مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آيا در مورد نقاط تحريك پذير آقايان چيزي شنيده‌ايد؟ نقاط حساس بدن، نقاطي هستند كه در حين عشق بازي منجر به تحريك و احساس لذت بيشتر در فرد مي‌شود. نقاط حساس بدن در مورد مردان كمتر مورد بحث قرار مي‌گيرد چرا كه بسياري از افراد تأثيرات مثبت معاشقه را براي مردان ناديده مي‌گيرند و به اشتباه تصور مي‌كنند كه مردان نيازي به آن ندارند. در حالي كه شناخت بدن همسرتان و لمس و تحريك مناسب آن‌ها در طول معاشقه و ارضا شدن مردان تأثير بسياري بر ميزان لذت جنسي تجربه شده از جانب مردان خواهد داشت. در ادامه اين مطلب به ارائه نكاتي در مورد نقاط حساس بدن مرد پرداخته‌ايم كه مطالعه آن مي‌تواند براي شما جالب باشد.

منبع: تحريك آقايان

 

نقاط تحريك پذير آقايان كدام اند؟

 

در زندگي زناشويي موفق، هريك از زوج‌ها بايد به تجربه راه‌هاي تحريك همسر خود را دريافته باشد. به خاطر وجود سلول‌هاي عصبي بيشتر در برخي از نقاط بدن‌، اين نقاط نسبت به تحريك حساسيت بيشتري از خود نشان مي دهند. به همين دليل شناخت اين نقاط از بدن مرد به او كمك مي‌كند تا بتواند از لذت جنسي بيشتري بهره ببرد و بتوانيد كيفيت و رضايت جنسي را در خود و همسرتان بهبود ببخشيد. در ادامه به هر يك از اين نقاط حساس اشاره خواهيم كرد. براي اطلاع بيشتر درباره تحريك همسر كليك كنيد.

نقاط تحريك پذير آقايان | آلت تناسلي و نقطه F

با اين كه اين موضوع براي بسياري از افراد واضح به نظر مي‌رسد، تحقيقات آزمايشگاهي بسياري  در اين زمينه انجام شده است كه نشان مي‌دهند تحريك آلت تناسلي مردان در ميزان ابراز رضايت جنسي آن‌ها تأثير بسزايي دارد. به همين خاطر اگر قبل از دخول و در طول معاشقه تحريك آلت تناسلي مرد توسط همسر صورت بگيرد مرد ميزان برانگيختگي و لذت بالاتري را تجربه خواهد كرد.

نقطه F يا فرنولوم نقطه‌اي در زير آلت تناسلي است كه در آن نوك آلت تناسلي به محور آلت متصل مي‌شود. اين نقطه يكي از قوي‌ترين نقاط تحريك‌ پذير مردان است  كه سلول‌هاي عصبي بسياري در آن قرار دارد. معمولاً اين ناحيه از لحاظ ميزان لذت بخشي با كليتوريس در زنان مقايسه مي‌شود. تحريك دهاني و يا لمس و نوازش اين ناحيه لذت وصف ناپذيري براي همسرتان خواهد داشت و او را براي يك رابطه بسيار هيجان انگيز آماده خواهد كرد.

نقاط تحريك پذير آقايان | بيضه‌ها مهم هستند

بيضه‌ها در ايجاد ميل جنسي مردان بيشترين توانايي را دارند چرا كه اين منطقه بيشترين ميزان حساسيت را دارد. دليل حساسيت بالاي بيضه‌ها وجود سلول‌هاي عصبي بسيار است كه آن را به منطقه‌اي فوق حساس تبديل كرده است. البته هنوز از نظر علمي مشخص نشده است كه چه نوع لمس و تحريكي در ناحيه بيضه‌ها مي‌تواند به بيشترين ميزان لذت و تحريك در آن‌ها بيانجامد.

نقاط تحريك پذير مردان ؛ پرينيوم يا نقطه P

پرينيوم يا نقطه P، ناحيه ايست كه در فاصله بين مقعد و آلت تناسلي قرار دارد. در لمس اين منطقه بايد مراقب آسيب نرساندن به پروستات باشيد و ملايم عمل كنيد. استفاده از پوزيشني كه زن در بالا قرار مي‌گيرد به شما اين امكان را مي‌دهد كه به اين نقطه دسترسي داشته باشيد. تحريك اين ناحيه به خصوص زماني كه تجربه ارگاسم در همسرتان نزديك است ارگاسم و ارضا شدن شديد و بسيار لذت بخشي را به او هديه خواهد داد.

براي اطلاع بيشتر درباره روند ارضا شدن مردان كليك كنيد.

لب و دهان

لب براي مردان عضو بسيار حساسي محسوب مي‌شود. لب‌ها نسبت به لمس و نوازش آرام، گرما و فشار بسيار حساس هستند. بوسيدن در مردان به ترشح هورمون‌هايي مانند آكسي توسين مي‌انجامد. هورمون آكسي توسين هورموني است كه در ايجاد ميل جنسي نقش مهمي ايفا مي‌كند و به همين دليل به نام هورمون عشق نيز معروف است. بوسيدن لب‌ها نه تنها تأثير بسياري بر ميزان ميل جنسي مردان خواهد داشت بلكه منجر به عميق‌تر شدن رابطه عاطفي ميان شما و همسرتان نيز مي‌شود.

نواحي داخل ران

نواحي داخل ران يكي از مناطق بسيار حساس براي مردان است كه معمولا به آن توجهي نمي‌شود. نقطه اتصال ران و مفصل ران ناحيه بسيار مهمي در تحريك مردان محسوب مي‌شود. نوازش‌ها و بوسه‌هاي آرام  در اين ناحيه به افزايش هيجان و تجربه لذت جنسي در همسرتان كمك بسياري خواهد كرد.

نقاط تحريك پذير آقايان | گردن هم هست

لمس كردن گردن در مردان به همان اندازه‌اي كه در زنان منجر به تحريك و احساس لذت مي‌شود در مردان اثر گذار نيست. اما با اين حال در بدن مردان نيز گردن، به عنوان يكي از مناطق حساس بدن مطرح مي‌شود. اين ناحيه نسبت به نوازش‌هاي جنسي آرام و ايجاد لرزش‌هاي خفيف بسيار حساس است. در نتيجه لمس اين و نوازش آرام اين ناحيه منجر به آمادگي و برانگيختگي بيشتر در همسرتان خواهد شد.

نوك سينه‌هاي مردان هم تحريك كننده است

شايد فكر كنيد نوك سينه‌ها تنها در زنان ناحيه بسيار حساسي هستند اما اين نواحي براي مردان نيز نواحي بسيار حساسي محسوب مي‌شود زيرا سلول‌هاي عصبي انتهايي فراواني در نوك سينه‌ها وجود دارد. به همين دليل تحريك آن‌ها در طول معاشقه از اهميت بالايي برخوردار است پس بهتر است كه آن‌ها را ناديده نگيريد.

زير بغل 

زير بغل يكي از نقاطي است كه معمولا ناديده گرفته مي‌شود. درحاليكه تحريك اين ناحيه با استفاده از ماساژ جنسي و نوازش‌هاي آرام براي مردان بسيار لذت بخش است و در تحريك هرچه بيشتر آن‌ها تاثير بسزايي دارد. نوازش با نوك انگشتان و لمس آرام همراه با بوسه سطح برانگيختگي او را به ميزان زيادي بالا خواهد برد.

نقاط تحريك پذير مردان | گوش‌ها

گيرنده‌هاي حسي بسياري كه روي گوش‌ها واقع شده است منجر به حساسيت بالاي اين منطقه شده است. تحريك و نوازش جنسي گوش‌ها به مردان در تجربه ارگاسم كمك بسياري مي‌كند. مردان بسياري هستند كه با وجود تجربه انزال به ارگاسم نمي‌رسند. لمس و تحريك گوش‌ها يكي از راه‌هايي است كه در رفع اين مشكل به همسرتان كمك مي‌كند چرا كه سطح برانگيختگي را در او به ميزان بسياري بالا مي‌برد و كمك مي‌كند كه او بتواند اوج لذت جنسي را در كنار شما تجربه كند. همچنين مي‌توانيد تجربه يك عشق بازي موفق را نيز با همسرتان داشته باشيد.

براي اطلاع بيشتر درباره عشق بازي با همسر كليك كنيد.

نتيجه‌گيري ويژه براي خانم‌ها

با توجه به مطالب گفته شده، آشنايي با نقاط تحريك پذير آقايان از جانب زن در بهبود رابطه جنسي كمك بسياري خواهد كرد. بسياري از مسكلات جنسي مردان به خصوص زود انزالي ريشه در عدم معاشقه كافي و مناسب دارد. يك معاشقه عالي زماني صورت مي‌گيرد كه شما بتوانيد نقاط حساس بدن همسرتان را بشناسيد و اين نواحي را به درستي لمس و تحريك كنيد. براي شناخت بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد.

توجه داشته باشيد كه همه افراد در ميزان حساسيت خود به نقاط مختلف بدن مانند هم نيستند پس لازم است كه شما در طول رابطه جنسي به واكنش‌هاي همسرتان بيشتر دقت كنيد تا بتوانيد بيشترين ميزان حساسيت او را بيابيد. توجه به نيازها و علائق همسرتان نه تنها به كيفيت رابطه جنسي شما كمك خواهد كرد بلكه در روابط عاطفي شما نيز تاثير گذار خواهد بود. اگر با وجود رعايت همه نكات بازهم در رابطه جنسي خود با مشكلات زيادي مواجه هستيد حتما به يك روانشناس مراجعه كرده و از خدمات مشاوره جنسي بهره مند شويد.

ما به شما مركز مشاوره حامي هنر زندگي را پيشنهاد مي‌دهيم. اين مركز با سابقه چندين ساله در ارائه خدمات درماني در زمينه مسائل جنسي و زناشويي جزء بهترين و جامع ترين مراكز خدمات روانشناسي است. اين مركز با گردهم آوري جمعي از متخصصين توانسته خدمات خود را با بالاترين سطح كيفيت ارائه دهد.

براي اطلاع از روند دريافت مشاوره جنسي كليك كنيد.

سوالات متداول

آيا همه مردان نسبت به نقاطي كه گفته شد به يك اندازه حساس هستند؟

خير. مسلما تفاوت‌هاي فردي زيادي وجود دارد و اين نقاط از بين نقاط ديگر حساس تر هستند. با اين حال شما بايد با شناخت بدن همسر خود پي به وجود نواحي حساس او ببريد تا بتوانيد بيشترين لذت جنسي را در رابطه داشته باشيد.

براي آگاهي بيشتر درباره شناخت بدن همسر كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: تحريك آقايان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تحريك آقايان،
موضوع:
[ ۴ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۱:۵۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی