مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

صحبت درباره رابطه جنسي با ديگران يكي از رفتارهايي است كه انجام آن توسط هريك از زوجين مي‌تواند منجر به آسيب‌هاي بيشتري شود. به همين منظور بسياري از متخصصان به زن و شوهرها توصيه مي‌كنند كه در مورد مسائل زناشويي خود با ديگران صحبت نكنند، چرا كه هيچ كس در شرايطي كه حريم شخصي اش خدشه دار شود، احساس امنيت نمي‌كنند. بهترين راه براي حل مشكلات جنسي و زناشويي، كمك گرفتن از يك متخصص است. اگر اين رفتار براي شما و همسرتان دردسرساز شده، ما در ادامه اين مقاله به توضيحات بيشتري در اين زمينه پرداخته‌ايم كه مطالعه آن مي‌تواند براي شما مفيد باشد. در جلسات مشاوره خانواده نيز مي‌توانيد چنين مسائلي را مطرح نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خانواده كليك كنيد.  

منبع: مسائل زناشويي

 

صحبت درباره رابطه جنسي با ديگران : چرا اين كار را مي‌كنند؟

صحبت كردن افراد در مورد مسائل جنسي و زناشويي خود با ديگران، مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد. براي مثال بسياري از افراد در رابطه جنسي خود مشكلات مختلفي دارند و نمي‌دانند كه براي حل آن بايد چه‌كاري انجام دهند. به همين خاطر ممكن است با خانواده يا دوستان اين موضوعات را مطرح كنند تا بنا بر تجربيات ديگران مشكل خود را حل كنند. گرچه اين راه‌حل اصلاً مناسب بنظر نمي‌آيد، زيرا نه تنها با اين كار به حريم شخصي زندگي خود صدمه وارد مي‌كنيد، بلكه ممكن است كه راه‌حل‌هاي غير تخصصي از افراد دريافت كنيد كه عمل كردن به آن‌ها بيش از كمك به رابطه، باعث آسيب ديدن آن مي‌شود. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

براي حل مشكلات جنسي خود لازم است كه به يك متخصص مراجعه كنيد. مراجعه به روانشناس و دريافت خدمات مشاوره جنسي در اين زمينه كمك بسياري به شما خواهد كرد. علاوه بر اين برخي از افراد به دليل احساس صميميتي كه با دوستان و يا برخي از افراد خانواده خود دارند اين كار را انجام داده و به آن عادت مي‌كنند بدون آنكه اصلاً به تبعات و مشكلات آن فكر نمايند. براي آگاهي در زمينه اولين رابطه جنسي كليك كنيد. 

حرف زدن درباره رابطه جنسي با ديگران چه تبعاتي دارد؟

براي مثال مسأله خجالت زنان از رابطه جنسي با شوهران را در نظر بگيريد، با چه كسي مي‌شود راجع به آن حرف زد؟ رابطه جنسي شما و همسرتان خصوصي‌ترين جنبه زندگي مشتركتان محسوب مي‌شود. در رابطه جنسي بايد بتوانيد آزادانه خصوصي‌ترين اميال و نيازهاي خود را با يكديگر در ميان بگذاريد. براي اينكه هردوي شما در اين زمينه موفق باشيد بايد اعتمادي پايدار ميان شما شكل گرفته باشد. هنگامي كه اين مسائل را با فرد ديگري در ميان مي‌گذاريد احترام به حريم خصوصي همسرتان را ناديده گرفته و در نتيجه اين اعتماد را مي‌شكنيد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه خجالت زنان از رابطه جنسي با شوهران كليك كنيد.

در صورتي كه يكي از زوجين از صحبت درباره رابطه جنسي با ديگران باخبر شود، ديگر نمي‌تواند با احساس اعتماد و امنيت كامل، نيازها، احساسات و خواسته‌هاي خود را مطرح نمايد. در نتيجه شما با اين كار به طور غير مستقيم به كيفيت رابطه جنسي خود نيز صدمه خواهيد زد. زيرا در اين شرايط همسرتان با نگراني در مورد فاش شدن مسائل خصوصي‌اش وارد رابطه شده و مسلما نمي‌تواند رابطه‌اي آزادانه و لذت‌بخش را با شما تجربه كند.

صحبت درباره رابطه جنسي با ديگران : كدام ديگران؟ 

به طور كلي صحبت درباره رابطه جنسي با ديگران به دليل تبعاتي كه دارد اصلاً توصيه نمي‌شود. تنها كسي كه بايد در مورد علائق، نيازها و نحوه رابطه جنسي با او صحبت كنيد خودِ همسرتان است. به همين خاطر بايد خجالت را كنار بگذاريد و نارضايتي و خواسته‌‌هاي خود را در فضايي صميمانه آن را با همسرتان مطرح كنيد. توجه داشته باشيد كه نحوه‌اي كه شما با همسرتان در مورد مسائل جنسي صحبت مي‌كنيد در واكنش او تأثير بسزايي خواهد داشت. اگر از مسئله‌اي نارضايتي داريد هرگز از تحقير و سرزنش استفاده نكنيد. زيرا اين كار به عزت‌نفس او آسيب زيادي وارد خواهد كرد. براي آگاهي بيشتر در زمينه ارتباط صحيح با همسر كليك كنيد.

اگر مشكلاتي در رابطه جنسي خود داريد كه با گفت وگو قادر به حل كردن آن‌ها نيستيد، ممكن است اختلالي در عملكرد جنسي شما و همسرتان وجود داشته باشد كه به مداخلات حرفه‌اي نياز داشته باشد.

پس بهتر است اختلالات جنسي را بشناسيد و براي دريافت تشخيص و درمان مناسب به يك درمانگر و مشاور جنسي مراجعه كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه اختلالات جنسي كليك كنيد.

سخن آخر

رابطه جنسي يكي از خصوصي‌ترين و محرمانه‌ترين مسائل ميان زوجين است و اطرافيان نبايد در اين زمينه چيزي بدانند. برخي افراد مشكلات و اختلالات جنسي خود را به اطرافيان و نزديكان مي‌گويند با اين اميد كه شايد آنان راهي براي حل مشكل‌شان داشته باشند. در حالي كه اين اشتباه‌ترين كار ممكن است و عواقب جبران ناپذيري به همراه خواهد داشت. بهترين راه براي حل مشكلات و اختلالات جنسي، كمك گرفتن از يك فرد متخصص است. روانشناس مشكلات شما را بررسي كرده و با ارائه راهكارهايي موثر در جهت حل آن مساله ياري‌تان مي‌كنند. به همين منظور مركز مشاوره حامي هنر زندگي با كادري مجرب آماده ارائه خدمات به شما مي‌باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه صحبت درباره مسائل زناشويي با ديگران مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مسائل زناشويي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مسائل زناشويي،
موضوع:
[ ۷ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۳۲:۴۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی