مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشكلات جنسي مردان از جمله مسائلي است كه مي‌تواند تاثيرات نامطلوب خود را بر جنبه‌هاي مختلف زندگي آنان بگذارد و اين مشكلات امروزه آنقدر شيوع پيدا كرده‌اند كه لازم است توجه جدي به آن شود. شايع‌ترين مشكلات جنسي مردان شامل اختلالات نعوظ، اختلالات انزال، اختلال ارگاسم و بي ميلي جنسي مي‌باشد كه خوشبختانه اكثر آنان قابل درمان هستند و با تشخيص علت اوليه آن مي‌توان از راه‌هاي درماني مختلف استفاده كرد. در صورتي كه از مشكلات جنسي رنج مي‌بريد و به دلايلي از جمله احساس خجالت زدگي از بيان آن‌ها هراس داريد بهتر است با بهره بردن از مشاوره جنسي آن هم به صورت تلفني براي درمان و بهبود وضعيت خود اقدام نماييد.

منبع: مشكلات جنسي مردان

 

مشكلات جنسي مردان قابل درمان هستند

مشكلات جنسي مردان از شايع‌ترين كژكاري‌هاي جنسي هستند كه بسياري از زوجين درگير آن مي‌شوند و باعث مي‌شوند كه فرد در طول رابطه به اوج لذت جنسي نرسد. مشكلات جنسي به ندرت سلامت بدن را به خطر مي‌اندازند ولي عوارض جانبي سنگيني مثل افسردگي و اضطراب با خود به همراه دارند. همچنين اين مسئله تاثيرات خود را بر كيفيت زندگي مردان نيز خواهد گذاشت. با اين حال اكثر مشكلات جنسي با روش‌هاي اصولي به راحتي قابل درمان هستند و جاي نگراني در اين باره وجود ندارد. 

براي آشنايي بيشتر درباره كژكاري هاي جنسي كليك كنيد.

مشكلات جنسي مردان | دلايل اصلي

مشكلات جنسي به دو دليل عمده فيزيكي و رواني به وجود مي‌آيند كه در ادامه بيشتر درباره آنان صحبت خواهيم كرد.

دلايل فيزيكي

دلايل فيزيكي مي‌تواند ناشي از يك مشكل ژنتيكي يا ابتلاي فرد به بيماري‌هاي مختلف در طول زندگي باشد. همچنين گاهي افراد به مصرف داروهايي روي مي‌آورند كه در نتيجه آن مشكلات جنسي براي مردان به وجود مي‌آيند. مهم‌ترين عوامل فيزيكي دخيل در اين مسئله شامل موارد زير مي‌باشد.

- ديابت

- بيماري‌هاي قلبي و عروقي

- مشكلات عصبي

- اختلالات هورموني

- نارسايي كليوي و كبدي

- اعتياد به الكل و مواد مخدر

- مصرف برخي داروها مانند ضد افسردگي و ضد فشار خون

مشكلات جنسي مردان | دلايل رواني

دلايل رواني مي‌تواند بيش از عوامل فيزيكي در بي ميلي جنسي مردان و به طور كلي مشكلات جنسي آنان نقش داشته باشند. همچنين از آنجايي كه دغدغه‌هاي ذهني تاثيرات خود را بر جنبه‌هاي ديگر روابط نيز مي‌گذارد مشكلات جنسي بيشتري را براي مردان پديد مي‌آورد. شايع‌ترين عوامل رواني مواد زير را در برمي‌گيرد.

- اضطراب

- خستگي

- استرس

- احساس گناه

- نگراني در مورد عملكرد جنسي

- مشكلات زناشويي و خانوادگي

- آسيب‌هاي جنسي گذشته

براي آگاهي بيشتر درباره بي ميلي جنسي در مردان كليك كنيد.

مشكلات جنسي مردان | موارد رايج

اختلالات جنسي در مردان انواع متعددي دارد كه دسته بندي عمده آن‌ها به شرح زير مي‌باشد.

اختلالات انزال

انزال زودرس: در اين حالت قبل از دخول و يا بلافاصله پس از دخول، انزال صورت مي‌گيرد. اين حالت شايع‌ترين اختلال در عملكرد جنسي مردان است. براي آشنايي بيشتر درباره زود انزالي كليك كنيد.

انزال تاخيري يا مهار شده: در اين حالت انزال بسيار آهسته صورت مي‌گيرد.

انزال پس رونده: در اين حالت مايع مني در اوج لذت جنسي به جاي خروج از آلت تناسلي به سمت مثانه بر مي‌گردد. اين اختلال بيشتر به علت مشكلات مثانه و يا جراحي پروستات و مثانه اتفاق مي‌افتد. 

اختلال نعوظ

اين اختلال با نام ناتواني جنسي نيز ناميده مي‌شود. در اين حالت فرد به نعوظ كافي و مناسب براي عملكرد جنسي مناسب نمي‌رسد. اصلي ترين دليل اين اختلال، فشار رواني و آسيب در ناحيه تناسلي است. همچنين برخي از داروها نيز در بروز اختلال نعوظ نقش دارند.

نعوظ دائم و طولاني مدت: اين حالت ربطي به ميل جنسي ندارد و يك اختلال بسيار نادر است. اين مشكل خطرناك مي‌باشد و در صورت بروز سريعا بايد به پزشك مراجعه شود.

براي آشنايي بيشتر با اختلال نعوظ كليك كنيد.

اختلال در ارگاسم

در اين حالت فرد در طول رابطه جنسي به ارگاسم نمي‌رسد و يا مدت زمان بسيار زيادي براي رسيدن به ارگاسم نياز دارد. در برخي مواقع فرد تنها از طريق خود ارضايي يا رابطه جنسي دهاني به ارگاسم مي‌رسد. آبكي شدن اسپرم، ژله اي شدن اسپرم و يا نيامدن آب مني به طور كلي از ديگر مشكلات مربوط به ارگاسم مي‌باشد.

براي اطلاعات بيشتر درباره آبكي شدن اسپرم ، ژله اي شدن اسپرم كليك كنيد.

ميل جنسي مهار شده (بي ميلي جنسي)

در اين حالت فرد به رابطه جنسي تمايل كمي نشان مي‌دهد و يا ميل جنسي خود را به طور كامل از دست مي‌دهد. اين حالت به دليل عوامل رواني مثل استرس و مشكلات زناشويي و عوامل فيزيكي مثل كاهش هورمون تستوسترون ايجاد مي‌شود. 

براي شناخت بيشتر درباره انواع اختلالات جنسي كليك كنيد.

مشكلات جنسي مردان | انواع درمان

اكثر مشكلات جنسي قابل درمان هستند. پزشكان پس از تشخيص علت اوليه، راه‌هاي درماني را متناسب با علت آن به كار مي‌گيرند. راه‌هاي درماني به شرح زير مي‌‌‌‌باشند.

دارو درماني

داروهاي تادالافيل، سيلدنافيل، واردنافيل و استاكسين جريان خون را در آلت تناسلي افزايش مي‌دهند و به اين طريق به بهبود اختلال نعوظ كمك مي‌كنند. داروي پرومسنت و اسپري‌هاي موضعي در درمان انزال زودرس موثر هستند. مصرف اين داروها سريعا مشكلات جنسي مردان را از بين نمي‌برد و فرد به هيجان و انگيزش جنسي نياز دارد. لازم به ذكر است كه اين داروها عوارضي همچون سردرد، برافروختگي، سوءهاضمه و كيپ شدن بيني به همراه دارد.

هورمون

در صورتي كه علت اختلالات جنسي مشكلات هورموني باشد از درمان جايگزيني تستوسترون استفاده مي‌شود. كساني كه از هورمون جايگزين استفاده مي‌كنند، پس از 5 تا 15 دقيقه به حالت نعوظ مي‌رسند. البته اين زمان تحت تاثير ميزان دوز دريافتي هورمون متفاوت است.

وكيوم

وكيوم يك پمپ است كه به صورت دستي يا باطري كار مي‌كند. فرد بايد لوله را روي آلت خود قرار دهد و هواي لوله را به سمت بيرون خارج كند. به اين وسيله خون در آلت تناسلي جريان مي‎يابد و فرد به حالت نعوظ مي‌رسد. اين وسيله باعث مي‌شود كه فرد به مدت 30 دقيقه حالت نعوظ داشته باشد. برخي مردان ممكن است پس از استفاده از وكيوم دچار درد و كبودي شوند ولي به طور كلي اكثر افرادي كه از اين روش استفاده مي‌كنند، ديگر دچار ناتواني جنسي نمي‌شوند.

جراحي

در صورتي كه علت مشكل جسمي باشد و هيچ يك از روش‌هاي درماني موثر واقع نشوند از روش جراحي استفاده مي‌شود. در روش جراحي، ايمپلنت نيمه سخت يا قابل تورم داخل آلت تناسلي قرار داده مي‌شود.

روان درماني

روان درماني به فرد كمك مي‌كند تا ترس، احساس گناه و استرس خود را در حين رابطه جنسي كنترل كند. ايجاد شرايط گفت و گو بين زوجين در مورد مشكلات كمك مي‌كند تا فشار رواني ناشي از مشكلات زناشويي كاهش پيدا كند. ممكن است ناتواني جنسي به دلايل محيطي مثل نداشتن محيط امن و خصوصي براي رابطه ايجاد شده باشد كه با بحث و ريشه‌يابي اين دلايل قابل حل و درمان خواهند بود. مشاوره جنسي مي‌تواند به شما كمك كند تا مشكلي را ناگفته باقي نگذاريد و به راه‌حل قطعي برسيد.

براي آگاهي بيشتر درباره روند دريافت مشاوره جنسي كليك كنيد.

آشنايي با مركز مشاوره حامي هنر زندگي 

مركز مشاوره حامي هنر زندگي با سابقه چندين ساله در ارائه خدمات درماني در زمينه اختلالات جنسي جزء بهترين و جامع ترين مراكز خدمات روانشناسي است. اين مركز با گردهم آوري جمعي از متخصصين توانسته خدمات خود را با بالاترين سطح كيفيت ارائه دهد. اين مركز به شما تضمين خواهد داد تا در كمترين زمان ممكن به درمان مشكلات و مسائل جنسي خود بپردازيد. پيشنهاد اين مركز به شما در رابطه با مسائل و مشكلات جنسي بهره بردن از مشاوره تلفني است چراكه راحت‌تر مي‌توانيد تمامي مسائل را بيان كنيد و احساساتي از جمله شرم و خجالت را تجربه نخواهيد كرد. براي آشنايي بيشتر درباره روند دريافت مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول درباره مشكلات جنسي مردان

چه عواملي در به وجود آمدن بي ميلي جنسي در مردان نقش دارد؟

عوامل رواني مثل استرس و مشكلات زناشويي و در كنار آن عوامل فيزيكي مثل كاهش هورمون تستوسترون مي‌تواند در اين زمينه نقش داشته باشد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه مشكلات جنسي مردان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشكلات جنسي مردان

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشكلات جنسي مردان،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۶:۴۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی