مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

چه مرداني قصد ازدواج دارند ؟ نشانه‌هاي مرداني كه قصد ازدواج دارند چطور معلوم مي‌شود؟ بسياري از دختران به قصد ازدواج وارد رابطه با جنس مخالف مي‌شوند. ممكن است شما نيز با مردي به قصد ازدواج آشنا شويد، اما مطمئن نباشيد كه آيا او هم قصد ازدواج با شما را دارد يا نه. امكان دارد كه هم برايتان خوشايند باشد و هم گيج كننده. ممكن است از برخي رفتارهاي او بفهميد كه واقعا به شما علاقه دارد و قصدش ازدواج است؛ اما بعد رفتار‌هايي را مشاهده ‌كنيد كه بسيار گيج‌كننده هستند. مرداني كه قصد ازدواج با شما را دارند معمولا نشانه‌هاي مشتركي دارند كه در ادامه آن‌ها را ذكر كرده‌ايم تا بتوانيد در رابطه با فرد مورد نظر خود تصميم درستي بگيريد. اگر بازهم شك داشتيد مي‌توانيد از مشاوره قبل از ازدواج كمك بگيريد.

منبع: مردان ازدواج

 

چه مرداني قصد ازدواج دارند | اشتراك در اهداف

مردي كه به دنبال ازدواج با شماست، صداقت دارد. صداقت در زندگي زناشويي آنقدر مهم است كه بايد به عنوان يكي از معيارهاي اصلي در نظرش بگيريد. معمولا مرد‌ان هدف‌ها و برنامه‌هايشان براي آينده را به‌راحتي با كسي در‌ميان نمي‌گذارند. اگر شخص مورد نظرتان علاقه‌ي جدي به رابطه با شما نداشته باشد، برنامه‌هايش را پيش شما باز‌گو نمي‌كند. زماني كه اين كار را انجام مي‌دهد در واقع قصد دارد به شما بفهماند كه شما را نيز در آينده خود شريك مي‌داند و مي‌خواهد آرزوهايش را با شما درميان بگذارد. همچنين با اين كار قصد دارد تا ميزان اشتراك در اهداف و سازگاري‌هاي دو طرف را بسنجد. اگر با شما در مورد برنامه‌هاي آينده‌اش حرفي نزند يعني آينده‌ي مشتركي را با شما نمي‌بيند. براي اطلاع بيشتر در زمينه صداقت در زندگي زناشويي كليك كنيد.

چه مرداني قصد ازدواج دارند | آنكه بيشتر مي‌شناسد

چه مرداني قصد ازدواج دارند ؟ آن‌هايي كه مي‌خواهند شما را بيشتر بشناسند. از ديگر نشانه‌هايي كه به شما مي‌گويد شخص مورد نظرتان قصد ازدواج با شما را دارد، اين است كه معمولا به سمت سوال‌هايي عميق‌تر و شخصي‌تر مي‌رود. درواقع مي‌خواهد در مورد گذشته‌ي شما و احساسات‌تان بيشتر بداند و شخصيت شما را بشناسد. او در مورد ويژگي‌هاي خودش هم صحبت مي‌كند و آزادانه احساس و افكارش را بيان مي‌كند. همين شناخت براي انتخاب همسر مناسب‌تان به شما كمك مي‌كند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه انتخاب همسر كليك كنيد.

مرداني كه قصد ازدواج دارند | علني كردن رابطه با خانواده 

يكي از مهم‌ترين رفتارها اين است كه شما را به خانواده‌اش معرفي مي‌كند. از اهميت خانواده براي مردان هرچه بگوييم كم است!  مردي كه چنين كاري مي‌كند درواقع ممكن است بخواهد خانواده‌اش را آماده كند تا بعدها به خواستگاري شما بيايند. مي‌توانيد مطمئن باشيد چنين مردي واقعا شما را دوست دارد و به فكر رابطه‌اي جديست. خانواده جزء مهمي از زندگي مردان است و اين موضع بسيار مهمي مي‌باشد. براي كسب اطلاع بيشتر از اهميت خانواده كليك كنيد.

مرداني كه قصد ازدواج دارند | احساسات واقعي نشان مي‌دهند

مردي كه واقعا دوستتان دارد و به زندگي مشترك با شما فكر مي‌كند، در بروز احسساسات و عواطفش مشكلي ندارد. به راحتي به شما مي‌گويد كه دلش براي‌تان تنگ مي‌شود و دوست دارد مدام كنارتان باشد چرا كه از بودن در كنار شما، به خاطر وجودتان لذت مي‌برد. علاوه‌بر اين واضح است ابراز علاقه براي مردها، چندان ساده نيست مگر اينكه شخصي را از صميم قلب دوست داشته باشند.

مرداني كه قصد ازدواج دارند از آينده صحبت مي‌كنند

مردي ‌كه اهل زندگي و ازدواج با شما باشد در مورد آينده خود حرف مي‌زند و علاوه بر آن شما را نيز در آينده‌ي خود مي‌بيند. مثلا به شما مي‌گويد كه قصد دارد ادامه تحصيل دهد و بعد اضافه مي‌كند كه با اين‌ وجود وقت كافي براي شما خواهد داشت. براي كسب اطلاعات در زمينه مردان ايده آل كليك كنيد.

مرداني كه قصد ازدواج دارند | شما را در اولويت زندگي خود قرار مي‌دهد

اگر مردي قصد ازدواج با شما را داشته باشد، خواسته‌هايتان را به علائق خودش ترجيح مي‌دهد و در برنامه ريزي‌هايش براي آينده، نظر و ايده‌هاي شما را هم جويا مي‌شود و معمولا بسيار از خود گذشتگي مي‌كند. چنين مردي قبل از اينكه تصميمي بگيرد، با شما مشورت كرده و نظرتان را مي‌پرسد. براي كسب اطلاع در زمينه مردان مناسب ازدواج كليك كنيد.

مرداني كه قصد ازدواج دارند | به ياد داشتن جزئيات 

اگر مردي كه با او در رابطه هستيد جزئيات روابط و خاطراتتان را به‌ياد نمي‌آورد، آنقدر به شما اهميت نمي‌دهد و به فكر ازدواج نيست و دنبال رابطه‌‌اي ماندگار با شما نيست، بنابراين چيزهاي كوچك هم برايش اهميت ندارند. ممكن است يادش نماند كه رنگ مورد علاقه‌تان چيست يا چه تفريحاتي را بيشتر از همه دوست داريد.

بيشتر از اين‌كه حرف بزند عمل مي‌كند

ممكن است شخص مورد نظرتان حرف‌هاي زيادي بزند و قول‌هاي زيادي بدهد. صحبت‌كردن و گفتن تنها روشي براي جذب شماست. ممكن است مردان به چيزهايي كه مي‌گويند تعهد نداشته باشند مگر اينكه واقعا برايش اهميت داشته باشيد و به فكر ازدواج با شما باشد. در اين صورت سعي مي‌كند با عملي‌كردن حرف‌هايش صداقت خود را به شما ثابت كند.

ممكن است به شما اجازه دهد علائمي را ببينيد كه وي قصد دارد هر روز با شما ارتباط داشته باشد و اين را با عملكردهايش نشان مي‌دهد و به موجب آن تعهد خود را نسبت به شما ارائه مي‌كند. او معتقد است كه حتي در طول زمان‌هاي سخت كه هيچ لذتي ندارد هم بايد در كنار شما باشد و واقعا همين كار را مي‌كند. ممكن است در مواقع بيماري از شما مراقبت كند يا وقتي به او تلفن مي‌زنيد و مي‌گوييد كه مشكلي برايتان پيش آمده، سريع خود را مي‌رساند و مشكل شما را مشكل خودش مي‌داند. با توجه به آن چه كه گفته شد افراد نامناسب براي ازدواج را بهتر مي‌توانيد تشخيص دهيد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه افراد نامناسب براي ازدواج كليك كنيد. 

مرداني كه قصد ازدواج دارند | تاثير خدمات روانشناسي ازدواج موفق

براي اينكه رابطه عاطفي و در نهايت ازدواج سالم و موفقي داشته باشيد، لازم است كه فرد مقابل خود را به خوبي بشناسيد و تمام جوانب را به درستي بررسي كنيد. روانشناس شما را در اين مسير ياري كرده و كمك مي‌كند تا بهترين شناخت را از فرد مقابل خود به دست آوريد و در نهايت ازدواج موفقي را تجربه نماييد. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را براي شما مهيا كرده تا در هر كجا كه هستيد با مشاوران و متخصصان اين مركز تماس گرفته و با آنان مشورت نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه نشانه هاي مرداني كه قصد ازدواج دارند مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مردان ازدواج

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مردان ازدواج،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۵۱:۵۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی