مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

قطع ناگهاني رابطه عاطفي اين روزها خيلي اتفاق مي‌افتد؛ طرف شما ناگهان غيب مي‌شود و ديگر هيچ ردّ و نشاني از خودش باقي نمي‌گذارد. با ترك ناگهاني رابطه چطور بايد برخورد كرد؟ حتما شنيده‌ايد كه دو نفر رابطه‌اي را با هم شروع مي‌كنند و پس از مدتي يكي از آن دو به طور ناگهاني يارش را ترك كرده و مي‌رود. البته منظور از رفتن جدايي موقت بر حسب توافق نيست، بلكه منظور اين است كه يكي از طرفين رابطه را يكطرفه و ناگهاني تمام مي‌كند. اگر اين داستان در زندگي شما هم اتفاق افتاده، بهتر است سردرگم نشويد و آرامش خودتان را حفظ كنيد. آگاهي از دلاي قطع ناگهاني رابطه به شما كمك مي‌كند تا راحت‌تر با آن كنار بياييد. براي كسب اطلاعات در زمينه شكست عشقي كليك كنيد.

منبع: قطع رابطه عاطفي

 

قطع ناگهاني رابطه : واقعاً چرا؟

دانستن اينكه چطور بايد رابطه را تمام كنيم مهارتي است كه بايد كسب كرد و از بلوغ فكري نشأت مي‌گيرد. براي اين كار دلاليل مختلفي وجود دارد. هنگامي كه فرد ترك شده نسبت به اين موضوع آگاهي نسبي داشته باشد، بهتر مي‌تواند با مسئله كنار بيايد. به همين جهت در ادامه بحث به اين موضوع مي‌پردازيم كه دلايل قطع ناگهاني رابطه چه مواردي را شامل مي‌شود و اصولا چه افرادي با چه ويژگي‌هايي دست به اين كار مي‌زنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه نحوه پايان دادن به رابطه كليك كنيد.

1. مي خواهند جدا شوند اما شهامت ندارند

گاهي اوقات افراد به دلايل مختلف نمي‌خواهند با شريك عاطفي خود رو به رو شوند و حرف دلشان را درباره جدايي بزنند. شهامت برخورد مستقيم و صحبت كردن از ترك رابطه را ندارند. اين وضعيت مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد؛ به عنوان مثال گاه فرد به اين نتيجه مي‌رسد كه بايد از شريك عاطفي خود جدا شود، اما به خاطر دوري از ايجاد تنش‌هاي فكري و عاطفي بين خود و طرف مقابل به طور ناگهاني غيبش مي‌زند و يا رابطه را خيلي قاطعانه تمام مي‌كند. اين اتفاق اگرچه تلخ است اما به شما درس مي‌دهد تا بدانيد كه چه روابطي را بايد ادامه دهيد. براي كسب اطلاع بيشتر در اين زمينه، مقاله روابطي كه بايد ادامه داد را مطالعه فرماييد.

2. براي شريك عاطفي خود ارزش قائل نيستند

گاهي اوقات افراد براي شريك عاطفي خود كوچكترين اهميت و ارزشي قائل نيستند. اين افراد هروقت بخواهند، به راحتي مي‌توانند رابطه عاطفي خود را پايان بدهند. اساسا آنچه كه جدايي را سخت مي‌كند اهميت و ارزشي است كه دو طرف رابطه براي يكديگر قائل هستند. حال اگر يكي از آن‌ها براي طرف مقابل اهميت و ارزشي قائل نباشد به راحتي مي‌تواند خود را ناپديد كرده و ديگر پيدايش نشود. اين افراد هر زمان كه لازم بدانند خيلي راحت و به طور ناگهاني رابطه را قطع مي‌كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه عشق يك طرفه كليك كنيد.

3. قطع ناگهاني رابطه : افرادي كه در رابطه سردرگم هستند 

تصميم گيري درباره قطعي و يا دائمي شدن رابطه مسأله مهمي است كه بخشي از سرنوشت آدم‌ها را تعيين مي‌كند. به دليل اهميت زياد آن، برخي افراد نمي‌توانند در اين رابطه تصميم‌گيري كنند و در نتيجه خود را در ميان يك رابطه عاطفي، سردرگم مي‌بينند. قطع ناگهاني رابطه براي اين افراد به دليل عدم تعلق خاطر زياد به طرف مقابل، خيلي سخت نيست. اين افراد ممكن است براي رهايي خود از اين سردرگمي، رابطه عاطفي‌شان را به طور ناگهاني قطع كنند. براي شروع دوباره و ايجاد يك رابطه سالم كليك كنيد.

مقابله با قطع ناگهاني رابطه : افزايش عزت نفس

يادتان باشد كه وجود شما فراتر از مشكلات شماست؛ پس دنيا به آخر نرسيده است. افرادي كه عزت نفس پائيني دارند در اين شرايط بسيار آسيب پذير هستند. منظور از عزت نفس، احترام و ارزشي است كه فرد براي شخص خودش قائل است. در نتيجه اولين قدم جهت بهبود نحوه ي برخورد با چنين شرايطي، شناخت خود و در نتيجه افزايش عزت نفس است. هنگامي كه عزت نفس افزايش مي‌يابد، فرد ديگر به هيچ كس و هيچ چيز اجازه نمي‌دهد كه آرامش خاطر او را به هم بزند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه روابط ناسالم كليك كنيد.

قطع اميد : همان بهتر كه رفت

مي‌توان اينطور به قضيه نگاه كرد: كسي كه رفته لياقت شما را نداشته است. حقيقت اين است كه هيچ انسان عاشقي نمي‌تواند (به طور ناگهاني) معشوق خود را براي هميشه يا حتي براي مدتي ترك كرده و هيچ گونه ارتباطي با او برقرار نكند. پس بهتر است كه خودتان را با تصورات و داستان‌هاي غير واقعي سرگرم نكنيد. در چنين شرايطي اميد داشتن بسيار خطرناك است. شخص ترك شده اميد دارد كه طرف مقابل باز مي‌گردد و به خاطر همين اميد هر روز انتظار و عذاب مي‌كشد. در حاليكه بهتر است هرچه زودتر با واقعيت رو به رو شود و از چاهي كه براي او آبي ندارد قطع اميد كند. شايد اين رابطه عشق يك طرفه بوده كه دير يا زود به پايان خود مي‌رسيد. براي اين منظور پيشنهاد مي شود مقاله فراموش كردن عشق از دست رفته را مطالعه نماييد.

آيا زمان تصميم گيري فرا رسيده است؟

البته كه بهتر است قبل از تصميم نهايي خود در رابطه با گذشتن از رابطه، اقدامات لازم جهت آگاهي از دلايل قطع ناگهاني رابطه را انجام دهيد. اما حواستان باشد در اين رابطه كاملا عاقلانه عمل كنيد. شما دنبال حقيقت هستيد پس درايت به خرج دهيد و به خاطر ارزشي كه براي خودتان قائل هستيد واقعيت را بپذيريد. هنگامي كه حقيقت را فهميديد آن را با همه‌ي وجود بپذيريد و زندگي را به بهترين شكل ممكن ادامه دهيد. به ياد داشته باشيد خوشبختي و سعادت شما در زندگي تنها در گرو خود شما است نه هيچ كس ديگري. براي اطلاع از اصولي كلي و روش هاي صحيح شروع و ادامه روابط دختر و پسر كليك كنيد.

مركز مشاوره حامي هنر زندگي

قطع ناگهاني رابطه و شكست عشقي، ناراحتي و فشار رواني زيادي را براي فرد به وجود مي‌آورد. به همين دليل ضروري است كه چاره‌اي براي آن انديشيد. روانشناس به شما كمك مي‌كند تا هرچه سريع‌تر با ناراحتي خود كنار بيايد و زندگي‌تان را به خوبي ادامه دهيد. اما شايد صحبت حضوري و يا رفت و آمد براي شما سخت باشد و به همين دليل از دريافت مشاوره پشيمان شويد. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را براي شما مهيا كرده تا در هر كجا كه هستيد به صورت تلفني با روانشناسان صحبت كنيد و بهترين خدمات روانشناسي را با كيفيت عالي دريافت نماييد. براي كسب اطلاعات در زمينه روانشناسي عشق كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه قطع ناگهاني رابطه عاطفي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: قطع رابطه عاطفي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: قطع رابطه عاطفي،
موضوع:
[ ۳ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۰:۱۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی