مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

درمورد آزادي و حقوق مردان در خانواده معمولا آسان گيري‌هاي بيشتري نسبت به زنان وجود دارد. اما واقعا مردان بايد تا چه حد آزادي داشته باشند؟ حقوق مردان در خانواده توسط چه كسي تعيين مي‌شود؟ خيلي اوقات نه زنان و نه مردان از حقوق خود در خانواده آگاهي ندارند. حتي زمان‌هايي كه رابطه زناشويي و يا خانوادگي آن‌ها دچار مشكلي مي‌شود، نمي‌توانند سهم خود را از اشتباهات به درستي مشخص كنند. پس اختلافات و سوء برداشت‌ها به راحتي مي‌توانند موجب تنش و شكاف ميان زوجين و حتي اعضاي خانواده شوند. وظايف مردان و زنان در زندگي مشترك تا حد زيادي مشخص مي‌باشد پس هر كدام با در نظر گرفتن حد و مرز خود در رابطه مي‌توانند خانواده شاد و سالمي ايجاد نمايند. در ادامه به بررسي باورهاي اشتباه درباره آزادي و حقوق مردان در خانواده مي‌پردازيم.

منبع: حقوق مردان در خانواده

 

باورها و رفتارهاي اشتباه درباره آزادي و حقوق مردان

بسياري اوقات رفتارهاي غلط آدم‌ها، ناشي از باورهاي اشتباه آن‌هاست. نداشتن تصور درست از آزادي و حقوق مردان، آن‌ها را به سمت زياده روي‌ها و رفتارهايي افراطي پيش مي‌برد. انجام و تكرار اين رفتارهاي اشتباه به اختلافات، بحث و درگيري‌ها دامن زده و تشنج‌هاي خانواده را بيشتر مي‌كند. نيازهاي اساسي مردان در خانواده نيز بايد رفع شود. آزادي در خانواده نيز لازمه رشد و پيشرفت تمام اعضاي آن است، اما قدرت در خانواده نبايد در دست كسي باشد كه خود حد و مرزش را نمي‌شناسد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه قدرت در خانواده كليك كنيد.

در ادامه به نمونه‌هايي از باورها و رفتارهاي اشتباه مردان در ارتباط با حقوق‌شان اشاره خواهيم كرد:

1.مردان آزادند تا تمام تصميم هاي مربوط به خانواده را به تنهايي بگيرند

خانواده‌اي كه در آن تمام تصميم‌ها توسط يك فرد گرفته مي‌شود، به تدريج تبديل به يك نظام ديكتاتوري خواهد شد كه تنها فردِ آزاد در آن همان مردِ تصميم گيرنده مي‌باشد. خانواده يك كانون بسيار ارزشمند براي پرورش عميق‌ترين احساسات و عواطف انساني است. مردي كه در خانواده به نظرِ ساير افراد اهميت نمي‌دهد، با بي توجهي به عقايد و عواطف ساير اعضا به تدريج فرصت برقراري ارتباط عاطفي سالم را با ساير اعضاي خانواده را از دست مي‌دهد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه آزادي در خانواده كليك كنيد.

2. حقوق مردان | مردان در رابطه با جنس مخالف خود محدوديت چنداني ندارند

از آنجايي كه اغلب افراد نسبت به رفتارهاي متعهدانه زنان در زندگي زناشويي حساسيت بيشتري دارند، نسبت به زنان سخت گيري‌هاي بيشتري صورت مي‌گيرد. اما براي مردان تنها رفتارهاي خيانت آميز جنسي به صورت پررنگ‌تري مورد سرزنش و توجه قرار مي‌گيرد. اين مساله منجر به افزايش احساس ناامني در زندگي زناشويي براي زنان مي‌شود. علاوه بر اين باعث مي‌شود آن‌ها احساس نابرابري زيادي در زندگي كنند. تشديد اين احساسات در نهايت منجر به تجربه مزمن هيجانات ناخوشايندي نظير خشم و اضطراب شده و درگيري‌هاي زيادي را درخانواده به بار مي‌آورد.

3. حقوق مردان | پدران حق دارند تا آينده فرزندان خود را تعيين كنند

بسياري از مشكلاتي كه فرزندان با پدر خود دارند ناشي از اين مستحق دانستن پدران در تعيين مسير زندگي آن‌هاست. اين پدران در انتخاب شغل يا رشته تحصيلي مانع از انتخاب مستقلانه فرزندانشان مي‌شوند. فرزندان اين خانواده‌ها نيز به احتمال بيشتري در آينده خود دچار شكست مي‌شوند و يا احساساتي نظير ناكامي و سرخوردگي را تجربه مي‌كنند. بسياري از آن‌ها حتي با وجود اينكه در مسيري كه پدر براي آن‌ها تعيين كرده به موفقيت نسبي مي‌رسند باز هم نسبت به زندگي خود احساس رضايت‌مندي كافي ندارند. براي كسب اطلاعات در زمينه‌هاي وظايف مردان در زندگي مشترك و وظايف زنان در زندگي مشترك كليك كنيد.

راهكارهايي براي مقابله با باورهاي غلط درباره حقوق مردان

بايد بدانيد اكثر باورهاي اشتباه افراد در طول سال‌هاي طولاني شكل گرفته‌اند و به مرور تقويت شده‌اند. به همين دليل هر چقدر كه افراد سن‌شان بيشتر مي‌شود، سخت‌تر مي‌توانند عقايد خود را پيرامون مسائل مختلف تغيير دهند. اگر پدر يا همسر شما تفكرات مرد سالاري دارد و شما در زندگي خانوادگي خود دچار اختلافات و درگيري‌هاي زيادي شده‌ايد، لازم است كه عقايد او در فضاي مشاوره روانشناسي كه فضايي عاري از قضاوت و سرزنش است، مورد بررسي قرار بگيرد و سپس اين افكار به چالش طلبيده شود. اينگونه فرد به مرور زمان به انعطاف پذيري بيشتر براي تغيير عقايد خود دست مي‌يابد. 

از آنجايي كه اين عقايد اغلب سلامت خانواده را تحت تاثير قرار مي‌دهد و به آن آسيب مي‌زند، كمك گرفتن از يك خانوامركز مشاوره روانشناسي جده درمانگر براي اعضاي خانواده اين فرصت را فراهم مي‌كند كه بتوانند اختلافات خود را مورد بررسي قرار دهند و روابط آسيب ديده خود را بهبود ببخشند.  براي كسب اطلاعات در زمينه خانواده سالم كليك كنيد.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

باورهاي غلط درباره حقوق مردان در خانواده باعث مشكلات زيادي براي اعضاي خانواده مي‌شود و چه بسا روابط آنان با يكديگر را نيز تحت تاثير قرار دهد. به همين دليل لازم است كه چاره‌اي انديشيد و راهي براي اصلاح اين باورهاي اشتباه پيدا كرد. مركز مشاوره هنر زندگي با ارائه خدمات مشاوره خانواده در اين مسير همراه و راهنماي شما مي‌باشد. اگر به هر دليلي امكان مراجعه حضوري به روانشناس را نداريد، مشاوره تلفني بهترين گزينه براي شماست. متخصصان و روانشناسان مركز مشاوره حامي هنر زندگي در خدمتتان هستند تا هر كجا كه هستيد، به صورت تلفني در اين زمينه ياري‌تان كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خانواده كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه آزادي و حقوق مردان در خانواده مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: حقوق مردان در خانواده

امتیاز:
بازدید:
برچسب: حقوق مردان در خانواده،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۳۵:۳۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی