مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آيا به دنبال آدرس بهترين مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي هستيد؟ آيا مي‌دانيد هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مراكز مشاوره ازدواج خراسان رضوي چيست؟ در روزهاي اوليه ازدواج و در زمان آشنايي قبل از ازدواج خيلي از نكات مهم براي شروع يك زندگي مشترك موفق توسط افراد ناديده گرفته مي‌شود و به همين دليل بعد از سپري شدن سال‌هاي اوليه، مشكلات و اختلافات زيادي ميان زوج‌ها به وجود مي‌آيد. هدف اصلي مشاوره ازدواج اين است كه افراد بياموزند چگونه با مشكلات زندگي زناشويي روبرو شوند. از آنجايي كه ازدواج مهم‌ترين تصميم گيري در زندگي هر فرد محسوب مي‌شود، آموزش ديدن براي اين تصميم گيري و يادگيري مهارت‌هاي لازم براي زندگي مشترك ضروري است. در ادامه مقاله به معرفي بهترين مراكز ازدواج خراسان رضوي مي‌پردازيم.

منبع: ازدواج خراسان رضوي

 

مراكز مشاوره قبل از ازدواج خراسان رضوي | مراكز مشاوره ازدواج خراسان رضوي

هدف از مشاوره اين نيست كه در نهايت با يك پاسخ بله يا خير از سمت مشاور روبرو شويد. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلي همچون همسرگزيني، آگاهي از ريسك ازدواج، تفاوت شخصيتي افراد، حل مشكلات بين زوجين و آموزش مهارت‌هاي لازم براي زندگي مشترك صورت مي‌گيرد. در حقيقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واكسني براي پيشگيري از طلاق، مانع از هم پاشيدن زندگي مشترك مي‌شود. آموزش ديدن براي اين تصميم گيري و يادگيري مهارت‌هاي لازم براي زندگي مشترك در زندگي هر فردي ضروري است.

نكته مهم اين است كه بدانيد همسر شما در خانواده‌اي با افكار، فرهنگ، علايق و... كاملا متفاوت با شما بزرگ شده است و خواه ناخواه بسياري از معيارها و علايق زندگي او با شما متفاوت مي‌باشد. به همين دليل بايد بياموزيد كه چگونه با وجود اين تفاوت معيارها و علايق با همسرتان زندگي شادي را بسازيد. مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي هنر زندگي آماده است كه با استفاده از خدمات مشاوره تلفني و حضوري خود پاسخگوي سوالات شما باشد.

آدرس بهترين مراكز مشاوره ازدواج خراسان رضوي

مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي به دليل مشكلات مردم در دسترسي به بهترين مراكز مشاوره ازدواج خراسان رضوي تصميم به جمع آوري و معرفي آدرس بهترين مراكز مشاوره ازدواج خراسان رضوي گرفته است. شما مي‌توانيد آدرس مراكز مشاوره ازدواج را در جدول زير مشاهده نماييد.

آدرس مراكز مشاوره قبل از ازدواج خراسان رضوي

نام مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي آدرس مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي 
مركز مشاوره ناحيه ۱ خراسان رضوي – بلوار مجلسي – مسلم ۲۲ پلاك ۱۲۲ – طبقه فوقاني خانه معلم
مركز مشاوره ناحيه ۲  خراسان رضوي – خيابان امام رضا – روبروي دانش غربي ۷ جنب دبيرستان ميرزا كوچك خان
مركز مشاوره ناحيه ۳  خراسان رضوي – ميدان احمد آباد – پژوهشكده عباس زادگان
مركز مشاوره ناحيه ۴  ميدان راهنمايي – ابتداي خيابان دستغيب – طبقه فوقاني فروشگاه ضريح آفتاب
مركز مشاوره ناحيه ۵  خراسان رضوي – ( آدرس مكان موقت : نبش وحدت ۱۱ )
مركز مشاوره ناحيه ۶  خراسان رضوي – بلوار وكيل آباد – بين وكيل آباد ۲۰ و ۲۲ – طبقه فوقاني دندانپزشكي ايرانيان
مركز مشاوره ناحيه ۷  خراسان رضوي – قاسم آباد – شريعتي ۳۹ – جنب دبيرستان زهراي مرضيه

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره هنر زندگي از طريق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگيريد.

مركز مشاوره قبل از ازدواج خراسان رضوي هنر زندگي

مركز مشاوره ازدواج هنر زندگي خدمات خود را در مراحل مختلف از ارتباط با جنس مخالف، آشنايي قبل از ازدواج، خاستگاري، نامزدي، آموزش مسائل جنسي و مهارت‌هاي لازم براي زندگي مشترك ارائه مي‌دهد. متخصصان مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي هنر زندگي آماده‌اند تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفني و حضوري خود پاسخگوي سوالات و مشكلات شما باشند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد. 

مزيت مشاوره ازدواج تلفني بر مشاوره ازدواج حضوري

از آنجايي كه زندگي‌هاي امروزه با گذشته بسيار متفاوت شده و مسائل و مشكلات مخصوص به خود را دارد، به راه حل‌هاي نويني هم نيازمند است. هزينه شركت در جلسات مشاوره قبل از ازدواج در مراكز مشاوره ازوداج خراسان رضوي بالاست و بسياري از زوج‌ها توان شركت در اين جلسات را ندارند. علاوه بر هزينه سنگين اين جلسات، به دليل حجب و حيا خانواده‌هاي ايراني، مشاوره روانشناسي تلفني مي‌تواند يك راهكار مناسب باشد تا زوج‌ها بتوانند به راحتي مشكلات و مسائل خود را مطرح نمايند. از ديگر دلايل برتريت مشاوره تلفني ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوري مي‌توان به نداشتن وقت و درگيري‌هاي كاري زياد افراد اشاره داشت. از جمله خدمات مشاوره تلفني مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي هنر زندگي مي‌توان به موارد زير اشاره داشت.

مشاوره ازدواج

مشاوره خانواده

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره طلاق

مشاوره اعتياد

مشاوره جنسي

مشاوره تربيت كودك

زوج درماني

مشاوره افسردگي

مشاوره وسواس

مشاوره استرس

مشاوره خيانت همسر

اختلالات شخصيتي

و...

خدمات مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي هنر زندگي

مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي داراي متخصصان مجرب در زمينه ازدواج بوده و با بهرمندي از خدمات مشاوره تلفني و مشاوره حضوري خود مي‌تواند پاسخگويي سوالات شما در زمينه‌هاي مختلف ازدواج باشد. از جمله مهم‌ترين مشكلات زوجين مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

1. آشنايي قبل از ازدواج

 امروز بسياري از افراد در آشنايي قبل از ازدواج خود با مشكلات زيادي روبرو مي‌شوند. چرا كه بسياري از افراد در زمينه ارتباط صحبح با جنس مخالف آموزش نديده‌اند. مطالعه مقالات زير مي‌تواند در برقراري يك ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف كمك شاياني به شما كند.
آشنايي و دوستي قبل از ازدواج
اشتباهات آشنايي قبل از ازدواج
رابطه جنسي قبل از زادواج داشته باشيم يا نه
از نامزدي تا عقد

2. ازدواج و نامزدي

ازدواج و مراسم خواستگاري يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي بسياري از زوجين است. تشخيص درستي انتخاب از لحاظ اختلاف سني، موقعيت اجتماعي، معياهاي شخصيت و تفاهم بين زوجين از جمله مواردي است كه بايد قبل ازدواج توسط زوجين مورد بررسي قرار بگيرد و در مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي نيز به آن پرداخته مي‌شود. توصيه مي‌كنيم مقالات زير را در اين زمينه مطالعه فرماييد.
سوالات قبل از ازدواج
تست تفاهم
ازدواج زود هنگام
ازدواج مجدد
انواع ازدواج
انگيزه ازدواج
فاصله سني در ازدواج
ازدواج در سن بالا
نقش خانواده در ازدواج
ازدواج دوم مردان متاهل
معيارهاي انتخاب همسر مناسب
افراد نامناسب براي ازدواج
مخالفت خانواده پسر با ازدواج

مخالفت خانواده دختر با ازدواج

3. مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي | بعد از ازدواج

بسياري از زوجين بعد از ازدواج به دليل دخالت‌هاي زياد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم براي حل بسياري از چالش‌هاي زندگي مشترك، مشكلات جنسي و... با مشكل روبرو مي‌شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنين شرايطي در حل مشكلات زوجين بسيار تاثيرگذار و نتيجه‌بخش مي‌باشد. توصيه مي‌شود مقالات زير را مطالعه فرماييد

ازدواج موفق
روانشناسي ازدواج

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج و اطلاع از آدرس بهترين مركز مشاوره ازدواج خراسان رضوي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: ازدواج خراسان رضوي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ازدواج خراسان رضوي،
موضوع:
[ ۸ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۷:۱۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی