مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

براي به اوج لذت رساندن زنان نياز به برقراري يك ارتباط صحيح با همسر خود داريد. براي مردان بسيار خوشايند است كه ببينند زني كه عاشقش هستند در كنار آن‌ها خوشحال است؛ با اين حال بسياري از آن‌ها نمي‌دانند كه چگونه بايد يك زن را به اوج لذت برسانند. رابطه جنسي يكي از عوامل تعيين كننده در كيفيت رابطه زوجين و ماندگاري آن است. مشاوره جنسي فرصت مناسبي است تا با روحيات زنان و آناتومي بدن آن‌ها آشنا شويد و بتوانيد رابطه رضايت بخشي را با شريك جنسي خود برقرار كنيد. عدم اهميت به اين موارد باعث مي‌شود كه در نظر زني كه با او رابطه داريد رفتارهاي جنسي شما خودخواهانه به نظر برسد كه در نهايت به سرد شدن او نسبت به رابطه منجر مي‌شود. در اين مقاله به شما آموزش داده مي‌شود كه چگونه يك زن را به اوج لذت برسانيد و دنياي او را متحول سازيد.

منبع: اوج لذت زنان

 

چگونه يك زن را به اوج لذت جنسي برسانيم؟

در ادامه راهكارهايي كه در بهبود رابطه جنسي با همسرتان معجزه خواهد كرد و او را به اوج لذت مي‌رساند بررسي مي‌كنيم.

۱- به همسرتان كمك كنيد تا آرام شود

اولين كار براي به اوج لذت رساندن زنان، دادن احساس آرامش به اوست. پس سعي كنيد تمام آنچه كه براي او لذت بخش است را انجام دهيد. در نتيجه تا حد زيادي اضطراب اوليه و استرس او كاهش مي‌يابد. زنان در زمان‌هايي كه استرس زيادي دارند ميل جنسي شان تا حد زيادي كاهش پيدا مي‌كند و لذت بردن از رابطه جنسي برايشان سخت مي‌شود.

2- براي به اوج لذت رساندن زنان وقت بگذاريد

قبل از برقراري رابطه جنسي زماني را صرف معاشقه كنيد تا او را براي برقراري رابطه جنسي آماده كنيد. عشق بازي براي يك زن بسيار مهم است و ميزان لذت رابطه جنسي هر دو نفر را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد. قبل از برقراري رابطه جنسي با همسر خود با شيطنت صحبت كنيد ولي حواستان باشد كه زياده روي نكنيد. با صحبت كردن در مورد مسائل مختلف جنسي و توجه به پاسخ‌ها و عكس العمل‌هاي همسرتان مي‌توانيد علايق جنسي او را به راحتي كشف كنيد.

براي آشنايي بيشتر درباره عشق بازي با همسر كليك كنيد.

3- براي به اوج لذت رساندن زنان آناتومي بدن او را بشناسيد

نارضايتي جنسي يكي از مشكلاتي است كه برخي از زوجين با آن مواجه هستند. يكي از دلايل مهم آن، عدم اطلاع و آگاهي مردان از آناتومي بدن زنان و نحوه ارضا كردن آنان است. طبيعي است كه زنان از تحريك واژن لذت ببرند ولي در زنان مسئله پيچيده‌تر است. كسب اطلاعات بيشتر در مورد نقاط حساس بدن زنان به شما كمك مي‌كند تا شريك جنسي خود را به اوج لذت برسانيد.

براي شناخت كافي درباره نقاط حساس بدن زن كليك كنيد.

4- در رابطه جنسي خود تنوع داشته باشيد

در واژن زنان چندين پايانه عصبي وجود دارد. بنابراين آنچه كه سبب لذت در زمان دخول در زنان مي‌شود، تنوع در حركات شما مي‌باشد. سعي كنيد ريتم، فشار و زواياي مختلف را امتحان نماييد تا حالتي را پيدا كنيد كه همسرتان بيشترين واكنش و لذت را نسبت به آن دارد. اين حالت براي زنان مختلف متفاوت است بنابراين شما بايد حالت ايده آل همسرتان را بيابيد و در استايل‌هاي رابطه جنسي خود تنوع داشته باشيد.

براي آگاهي بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد.

5- براي به اوج لذت رساندن زنان رابطه جنسي دهاني را امتحان كنيد

رابطه جنسي دهاني از مواردي است كه اكثر مردان دوست دارند كه بيشتر اين نوع رابطه بر روي آنان انجام شود و خودشان تمايل زيادي براي انجام اين كار ندارند. زنان نيز مانند مردان از رابطه جنسي دهاني لذت مي‌برند. اگر مي‌خواهيد كه رابطه بهتري با همسرتان داشته باشيد؛ بايد بيشتر رابطه جنسي دهاني برقرار كنيد. يكي از مواردي كه به شما كمك مي‌كند اين است كه از همسرتان بخواهيد تا شما را در مورد نحوه انجام رابطه جنسي دهاني راهنمايي كند. ولي به طور كلي در زمان برقراري رابطه جنسي دهاني بايد تمركز شما بر روي كليتوريس باشد. اما از تحريك بقيه قسمت‌هاي واژن غافل نشويد. بايد در زمان برقراري اين رابطه تلاش كنيد تا بفهميد دقيقا كه با تحريك كدام نقاط همسرتان لذت بيشتري از برقراري رابطه جنسي دهاني مي‌برد.

6- فانتزي‌هاي او را كشف كنيد

زنان فانتزي‌هاي جنسي خاص خود را دارند و تا زماني كه به طور كامل اطمينان نداشته باشند كه مي‌خواهيد آن‌ها را ارضا نماييد؛ فانتزي‌هاي خود را بيان نمي‌كنند. بايد شرايطي را فراهم نماييد تا همسرتان بتواند خواسته ‌ايش را به راحتي با شما در ميان بگذارد و آشكارا با شما در مورد علايق جنسي خود صحبت كند. اين شرايط تنها با ايجاد يك ارتباط صحيح با همسر به وجود مي‌آيد. شايد بيان اين خواسته براي او بسيار دشوار باشد پس تلاش كنيد تا فانتزي‌هاي همسرتان را زنده نماييد.

براي شناخت بيشتر در زمينه ارتباط صحيح با همسر كليك كنيد.

7- در رابطه جنسي جايتان را با يكديگر عوض كنيد

براي به اوج لذت رساندن زنان گاهي در رابطه جاي خود را با هم عوض كنيد. در واقع در برقراري رابطه جنسي بعضي از زنان دوست دارند تسليم باشند، برخي از زنان نيز ترجيح مي‌دهند كه در حين برقراري رابطه جنسي كنترل همه چيز را در دست بگيرند. اين علايق در زنان مختلف متفاوت مي‌باشد و هيچ كسي نمي‌تواند به شما بگويد كه زن شما كدام يك از اين دو حالت است. براي اينكه بفهميد كه همسر شما كدام يك از اين دو حالت را دوست دارد، به او فرصت دهيد. كنترل رابطه جنسي را به او واگذار نماييد. با انجام اين كار مي‌توانيد علايق جنسي همسر خود را بهتر بشناسيد. 

كلام آخر

توجه داشته باشيد كه ارگاسم شدن در زنان امري بسيار مهم است و تاثيرات خود را بر تمام جنبه‌هاي جسمي و رواني زندگي مي‌گذارد با اين حال گاهي مردان تمامي تلاش خود را براي به اوج لذت رساندن زنان انجام مي‌دهند و تكنيك‌هاي مختلفي را نيز امتحان مي‌كنند اما بازهم در اين زمينه با مشكل مواجه هستند. در اين شرايط لازم است كه با بهره بردن از مشاور و متخصص در زمينه مسائل جنسي موضوع را با او در ميان گذاشته و بتوانيد لذت را دوباره به رابطه جنسي خود بازگردانيد.

همچنين در اين شرايط به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا از مشاوره تلفني بهره بگيريد چراكه راحت‌تر مي‌توانيد تمامي مسائل را بيان كنيد و احساساتي از جمله شرم و خجالت را تجربه نخواهيد كرد. مركز مشاوره حامي هنر زندگي يكي از بهترين مراكز روانشناسي در زمينه مسائل جنسي و زناشويي است كه امكان بهره بردن از مشاوره جنسي را از طريق تلفن براي شما فرآهم آورده است. 

براي اطلاع از روند دريافت مشاوره جنسي و مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول 

بهترين پوزيشن براي به اوج لذت رساندن زنان كدام است؟

اين موضوع مي‌تواند از فردي به فرد ديگر متفاوت باشد و با شناخت و امتحان كردن روش‌هاي مختلف مي‌توان بهترين پوزيشن را انتخاب كرد. اما به طور كلي در حالت‌هايي كه لمس كليتوريس امكان پذير باشد رابطه جنسي براي زنان لذت بيشتري دارد چراكه كليتوريس نقش اساسي در ارگاسم زنان دارد. اين حالت‌ها شامل قرار گرفتن زن روي مرد، دخول از پشت و سبك قاشقي (پشت زن رو به قفسه سينه مرد) مي‌باشد.

براي دريافت مشاوره در زمينه روابط زناشويي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: اوج لذت زنان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: اوج لذت زنان،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۵۱:۳۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی