مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

امروزه ارضاي نياز جنسي در دوران مجردي يكي از معضلات بسيار مهم محسوب مي‌شود. در سال‌هاي اخير، مشكلات اقتصادي امكان ازدواج دائم را سخت‌تر كرده و آمار افراد مجرد رو به افزايش است. افراد در اين دوران يا اميال جنسي خود را سركوب مي‌كنند و يا از طريق روش‌هاي نادرستي سعي در ارضاي نيازهاي جنسي خود دارند كه اين مسائل بهداشت جسمي و رواني فرد و جامعه را به خطر مي‌اندازد. با آگاهي از روش‌هاي صحيح كنترل نياز جنسي در دوران مجردي مي‌توانيد اين نياز خود را به خوبي ارضا كرده و از بروز مشكلات احتمالي آينده نيز پيشگيري نماييد.

منبع: جنسي مجردي

 

نياز جنسي در دوران مجردي

نياز جنسي يك غريزه ذاتي و ميل به انجام فعاليت‌هاي جنسي و ارضا شدن است. همه افراد در طول زندگي اين نياز را با خود به همراه دارند اما برخي عوامل بر شدت آن تاثير مي‌گذارد. به عنوان مثال ميل جنسي در دوران نوجواني در بالاترين حد خود قرار دارد و يا در دوران مجردي كه فرد شريك جنسي ندارد، ميل جنسي افزايش مي‌يابد. در صورتي كه ميل جنسي در دوره مجردي به درستي مديريت نشود، باعث مشكلات متعددي از جمله اعتياد به خودارضايي و كژكاري‌هاي جنسي مي‌گردد. براي آشنايي با  نوجوان و نيازهاي اساسي نوجوان كليك كنيد.

ارضاي نياز جنسي | اعتياد به ***گرافي در دوران مجردي

متاسفانه بسياري از افرادي كه امكان ارضاي نيازهاي جنسي از راه‌هاي سالم برايشان ميسر نيست، به ديدن فيلم‌هاي ***گرافي روي مي‌آورند. اين فيلم‌ها به دليل نشان دادن تصوير اغراق آميز از رابطه جنسي انتظارات و ديد افراد را نسبت به رابطه جنسي تحت تاثير قرار مي‌دهند.

در واقع رابطه جنسي تجسم يكي از عميق‌ترين روابط انساني است كه دو نفر در آن مي‌توانند آزادانه احساسات خود را به ديگري نشان دهند و با اهميت دادن به نيازهاي هم درجهت ارضاي آن‌ها بكوشند. اما در فيلم‌هاي ***گرافي رابطه جنسي رابطه‌اي يك طرفه و صرفا براي كسب لذت فردي نشان داده مي‌شود. ديدن مكرر اين فيلم‌ها باعث مي‌شود كه فرد نتواند رابطه جنسي رضايتمندانه‌اي را با شريك زندگي خود برقرار كند. براي اطلاعات بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد.

ارضاي نياز جنسي | خود ارضايي در دوران مجردي 

خود ارضايي يكي از روش‌هايي است كه افراد براي رفع نيازهاي جنسي خود زماني كه به شريك جنسي دسترسي ندارند از آن استفاده مي‌كنند. خود ارضايي در مسير رشد جنسي افراد امري غير عادي نيست و بسياري از افراد در طول زندگي خود به خصوص در دوران بلوغ و رشد و رسش جنسي آن را تجربه مي‌كنند اما مشكل زماني ايجاد مي‌شود كه اين رفتار شكلي وسواس گونه به خود بگيرد و افراد به انجام آن اعتياد پيدا كنند.

در اين حالت فرد در برابر ميل به انجام خود ارضايي احساس فشار و اجبار زيادي كرده و مقامت براي خودداري از اين كار براي او بسيار سخت مي‌شود. تكرار خودارضايي تبعات رواني بسياري براي فرد خواهد داشت چرا كه بسياري از افراد به دلايل مختلف از جمله به خاطر اعتقادات مذهبي به ناپسند بودن اين كار معتقدند و همين امر احساسات ناخوشايند زيادي از جمله احساس گناه و ضعف را براي فرد به همراه مي‌آورد.

همچنين خودارضايي مي‌تواند در آينده موجب كژكاري‌هاي جنسي مختلفي نيز براي فرد شود. اگر خودارضايي براي شما نيز مشكلاتي ايجاد كرده مراجعه به مشاوره روانشناس كمك زيادي در ترك خودارضايي و كاهش احساسات ناخوشايند ناشي از آن خواهد داشت. براي آشنايي بيشتر درباره عوارض خود ارضايي و راه هاي مديريت نيازهاي جنسي نوجوان كليك كنيد.

ارضاي نياز هاي جنسي | روابط آزاد در دوران مجردي

در يك رابطه سالم و رضايت بخش نياز جنسي تنها بخشي از تعاملات و ارتباطات زن و مرد را تشكيل مي‌دهد. ارضاي نيازهاي عاطفي و اشتراكات شناختي از ديگر بخش‌هاي مهم رابطه سالم محسوب مي‌شوند. زماني كه افراد تنها به دليل نيازهاي جنسي وارد ارتباط با جنس مخالف مي‌شوند، نمي‌توانند ساير موارد را به خوبي در نظر بگيرند.

در نتيجه روابطي كه برپايه ارضاي نيازهاي جنسي شكل مي‌گيرند معمولا روابط كم دوامي هستند و به مرور زمان با شكست روبه‌رو مي‌شوند. در اين روابط به دليل نبود شناخت و تعهد كافي، طرفين گاهي متحمل آسيب‌هاي روحي رواني زيادي مي‌شوند كه مي‌تواند انتخاب‌هاي آينده آن‌ها را نيز تحت تاثير خود قرار دهد. روابط دختر و پسر كه در سال‌هاي اخير بسيار رايج شده است نيز بايد مورد توجه قرار گيرد تا بتوان بررسي‌هاي بيشتري در رابطه با ارضاي نياز جنسي در دوران مجردي انجام داد. براي آگاهي بيشتر درباره روابط دختر و پسر و روانشناسي نوجوان كليك كنيد.

والدين به فرزندان مجرد خود چه كمكي مي توانند بكنند؟

فاصله زياد بين بلوغ تا ازدواج منجر به ايجاد مشكلات زيادي براي جوانان مي‌شود. برطرف نشدن نيازهاي جنسي و عاطفي آن‌ها مي‌تواند خود را در قالب مشكلاتي نظير بروز علائم افسردگي، پرخاشگري، ناسازگاري با والدين و... نشان دهد. براي كاهش اين مشكلات لازم است والدين نسبت به نيازهاي فرزندان خود آگاه باشند و آن‌ها را ناديده نگيرند. از زمان بلوغ فرزندتان برنامه بلند مدتي براي تسهيل شرايط ازدواج او فراهم كنيد تا در آينده با چالش‌هاي كمتري در اين زمينه مواجه شويد.

سخت گيري‌هاي زياد و ممانعت براي ازدواج زماني كه فرزندتان به بلوغ شناختي و جسمي كامل دست پيدا كرده، مي‌تواند منجر به انحرافات زيادي در او شود چرا كه تشكيل خانواده علاوه بر اين كه نياز جنسي فرد را برآورده مي‌كند، اساس نياز جوان به استقلال را نيز شكيل مي‌دهد. براي آنكه بتوانيد آمادگي لازم جهت ازدواج را در خود و فرزندتان ايجاد كنيد كمك گرفتن از يك روانشناس و شركت در جلسه مشاوره خانواده به شما كمك مي‌كند. براي اطلاع بيشتر درباره روند دريافت مشاوره خانواده كليك كنيد.

نقش مركز مشاوره حامي هنر زندگي در كاهش مشكلات جوانان

مركز مشاوره حامي هنر زندگي با سابقه چندين ساله در ارائه خدمات درماني جزء بهترين و جامع‌ترين مراكز خدمات روانشناسي است كه با شناخت نيازهاي جوانان و مخصوصا نياز جنسي در دوران مجردي با ارائه راهكارهاي روزمره و برگزاري كارگاه‌هايي از رفتارهايي از جمله ارضاي نياز جنسي از روش‌هاي اشتباه و غلط جلوگيري مي‌كند. اين مركز با گردهم آوري جمعي از متخصصين توانسته خدمات خود را با بالاترين سطح كيفيت ارائه دهد. ما در اين مركز شرايطي را براي شما فرآهم آورده‌ايم تا بتوانيد از هر كجاي كشور با مشاوران ما به صورت تلفني و حضوري در ارتباط باشيد. حامي هنر زندگي به شما تضمين خواهد داد تا در كمترين زمان ممكن به كاهش اين مسائل و ديگر تنش‌هايي كه ممكن است در رابطه با اين موضوع پديد آيد كمك كند.

سوالات متداول

-ارضاي نياز جنسي در دوران مجردي از طريق خود ارضايي با چه مشكلاتي همراه است؟

تكرار خودارضايي تبعات رواني بسياري براي فرد خواهد داشت چرا كه بسياري از افراد به دلايل مختلف از جمله به خاطر اعتقادات مذهبي به ناپسند بودن اين كار معتقدند و همين امر احساسات ناخوشايند زيادي از جمله احساس گناه، ضعف و علائم افسردگي را براي فرد به همراه مي‌آورد. در كنار اين مسئله خودارضايي مي‌تواند در آينده موجب كژكاري‌هاي جنسي مختلفي نيز براي فرد شود. براي اطلاع بيشتر درباره علائم افسردگي كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ارضاي نيازهاي جنسي در دوران مجردي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: جنسي مجردي

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: جنسي مجردي،
موضوع:
[ ۹ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۷:۴۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی