مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ارضا شدن زنان از موضوعات مهم زندگي زناشويي است چرا كه اگر خانم‌ها در زمان نزديكي به ارگاسم نرسند ممكن است حس عدم رضايت را به زندگي تسريع دهند. ارضا شدن مرحله‌اي لذت بخش از رابطه‌ جنسي است كه در آن تغييرات فيزيولوژيك مثل سيخ شدن نوك پستان‌ها و تجمع خون در كليتوريس اتفاق مي‌افتد. در زمان به ارگاسم رسيدن تخليه ناگهاني فشاري كه در مرحله برانگيختگي ايجاد شده است اتفاق مي‌افتد، جالب است بدانيد خانم‌ها همانند مردان در رابطه‌ جنسي به انزال مي‌رسند اما تعداد دفعات آن به نسبت كمتر است. در ادامه به نشانه‌ها و مراحل رسيدن به ارگاسم در زنان، نقاط حساس خانم‌ها و علل ارضا نشدن آن‌ها پرداخته‌ايم. در صورتي كه در مورد مسائل جنسي زنان نياز به مشورت داريد مي‌توانيد از مشاوره جنسي كمك بگيريد. 

منبع: ارضا شدن

 

ارضا شدن زنان | نشانه‌هاي رسيدن به ارگاسم 

رسيدن به اوج لذت جنسي يا ارگاسم در خانم‌ها با نشانه‌هاي فيزيكي و رواني همراه است و زماني كه اين علائم بروز پيدا كنند مي‌توان اطمينان حاصل كرد كه به مرحله‌ ارگاسم رسيده‌ايد. تغيير رنگ سريع لب‌هاي واژن، انقباض واژن، افزايش شدت نبض واژن و سفت شدن نوك سينه‌ها از جمله نشانه‌هاي جسماني رسيدن به ارگاسم در خانم‌ها است. 

رسيدن به ارگاسم در خانم‌ها به وضعيت ذهني و رواني آنها نيز مربوط است. زنان ممكن است پس از رسيدن به اوج رابطه‌ جنسي احساساتي شوند و حتي شروع به گريه كردن كنند و در اين زمان نبايد نگران شويد زيرا آن‌ها به دليل رسيدن به ارگاسم دچار ضعف مي‌شوند و مانند بچه‌ها شروع به گريه كردن مي‌كنند. گاهي ممكن است خانم‌ها در رابطه‌ جنسي به خواب بروند و اين كار يكي از نشانه هاي ارضا شدن آن‌ها است. شما بايد آن‌ها را در آغوش بگيريد و نوازش كنيد كه اين كار باعث اتمام لذت و كسب رضايت جنسي مي‌شود. در همين ارتباط مي‌توانيد مقاله رابطه جنسي را بخوانيد. 

چگونگي رسيدن به ارگاسم در خانم‌ها

رسيدن به ارگاسم به روش‌هاي متفاوتي اتفاق مي‌افتد. تحريك مستقيم يا غير مستقيم آلت زنانگي به وسيله‌ سكس، خود ارضايي، آميزش مقعدي، سكس دهاني و استفاده از ابزارهاي جنسي از جمله مواردي هستند كه باعث رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن مي‌شود. رسيدن به ارگاسم در زنان فرايند پيچيده‌اي دارد و زمان رسيدن به ارگاسم در زنان نسبت به مردان بيشتر است و حدود ۱۰ الي ۲۰ دقيقه طول مي‌كشد، اما زمان رسيدن به اوج لذت جنسي در هر فردي متفاوت است و حتي ممكن است برخي از افراد زمان رسيدن به اوج لذت جنسي‌ شان كمتر از ۱۰ دقيقه باشد. در مقاله چگونه يك زن را به اوج لذت برسانيم بطور كامل به روش‌هاي ايجاد رضايت جنسي پرداخته‌ايم.

همچنين برخي از خانم‌ها گمان مي‌كنند كه تنها حضور آن‌ها در رابطه‌ جنسي كافي است و مي‌توانند در اين رابطه ارضا شوند و به ارگاسم برسند، در صورتي كه تنش عضلاني و تحرك در رابطه يكي از اصول اساسي در رسيدن به ارگاسم است. تحرك عضلات قسمت پايين لگن و منقبض كردن آن‌ها و داشتن تمرينات كگل نيز بيشترين تاثير را در رسيدن به ارگاسم كامل و ارضا شدن زنان دارد.

نرسيدن به ارگاسم در خانم‌ها ممكن است در ابتدا مشكلي ايجاد نكند اما در آينده باعث ايجاد مشكلاتي در زندگي زناشويي مي‌شود. بنابراين اگر در رابطه‌ جنسي به ارگاسم نمي‌رسيد لازم است با پزشك خود مشورت كنيد تا بتوانيد اين مشكل را رفع كنيد، همچنين مي‌توانيد با مشورت روان‌شناس از نظر رواني نيز مشكل خود را بررسي كنيد و به راه‌هاي رسيدن به ارگاسم پي ببريد.

مستقيم سراغ رابطه‌ي جنسي نرويد

يكي از راه‌هايي كه رسيدن به ارگاسم را در رابطه‌ جنسي امكان‌پذيرتر مي‌كند، داشتن رابطه‌ عاشقانه قبل از نزديكي است. نوازش و لمس كردن نقاط حساس بدن خانم‌ها مثل سينه‌ها، گوش‌ها، ران‌ها و مچ‌ها يا بوسيدن پشت گردن و و شانه‌ها باعث مي‌شود ميل جنسي در آن‌ها بالا برود و در زمان نزديكي راحت‌تر به ارگاسم برسند. همچنين اين نكته را در نظر داشته باشيد كه ممكن است خانم‌ها به دليل داشتن استرس، نتوانند از رابطه‌ جنسي لذت كافي ببرند و به ارگاسم برسند؛ به همين دليل ايجاد احساس آرامش در آن‌ها، از اهميت بالايي برخوردار است و كمك زيادي به ارضا شدن آن‌ها در رابطه‌ جنسي مي‌كند. اگر مي‌خواهيد بيشتر از مراحل لذت جنسي در زنان بدانيد مقاله ارگاسم زنان را بخوانيد. 

همچنين بهتر است با همسر خود درباره رابطه‌ جنسي صحبت كنيد و از علايق او با خبر شويد تا بتوانيد كيفيت رابطه‌ جنسي تان را بالا ببريد. مشورت با يك روان‌شناس متخصص نيز مي‌تواند بسيار مفيد باشد. با استفاده از راهنمايي‌هاي مشاور لذت رابطه‌ جنسي‌تان را چند برابر كنيد.

ارضا شدن زنان | نقش نقاط تحريك پذير 

قسمت‌هايي از بدن خانم‌ها هستند كه نسبت به ساير نقاط بيشتر تحريك‌پذير مي‌باشند و با تحريك كردن اين نقاط مي‌توانيد آن‌ها را به ارگاسم برسانيد. يكي از اين نقاط حساس در خانم‌ها كليتوريس نام دارد كه در بخش بالايي و بيروني واژن قرار دارد و به وسيله‌ كلاهك كليتوريس پوشانده شده است تا از تحريك دائمي آن جلوگيري شود و ليس زدن و لمس كردن آن، باعث مي‌شود كلاهك كليتوريس به عقب رفته و كليتوريس اندكي بلند شود.

نقطه‌ ديگري كه در خانم‌ها تحريك پذير است، نقطه G نام دارد و بر روي ديواره‌ داخلي و بالايي واژن قرار دارد و براي نوازش و تحريك آن لازم است انگشت خود را به داخل واژن فرو برده، سپس انگشت خود را به صورت حركت (بيا نزديكتر) خم كنيد. خانم‌ها معمولا دوست دارند اين نقطه به صورت مستقيم لمس شود اما بهتر است تكنيك‌هاي مختلف را امتحان كرده و از همسر خود بپرسيد كه كدام روش را دوست دارد و بيشتر تحريك مي‌شود.

براي اطلاع بيشتر درباره نقاط حساس بدن زن كليك كنيد.

پوزيشن‌هاي رابطه‌ي جنسي در رسيدن به ارگاسم

حالت‌هايي از رابطه‌ جنسي كه در آن‌ها كليتوريس و نقطه‌ G بيشتر تحريك مي‌شوند براي رسيدن به ارگاسم بهتر هستند. اگر در رابطه جنسي زن در بالا قرار بگيرد باعث مي‌شود با توجه به زاويه آلت جنسي مردانه، نقطه‌ G بيشتر تحريك شود و زن هم مي‌تواند بدن خود را به گونه‌اي حركت دهد كه كليتوريس نيز تحريك شود. يكي ديگر از وضعيت‌هاي مناسب در رابطه‌ جنسي كه باعث تحريك نقطه‌ G مي‌شود دخول از عقب است، در اين روش كليتوريس تحريك نمي‌شود و لازم است با لمس كردن تحريك گردد. همچنين رابطه‌ جنسي در حالتي كه در آغوش شما نشسته است علاوه بر اينكه باعث تحريك كليتوريس مي‌شود، صميمت جنسي زيادي ايجاد مي‌كند.

ارضا شدن زنان | دلايل عدم كاميابي 

عدم ارضا يا ارضا شدن با تاخير در خانم‌ها با استرس و اضطراب همراه است و باعث ايجاد مشكلات زناشويي مي‌شود. اين مسئله علت‌هاي مختلفي دارد كه با بررسي و حل آن‌ها مي‌توانيد مشكل به ارگاسم نرسيدن را برطرف كنيد. استفاده از داروهاي ضد فشار خون، داروهاي ضد اضطراب و خواب آور، داروهاي ضد افسردگي و آرام بخش، بيماري ديابت، كمبود هورمون استروژن، بيماري ام اس و عوامل اجتماعي مثل تحصيلات، سن و ارتباطات اجتماعي از جمله مواردي هستند كه مي‌تواند علت به ارگاسم نرسيدن خانم‌ها باشند.

برخي علت‌هاي رواني مثل افسردگي، احساس ضعف عمومي، تجربه‌هاي منفي از رابطه‌ جنسي قبلي، ارتباط نادرست زن و شوهر با يكديگر، نداشتن صميميت و تفاهم جنسي، خجالت و كمرويي، اختلالات مربوط به دوران كودكي، احساس منفي به رابطه‌ جنسي و نداشتن اعتماد به نفس از جمله علت‌هاي رواني هستند كه باعث ارضا نشدن خانم‌ها در رابطه‌ جنسي مي‌شود.

همچنين داشتن تحريكات جنسي قبل از رابطه‌ جنسي، افزايش صميميت جنسي، ورزش ايروبيك، تقويت احساس مثبت نسبت به خود، ورزش‌هاي مفرح و تغيير پوزيشن‌ها در رابطه‌ جنسي مي‌تواند در رسيدن به ارگاسم در زنان موثر باشد. براي اين مسئله توصيه مي‌شود با روان شناسان متخصص در اين زمينه صحبت كنيد تا بتوانيد در رابطه‌ جنسي به اوج لذت برسيد.

براي اطلاع بيشتر درباره ارضا نشدن زنان كليك كنيد.

كلام آخر

توجه داشته باشيد كه ارضا شدن در زنان امري بسيار مهم است و تاثيرات خود را بر تمام جنبه‌هاي جسمي و رواني زندگي مي‌گذارد با اين حال گاهي مردان تمامي تلاش خود را براي ارضا كردن همسر خود انجام مي‌دهند و تكنيك‌هاي مختلفي را نيز امتحان مي‌كنند اما بازهم در اين زمينه با مشكل مواجه هستند. در اين شرايط لازم است كه با بهره بردن از مشاور و متخصص در زمينه مسائل جنسي موضوع را با او در ميان گذاشته و بتوانيد لذت را دوباره به رابطه جنسي خود بازگردانيد.

همچنين در اين شرايط به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا از مشاوره تلفني بهره بگيريد چراكه راحت‌تر مي‌توانيد تمامي مسائل را بيان كنيد و احساساتي از جمله شرم و خجالت را تجربه نخواهيد كرد. مركز مشاوره حامي هنر زندگي يكي از بهترين مراكز روانشناسي در زمينه مسائل جنسي و زناشويي است كه امكان بهره بردن از مشاوره جنسي را از طريق تلفن براي شما فرآهم آورده است. 

براي اطلاع از روند دريافت مشاوره جنسي و مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول

نشانه‌هاي ارضا شدن در زنان چيست؟

سفت شدن نوك سينه‌ها، احساساتي شدن بعد از رابطه جنسي، ناتواني در راه رفتن بعد از رابطه و همچنين نياز به كسب توجه و در آغوش گرفتن از مهم‌ترين اين نشانه‌ها است.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارضا شدن زنان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: ارضا شدن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ارضا شدن،
موضوع:
[ ۹ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۰:۰۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی