مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

علل خيانت زنان به همسرشان چيست؟ خيانت، يكي از آسيب زننده‌ترين عوامل در تخريب رابطه در زندگي زناشويي است كه در اكثر موارد به جدايي ختم مي‌شود. خيانت به معني برقراري ارتباط عاطفي و يا جنسي به صورت موازي است. خيانت ازهر نوع كه باشد باعث آسيب زدن به ارتباط عاطفي مي‌شود. وقتي مشخص شود فردي در ارتباط عاطفي مرتكب خيانت شده، علاوه بر ايجاد احساس غيرقابل اعتماد بودن، معمولا در ساير ارتباطات نيز طرد مي‌شود. افراد به دلايل مختلفي خيانت مي‌كنند با اين حال هيچ عذري براي خيانت پذيرفته نيست. بيان خواسته‌ها و توانايي حل مسائل و مشكلات به صورت ريشه‌اي نقش مهمي در پيشگيري از بروز خيانت دارد. در ادامه اين مقاله به بررسي دلايل و راه‌هاي جلوگيري از خيانت زنان مي‌پردازيم. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه دلايل خيانت همسر كليك كنيد.

منبع: خيانت زن

 

چرا زنان به همسرشان خيانت مي‌كنند؟

از جمله مهم‌ترين علل خيانت زنان به همسرشان مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

1. علل خيانت زنان | روابط عاطفي نامناسب

خيانت در زنان بيشتر از بعد رواني و عاطفي داراي اهميت است. گاهي زن در روابط خود با همسرش احساس كمبود مي‌كند و از اينكه شوهرش به اندازه كافي به او توجه ندارد شاكي مي‌شود. معمولا احساس طرد و بي توجهي باعث مي‌شود تا زنان ميل به برقراري ارتباط با مردان ديگر را پيدا كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه نشانه هاي خيانت زنان كليك كنيد. 

2. علل خيانت زنان | ويژگي‌ها يا اختلالات شخصيتي

برخي از افراد داراي ويژگي‌هاي شخصيتي يا در موارد شديدتر اختلالات شخصيتي هستند كه احتمال شروع روابط فرازناشويي در آن‌ها بيشتر مي‌شود. افراد با ويژگي‌هاي شخصيتي خودشيفته، نمايشي و مرزي كه تمايل بيشتري براي جلب توجه دارند و گاها تكانه‌هاي جنسي بالا، اطرافيان را به طرف آن‌ها جلب مي‌كند. براي آگاهي بيشتر در زمينه روابط فرازناشويي كليك كنيد. 

3. علل خيانت زنان | ابتلا به بيماري‌هاي رواني

طيفي از بيماري‌هاي رواني مثل افسردگي دوقطبي وجود دارد كه در آن‌ها افراد احساس هيجان زيادي دارند و تمايل بسياري به برقرار كردن ارتباطات جنسي دارند. آن‌ها معمولا در زمان بيماري بي پروا هستند و توان آينده نگري خود را از دست مي‌دهند. همچنين گاهي بيماري‌هاي رواني در شريك جنسي شما مي‌شود تا از او فاصله بگيريد؛ بيماري‌هايي كه خود او نيز به آن‌ها واقف نيست مانند وسواس فكري عملي يا وابستگي به مواد اعتيادآور. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه مواد اعتيادآور كليك كنيد.

4. علل خيانت زنان | ريشه‌هاي تكاملي

به صورت كلي ميل به برقراري رابطه به صورت موازي براي زنان در گذشته‌هاي بسيار دور باعث به دست آوردن قدرت و حمايت ديگر افراد مي‌شده است. احتمالا آن‌ها با اين كار مي‌توانستند حمايت ديگر افراد قبيله را به دست آورند و قدرتمند شوند.

5. علل خيانت زنان | ارضا نشدن از نظر جنسي

يكي ديگر از علل خيانت زنان ، ناتواني مرد در برآورده كردن نيازهاي جنسي زن است. شناخت نقاط حساس بدن زن، معاشقه و پيش نوازي قبل از برقراي رابطه جنسي و دخول از اهميت زيادي برخوردار است. به منظور تجربه يك رابطه جنسي لذت بخش، لازم است كه زوجين با يكديگر همكاري لازم را داشته باشند تا به اوج لذت جنسي برسند. 

چگونه از خيانت عاطفي زنان جلوگيري كنيم؟

اگر احساس مي‌كنيد همسرتان نسبت به شما بي تفاوت شده و زندگي‌تان گرماي سابق را ندارد، احتياج به بازسازي ارتباطتان داريد. ايجاد تنوع در رابطه جنسي، داشتن فعاليت‌ها و اهداف مشترك، توجه به همسر، گذراندن زماني براي تفريح و سرگرمي، گوش دادن فعالانه به دغدغه‌هاي همسرتان و... نقش مهمي در پيشگيري از خيانت دارد. در جلسات مشاوره خيانت، درمانگر با كمترين سوءگيري سعي در حل مشكلات بين زوجين دارد. در اين شرايط علاوه بر يافتن ريشه مسائل و مشكلات، راهكارهايي در رابطه با شناسايي علل خيانت زنان براي بازسازي و احيا رابطه پيشنهاد مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه برخورد با خيانت زنان كليك كنيد. 

عوارض خيانت زنان

خيانت زنان عوارض و پيامدهاي بسيار زيادي با خود به همراه دارد. پس از مشخص شدن خيانت، اعتبار و آبروي اخلاقي‌تان از بين مي‌رود. اطرافيان و مخصوصا همسرتان نسبت به شما بي اعتماد شده و زندگي مشترك‌تان را از دست مي‌دهيد. روابط كاري و شخصي‌تان مختل مي‌شود و احتمال ابتلا به بيماري‌هاي مقاربتي افزايش مي‌يابد. همچنين پس از مشخص شدن خيانت به يك الگوي اخلاقي ناشايست تبديل مي‌شويد. 

كنار آمدن با مسئله خيانت زنان

بهترين و موثرترين راه براي كنار آمدن با موضوع خيانت زنان، صحبت با همسر، كند و كاو مشكل، بررسي خشم واحساسات‌ و در آخر ارزش ارتباط با همسرتان است. برخورد با خيانت زنان كار آساني نيست، اما اگر به هر دليلي رابطه برايتان مهم‌تر است و قصد بخشيدن خيانت همسرتان را داريد، پس بايد به اصلاح ارتباطتان بپردازيد. اگر درونتان از خشم آكنده است ولي سعي در ناديده گرفتن آن داريد، بايد توجه كنيد كه اين خشم در آينده در رابطه شما بالا آمده و در فرصت مناسب احتمال دارد به طريقي در پي انتقام گرفتن باشيد. مسئله‌اي كه نه تنها آرامش را به شما باز نميگرداند بلكه همه چيز بدتر خواهد شد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه بخشيدن خيانت كليك كنيد.

اما به هر صورت بهتر است از گرفتن تصميم‌هاي ناگهاني خودداري كنيد و به خودتان فرصت دهيد تا خيانت همسرتان را بپذيريد. به خاطر داشته باشيد عدم درك علل خيانت زنان و نبخشيدن خيانت علاوه بر تخريب رابطه‌، چرخه زندگي شما را مختل كرده و باعث آزار و اذيت در ديگر بخش‌هاي زندگي شما مي‌شود. پس هر تصميمي هم كه داريد براي درمان آسيب‌هاي خيانت وارد شده اقدام نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان آسيب هاي خيانت كليك كنيد. 

تاثير خدمات روانشناسي بر خيانت زنان

خيانت زنان مي‌تواند تاثيرات بسيار منفي بر تمام اعضاي خانواده و ابعاد زندگي آنان بگذارد. مسلما كنار آمدن با خيانت كار چندان راحتي نيست و خشم و ناراحتي زيادي براي فرد به وجود مي‌آورد. اما تصميم گيري در اين شرايط درست نيست و مي‌تواند شرايط را بدتر از قبل بكند. توصيه مي‌شود كه در صورت فهميدن اين موضوع قبل از هر اقدامي با يك روانشناس مشورت كنيد تا شما را ياري كند و بهترين راه را نشان‌تان دهد. روانشناسان مركز مشاوره حامي هنر زندگي با كادري مجرب آماده ارائه خدمات حضوري و تلفني به شما مي‌باشند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خيانت كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه خيانت زنان و راهكارهاي جلوگيري از خيانت زنان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: خيانت زن

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: خيانت زن،
موضوع:
[ ۸ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۰:۵۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی