مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

تشخيص خيانت همسر به چه صورت است؟ در بعضي از روابط زناشويي ممكن است يكي از زوجين با خيانت همسر روبرو شود. علائم و نشانه‌هاي هشدار دهنده‌اي در روابط زناشويي وجود دارد كه از احتمال وقوع خيانت خبر مي‌دهند. افراد با داشتن آگاهي از اين علايم و تشخيص خيانت همسر و با اقدام به موقع مي‌توانند از وقوع خيانت جلوگيري كنند. متاسفانه افراد به جاي دريافت مشاوره خيانت از افراد متخصص، در همان زمان ابتدايي كه به نشانه‌ها و علائم خيانت پي مي‌برند، از افرادي كه رابطه عاطفي نزديكي با آنان دارند كمك مي‌گيرند و تحت تاثير مشاوره اين افراد دست به كار‌هايي مي‌زنند كه شرايط را پيچيده‌تر مي‌كند. اگر به موقع بهد مسئله خيانت رسيدگي نشود، شرايط بسيار بحراني مي‌شود كه در اين شرايط حل مسئله نياز به انرژي، زمان و متحمل شدن پيامد‌هاي شديدتري است. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خيانت كليك كنيد. 

منبع: تشخيص خيانت مرد

 

چگونه خيانت همسر را تشخيص دهيم؟

خيانت همسر در هر برهه‌اي از زمان ممكن است رخ دهد با اين حال معمول است كه پس از گذشت چندين سال از زندگي نمود بيشتري پيدا مي‌كند. درگير شدن بيش از اندازه در مسائل شخصي و شغلي، غرق شدن زوجين در دنياي خود يا نقش پدري و مادري، نداشتن تفريحات با يكديگر، مراقبت نكردن زوجين از رابطه عاشقانه خود، فضاي متشنج در خانه و... از عواملي هستند كه در بروز اين معضل نقش دارند.

از نشانه‌هاي خيانت در افراد مي‌توان به سردي در روابط، مخفي كاري و دروغ گفتن، بروز بيماري‌هاي مقاربتي كه قبلا وجود نداشته‌، تغييرات بارز رفتاري مانند ابراز خشم بدون دليل منطقي يا بر عكس مهربان شدن ناگهاني براي جبران احساس گناهي كه به او دست داده اشاره كرد. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه، مقاله‌هاي نشانه‌هاي خيانت در مردان و نشانه‌هاي خيانت زنان را مطالعه فرماييد. 

تشخيص خيانت همسر در افرادي كه در پنهان كردن رفتار خود ماهر هستند

اگر همسرتان مدام به شما دروغ مي‌گويد امكان خيانت وجود دارد. البته لازم به ذكر است كه هر دروغي را نمي‌توان به عنوان آغاز خيانت تلقي كرد. از جمله نشانه‌هاي مهم در تشخيص خيانت همسر كه زنگ خطر را به صدا در مي‌آورد، مي‌توان به مواردي همچون دروغ و بهانه جويي براي دير آمدن به خانه، پاسخ ندادن به تلفن، اعلام حضور در جلسه‌هاي پياپي، مسافرت‌هاي مداوم كاري، خوشحالي‌هاي مكرر بي دليل، بي ميلي در روابط جنسي و زناشويي، بي تفاوتي در صحبت كردن با همسر يا فرزندان، بي ميلي براي شركت كردن در مهماني‌ها، ترجيح دادن براي وقت گذاشتن در محيط بيرون از خانه، كسلي و بي حوصله بودن در برابر همسر و فرزندان، لذت نبردن از سرگرمي‌ها يا تفريحات گذشته و... اشاره داشت. براي كسب اطلاعات در زمينه فرازناشويي كليك كنيد.

رفتار‌هاي كه معمولا بعد از خيانت از همسران ديده مي‌شود

گاهي اوقات افرادي كه به همسر خود خيانت مي‌كنند، براي از بين بردن احساس گناه خود به رفتارهاي جبراني بدون مناسبت خاص روي مي‌آورند. به عنوان مثال شايد متوجه شده باشيد كه همسرتان قبل از اين به ندرت براي شما هديه يا حتي يك شاخه گل مي‌خريد؛ اما در حال حاضر مدام شما را با هداياي مادي و معنوي سوپرايز مي‌كند. حتي ممكن است محدوديت‌هايي كه قبلا برايتان ايجاد مي‌كرد اكنون بسيار كمرنگ شده باشد. به عنوان مثال شما بسيار علاقمند به رفتن به دور همي‌هاي دوستانه هستيد، كه قبل از اين به شما اجازه رفتن به اين مهماني‌ها از جانب همسرتان داده نمي‌شد ولي الان از حضور شما در اين مكان‌ها استقبال مي‌كند.

اين تغيير رفتار‌هاي ناگهاني در همسرتان مي‌توانند دليلي براي بي تفاوتي او نسبت به شما و شروع روابط فرازناشويي باشد. البته باز هم لازم به ذكر است كه هر بي تفاوتي نمي‌تواند به معناي خيانت برداشت شود. بعضي از همسران خيانت كار، سوء رفتارهاي بسيار فاحشي دارند و به راحتي متوجه مي‌شويد كه در حال خيانت به شما هستند و هيچ تمايلي به همسر و بچه‌هايشان ندارند. همسر شما در اين زمان به دنبال به دست آوردن لذت‌هاي جديدي در رابطه جنسي، عشق، زندگي، فضاي خانه و شورش عليه محدوديت‌ها و مرز‌هايي است كه براي او در خانه خلق شده است. براي از بين بردن خيانت، شناخت دلايل آن كمك بزرگي به حل شدن موضوع خواهد كرد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه دلايل خيانت همسر كليك كنيد.

تشخيص خيانت همسر | اما هر همسري خيانت كار نيست!

اگر همسر شما دير وقت به منزل بر مي‌گردد، ساعاتي در روز تلفن همراهش خاموش است يا جواب تماس شما را نمي‌دهد دليل بر خيانت او نيست. تنها با شنيدن مكالمات يا ديدن رفتار‌هاي مشكوك نمي‌توانيد همسرتان را متهم به خيانت كنيد. در اين شرايط شايد با اين پرسش مواجه شويد كه گوشي همسرم را چك كنم يا نه؟ با چك كردن گوشي همسرتان حريم خصوصي او را زير پا مي‌گذاريد. گاهي اوقات نگراني در مورد خيانت همسر بي مورد است چرا كه بعضي از افراد بخصوص مردان دوست دارند كه هويت شغلي و اجتماعي مستقلي داشته باشند و روي پاي خودشان باشند. به همين دليل ترجيح مي‌دهند بسياري از مشكلات و دغدغه‌هاي كاري كه دارند را از همسرشان مخفي نگه دارند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه گوشي همسرم را چك كنم يا نه؟ كليك كنيد.

اگر مطمئن هستيد كه همسرتان در حال خيانت به شماست بايد چيكار كنيد؟

اگر شك و ظن شما به مرحله‌اي رسيده كه اطمينان خاطر داريد همسرتان به شما خيانت مي‌كند، مي‌توانيد در زماني مناسب كه هر دو در آمادگي روحي مناسبي هستيد، نگراني خود را با حفظ آرامش، با همسرتان در ميان بگذاريد. بايد مشخص شود كه مشكل از كجا نشات گرفته و آن را ريشه يابي كنيد. در واقع بايد معين شود كه اين فاصله بين شما و همسرتان از چه زماني آغاز شده و اينكه آيا او همچنان مي‌خواهد رابطه فرازناشويي خود را حفظ كند يا نه. 

آنچه در معضل خيانت اهميت دارد، اين است كه سهم هر يك از زوجين در خيانت مشخص شده و چاره اي براي آن انديشيده شود. لازم است اين مطالب بين زن و مرد حل و فصل شوند؛ اما از آنجايي كه زوجين در اين موقعيت بحراني نمي‌توانند آرامش خود را حفظ كنند ممكن است صحبت كردن، ته تنها راهگشا باشد بلكه باعث فعال شدن آتشفشان خاموش شود! در اين شرايط مشاوره روانشناسي تخصصي امكان بررسي و تحليل موقعيت را فراهم مي‌كند تا زوجين بتوانند به صورت منطقي تصميم گيري كرده و راه حلي پيدا كنند.

تشخيص خيانت همسر | مشاوره خيانت حضوري و تلفني 

در صورتي كه با خيانت همسر خود مواجه شويد، لازم است هر چه زودتر راهكاري براي حل مشكل پيدا كنيد. چرا كه سكوت در اين مورد مي‌تواند باعث انباشته شدن خشم و فوران ناگهاني آن شود؛ در اين شرايط كنترل همه چيز از دست شما خارج مي‌شود. مشاوره خيانت حضوري شرايطي را فراهم مي‌كند تا با همسر خود در جلسات شركت كرده و بتوانيد در مورد مشكلات بين خود در حضور فردي متخصص صحبت كنيد و مورد راهنمايي قرار بگيريد. براي كسب اطلاع در زمينه درمان خيانت كليك كنيد. 

براي بسياري از افراد صحبت كردن با يك فرد متخصص در مورد خيانت همسر و شرايطي كه در آن قرار دارد به صورت حضوري بسيار مشكل است و از طرف ديگر گرفتن وقت مشاوره حضوري، خود نيز يك سيكل زمانبر دارد كه شايد با گذشت همين زمان مشكل شما پيچيده‌تر گردد. به همين دليل شما مي‌توانيد از مشاوره خيانت تلفني استفاده نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خيانت كليك كنيد. 

سخن آخر

خيانت معضلي است كه مي‌تواند زندگي تمام اعضاي خانواده را تحت تاثير قرار دهد و مشكلات زيادي را ايجاد كند. معمولا افراد پس از تشخيص خيانت همسر خود دچار شوك و ناراحتي بسيار زيادي مي‌شوند به طوري كه تصميم‌هاي آنان نيز تحت تاثير قرار مي‌گيرد. اما تصميم گيري در اين شرايط كار درستي نيست و مسائل را پيچيده‌تر خواهد كرد. به همين دليل ضروري است كه قبل هر اقدامي با يك روانشناس مشورت نماييد. متخصصان مركز مشاوره حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه تشخيص خيانت همسر و نحوه مواجهه با آن مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: تشخيص خيانت مرد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تشخيص خيانت مرد،
موضوع:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۸:۲۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی