مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره افسردگي چه كاربردي دارد؟ آيا مزيت‌هاي مشاوره تلفني درمان افسردگي و مشاوره آنلاين درمان افسردگي را مي‌دانيد؟ افسردگي يك اختلال رواني است كه باعث بروز احساس غم و اندوه در شما مي‌شود. همچنين مي‌تواند موجب كاهش انگيزه و از بين رفتن علايق، كاهش عملكرد در كار و تحصيل شود. از اين رو شناخت علائم افسردگي و درمان به موقع، با روش‌هاي نوين مانند مشاوره تلفني و آنلاين افسردگي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. در اين مقاله به شناسايي اين بيماري و روش‌هاي درمان افسردگي مي‌پردازيم. شما مي‌توانيد از مشاوره تلفني، آنلاين و حضوري افسردگي مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي بهرمند شويد.

منبع: مشاوره افسردگي

 

پيامدهاي افسردگي

از مهم‌ترين عوامل بروز افسردگي مي‌توان به فقدان و شكست اشاره كرد كه سبب تغييراتي در جنبه‌هاي هيجاني، شناختي، رفتاري و فيزيكي شما مي‌شود كه در ادامه توضيح مي‌دهيم.

بعد هيجاني: از پيامدهاي هيجاني افسردگي در زندگي، مي‌توان به كاهش ميل جنسي، عدم علاقه به كارهاي روزانه، بي‌انگيزگي، پوچ گرايي و غمگيني اشاره كرد.

بعد شناختي: افسردگي سبب مي‌شود افراد باورهاي بدبينانه نسبت به خود و ديگران، نااميدي به آينده و افكار خودكشي داشته باشند. اگر شدت افسردگي شديد باشد سبب مي‌شود تا فرد به دليل احساس ناتواني و بي ارزش بودن، براي خودكشي اقدام نمايد. براي آگاهي بيشتر درباره علائم خودكشي كليك كنيد.

بعد رفتاري: افرادي كه دچار افسردگي هستند معمولا آهسته صحبت مي‌كنند، آرام راه مي‌روند، به صورت مداوم احساس خستگي دارند، كم تحرك‌اند و ممكن است به بهداشت شخصي خود اهميت ندهند.

بعد فيزويولوژيكي: معمولا افزايش يا كاهش وزن به ميزان حداقل 5 كيلو در ماه در آنان ديده مي‌شود. بي‌خوابي يا پرخوابي، اختلال سيكل ماهيانه (افزايش زمان سيكل يا عدم آن) در زنان، اخلال در عملكرد جنسي و... از ديگر پيامدهاي افسردگي فيزيكي است.

براي آشنايي بيشتر درباره انواع افسردگي كليك كنيد.

مشاوره افسردگي | دلايل و نشانه هاي افسردگي

افسردگي ممكن است به دلايل زيستي، رواني، فيزيولوژيكي، ژنتيكي و محيطي بروز پيدا كند. در ادامه تعدادي از دلايل افسردگي را براي شما آورده‌ايم.

دلايل افسردگي

برخي از دلايل افسردگي به شرح زير مي‌باشد.

1- بيمار بودن و يا فوت يكي از عزيزان و يا نزديكان فرد

2- خيانت

3- طلاق

4- مشكلات شديد مالي

5- داشتن تجربه‌هاي بد در زندگي (مانند تجاوز جنسي)

6- زايمان (افسردگي پس از زايمان)

7- بيماري‌هاي خطرناك جسماني از قبل سرطان، ايدز، بيماري‌هاي قلبي، ديابت، آلزايمر و...

8- داشتن فرزندان استثنايي مانند كودكان سندرم داون، نقص حركتي، عقب ماندگي ذهني و...

9- نداشتن اعتماد به نفس

10- نوسان و تغييرات هورمون‌هاي بدن 

11- قطع رابطه عاطفي يا احساسي (شكست عشقي)

12- اعتياد به مواد مخدر و الكل

13- ناكامي در برآوردن احتياجات و نيازهاي خود

14- داشتن اختلال شخصيت مانند وابسته بودن

15- شكست در كار و شغل

نشانه هاي افسردگي

نشانه‌هاي مهم افسردگي به قرار زير است.

1- افراد افسرده داراي حالات روحي غمگين و افسرده هستند و تمايل زيادي به گريه كردن دارند.

2- به‌طور دائم از محيط اطراف خود گله دارند و شكايت مي‌كنند.

3- همواره كارهاي مهم و روزمره خود را به تعويق مي‌اندازند.

4- تمايل زيادي به انزوا دارند و از ديگران كناره مي‌‌گيرند.

5- همواره نسبت به گذشته احساس شكست مي‌‌كنند و نسبت به آينده بدبين هستند.

6- احساس گناه مي‌كنند و همواره خود را بابت اشتباهات سرزنش مي‌كنند.

7- اين افراد معمولا اشتهاي خود را از دست مي‌دهند و دچار كمبود وزن مي‌شوند.

8- حالات پرخاشگرانه و برانگيختگي در مواجه با كوچكترين تحريك‌ها و تكانه‌ها را دارند.

براي آشنايي بيشتر با علائم افسردگي كليك كنيد.

اهميت مشاوره و درمان افسردگي 

افسردگي از جمله بيماري‌هايي است كه فرد تا زماني كه بسيار آشفته و كلافه نشود، آن را ابراز نمي‌كند. در واقع ممكن است افسردگي پنهان وجود داشته باشد. توصيه مي‌كنيم در صورتي كه نشانه‌ها و علائم افسردگي را در خود مشاهده مي‌كنيد، هرچه سريعتر از يك درمانگر، مشاوره افسردگي بگيريد و نگذاريد اين بيماري به مراحل بحراني خود برسد. 

مشاوره گرفتن از فردي دلسوز، همدل و متخصص، اولين قدم انگيزشي براي درمان افسردگي است. روانشناس بر اساس اطلاعاتي كه از شما در مشاوره افسردگي تلفني يا حضوري دريافت مي‌كند، مي‌تواند ميزان و نوع افسردگي شما را تشخيص دهد. سپس با توجه به شخصيت و توانايي‌هاي شما يك درمان مناسب را آغاز كند. درمان افسردگي با رويكردهاي مختلف مانند طرحواره درماني، درمان شناختي و رفتاري افسردگي، واقعيت درماني و... انجام مي‌پذيرد. در كنار اين رويكردها در مواردي نيز از داروهاي ضد افسردگي همراه با روان درماني استفاده مي‌گردد.

براي آشنايي بيشتر درباره درمان افسردگي و داروهاي ضد افسردگي كليك كنيد.

چرا مشاوره تلفني افسردگي را توصيه مي كنيم؟

مشاوره افسردگي به صورت تلفني و آنلاين، به دليل مشغله‌هاي زيادي كه ممكن است در دنياي امروز با آن مواجه شويد و نداشتن وقت كافي براي مراجعه به مراكز روانشناسي؛ همچنين با توجه به هزينه‌هاي بالاي جلسات روانشناسي در كلينيك‌ها مي‌تواند يك راه حل مناسب براي شما باشد. از آنجايي كه در مشاوره‌هاي حضوري، ممكن است در بيان مشكلات خود راحت نباشيد، مشاوره تلفني مي‌تواند يك بستر امن و ايمن براي دريافت مشاوره روانشناسي باشد تا افراد بتوانند به راحتي مشكلات خود را بيان و راه حل مناسبي را براي مشكلاتشان دريافت نمايند. 

ما به شما مركز مشاوره حامي هنر زندگي را پيشنهاد مي‌كنيم. اين مركز با سابقه چندين ساله در ارائه خدمات درماني در زمينه اختلالات رواني از جمله افسردگي جزء بهترين و جامع ترين مراكز خدمات روانشناسي است. حامي هنر زندگي با گردهم آوري جمعي از متخصصين توانسته خدمات خود را با بالاترين سطح كيفيت ارائه دهد. ما در اين مركز شرايطي را براي شما فرآهم آورده‌ايم تا بتوانيد از هر كجاي كشور با مشاوران ما به صورت تلفني در ارتباط باشيد. اين مركز به شما تضمين خواهد داد تا در كمترين زمان ممكن به درمان مشكلات و مسائل خود بپردازيد. همچنين در صورتي كه در اطرافيان شما كسي از اين اختلال رنج مي‌برد با دريافت راهكارها و روش‌هاي گوناگون به درمان او كمك نماييد.

براي آگاهي از روند دريافت مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول درباره مشاوره افسردگي

بهره بردن از مشاوره تا چه ميزان در پيشگيري از ابتلا به افسردگي نقش دارد؟

مشاور مي‌تواند با انجام تست‌ها و مصاحبه‌هاي مختلف به سلامت روان شما پي ببرد و سپس با پيشنهاد و ارائه راهكارهايي از جمله تغيير در سبك زندگي و حتي برنامه تغذيه مناسب به شما براي پيشگيري از افسردگي كمك كند. توجه داشته باشيد كه افسردگي يكي از اختلالات شايع است و مي‌تواند گريبان گير تك تك ما شود پس با بهره بردن از مشاوره مي‌توانيد خود را از ابتلا به افسردگي ايمن كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه درمان افسردگي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره افسردگي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره افسردگي،
موضوع:
[ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۰۸:۰۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی