مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

نشانه هاي آمادگي زنان براي ازدواج چيست؟ چه زماني اين نشانه‌ها در فرد ديده مي‌شود؟ ازدواج مسئله‌اي است كه زندگي شما را تا آخرعمر تحت تاثير خود قرار مي‌دهد و اگر به درستي اتفاق نيفتد مي‌تواند آسيب‌هاي غيرقابل جبراني را براي شما داشته باشد. بهتر است قبل از اين كه تصميم به ازدواج بگيريد، بررسي كنيد كه ويژگي‌هاي لازم براي شروع و اداره زندگي را داريد يا نه. وجود اين نشانه‌ها در زنان به اين دليل كه زمينه‌هاي سلامت يك زندگي را فراهم مي‌كند و نقش بسيار پررنگي دارد، مهم و لازم است. از همين جهت در ادامه اين مقاله به بررسي اين نشانه‌ها خواهيم پرداخت. 

منبع: آمادگي زنان براي ازدواج

 

ضرورت دانستن نشانه هاي آمادگي زنان براي ازدواج

براي ساختن يك زندگي سالم و ماندگار وجود يك سري ويژگي‌ها و شرايط براي هر دو طرف لازم است. آقايان براي داشتن انتخاب درست و خانم‌ها براي دانستن زمان مناسب براي ازدواج وخودشناسي بايد اين نشانه‌ها را بشناسند. توجه به اين نشانه‌ها در ابتداي امر تضمين سلامت رابطه شما مي‌باشد و كيفيت زندگي را بالاتر مي‌برد. براي اشنايي با معيارهاي انتخاب همسر كليك كنيد.

 

آمادگي زنان و دختران براي ازدواج چگونه شكل مي‌گيرد؟

بعضي از اين نشانه‌ها كه مربوط به سيستم بدني و جنسي دختران است به طور طبيعي با افزايش سن و رشد در او بروز پيدا مي‌كند. اما يك سري از اين نشانه‌ها به صورت اخلاقي و رفتاري است كه پيدايش آن‌ها بستگي به رشد عقلي و محيطي كه در آن رشد يافته دارد. البته تا حد زيادي به سن فرد نيز وابسته است.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد.

10 نشانه آمادگي زنان براي ازدواج

1- در رابطه به ازدواج فكر مي‌كند

فرد تمام تلاشش را مي‌كند تا رابطه‌اي كه شروع كرده را به سرانجام برساند. او اجازه نمي‌دهد كه  زمان بيهوده سپري شود. مي‌داند كه بايد ارتباطش را به كدام سمت‌وسو بكشد. ارتباطي كه بايد مسير ازدواج را طي كند يا همه چيز بايد همان جا تمام شود. اگر راجب اين موضوع با او صحبت كنيد با علاقه ادامه مي‌دهد و مي‌تواند زماني را بدون اين‌كه مخالفت كند به آن اختصاص دهد.

2- محدوديت ها و مرزهايي براي خودش دارد

براي خودش يك سري محدوديت‌هايي دارد و به شخص مقابل اجازه نمي‌دهد كه هر كاري دوست دارد انجام دهد. اگر او براي خود و طرف مقابلش قانوني نمي‌گذارد و برنامه‌اي ندارد شك نداشته باشيد كه در زندگي مشترك نيز همين گونه است. 

3- به خودش اهميت مي‌دهد

يك دختر تا به خودش اهميت ندهد نمي‌تواند به زندگي مشترك و اطرافيانش اهميت دهد. كسي كه براي خودش ارزش قائل است، مي‌تواند به درستي يك زندگي را اداره كند و به بقيه اعضاي خانواده نيز توجه كند.

4- اهميت دادن به وضعيت مالي از نشانه هاي آمادگي زنان براي ازدواج

او به وضعيت مالي مرد توجه مي‌كند و در اين فكر است  كه آيا او مي‌تواند تكيه گاه مناسبي براي ساختن يك زندگي با آرامش باشد يا نه. روح يك زن هميشه به سمت مادر بودن كشش دارد و حتي اگر مادر نيز نباشد بررسي مي‌كند كه كودكش مي‌تواند با اين خانواده شرايطي مناسب براي رشد داشته باشد. زناني كه به ازدواج فكر نمي‌كنند و به بلوغي براي ازدواج نرسيده‌اند اصلا به وضع مالي طرف مقابل توجه نمي‌كنند.

5- از پس كارهاي خانه برمي‌آيد 

كارهاي خانه و آشپزي كردن جزء وظيفه اصلي يك زن نيست. با اين حال زنان دوست دارند كه اين كار را براي خانواده انجام دهند و رفاه را براي اعضاي خانواده به حداكثر برسانند. پس او مي‌داند چگونه كارهاي خانه را انجام دهد و آشپزي كند. اگر او اين كارها را بلد نباشد يا حتي تلاشي براي ياد گرفتن آن نمي‌كند، اهميتي به خانه و خانواده نمي‌دهد.

6- زن بودنش را پذيرفته است

او زن بودن را به هيچ وجه مانعي براي رسيدن به آرزوهايش نمي‌داند و با وجود اين براي رسيدن به خواسته‌هايش تلاش مي‌كند. او جنسيت خود را پذيرفته و به مراحل خيلي خوبي از زندگي مي‌رسد.

7- علاقه به كودكان از نشانه هاي آمادگي زنان براي ازدواج

او علاقه دارد كه با كودكان همراه شود، با آن‌ها صحبت كند، با آن‌ها سرگرم شود و وقت خود را با آن‌ها بگذراند. اگر زني را ديديد كه اصلا دلش نمي‌خواست با كودكان زمانش را سپري كند و نسبت به كودكان بي‌حوصله و بي‌توجه است پس مطمئن باشيد كه هنوز براي ازدواج آمادگي ندارد .

8- رسيدن به سني كه توانايي انجام روابط جنسي را داشته باشد

رابطه جنسي يكي از عوامل بسيار مهم در ازدواج است و به هيچ وجه نمي‌توان آن را ناديده گرفت. توانايي داشتن رابطه جنسي فقط از لحاظ جسمي و رسيدن به سن بلوغ نيست بلكه شخص از لحاظ روحي و عقلي هم بايد به اين مسئله كنار آمده باشد.

9- در دوران مجردي شاد و سرزنده است

اگر زني در دوران مجردي شاد و سرزنده باشد مي‌تواند زندگي را بسازد كه غم و ناراحتي هيچ جايي در آن ندارد. به راحتي مي‌تواند همه چيز را در آرامش و شادي نگه دارد. اما شخصي كه در دوران مجردي هميشه ناراحت است و شخصيت منفي دارد نمي‌تواند زندگي مشتركي را شروع كند كه همه اعضاي خانواده از نظر روحي به رضايت برسند.

10- وابستگي كمتري به خانواده‌اش دارد

دختري كه به خانواده‌اش وابسته است به آن‌ها اجازه مي‌دهد كه در زندگي‌اش دخالت‌هاي نامناسب كنند. او مي‌خواهد كه هميشه و همه جا با آن‌ها باشيد و اصلا حاضر نيست كه در هيچ كجا از زندگي لحظه‌اي از آن‌ها دور شود. دختراني كه آمادگي براي ازدواج دارند معمولا وابستگي كمتري به خانواده به مرور زمان پيدا مي‌كنند. توصيه مي كنيم براي آگاهي بيشتر و آمادگي براي ازدواج كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: آمادگي زنان براي ازدواج

امتیاز:
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۱۱:۰۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی