مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره روانشناسي تلفني ، امروزه در ميان مردم طرفداران زيادي پيدا كرده است. در روش مشاوره با تلفن، باعث شده تا با صرف هزينه بسيار كم، با بهترين متخصصان ارتباط برقرار كرده و براي رفع مشكلات روانشناختي خود كمك بگيريد. مشاوره تلفني در ميان مشاوران نيز محبوبيت زيادي دارد، چرا كه بسياري از كساني افراد كه قادر به مشاوره حضوري نيستند، مي‌توانند از خدمات درماني بهره مند شده و به آن‌ها خدمت رساني كنند. روش تلفني مشاوره روانشناختي اگر چه دير زماني است كه به وجود آمده، ولي هر روزه شاهد بهبود و پيشرفت روش‌هاي آن هستيم. مركز مشاوره هنر زندگي با ارائه انواع روش‌هاي مشاوره روانشناسي تلفني، مشاوره مجازي و مشاوره حضوري پيشگام اين روش‌ها براي كاهش سختي دسترسي به مشاوره در سراسر ايران است.

منبع: مشاوره تلفني

 

چرا مشاوره روانشناسي تلفني از مركز حامي هنر زندگي

مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي با ارائه چندين شماره تلفن مختص خدمات مشاوره روانشناسي تلفني ، مشاوره‌تلفني را براي هم‌وطنان عزيز آسان كرده است. در عين حال هزينه خدمات مشاوره متناسب با كيفيت بالاي خدمات روانشناسي بسيار مقرون به صرفه مي‌باشد؛ چرا كه مشاوره تلفني روانشناسي توسط همان مشاوران حضوري با تجربه انجام مي‌شود.

مشاوره روانشناسي تلفني به دليل عدم برخورداري از ويژگي مشاوره حضوري بايد لزوما توسط افراد مجرب و با دانش و توانايي بالاي روانشناسي انجام شود. اگرچه بيشتر مخاطبان مشاوره با تلفن در ادامه تمايل به مشاوره حضوري نيز دارند، ولي كيفيت مشاوره تلفني روانشناسي بايد به اندازه‌اي بالا باشد كه نيازهاي مشاوره فرد را تأمين و او را به پاسخ لازم برساند.

 

روش انجام مشاوره روانشناسي تلفني

روش انجام مشاوره با تلفن به اين صورت است كه متقاضي در تماس با يكي از شماره‌هاي مركز، به مشاور متصل و طي 5 تا 20 دقيقه سوال و اطلاعات لازم به مشاوره داده مي‌شود و بعد از پايان مكالمه، مشاور نسبت به تجزيه و تحليل اطلاعات اقدام مي‌نمايد.

در مرحله بعد ابعاد و روند مشاوره روانشناسي تلفني براي فرد مشخص و به وي اطلاع داده مي‌شود تا در خصوص تماس و پيگيري موضوع براي جلسه دوم اقدام كند. در مرحله دوم بيشترين اطلاعات و دستورالعمل‌هايي براي برآورده ساختن درخواست فرد از سوي مشاور به وي ارائه مي‌شود. در صورتي كه فرد تمايل به ادامه مشاوره به صورت تلفني داشته باشد، در جلسه دوم براي اين منظور به وي اطلاعات لازم داده خواهد شد.

بسياري از مواقع مراجع در مورد وضعيت و نياز واقعي خود اطلاع كافي و تصوير روشني ندارد. در اين موارد توصيه مي‌‌شود حداقل يك جلسه مشاوره حضوري براي وي انجام شود.

 

مراحل اصلي مشاوره روانشناسي غير حضوري

در زير مراحل اصلي روش انجام مشاوره تلفني روانشناسي ارائه شده است. هنر زندگي شما را در دريافت بهترين مشاوره تلفني روانشناسي براي زندگي بهتر راهنمايي خواهد كرد.

- تماس تلفني فرد با مركز و تشكيل بانك اطلاعاتي براي مراجع
- انجام مشاوره‌تلفني توسط مجرب‌ترين مشاور مركز و دريافت اطلاعات اصلي و مهم در مورد مراجع
- بررسي و آناليز اطلاعات توسط مشاور و تصميم‌گيري در خصوص راه حل‌ها و نحوه ادامه مشاوره
- ارائه نتايج اوليه بررسي مشاور به فرد و ارائه راهكارها و توصيه‌هاي مشاور به فرد
- يك جلسه مشاوره حضوري در صورت تمايل فرد براي دريافت اطلاعات كامل در مورد مشاوره فرد
- برنامه‌ريزي مشاور براي ادامه درمان به صورت مشاوره تلفني با حداقل هزينه و ايجاد فايل درماني براي فرد

مشاوره تلفني روشي بي‌نقص براي درمان است و همچنين آسان‌ترين روش براي دسترسي همه افراد و بيماران و مراجعين به مشاوره در هر زمينه‌اي به مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص است، به طوري كه حداقل هزينه و وقت را براي مراجعين به دنبال داشته باشد.

 

مزاياي روش مشاوره تلفني روانشناسي

طبق بررسي‌ها و پيگيري‌هاي به عمل آمده درباره مراجعاني كه مشاوره‌تلفني دريافت كرده بودند، مشخص شد براي تقريبا همه آن‌ها ميزان بار رواني مشكل بعد از مشاوره به شدت كاسته شده‌است. اين اولين و مهم‌ترين وي‍ژگي مشاوره تلفني است. افراد در بيشتر ساعات روز و در برخي موارد به صورت 24 ساعته مي‌توانند از خدمات مشاوره تلفني برخوردار شوند. اين امر ميزان تطابق زمان مشاوره را با نيازهاي مشاوره‌اي افراد به ميزان زيادي افزايش مي‌دهد.

همچنين در اين روش فرد در هر موقعيت جغرافيايي مي‌تواند از اين نوع مشاوره روانشناسي تلفني برخوردار شود. به علاوه مشاوره تلفني در مركز روانشناسي هنر زندگي همراه با ايجاد فايل درماني براي مراجع به او اين امكان را مي‌دهد كه حتي تا سال‌ها بعد از درمان به عنوان مراجعه كننده به صورت دوره‌اي و بهره‌مند از اشتراكات ويژه مورد مشاوره و بررسي مشكلات، قرار ‌گيرد. اين روش در واقع درمان ادامه داري است كه درمان‌هاي روانشناسي با ماهيت طولاني مدت را به خوبي تحت پوشش قرار مي‌دهد. مشاوره تلفني روانشناسي و يا روانشناختي يك روش كارآمد و ارزان و البته پيشرفته براي همه افراد است.

 

مشاوره روانشناسي تلفني حامي هنر زندگي

مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي با استفاده از خدمات مشاوره تلفي و حضوري خود پاسخگويي سوالات شما در زمينه‌هاي مختلف مي‌باشد. از جمله مهم‌ترين خدمات مشاوره تلفي مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

1. مشاوره روانشناسي | مشاوره خانواده

موضوعاتي همچون مشكل در ارتباط با همسر، طلاق عاطفي، برخورد در مقابل رفتارهاي منفي همسر، رفع چالش‌هاي زندگي زناشويي و... در مشاوره خانواده مورد بررسي قرار مي‌گيرند و شما مي‌توانيد چالش‌هاي موجود در ارتباط با محيط خانواده و اعضاي آن را در مشاوره تلفني خانواده مطرح كنيد. براي اطلاعات بيشتر و دريافت وقت مشاوره خانواده كليك كنيد.

2. مشاوره روانشناسي تلفني طلاق

پيش از آن كه براي طلاق و جدايي اقدام كنيد مشاور تلفني به عنوان فردي بي‌طرف و البته با تجربه علت‌هاي شما براي تصميم به طلاق را بررسي مي‌كند و در صورتي كه اميد به ادامه زندگي و اصلاح روابط زن و شوهر وجود داشته‌باشد، راهكارهاي عملي ارائه مي‌دهد. همچنين در خصوص مسائل بعد از طلاق و كاهش آسيب‌هاي آن بر خود و فرزندان راهنمايي‌هاي لازم را انجام مي‌دهد. مي توانيد  مشاوره طلاق مراجعه كنيد.

3. مشاوره تحصيلي

مي‌توانيد در مشاوره تحصيلي تلفني مسائل خود را در رابطه با انتخاب رشته دبيرستان، دانشگاه، انتخاب رشته كنكور كارشناسي ارشد، كنكور دكتري، انتخاب رشته دكتري، مصاحبه دكتري، تغيير رشته تحصيلي در تمامي مقاطع، انصراف از دانشگاه، تحصيل بدون كنكور، تحصيل در خارج از كشور، افت تحصيلي، ترك تحصيل، مشكلات يادگيري و كاهش استرس و اضطراب در تحصيل مطرح كنيد. مشاوران متخصص در اين زمينه ياري‌گر شما هستند. براي دريافت مشاوره تحصيلي كليك كنيد.

4. مشاوره روانشناسي تلفني ازدواج

مشاوره ازدواج تلفني شما را در زمينه قبل از ازدواج جهت انتخاب همسر و بعد از آن در رابطه با زندگي مشترك راهنمايي مي‌كند. در مشاوره ازدواج مركز هنر زندگي مي‌توانيد سؤالات خود را در رابطه با موضوعات مختلف ازدواج عنوان كنيد و بهترين پاسخ‌ها را دريافت كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه لزوم مشاوره ازدواج كليك كنيد.

5. مشاوره روانشناسي | مشاوره جنسي

در مشاوره جنسي مي‌توانيد كژكاري‌ها و مشكلات زناشويي خود را از جمله زودانزالي، دير انزالي، بي‌ميلي جنسي، بيماري‌هاي مقاربتي، خود ارضايي و... مطرح كنيد. علاوه بر اين‌ها دريافت مشاوره جنسي در زمينه آموزش برقراري رابطه جنسي صحيح و لذت بخش و تكنيك‌هاي جنسي ضرورت دارد.

6. مشاوره روانشناسي | مشاوره كودك

مشاوره كودك نوعي خدمات روانشناسي است كه بر كودكان و نوجوانان تمركز دارد. مشاوران كودك به درمان اختلالات دوران كودكي كمك مي‌كنند، در مسير تربيت فرزند به والدين آموزش‌هاي لازم را ارائه مي دهند و به طور كل در جهت ارتقاي سلامت روان كودكان و نوجوانان حركت مي‌كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه چگونگي انجام مشاوره كودك كليك كنيد.

7. مشاوره روانشناسي | مشاوره ترك اعتياد

مشاوره ترك اعتياد با بررسي علل گرايش به اعتياد در فرد، جهت ترك اعتياد به انواع مواد مخدر به صورت گام به گام و تلفني به شما كمك مي‌كند. در مشاوره ترك اعتياد مركز هنر زندگي مي‌توانيد تمامي مشكلات در رابطه با اعتياد خود و يا نزديكانتان را با مشاوران مجرب و آموزش ديده در اين زمينه مطرح كنيد. مشاوره ترك اعتياد با رويكرد درمان نگهدارنده شما را راهنمايي مي‌كند و خطر بازگشت به اعتياد بعد از ترك را كاهش مي‌دهد.

از جمله ديگر خدمات مركز مشاوره هنر زندگي مي‌توان به مشاوره خيانت ، مشاوره تلفني ارتباط با جنس مخالف، مشاوره تلفني فردي و... اشاره كرد.

براي دريافت مشاوره تلفني در زمينه هاي مختلف مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره تلفني

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره تلفني،
موضوع:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۴:۳۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی