مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره ازدواج تلفني يكي از روش‌هاي مشاوره است كه امروزه با پيشرفت راه‌هاي ارتباطي تبديل به فرصتي براي كساني شده كه به هر دليلي امكان ارتباط مستقيم با متخصصان را ندارند. ازدواج عجولانه و با دلايل و اهداف اشتباه خيلي زود منجر به شكست مي‌شود و آسيب‌هاي فراواني را به خانواده تحميل مي‌كند. در حالي كه تنها با چند جلسه مشاوره قبل از ازدواج مي‌توانستند از اين هزينه‌ها (وقت، پول، انرژي و...) بكاهند. مشاوران با ريشه‌يابي مشكلات و شناسايي ويژگي‌ها و خصوصيات افراد راهكارهاي عملي موثري ارائه مي‌دهند. بعد از مشاوره ازدواج تلفني، برخي مراكز مشاوره آنلاين و مكاتبه‌اي را هم براي مراجعان‌شان در نظر گرفته اند.

منبع: مشاوره ازدواج

 

مشاوره ازدواج و روان درماني

هر كسي در مقطعي از زندگي و به ويژه ازدواج دچار چالش‌هايي مي‌شود كه به كمك و راهنمايي نياز دارد. اين نيازها به طور موثر و با بررسي دقيق افكار، احساسات، اعمال و روابط توسط مشاوره و روانشناس قابل حل هستند. فرآيند مشاوره و روان درماني در ابتدا با مصاحبه باليني آغاز مي‌شود و با مشخص شدن مشكلات، در نهايت راه‌حل‌ مناسبي ارائه مي‌شود كه تمام ابعاد و جنبه‌هاي مشكل را دربر مي‌گيرد. از طريق مشاوره مي‌آموزيد كه چگونه تغييرات را در زندگي خود اعمال كنيد و سازگاري و رضايت بيشتري داشته باشيد. همچنين قبل از هرگونه تصميم گيري براي آينده خود، با بهره بردن از مشاوره قبل از ازدواج بهترين تصميمات را براي آينده اتخاذ خواهيد كرد.

براي اطلاع از روند دريافت مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد.

مشاوره ازدواج

با وجود مشكلات، دغدغه‌هاي بي‌شمار و افزايش فشارهاي رواني نياز به ارتباط با يك مشاور براي اتخاذ بهترين تصميم در خصوص ازدواج احساس مي‌شود. بيشتر زندگي‌هاي مشترك و ازدواج‌ها با عشق و دوستي شروع مي‌شوند و بيشترين ملاك افراد براي انتخاب همسر همين عشق و علاقه به اوست.

اما مسئله‌اي كه در بسياري از خانواده‌ها منجر به طلاق و جدايي مي‌شود؛ از بين رفتن علاقه و محبت است كه دليل اصلي آن ناهماهنگي بين انتخاب‌ها و خواسته‌هاست. روانشناس در جلسات مشاوره ازدواج تلفني خواسته‌هاي دو طرف را شناسايي و ارزيابي مي‌كند و با توجه به ويژگي‌ها و تيپ‌هاي شخصيتي راهكارهاي مناسبي براي همساني خواسته‌ها و سازگاري با يكديگر ارائه مي‌دهد.

براي اطلاع بيشتر درباره معيارهاي انتخاب همسر كليك كنيد.

لزوم دريافت مشاوره قبل از ازدواج

ازدواج و انتخاب همسر براي هركس موضوع بسيار مهمي در زندگيست چرا كه يك عمر با اين مسئله درگير هستيد و هر اشتباهي در اين امر ممكن است سال‌ها شما را دچار آسيب‌هاي جدي بكند. انتخاب همسر آينده نيازمند دقت فراوان و افزايش آگاهي از ملاك‌هاي ازدواج موفق و همچنين شناخت كامل طرف مقابل است. دريافت مشاوره قبل از اردواج به دختر و پسر كمك مي‌كند تا با رويكردي عملي و آگاهي كامل براي آينده‌ زندگي مشترك خود برنامه‌‌ريزي كنند. براي شناخت بيشتر درباره ازدواج موفق كليك كنيد.

مشاوره تلفني ازدواج چه كمكي مي‌كند؟

روانشناس با طرح پرسش و مصاحبه با روحيات و اخلاقيات طرفين طي جلسات متعدد آشنا مي‌شود؛ مشاور ممكن است ايراداتي را در روابط شما مشاهده كند كه قادر به شناسايي آن‌ها نيستيد. روانشناس در رفع اين مشكلات و بهسازي روابط به شما كمك مي‌كند. انجام اين فرآيندها از طريق مشاوره ازدواج تلفني نيز به خوبي امكان پذير است.

مشاور، شما و طرف موردنظرتان براي ازدواج را قضاوت نمي‌كند و بر اساس تناسبات طرفين راهكار مي‌دهد. در واقع مشاور از ديدگاه مراجع مسائل را بررسي مي‌كند و سعي مي‌كند تا درك كاملي از تمامي ابعاد داشته باشد. آشنايي قبل از ازدواج فرصتي است تا زوج‌ها در مورد بسياري از مسائل به تفاهم برسند، اما كافي نيست. براي اين‌كه دختر و پسر همديگر را بشناسند و ملاك‌هاي مناسبي را براي انتخاب همسر در نظر بگيرند بايد ابتدا به خودشناسي رسيده باشند. مشاوره تلفني ازدواج راه‌هاي خودشناسي را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه براي هر كس متفاوت است.

براي آگاهي بيشتر درباره خودشناسي كليك كنيد.

سوالاتي كه در مشاوره تلفني مطرح مي‌شود

در جلسات مشاوره تلفني سوالاتي ميان مشاور و مراجع مطرح مي‌شود كه ديدگاه مناسب و وسيعي در اختيار شما قرار مي‌دهد. سوالاتي مانند آيا روش‌هاي ديگري جهت شناخت طرفين وجود دارد؟ در ازدواج علاقه مهم‌تر است يا تفاهم؟ آيا اهداف و نيازهاي خود را از ازدواج مشخص كرده‌ايد؟ شرايط و آمادگي‌هاي رواني شما يا طرف مقابلتان براي ازدواج چقدر است؟ مي‌توان با وجود اختلافات در دوران نامزدي ازدواج كرد؟ صحبت در مورد مسائل جنسي قبل از ازدواج صحيح است؟ آيا عشق بعد از ازدواج به وجود مي‌آيد؟ در نهايت مشاور روانشناس پاسخ جامعي از تمام اين سوالات در اختيار شما قرار مي‌دهد و همچنين تناسبات فرهنگي، خانوادگي، اعتقادي و اقتصادي، اختلاف سني، تشابه اخلاقي و تيپ شخصيتي را در زوج‌ها بررسي مي‌كند.

موارد مورد بررسي در مشاوره تلفني ازدواج

مسائل گوناگوني از جمله شيوه هاي ارتباطي مناسب بين زوجين، اختلافات خانواده و ارائه‌ راهكارهاي مناسب براي حل مشكلات، دلايل تمايل افراد به ازدواج، موانع ازدواج، موانع مالي، تحصيلي، دوران عقد، نامزدي، بايدها و نبايدهاي نامزدي، قول و قرارهاي پوشالي قبل از ازدواج، معيارهاي ازدواج سالم، سوالات قبل از ازدواج، اختلاف سني زياد يا كم، علل طلاق و جدايي، اختلافات طبقاتي، اشتباهات در آشنايي قبل از ازدواج، تفاوت‌هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي و... در مشاوره ازدواج مورد بررسي قرار مي‌گيرد. براي آشنايي بيشتر درباره اشتباهات در آشنايي قبل از ازدواج كليك كنيد.

مزيت‌هاي مشاوره تلفني ازدواج

ممكن است بخواهيد بدون نياز به گرفتن وقت ملاقات، مشاوره ازدواج تخصصي دريافت كنيد. مشاوره تلفني در اين زمينه بهترين انتخاب است. در مشاوره تلفني هزينه‌هاي حمل و نقل و مسافت‌هاي طولاني از بين مي‌رود. مي‌توانيد به راحتي بر روي مبل راحتي خود بنشينيد و از خدمات مشاوره‌اي تخصصي بهره‌مند شويد.

بسياري از افراد بنابر تيپ شخصيتي و يا دلايل ديگر علاقه‌اي ندارند تا اطلاعات خود را در اختيار كسي بگذارند و مي‌خواهند به صورت محرمانه مشاوره بگيرند، در مشاوره تلفني تمام اسرارشان نيز محرمانه مي‌ماند. مشاوره تلفني محدوديت زماني و مكاني ندارد. مشاوره تلفني به شما كمك مي‌كند تا در كم‌ترين زمان و بدون اتلاف وقت مشكلات خود را برطرف كنيد. همچنين بسياري افراد در مناطق زندگي خود به مراكز مشاوره دسترسي ندارند.، پس مشاوره تلفني گزينه مناسبي براي اين افراد است.

مركز مشاوره تلفني ازدواج هنر زندگي

گاه پيدا كردن روانشناس متخصص و باتجربه در زمينه مشاوره ازدواج بسيار مشكل است و با وجود مشغله‌هاي زندگي مراجعه حضوري نيز وقت، انرژي و هزينه زيادي را از افراد مي‌گيرد. درنتيجه بسياري از خانواده‌ها و دختران و پسران از دريافت مشاوره قبل از ازدواج امتناع مي‌كنند. به همين منظور مشاوره تلفني بهترين راه حل براي شماست. مركز مشاوره تلفني هنر زندگي با روانشناسان و مشاوراني متخصص در زمينه ازدواج به شما جهت انتخابي درست در زندگي مشترك و روابط بين همسران، خدمات مشاوره‌اي و درماني، همراه با راهكارهاي عملي ارائه مي‌دهد.

علاوه‌ بر اين مركز مشاوره ازدواج تلفني هنر زندگي در مسائل گوناگون مانند خانواده، كودك، اعتياد، جنسي و... با استفاده از متخصصاني با تجربه، خدمات درماني و مشاوره‌اي ارائه مي‌دهد. اين مركز با داشتن مشاوراني برجسته امكان مشاوره تلفني در هر ساعت از شبانه روز را براي شما فرآهم آورده است.

براي اطلاع از روند دريافت مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول

بهره بردن از مشاوره ازدواج تلفني چه مزايايي دارد؟

در مشاوره تلفني هزينه‌هاي حمل و نقل و مسافت‌هاي طولاني از بين مي‌رود. افرادي كه علاقه‌اي ندارند تا اطلاعات خود را در اختيار كسي بگذارند و مي‌خواهند به صورت محرمانه مشاوره بگيرند، در مشاوره تلفني تمام اسرارشان نيز محرمانه مي‌ماند. مشاوره تلفني محدوديت زماني و مكاني ندارد و به شما كمك مي‌كند تا در كمترين زمان و بدون اتلاف وقت مشكلات خود را برطرف كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره ازدواج

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره ازدواج،
موضوع:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۸:۲۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی