مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

سوالات مادر داماد آنقدر مهم هستند كه بهتر است از قبل خودتان را برايشان آماده كرده باشيد. رابطه مادر شوهر و عروس از داستان‌هاي قديمي تا به امروز بر سر زبان‌ها بوده است؛ پس شايد سوالات مادر داماد از عروس در روز خواستگاري نگراني‌هايي ايجاد كند. واقعيت اين است كه تا حدي اين داستان‌ها واقعيت دارند.  دليل آن مي‌تواند عدم آگاهي مادر شوهر و عروس نسبت به نحوه ي رفتار با هم و درك يكديگر باشد. اين وضعيت ممكن است سوءظن‌هايي در هر دوطرف به وجود بياورد. به واسطه همين حس دو طرفه، دختر با مجموعه‌اي از سؤالات و كنش‌هاي مادر داماد مواجه شود. در اين مقاله به بررسي سؤالاتي كه ممكن است مادر داماد در جلسه خواستگاري از دختر بپرسد خواهيم پرداخت. مشاوره قبل از ازدواج مي‌تواند به شما كمك كند تا براي همه مراحل آمادگي داشته باشيد. 

 

منبع: مادر داماد

 

سوالات مادر داماد چه مي‌تواند باشد؟ 

نكته‌اي كه در شب خواستگاري نبايد از آن غافل  شويد اين است كه مادر داماد در جلسه خواستگاري توجه خاصي نسبت به رفتار دختر نشان مي‌دهد. ممكن است سوالات خواستگاري مستقيم پرسيده نشود، اما رفتار دختر زير ذره‌بين است. مادر داماد سعي دارد از كوچك‌ترين حركات دختر نتيجه گيري كند. به نظر مادر داماد حتي از چيدمان لوازم خانه نيز مي‌توان در رابطه با رفتار و اخلاق دختر نتيجه گيري كرد.

اين تعلق خاطر شديد مادر به پسر خود است كه او را در چنين وضعيتي قرار مي‌دهد. به خاطر داشته باشيد مردي كه امروز به خواستگاري شما آمده حاصل شب زنده داري‌هاي مادرش براي بزرگ كردن اوست. پس اين كاملا طبيعي است كه مادر داماد در تلاش باشد كه هم نسبت به شما قدرت نمايي كند و هم نسبت به پسرش كنترل احساسي داشته باشد. براي كسب اطلاع بيشتر از جلسه خواستگاري كليك كنيد.

سوالات مادر داماد از عروس | چرا مي‌خواهي ازدواج كني؟

يكي از سوالات مادر داماد از شما، دلايل ازدواج‌تان است. بگذاريد كمي عقب تر بياييم؛ او از شما خواهد پرسيد كه چرا پس  او را انتخاب كرده‌ايد. پس از پاسخ صادقانه‌اي كه به او خواهيد داد، در رابطه با دليل شما براي ازدواج سؤال خواهد كرد. در رابطه با دليل ازدواجتان با او صحبت كنيد، بگوييد كه چرا قصد ازدواج داريد. ارتباط كلامي شما در رابطه با موضوعات مهمي از اين قبيل رابطه‌ي بين شما را قوي‌تر مي‌كند. براي اطلاع از درستي انتخاب و انگيزه‌تان از ازدواج، مقاله دلايل ازدواج را مطالعه نماييد.

سوالات مادر داماد | صحبت در رابطه مادر شدن

مادر داماد براي اين كه خود را كانون احساسات قرار دهد، ممكن است از شما در رابطه با بچه دار شدن سؤال بپرسد. اينكه اصلاً برنامه ريزي براي بچه دار شدن داريد يا خير. صحبت در  اين رابطه به او حس برتري مي‌دهد چرا كه خودش هم يك مادر است. در اين رابطه با او احساس واقعيتان را بگوييد. اگر ديدتان نسبت به بچه دار شدن مثبت است به راحتي بگوييد. در اين رابطه با شور و شوق با او صحبت كنيد. اگر هم جوابتان منفي است بگوييد كه فعلا به اين موضوع فكر نمي‌كنيد. سپس سعي كنيد دلايل منطقي خود را در اين رابطه براي او بيان نماييد. در اين صورت او با شما احساس نزديكي و محرم بودن مي‌كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه برنامه ريزي براي بچه دار شدن كليك كنيد. 

سؤالات خانوادگي

مسائل خانوادگي نيز از موضوعات مورد علاقه ي اوست. او ممكن است در رابطه با آداب و رسوم خانواده‌ي شما سؤالاتي بپرسد. حتي احتمال دارد در رابطه با ميزان رفت و آمدهاي خانوادگي شما سؤال بكند. با او راحت باشيد و در رابطه با موضوعاتي كه به ميان مي‌كشد مصاحبت كنيد. مادر داماد درباره اينكه براي خانواده تا چه ميزان اهميت قائل هستيد سؤال مي‌پرسد. شما نيز واقعيت را به او بگوييد. حقيقت اين است سوالات مادر داماد براي سنجش  ميزان پايبندي شما به زندگي مشترك مي‌باشد. يادتان نرود در رابطه با اصالت خود به هيچ كس دروغ نگوييد. چرا كه خانواده جزو انتخاب‌هاي شما نبوده كه بخواهد باعث سرافكندگي و يا سربلندي شما شود. اين تنها و تنها خودتان هستيد كه از خانواده‌ي همسرتان براي خود احترام جذب مي‌كنيد. براي آگاهي بيشتر در زمينه معلق ماندن در رابطه كليك كنيد. 

ساير سوالات خواستگاري كه ممكن است پرسيده شود

در جلسه‌ي خواستگاري سوالات مادر داماد از دختر بسيار زياد است و نمي‌توان اين سؤالات را به طور كامل دسته بندي كرد. او در رابطه با تعلقات خاطر و اين كه چه چيزي به شما لذت مي‌دهد، سوالاتي خواهد پرسيد. در رابطه با اين كه توقعات و انتظارات شما از زندگي مشترك چيست، توقعات شما از همسرتان چيست، روابط اجتماعي شما چه افرادي را شامل مي‌شود، آيا محدود به خانواده و اقوام است يا جامعه‌ي دوستان را هم شامل مي‌شود و همچنين در رابطه با توانايي خانه داري شما سؤالاتي خواهد پرسيد.

به طور كلي آنچه كه در بالا گفته شد موضوعات مهم و اساسي است كه هر مادري از شما خواهد پرسيد. پس با رعايت نكات فوق يك مصاحبت دلپذير و شيرين با مادر شوهر آينده خود داشته باشيد. شايد اين سوالات در طي دوران نامزدي از شما پرسيده شود، پس با اطلاع و خواندن مقاله نامزدي تا عقد از رفتار و برخورد درست در اين دوران اطلاع كسب كنيد.

سوالات مادر داماد | سخن آخر

سوالات مادر و پدر قرار است تكليف مسائل اساسي را همين ابتداي زندگي معلوم كند. تنها چيزي كه بايد به ياد داشته باشيد اين است كه از پاسخ دادن طفره نرويد و غير از حقيقت چيزي نگوييد. با كمال خونسردي و احترام جواب سؤالات او را بدهيد و از هيچ چيز نترسيد. چرا كه زندگي شما قبل از هركس و هرچيز به شخص شما تعلق دارد. براي اطلاع از بهترين سوالاتي كه مي توانيد در جلسه مطرح كنيد مقاله سوالات خواستگاري را مطالعه فرماييد.

تاثير خدمات روانشناسي بر ازدواج موفق

مشاوره قبل ازدواج يك امر ضروري است كه به شما كمك مي‌كند تا تمامي ابعاد ازدواج را به خوبي بسنجيد و بهترين تصميم را بگيريد. مشاوره قبل ازدواج شما را ياري مي‌كند تا شناخت نسبتا جامعي از فرد مقابل خود در جلسات خاستگاري به دست آوريد. اينگونه مي‌توانيد قدم‌ها بعدي خود را با اطمينان بيشتري برداريد و خانواده موفق خود را تشكيل دهيد. متخصصان و روانشناسان مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در هر كجا كه هستيد، در اين زمينه ياري‌تان كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه سوالات مادر داماد از عروس مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مادر داماد

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مادر داماد،
موضوع:
[ ۱۱ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۱۰:۰۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی