مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ترك اعتياد به ترامادول در خانه امكان‌پذير است؟ اگر براي ترك به كلينيك ترك اعتياد مراجعه نكنيم چه مشكلي پيش مي‌آيد؟ امروزه جوانان علاقه زيادي به مصرف ترامادول پيدا كرده‌اند چرا كه فكر مي‌كنند اين دارو احساس نشاط و سرزندگي و يا قدرت بيشتري در فرد ايجاد مي‌كند. مصرف خودسرانه و طولاني مدت اين دارو باعث اعتياد در فرد مصرف‌كننده مي‌شود. عده‌اي از افراد براي اجتناب از بستري شدن، تصميم مي‌گيرند كه اعتياد را در خانه و به روش غيراصولي ترك كنند. اما بايد بدانيد كه ترك خانگي ترامادول عوارض ترك را افزايش مي‌دهد و حتي ممكن است منجر به ايست قلبي شود. ترك غيراصولي، امكان بازگشت به سمت اعتياد را نيز افزايش مي‌دهد. براي آشنايي با معايب و مزاياي ترك اعتياد در خانه كليك كنيد.

منبع: ترك ترامادول

 

ترامادول و موارد مصرف آن

ترامادول دارويي مسكن و ضد درد است؛ مكانيزم اثر اين دارو همانند ساير داروهاي مخدر است و پس از مصرف بي‌رويه و طولاني مدت، وابستگي ايجاد مي‌كند و علائمي شبيه به مسموميت با ساير مواد مخدر در فرد به وجود مي‌آورد. براي ترك واقعي و موثر ترامادول، بهتر است فرد بيمار با يك روانشناس متخصص اعتياد و همچنين پزشك متخصص در تماس باشد.

بيشترين دلايل مصرف ترامادول عبارت است از:

-رفع خستگي و خواب آلودگي
-رفع درد زياد
-ترك اعتياد به مواد مخدر ديگر
-سرخوشي و نئشگي ناشي از مصرف ترامادول
-درمان زود انزالي (براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان زود انزالي كليك كنيد.)

ترك اعتياد به ترامادول در خانه : عوارض و معايب

برخي از افراد براي اجتناب از بستري شدن در كلينيك ترك اعتياد، به ترك در خانه روي مي‌آورند. ترك ترامادول در خانه با كاهش دوز و جايگزيني دارو امكان‌پذير است ولي اين روش فقط جسم را پاكسازي مي‌كند و روان كه بيشترين نقش را در اعتياد دارد، سم زدايي نمي‌شود. به همين دليل احتمال بازگشت به اعتياد افزايش پيدا مي‌كند. مشكل ديگر روش ترك خانگي، تقويت علائم و عوارض اعتياد به ترامادول است. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه اعتياد به ترامادول كليك كنيد.

هنگامي كه ترك به صورت اصولي و تحت نظر پزشك انجام شود، اين علائم كنترل مي‌شوند و با استفاده از داروهاي مناسب تسكين پيدا مي‌كنند. اما ترك در خانه كه به صورت غير اصولي انجام مي‌شود، علائم را تشديد كرده و حتي ممكن است منجر به ايست قلبي و تشنج شود. علائم ترك ناگهاني و غيراصولي ترامادول عبارت است از:

-اضطراب و بيقراري
-تعريق و تب و لرز
-بيخوابي
-تهوع، استفراغ واسهال
-درد عضلاني
-ترس شديد
-گر گرفتگي و لرزش بدن
-عصبانيت
-توهم
-تشنج
-ايست قلبي

ترك اعتياد به ترامادول در خانه : مدت زمان ترك ترامادول

يكي از سوالات افرادي كه قصد ترك دارند اين است كه در چه مدت ترك ترامادول امكان‌پذير است؟ بهتر است بدانيد كه ترك ترامادول با توجه به عوامل مختلفي همچون وضعيت جسمي هر فرد، مدت زمان و سابقه مصرف و دوز مصرفي متفاوت است. افرادي كه مدت كوتاهي و با دوز كمي مصرف كرده‌اند، سريع‌تر ترك مي‌كنند و افرادي كه مدت طولاني درگير اعتياد به ترامادول بوده‌اند، به مدت زمان بيشتري نياز دارند. براي آگاهي بيشتر در زمينه ترك ترامادول كليك كنيد.

راه هاي پيشگيري از بازگشت به اعتياد

پس از اين كه به هر روشي توانستيد اعتياد را ترك كنيد، لازم است راهكارهايي را در پيش بگيريد تا از بازگشت به سمت اعتياد پيشگيري نماييد. مصرف دوباره مواد مخدر يكي از مشكلات بسيار رايج افراد معتاد است. براي جلوگيري از مصرف دوباره اين راهكارها را امتحان كنيد:

-دوري از افراد و موقعيت‌هايي كه شما را به ياد مصرف ترامادول مي‌اندازند.
-كمك گرفتن از خانواده و مشاور
-سرگرم كردن خود با فعاليت‌هاي ارزشمند
-خواب كافي و منظم
-تغذيه مناسب
-ايجاد تصوير ذهني درست از خود

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مصرف دوباره مواد مخدر كليك كنيد.

سخن آخر

ترك ترامادول و يا ساير مواد مخدر، همانند درمان بسياري از بيماري‌هاي مزمن ديگر است. براي درمان و ترك موفق لازم است كه از راه صحيح آن اقدام كرد با كمك گرفتن از خانواده، دوستان و مشاوران مي‌توان اين مشكل به بهترين نحو حل كرد. با صرف هزينه و وقت كافي مي‌توانيد اين مشكل را از ريشه حل كنيد و نشاط و سرزندگي را به خودتان برگردانيد. پس يكبار براي هميشه مشكل را برطرف كنيد. براي كسب اطلاعات در زمينه ترك اعتياد كليك كنيد.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

همانطور كه گفته شد ترك اعتياد به تنهايي كار درستي نيست و مشكلات و پيامدهاي جدي را با خود به همراه دارد. اما برخي از افراد دلايل مخصوص خود را براي عدم مراجعه به متخصص دارند كه از آن‌ها مي‌توان به ترس از آبرو يا مشكلات مالي اشاره كرد. مركز مشاوره حامي هنر زندگي اين شرايط را براي شما فراهم كرده تا بدون مراجعه حضوري و هزينه كمتر به صورت تلفني با متخصصان اين مركز تماس بگيريد و ترك اعتياد در خانه را تحت نظارت آنان شروع كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه  مشاوره ترك اعتياد كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه ترك اعتياد مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: ترك ترامادول

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ترك ترامادول،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۹:۴۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی