مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ازدواج با مرد پولدار براي بسياري از دختران جذاب و خوشايند است. امروزه شرايط مالي مناسب يكي از ملاك‌هاي اصلي ازدواج براي دختران محسوب مي‌شود. تابه حال از خودتان پرسيده‌ايد انگيزه ازدواج شما چيست؟ طبق نظر متخصصان اين حوزه، شرايط مالي، فرهنگي و اجتماعي زوجين هر چقدر به هم نزديكتر باشد، احتمال بروز مشكلات در زندگي مشترك آن‌ها كاهش خواهد يافت. به همين دليل بسياري از دختران در ازدواج با مرد پولدار دچار ترديد مي‌شوند و اين سوال در ذهنشان ايجاد مي‌شود كه آيا پولدار بودن مرد مي‌تواند منجر به ايجاد مشكلاتي در زندگي آن‌ها شود يا خير؟ ما در ادامه مطلب اين موضوع را از جهات مختلف بررسي كرده‌ايم كه مطالعه آن مي‌تواند به تصميم شما در ازدواج كمك كند. ضمن اينكه مشاوره ازدواج در چنين مواقعي از واجبات است. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد.

منبع: ازدواج مرد پولدار

 

پيش از ازدواج با مرد پولدار

اختلاف طبقاتي در ازدواج و بالاتر بودن شرايط مالي مرد همان طور كه مي‌تواند آسايش و رفاه شما را تامين كند، به دليل وجود تفاوت‌هايي در انتظارات، نيازها و سبك زندگي مشكلاتي را نيز براي شما به همراه خواهد داشت. از همين رو لازم است قبل از تصميم گيري شرايط را به خوبي بررسي كنيد تا در زندگي مشترك خود با شكست مواجه نشويد. در ادامه به يكسري نكات اشاره كرده‌ايم كه بررسي آن‌ها پيش از ازدواج با مرد پولدار ضرورت دارد. اگر تصميم‌تان جدي است، مشاوره پيش از ازدواج را هم دست كم نگيريد. براي اطلاع بيشتر در زمينه اختلاف طبقاتي در ازدواج كليك كنيد.

۱- ازدواج با مرد پولدار و توجه به ويژگي هاي رفتاري

شرايط مالي بسيار خوب، برخي اوقات منجر به اين مي‌شود كه افراد به ساير ويژگي‌ها و شرايط فرد مورد نظر خود توجه نكنند و آن‌ها را ناديده بگيرند. طرف شما هرچقدر هم كه پولدار باشد بازهم بايد به وظايف مرد در زندگي مشترك آگاه باشد. براي اطلاع بيشتر در زمينه وظايف مرد در زندگي مشترك كليك كنيد.
براي توجه به ساير ويژگي‌هاي همسر آينده خود، تصور كنيد كه او در اين شرايط مالي قرار ندارد. از خود بپرسيد چقدر احتمال داشت كه با وجود شرايط اقتصادي پايين‌تر بازهم با همين فرد ازدواج كنيد. آيا در صورت نبود وضعيت مالي خوب، همچنان ويژگي‌هاي شخصيتي و رفتاري قانع كننده‌اي در اين فرد براي شما وجود دارد يا خير؟

توجه داشته باشيد كه شرايط مالي و موقعيت اجتماعي هميشه پايدار نيست و ممكن است به هردليلي در طول زندگي تغيير كنند. اگر شما دلايل كافي براي زندگي با فرد مورد نظر خود را نداشته باشيد، با به وجود آمدن كوچك‌ترين تزلزلي در موقعيت مالي همسرتان زندگي شما با مشكل مواجه خواهد شد.

۲- انتظارات خانواده همسر

توقعات و انتظاراتي كه خانواده همسر از عروس خود دارند، نقش مهمي در بروز اختلافات زوجين ايفا مي‌كند. در صورتي كه شما با يك مرد بسيار پولدار ازدواج كنيد، بايد انتظارات و توقعات او و خانواده‌اش را در مورد مسائل مالي گوناگون مثل تهيه جهزيه و مواردي مانند اين بسنجيد، تا ببينيد كه آيا مي‌توانيد اين توقعات را برآورده كنيد يا خير.
در صورتي كه اين مساله به درستي بررسي و مديريت نشود، فشار زيادي به خانواده شما وارد مي‌شود كه در نتيجه رضايت‌تان از زندگي را تحت تاثير قرار خواهد داد. براي كسب اطلاع در زمينه اختلافات در ازدواج كليك كنيد.

۳- ازدواج با مرد پولدار | خودتان را بيشتر بشناسيد

از خودتان بپرسيد واقعاً چه مي‌خواهيد؟ آيا به خاطر پول به ازدواج بدون عشق تن مي‌دهيد؟ ويژگي‌هاي شخصيتي و مهارت‌هاي زندگي و سازگار شما در موفقيت ازدواج‌تان تاثير بسزايي دارند. برخي از ويژگي‌هاي شخصيتي باعث مي‌شوند كه افراد نتوانند شرايط مالي يا اجتماعي بالاتر همسر خود را به راحتي بپذيرند. در حقيقت افرادي كه سلطه طلبي بالايي دارند، در روابط خود دوست دارند كه ويژگي‌هاي برتري داشته باشند و بر رابطه خود مسلط باشند. براي كسب اطلاع در زمينه ازدواج بدون عشق كليك كنيد.

در صورتي كه فرد سلطه‌طلبي باشيد و اين ويژگي با شدت زيادي در شما وجود داشته باشد، در زندگي با فردي كه از شما پولدارتر است، احساس خوبي نخواهيد داشت. براي آن‌ كه به شناخت بيشتر در مورد ويژگي‌هاي شخصيتي خود و فرد مقابلتان دست پيدا كنيد، مراجعه به روانشناس كمك بسيار زيادي به شما خواهد كرد. علاوه بر اين روانشناس با ارائه ساير خدمات مشاوره پيش از ازدواج تاثير بسزايي در سهولت تصميم‌گيري شما و انتخاب همسر مناسب خودتان خواهد داشت. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه انتخاب همسر مناسب كليك كنيد. 

4- شرايط كاري او را بررسي كنيد 

بسياري از افرادي كه وضعيت مالي خوبي دارند ساعات طولاني كار مي‌كنند و يا با مشاغل پرحاشيه و استرس زايي سروكار دارند. اين مسئله مي‌تواند استرس‌هاي زيادي را به شما وارد كرده و كيفيت زندگي زناشويي‌تان را تحت تاثير قرار دهد. از همين رو لازم است قبل از ازدواج به درستي وضعيت شغلي همسر آينده‌تان را بررسي كنيد و علاوه بر درآمد به شرايط كاري او نيز توجه فرماييد.

5- با توقعات و انتظاراتش آشنا شويد 

افرادي كه در شرايط مالي متفاوتي پرورش مي‌يابند، اغلب خواسته‌ها و توقعات متفاوتي از همسر آينده خود دارند. تلاش كنيد صراحتا در اين باره با يكديگر گفت و گو كرده و ببينيد فرد مقابل در زندگي مشترك از شما چه مي‌خواهد. پس لازم است صادقانه از خود بپرسيد كه آيا مي‌توانيد اين توقعات را برآورده كنيد يا خير؟ براي كسب اطلاعات در زمينه انگيزه ازدواج كليك كنيد.

6- علاقه مندي هايش را بشناسيد 

يك مرد پولدار ممكن است علاقه مندي‌هاي خاصي داشته باشد و براي لذت بردن از زندگي سبك بسيار متفاوتي را دنبال نمايد. لازم است در مورد علاقه مندي‌ها و نحوه گذراندن اوقات فراغت نيز با هم گفت و گو كرده و بررسي كنيد كه چقدر مي‌توانيد خود را با يكديگر سازگار نماييد. براي مثال اگر همسرتان به مهماني و دورهمي‌هاي دوستانه علاقه مندي زيادي داشته باشد، شما تا چه حد مي‌توانيد او را همراهي كنيد؟ هرچقدر تفاوت‌هاي شما در اين زمينه بيشتر باشد، احتمال بروز تعارض‌هاي جدي در زندگي مشترك بيشتر خواهد شد. در نتيجه لازم است كه پيش از تصميم گيري جدي در مورد ازدواج به بينش دقيقي در مورد اين مسائل دست پيدا كنيد.

7- ازدواج با مرد پولدار | ميزان ايده آل گرايي او را بررسي كنيد 

بسياري از مردان پولدار در زندگي تجربه چنداني از ناكامي ندارند. آن‌ها هر زمان كه خواسته‌اند وسايل مورد علاقه خود را به دست آورده و با افرادي كه دوست داشتند ارتباط برقرار كرده‌اند. اين امر باعث مي‌شود كه تا حد زيادي ايده آل گرا بوده و همه چيز را در بهترين حالت آن بخواهند. در نتيجه ممكن است ناخواسته در مورد همسر آينده شان نيز چنين ديدگاهي داشته باشند و با ديدن كوچك ترين نقطه ضعفي در فرد مقابل دلزده و مايوس شوند. به همين خاطر بسيار اهميت دارد كه وجود اين روحيه را در او بررسي كنيد و ببينيد كه او چقدر مي‌تواند شما را با همه ويژگي‌هاي مثبت و منفي‌تان بپيذيرد. كمك گرفتن از مشاوره پيش از ازدواج تا حد زيادي مي‌تواند در اين زمينه به شما كمك نمايد.

ازدواج با مرد پولدار 

ازدواج با مردي كه از شرايط مالي خوبي برخوردار است، يكي از ملاك‌هاي مهم براي بسياري از زنان مي‌باشد. در واقع تمكن مالي خوب همسر براي زنان احساس امنيت فراهم كرده و بسياري از نگراني‌هاي مرتبط با زندگي مشترك را كاهش مي‌دهد. با اين حال بسيار اهميت دارد كه بتوانيد در كنار اين ملاك، ويژگي‌هاي اخلاقي و رفتاري فرد مقابل را به خوبي بسنجيد و تنها به درآمد بالا به عنوان ملاك اصلي براي ازدواج اكتفا نكنيد. براي ازدواج با مرد پولدار و پيدا كردن كسي كه در كنار ويژگي‌هاي اخلاقي از وضعيت مالي خوبي نيز برخوردار باشد، توجه كردن به نكات زير تا حد زيادي مي‌تواند كمك كننده باشد:

1- كمي اجتماعي تر باشيد

تلاش كنيد در موقعيت‌هايي كه افراد با جايگاه اجتماعي بالا حضور دارند شركت كنيد. هرچقدر منزوي‌تر باشيد شانس ديده‌شدنتان نيز كمتر خواهد بود. در نتيجه اين فرصت را در اختيار ديگران قرار دهيد تا با شما آشنا شده و ويژگي‌هاي مثبتتان را ببينند.

2- مهارت هاي ارتباطي خود را بهبود ببخشيد 

بر مهارت‌هاي ارتباطي خود تمركز كرده و تلاش كنيد آداب معاشرت خود را ارتقا ببخشيد. افرادي كه اصول ارتباط موثر را مي‌دانند، مي‌توانند با افراد از هر قشري تعامل كرده و آن‌ها را به خود جذب نمايند. اگر احساس مي‌كنيد كه اعتماد به نفس كمي داريد يا همواره در ارتباطات بين فردي با مشكل رو به رو مي‌شويد، مشورت گرفتن از يك روانشناس مي‌تواند تا حد زيادي در رفع مشكلاتتان به شما كمك نمايد.

3- ازدواج با مرد پولدار | به زيبايي خود اهميت بدهيد 

لازم است كه هم زمان به زيبايي ظاهر و درون خود توجه كنيد و تلاش نماييد هر روز در جهت رشد بيشتر گام برداريد. مردان پولدار اغلب گزينه‌هاي زيادي براي ازدواج دارند و از اين ميان بيشتر جذب كساني مي‌شوند كه تنها داراييشان زيبايي ظاهر نباشد.

4- در جهت توانمندسازي خود بكوشيد 

هر كسي اگر بداند كه تنها به دليل مال و ثروتش او را مي‌خواهيد از شما دلزده خواهد شد. در نتيجه بايد نشان دهيد كه خودتان نيز توانمندي‌هايي داريد و براي امور مالي تنها به او وابسته نيستيد. هرچقدر توانمندي بيشتري به دست بياوريد، مي‌توانيد انتخاب‌هاي عاقلانه‌تري داشته باشيد و علاوه بر پول به ساير ويژگي‌هاي فرد مقابل نيز توجه نماييد.

5- ازدواج با مرد پولدار | ارزش پول را بدانيد 

بسيار اهميت دارد كه براي وقت و انرژي كه مرد براي به دست آوردن پول صرف مي‌كند ارزش قائل شويد و با خرج‌هاي بي جا و هزينه‌هاي هنگفت ثروتش را به باد ندهيد. زناني كه ولخرجي بسياري دارند غير مستقيم به همسرشان نشان مي‌دهند كه دلسوز او نيستند و نمي‌توانند در جهت رشد اقتصادي همسرشان گامي بردارند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج با مرد پولدار مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: ازدواج مرد پولدار

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ازدواج مرد پولدار،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۴:۱۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی