مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

شناخت بدن همسر چه اهميتي دارد؟ چگونه مي‌توانيم بدن همسر خود را بشناسيم؟ آيا بدن همسر خود را دوست داريد؟ آيا راجع به بدنتان راحت باهم صحبت مي‌كنيد؟ آشنايي با بدن همسر شامل شناخت درباره نقاط حساس و تغييرات جسماني بدن اوست. در واقع مردان و زنان هر كدام از نظر جسمي تفاوت‌هاي بخصوصي با يكديگر دارند. آشنايي با اين تفاوت‌ها باعث مي‌شود تا بتوانيد در ارتباط با يكديگر بهتر عمل كنيد و رمز و رازهاي تحريك همسر را بدانيد. همچنين رابطه جنسي و عاطفي مناسب‌تري با يكديگر داشته باشيد. در كنار اين مسئله بهره بردن از مشاوره جنسي نيز مي‌تواند بسيار مهم باشد چراكه مشاور با بيان نكات و موارد مهم به افزايش تجربه يك حس واقعي در رابطه با همسرتان به شما كمك مي‌كند.

منبع: نقاط بدن همسر

 

لزوم شناخت بدن همسر 

براي داشتن يك رابطه جنسي رضايت بخش زن و مرد بايد بتوانند شناخت درستي از بدن يكديگر داشته باشند. از جمله مهم‌ترين دلايلي كه باعث مي‌شود شناخت بدن همسر در كيفيت رابطه جنسي اهميت بسياري داشته باشد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد. براي شناخت بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد.

كسب لذت بيشتر در معاشقه و پيش نوازي 

داشتن معاشقه و پيش نوازي مناسب يكي از مهم‌ترين فاكتورهايي است كه زن و مرد را براي يك رابطه جنسي كامل آماده مي‌كند و باعث مي‌شود كه احتمال تجربه اوج لذت جنسي و ارگاسم نيز بالاتر برود. شناخت بدن همسر به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد يك معاشقه عالي داشته باشيد و در طول آن لذت بيشتري را براي يكديگر ايجاد نماييد.

كشف علاقه مندي‌هاي جنسي همسر 

بسياري از افراد در طول رابطه جنسي همواره براي ايجاد لذت بيشتر در همسر خود تلاش مي‌كنند اما هرگز به نتيجه دلخواه دست نمي‌يابند. اين مسئله مي‌تواند در اكثر موارد ناشي از عدم شناخت كافي از بدن همسر و علائق جنسي او باشد. براي مثال تحريك برخي نقاط ممكن است براي زن خوشايندي چنداني نداشته باشد. اگر شما در رابطه جنسي همواره بر لمس و تحريك همان نواحي تاكيد داشته باشيد هرگز واكنش دلخواه را در همسرتان مشاهده نخواهيد كرد. در حالي كه شناخت بدن همسر به شما كمك مي‌كند علاقه مندي‌هاي جنسي خاص او را بشناسيد و با توجه به آن‌ها در حين نوازش‌هاي جنسي حس لذت بيشتري را براي خود و همسرتان رقم بزنيد.

براي آشنايي بيشتر در زمينه تحريك همسر كليك كنيد.

رفع سوءتفاهم‌ها 

عدم دريافت واكنش‌هاي مناسب از جانب همسر در طول رابطه جنسي مي‌تواند سوء تفاهم‌هاي بسياري را ايجاد كند. براي مثال اغلب مردان وقتي همسرشان در حين سكس به اندازه كافي تحريك نمي‌شود يا نمي‌تواند ارگاسم را تجربه كند عملكرد جنسي خود را زير سوال مي‌برند و حتي ممكن است اعتماد به نفسشان را در اين زمينه از دست بدهند. در حالي كه در بسياري از مواقع با كسب آگاهي از بدن همسر و شناخت نقاطي كه بيشترين تحريك پذيري را ايجاد مي‌كنند اين مشكل برطرف شده و در نتيجه سوءتفاهمات نيز رفع مي‌گردند.

شناخت با بدن همسر | زنان و اهميت معاشقه 

زنان براي رسيدن به سطح مناسبي از برانگيختگي به زمان بيشتري نسبت به مردان نياز دارند. به همين دليل معاشقه و پيش نوازي براي آن‌ها از اهميت بسزايي برخوردار است. نوازش‌هاي جنسي به آن‌ها كمك مي‌كند تا به آمادگي لازم براي تجربه يك رابطه جنسي رضايت بخش دست پيدا كنند.

براي آن كه عشق بازي شما و همسرتان به بهترين شكل پيش برود لازم است كه شما با نقاط حساس بدن زن و نحوه تحريك و لمس مناسب آن‌ها آشنا باشيد. آشنايي با اين نقاط و لمس آن‌ها در طول رابطه جنسي، سطح رضايت و لذت را در هردوي شما بالا خواهد برد.

براي اطلاع بيشتر درباره عشق بازي با همسر كليك كنيد.

شناخت بدن همسر | مردان و نقش عشق ورزي

بسياري از افراد فكر مي‌كنند كه تنها زنان به معاشقه نياز دارند؛ يا اين عمل فقط كاري است كه مردان براي افزايش لذت در زنان انجام مي‌دهند و تأثير چنداني بر عملكرد جنسي مردان ندارد. در حالي كه اين نظر كاملاً اشتباه است. بسياري از مشكلات جنسي مردان نظير زود انزالي يا ناتواني در تجربه ارگاسم از طريق معاشقه كافي تا حد بسيار زيادي بهبود پيدا مي‌كند.

معاشقه و نوازش‌هاي جنسي پيش از دخول براي مرداني كه دچار زود انزالي هستند  فرصت كافي را فراهم مي‌كند تا به آمادگي كافي براي برقراري رابطه كامل جنسي دست پيدا كنند و بتوانند انزال را به تأخير بياندازند.

هم‌چنين با وجود تجربه انزال در اكثر مردان، بسياري از آن‌ها اوج لذت جنسي يا ارگاسم كه با انقباض عضلات تحتاني مشخص مي‌شود را تجربه نمي‌كنند. آشنايي با نقاط حساس بدن مردان و تحريك آن‌ها به مردان كمك مي‌كند تا به سطح بالاتري از برانگيختگي و لذت جنسي برسند و با احتمال بيشتري ارگاسم را نيز تجربه كنند.

براي اطلاع بيشتر درباره زودانزالي كليك كنيد.

آشنايي با تغييرات جسمي در بدن زن

زنان و مردان از نظر جسمي با تغييرات هورموني و شيميايي متفاوتي رو به رو هستند. چرخه قاعدگي در زنان باعث مي‌شود كه آن‌ها در طول ماه دستخوش تغييرات خلقي گوناگوني بشوند براي مثال آن‌ها در اواخر اين چرخه يعني در روزهاي نزديك به شروع قاعدگي دچار خلق پايين، غمگيني، تحريك پذيري، عصبانيت و كاهش ميل جنسي مي‌شوند. همه اين علائم مي‌توانند در طول هفته قاعدگي و حتي در سال‌هاي يائسگي نيز ادامه پيدا مي‌كنند. در صورتي كه اين علائم بسيار شديد باشد و عملكرد روزانه زن را به هم بريزد احتمالاً او به سندروم ملال پيش از قاعدگي دچار است و نياز به روان درماني و در برخي موارد دارو درماني دارد. اين تغييرات در طول ماه حتي بر روي نقاط حساس بدن زن نيز تاثير مي‌گذارد.

آگاهي از اين تغييرات خلقي به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد راحت‌تر با همسرتان كنار بياييد و مراقبت بيشتري را از او به عمل بياوريد. اين مراقبت و حمايت‌ها از جانب شما به ميزان زيادي در بهبود حالات روحي ناخوشايند همسرتان تأثير مي‌گذارد. براي آشنايي با بدن زنان با كمك مشاوره جنسي اقدام نماييد.

براي آشنايي بيشتر درباره چرخه قاعدگي و يائسگي در زنان كليك كنيد.

آشنايي با تغييرات جسمي در بدن مرد

جالب است بدانيد تنها زنان نيستند كه در اثر چرخه قاعدگي خود دچار تغييرات خلقي و هورموني مي‌شوند. بلكه مردان نيز با چرخه‌اي مشابه رو به رو هستند كه روحيات آن‌ها را به ميزان زيادي تحت تأثير قرار مي‌دهد. چرخه مردان درست مانند زنان نشان دهنده عملكرد طبيعي دستگاه توليد مثل است. خوب است بدانيد مردان نيز در برخي قسمت‌هاي بدن‌شان بيشتر احساس جنسي دارند. پس براي ارتباط كامل با همسر خود، از نقاط تحريك پذير مردان نيز اطلاع كسب كنيد. براي آگاهي بيشتر درباره نقاط تحريك پذير آقايان كليك كنيد.

علائم مربوط به چرخه هورمون‌هاي جنسي در مردان به پريود مردانه معروف است. كاهش و نوسانات مربوط به هورمون تستوسترون در برخي از روزها گاه منجر به بروز علائم زير مي‌شود.

- استرس

- تجربه مشكلاتي در خواب

- ايجاد تغييراتي در اشتها و رژيم غذايي

- عصبانيت

- حساسيت بيش از حد و تحريك پذيري

- احساس افسردگي و غمگيني

شناخت بدن همسر | آشنايي با نقاط حساس بدن همسر

شناخت بدن همسر تنها به آشنايي با تغييرات فيزيولوژيكي بدن زن و مرد محدود نمي‌شود. جالب است بدانيد كه نقاط حساس و برانگيزنده ميل جنسي در زن و مرد نيز با هم تفاوت‌هايي دارند كه ما در ادامه به هريك از آن‌ها اشاره كرده‌ايم. همچنين با خواندن مقاله آشنايي با بدن زن مي‌توانيد اطلاعات خود را در اين زمينه بالاتر هم ببريد. 

نقاط حساس بدن زن 

لمس و تحريك برخي نواحي در بدن زنان مي‌توانند لذت بسيار بيشتري براي آن‌ها به ارمغان بياورد و كيفيت رابطه جنسي را نيز افزايش دهد از جمله مهم‌ترين نواحي حساس بدن زنان مي‌توان به موارد زير اشاره كرد. 

گوش‌ها: بسياري از زنان در طول معاشعه از لمس آرام گوش‌هاي خود لذت مي‌برند. نوازش لاله گوش مي‌تواند گزينه مناسبي براي شروع تحريكات و نوازش‌هاي جنسي در زنان باشد.

گردن: گردن يكي از اعضاي بسيار حساس به تحريكات جنسي در زنان است. بررسي‌ها نشان مي‌دهد اكثر زنان به نوازش‌هاي آرام و ملايم در ناحيه گردن پاسخ جنسي مناسبي نشان مي‌دهند و لذت بيشتري را از رابطه جنسي كسب مي‌كنند.

لب و دهان: بوسيدن لب‌ها همواره يكي از اجزاي جدايي ناپذير از رابطه جنسي است. اين ناحيه براي هر دو جنس مي‌تواند تحريكات جنسي مناسبي فراهم كند و در عين حال كيفيت رابطه عاطفي را نيز بهبود مي‌بخشد.

سينه‌ها: لمس نوك سينه‌ها يكي از عوامل بسيار تاثيرگذار در تجربه ارگاسم براي بانوان است. نوازش و ايجاد تحريكات مناسب در اين ناحيه مي‌تواند تا حد بسيار زيادي در افزايش لذت و رضايت جنسي زنان موثر باشد.

كليتورس: كليتوريس يكي از حساس ترين نقاط بدن زنان است. ايجاد فشار و لرزش در اين ناحيه تاثير بسزايي در رسيدن به ارگاسم ايفا مي‌كند و مي‌تواند زنان را به اوج لذت جنسي برساند.

واژن: ناحيه فرضي خاصي به نام نقطه جي يكي از نقاط بسيار حساس در بدن زنان است كه باعث مي‌شود در حين دخول بيشترين لذت را كسب نمايند. نقطه جي معمولا براي اكثر زنان انتهايي ترين نقطه واژن است كه عصب‌هاي زيادي را در بر مي‌گيرد.

براي شناخت بيشتر درباره نقاط حساس بدن زن كليك كنيد.

شناخت بدن همسر | نقاط حساس بدن مرد

نقاط حساس تنها به بدن زنان اختصاص ندارد بلكه مردان نيز هنگام لمس برخي نواحي تحريك بيشتري را تجربه مي‌كنند كه از جمله آن‌ها بايد به موارد زير اشاره كرد.

گوش‌ها: بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه تحريك گوش‌ها مي‌تواند در تجربه ارگاسم در آقايان نيز تاثيرگذار باشد و تنها به زنان اختصاص ندارد.

لب و دهان: همان طور كه در مورد بانوان گفته شد لب و دهان يكي از اجزاي اصلي در يك رابطه جنسي لذت بخش هستند و در اكثر موارد معاشقه با بوسيدن لب‌ها آغاز مي‌گردد. تمركز بر نواحي لب و دهان مي‌تواند ميل جنسي مردان را بيش از پيش برانگيخته كرده و آن‌ها را براي شروع رابطه جنسي آماده سازد.

زير بغل: لمس و نوازش ناحيه زير بغل يكي از مواردي است كه در برانگيختگي هرچه بيشتر مردان تاثير بسزايي دارد.

بيضه ها: بيضه‌ها يكي از حساس ترين نقاط بدن مردان هستند كه لمس آرام آن‌ها مي‌تواند موجب برانگيختگي بسياري در مردان شود. البته به دليل آسيب پذيري بالاي اين ناحيه لازم است توجه داشته باشيد كه به آن ضربه نزنيد.

نواحي داخل ران: نوازش يا بوسيدن نواحي داخلي ران اغلب لذت بسيار زيادي براي مردان ايجاد مي‌كند و برانگيختگي جنسي آن‌ها را افزايش مي دهد.

نوك سينه‌ها: لمس نوك سينه‌ها براي برخي مردان مي‌تواند بسيار لذت بخش باشد. از همين رو لازم است در طول رابطه به واكنش‌هاي او در حين لمس اين ناحيه نيز توجه داشته باشيد.

گردن: لمس گردن معمولا در زنان نسبت به مردان تحريك جنسي بيشتري ايجاد مي‌كند. با اين حال نوازش يا بوسيدن اين ناحيه براي مردان نيز لذت بخش است و مي‌تواند در تجربه يك رابطه جنسي رضايت بخش تاثير بسزايي داشته باشد.

سوالات متداول

- همسرم بعد زايمان نسبت به رابطه جنسي بسيار بي علاقه شده است. بايد چه كار كنم؟

بدن زنان بعد از زايمان با تغييرات هورموني گسترده‌اي رو به رو مي‌شود كه مي‌تواند ميل جنسي آن‌ها را نيز تحت تاثير قرار دهد. بسيار اهميت دارد كه براي بازگشت به وضعيت نرمال به او زمان بدهيد و نشان دهيد دركش مي‌كنيد. اگر همسرتان در كنار كاهش ميل جنسي دچار آشفتگي خلقي شده و دائما ناراحت و پريشان است ممكن است دچار افسردگي پس از زايمان شده باشد. در اين شرايط بهتر است با يك متخصص سلامت روان نظير روانشناس يا روان پزشك مشورت نماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه شناخت بدن همسر مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: نقاط بدن همسر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: نقاط بدن همسر،
موضوع:
[ ۷ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۶:۰۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی