب

پيدا كردن همسر مناسب، همواره كار راحتي نيست. براي اين كار مي‌توانيد از راهكارهاي زير استفاده كنيد.

مشخص كردن اولويت‌ها و ملاك‌هاي ازدواج

همه افراد تصويري از فرد ايده آل خود براي ازدواج دارند. اما براي اينكه اين تصوير را مشخص كرده و آن را واضح‌تر كنيد، لازم است كه يك ليست از ملاك‌هاي خود بنويسيد. اين ليست به شما كمك مي‌كند كه همسر خود را راحت تر پيدا كرده و افرادي كه مناسب نيستند را به راحتي كنار بگذاريد. همچنين مي‌توانيد به تدريج ليست خود را نيز تغيير دهيد چراكه ممكن است به مرور متوجه شويد كه ملاك‌هاي‌ شما تغيير كرده و موارد ديگري هستند كه براي شما اهميت بيشتري دارند.

براي آشنايي بيشتر در زمينه انتخاب همسر مناسب كليك كنيد.

يافتن همسر خوب | افزايش فعاليت‌هاي اجتماعي

لازمه ازدواج، برقراري رابطه با ديگران و افزايش فعاليت‌هاي اجتماعي است. شما براي اينكه بتوانيد همسر مناسبي پيدا كنيد، بايد با افراد جديدي آشنا شويد تا شايد در اين ميان بتوانيد فرد مورد نظر و ايده آل خود را انتخاب كنيد. در كلاس‌هاي جديد ثبت نام كنيد و دامنه روابط خود را گسترده‌تر كنيد.

به اطرافيان خود بگوييد كه قصد ازدواج داريد

زماني كه قصد ازدواج كرديد، حتما اطرافيان و دوستان مورد اعتماد خود را در جريان بگذاريد. شايد آن‌ها فرد مناسبي را براي شما در نظر داشته باشند و بتوانند شما را با هم آشنا كنند. خانواده و دوستان، افراد دلسوزي هستند كه معمولا حسن نيت دارند و بهترين موارد ممكن را به شما معرفي خواهند كرد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مردان مناسب براي ازدواج كليك كنيد.

يافتن همسر خوب | افزايش اعتماد به نفس

اعتماد به نفس يكي از جذاب‌ترين ويژگي‌هاي فردي است. هم زنان و هم مردان به دنبال همسري هستند كه از اعتماد به نفس بالايي برخوردار باشد. خوشبختانه اعتماد به نفس يك ويژگي اكتسابي است كه مي‌توانيد آن را بياموزيد و در خود تقويت كنيد. همچنين اين را بدانيد كه جذابيت اعتماد به نفس از جذابيت ظاهري بيشتر است. اولين نكته براي كسب اعتماد به نفس اين است كه نبايد خودتان را با ديگران مقايسه كنيد چراكه همواره افرادي وجود دارند كه از شما بهتر باشند. براي اين منظور لازم است كه ويژگي ها و نقاط قوت خود را شناسايي كرده و براي تقويت آن‌ها تلاش كنيد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه افزايش اعتماد به نفس كليك كنيد.

توجه بيشتر به آراستگي

ظاهر مناسب يكي از مهم‌ترين ملاك‌هاي ازدواج است و افراد توجه زيادي به آن نشان مي‌دهند. البته منظور از ظاهر زيبا اين نيست كه در زيبايي خود اغراق كنيد بلكه مي‌توانيد با آراستگي ظاهر و اهميت دادن به سلامتي تان، جذابيت ظاهري خود را افزايش دهيد.

يافتن همسر خوب | معرفي صحيح خود

جلسه خاستگاري يا آشنايي مهم‌ترين قدم در ازدواج است. در جلسه خاستگاري خودتان را به گونه‌اي معرفي كنيد كه براي فرد مقابل‌تان جذاب باشد و او را به شما جذب كند. البته منظور اين نيست كه نقش بازي كنيد بلكه مي‌توانيد جذاب‌ترين ويژگي‌هاي شخصيتي خود را به او بگوييد. اگر نمي‌توانيد ليستي از ويژگي‌هاي خوب خود پيدا كنيد، از يك دوست يا فرد نزديكي بخواهيد كه در اين كار به شما كمك كنند. مطمئن باشيد كه ويژگي‌هاي مثبت زيادي در شما پيدا مي‌شود.

براي آشنايي بيشتر در زمينه ازدواج موفق كليك كنيد.

افزايش آگاهي در مورد ازدواج و كمك گرفتن از روانشناس

سعي كنيد كه در زمينه ازدواج و رابطه عاطفي، اطلاعات بيشتري به دست آوريد. ازدواج، امري است كه ابعاد بسيار زيادي دارد و توجه به تمام اين ابعاد به شما كمك مي‌كند كه بتوانيد مناسب‌ترين همسر را براي خود انتخاب كرده و ازدواج موفقي داشته باشيد. اما آگاهي از همه اين موارد و بررسي آن‌ها كار راحتي نيست و نياز به كمك يك فرد متخصص و روانشناس مي‌باشد. روانشناس اين ابعاد را بررسي مي‌كند و آگاهي كافي را براي انتخاب همسر و ازدواج موفق به شما مي‌دهد.

براي دريافت مشاوره در زمينه يافتن همسر مناسب مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: يافتن همسر خوب | راه‌هاي پيدا كردن همسر مناسب چيست

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۱۷:۲۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی