مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

سرد مزاجي زنان بعد از زايمان يكي از مشكلات شايع جنسي و زناشويي است. زني كه به تازگي زايمان كرده، درگير مشكلات جسمي و رواني مي‌شود كه ممكن است زندگي زناشويي او را با چالش‌هاي اساسي مواجه كند. بايد توجه كنيم كه زايمان فرايندي طبيعي و مهم است كه جسم و روان زن را متحول مي‌سازد. سرد مزاجي جنسي پس از زايمان دلايل فيزيكي و رواني متعددي دارد كه پس از شناسايي كاملاً قابل درمان خواهد بود. در ادامه مقاله به بررسي كامل سرد مزاجي جنسي پس از زايمان مي‌پردازيم. با توجه به اهميت موضوع سرد مزاجي شما مي‌توانيد از مشاوره روابط زناشويي كمك بگيريد تا به راه‌حل مناسبي برسيد. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره روابط زناشويي كليك كنيد.  

منبع: سرد مزاجي زنان

 

سرد مزاجي زنان بعد از زايمان : شروع فعاليت جنسي 

سرد شدن رابطه پس از زايمان بسيار مورد رايجي در ميان زوج‌هاست. زايمان فرايندي است كه جسم و روان زن را متحول كرده و به همين دليل پس از زايمان مدتي وقت لازم است تا يك زن بتواند آمادگي خود را براي فعاليت جنسي دوباره به دست بياورد. اين مدت زمان در هر فرد متفاوت است؛ برخي از زنان پس از چند هفته آمادگي خود را به دست مي‌آورند ولي برخي به 4 تا 6 ماه زمان نياز دارند. درصورتي كه زن و مرد از اين مدت زمان آگاهي نداشته باشند ممكن است مشكلاتي در زندگي مشترك ايجاد شود. زن احساس مي‌كند كه بي كفايت است و ديگر توانايي سابق را ندارد و مرد احساس مي‌كند كه كنار گذاشته شده است. براي كسب اطلاع بيشتر از سرد شدن رابطه پس از زايمان كليك كنيد.

دلايل فيزيولوژيكي

دلايل فيزيولوژيكي بي ميلي جنسي در زنان و سرد مزاجي پس از زايمان به ترتيب زير است:

_به هم خوردن ميزان ترشح هورمون‌ها

_پارگي واژن و آسيب ديدگي در اثر زايمان 

_شل شدن عضلات كف لگن و افتادگي واژن از دلايل سرد مزاجي زنان بعد از زايمان

_خشكي واژن كه باعث مقاربت دردناك مي‌شود

_ناتواني در نگهداري مدفوع و ادرار در حين رابطه جنسي

_كاهش حسي واژن

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه  بي ميلي جنسي در زنان كليك كنيد.

سرد مزاجي زنان بعد از زايمان : دلايل روانشناختي

معمولا زوجين قبل از آن كه مشكلي پيش بيايد به دنبال درمان نمي‌گردند. سرد مزاجي ممكن است حتي در مواردي تبديل به دلزدگي زناشويي نيز بشود. با شناخت دلايل سرد مزاجي پس از زايمان مي‌توانيد از بروز بسياري از ناراحتي‌ها پيشگيري كنيد. براي آگاهي بيشتر در زمينه دلزدگي زناشويي كليك كنيد.

1. افسردگي دليل اصلي سرد مزاجي زنان

از هر صد نفري كه زايمان مي‌كنند ده تا پانزده نفر دچار افسردگي پس از زايمان مي‌شوند. افسردگي پس از زايمان به دلايلي مثل مشكلات بارداري، اختلالالت هورموني، استرس و غيره به وجود مي‌آيد. به همين دليل پس از زايمان ميل جنسي زن به شدت كاهش مي‌يابد و هيچ لذتي از رابطه جنسي نمي‌برد. براي آگاهي بيشتر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد. 

2. علاقه نداشتن به رابطه جنسي علت سرد مزاجي زنان نيست

فعل و انفعالات هورموني كه به دليل زايمان در بدن زن اتفاق مي‌افتد، پيامدهاي روحي و رواني زيادي با خود به همراه دارد. يكي از آن‌ها بي‌علاقگي به رابطه جنسي است. در مدت زماني كه زن نيازمند آمادگي براي رابطه جنسي دوباره است، برخورد مرد بسيار مهم بوده و تاثير زيادي در شرايط روحي زن دارد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه افسردگي پس از زايمان كليك كنيد.

3. رابطه خستگي و سرد مزاجي زنان

بارداري، زايمان و بچه‌داري قواي جسمي زن را به شدت تحليل مي‌برد و  بطور طبيعي تمايل او براي رابطه جنسي كاهش مي‌يابد. به همين دليل بهتر است مرد در نگهداري از بچه به همسر خود كمك كند و ساعاتي براي استراحت زن نيز در نظر گرفته شود تا خستگي باعث مشكلات جنسي و زناشويي نشود.

4. نگراني از وضعيت جسمي

زايمان باعث تغييرات زيادي مثل اضافه وزن در ظاهر زن مي‌شود و ممكن است برخي از زنان، از اين تغييرات احساس خجالت كنند و به همين دليل از رابطه جنسي سرباز زنند. بايد به زنان اطمينان داد كه اين تغييرات ظاهري طبيعي است و به تدريج به حالت قبل باز مي‌گردد.

5. معذب بودن از حضور فرزند دليل پنهان سرد مزاجي زنان

ممكن است حضور نوزاد در اتاق خواب، زن را براي رابطه جنسي معذب كند. براي فرزند پروري صحيح بهتر است اتاق نوزاد از همان ابتدا جدا باشد و مادر براي شير دادن و انجام كارهاي نوزاد به اتاق او برود ولي برخي از مادران براي دسترسي راحت به نوزاد، او را به اتاق خود مي‌آورند. اين كار باعث مشكلاتي براي نوزاد و والدين مي‌شود كه سرد مزاجي زنان بعد از زايمان يكي از آن‌ها مي‌باشد.

6. سرد مزاجي زنان به خاطر نگراني از بارداري دوباره

تولد فرزند اول، سختي هاي زيادي براي مادر به همراه دارد و توان او را به شدت كاهش مي‌دهد. به همين دليل ممكن است زن نگران بارداري مجدد خود باشد و از رابطه جنسي سر باز زند.

سرد مزاجي زنان بعد از زايمان : روش درمان

براي درمان، لازم است تا علت سرد شدن رابطه زناشويي به درستي تشخيص داده شود. مشكلات فيزيولوژيكي با دارو درماني و استراحت درمان مي‌شوند. مشكلات رواني با ايجاد بينش نسبت به موقعيت جديد مادر و تفكيك هويت زنانه و مادرانه بهبود پيدا كرده و زن اين توانايي را كسب مي‌كند كه هم نقش زنانه و هم نقش مادرانه خود را بپذيرد. هم چنين لازم است كه افراد خانواده نيز نسبت به وظيفه خود در مقابل مادر و نوزاد آگاهي داشته باشند تا بتوانند باري از روي دوش مادر تازه بردارند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه علت سرد شدن رابطه زناشويي كليك كنيد.

تاثير خدمات روانشناسي

همانطور كه گفته شد سرد مزاجي زنان بعد از زايمان دلايل متعددي دارد كه نگرش منفي نسبت به خود و نگراني‌هاي فكري نيز از دلايل بسيار مهم آن است. به همين دليل ضروري است كه زنان بعد زايمان از يك روانشناس كمك بگيرند تا اين مساله برطرف شود. توجه داشته باشيد كه رابطه جنسي بخش بسيار مهمي از زندگي زناشويي مي‌باشد. سرد مزاجي زنان بعد از زايمان تا حدودي طبيعي است اما در صورت عدم درمان، بسيار جدي شده و مشكلات زيادي را به وجود مي‌آورد. به همين منظور مركز مشاوره حامي هنر زندگي با كادري مجرب آماده ارائه خدمات تلفتي و حضوري به شما مي‌باشد.

براي دريافت مشاوره در زمينه علت سرد مزاجي و سرد مزاجي زنان بعد از زايمان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: سرد مزاجي زنان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سرد مزاجي زنان،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۳۹:۲۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی