مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره تلفني كودك شايد آرزوي هر پدر و مادري در مواقع بحراني باشد. آيا تا به حال در تربيت فرزند خود درمانده و سردرگم شده‌ايد؟ ممكن است دلتان بخواهد همان لحظه كسي باشد كه به شما بگويد رفتار درست در قبال فرزندتان چيست. بسياري از والدين با وجودي كه صلاح كودكانشان را مي‌خواهند و سعي در تربيت درست او دارند، ناخواسته رفتارهايي انجام مي‌دهند كه نتيجه‌ عكس مي‌دهد. در اين شرايط دريافت راهنمايي و مشاوره به كمك شما مي‌آيد تا مشكلات رفتاري با كودك را اصلاح كنيد. حالا ديگر مي‌توانيد بدون نياز به مراجعه حضوري از خدمات مشاوره تلفني بهره‌مند شويد و مشكلات خود را در خانه حل كنيد. مشاوره كودك و روش‌هاي تربيت فرزند از آن چيزهاست كه هر پدر و مادري به آن نياز پيدا مي‌كند. 

منبع: مشاوره تلفني كودك

 

لزوم دريافت مشاوره كودك

كودكي دوراني است كه مهمترين بخش‌هاي شخصيت انسان در آن شكل مي‌گيرد. رفتارها و ويژگي‌هايي كه در دوران كودكي در انسان نهادينه مي‌‌شوند آينده‌ او را مي‌سازند و پس از آن به سختي نيز تغيير مي‌كنند. علاوه‌ براين آسيب‌ها و مشكلاتي كه در كودكي به روان انسان وارد مي‌شود مسبب بسياري مشكلات و اختلالات رفتاري كودكان در بزرگسالي هستند. از اين جهت اهميت دارد تا شيوه‌هاي تربيتي درستي را در رابطه با فرزند خود به‌كار گيرند و آگاهي‌هاي خود را در زمينه‌ رفتار با كودك افزايش دهند.

در اين ميان نياز به مشاور كودك در هر خانواده‌اي حس مي‌شود. مشاور روانشناس آگاهي‌ها و روش‌هاي عملي در رابطه با تربيت كودك را در اختيار شما قرار مي‌دهد. خبر خوب اين‌كه لازم نيست حتما به يك مركز مشاوره و يا مشاوره كودك مراجعه كنيد. مشاوره كودك تلفني به اندازه‌ مشاوره حضوري در كمك به حل مشكل شما موثر است.

براي آشنايي بيشتر درباره اختلالات رفتاري كودكان كليك كنيد.

مشاوره كودك تلفني

نحوه‌ آموزش و تربيت كودك‌‌‌، تاثير تشويق بر كودكان، شرايط رفاهي كودك، بررسي رفتارهاي پرخاشگرانه، بيش‌فعالي كودك، چگونگي درمان دروغگويي كودك، لجبازي، خجالتي و گوشه‌گيري كودك از جمله مسائلي هستند كه تك به تك در مشاوره تلفني مورد بررسي قرار مي‌گيرند. شما مي‌توانيد اختلالات رفتاري كودك و همچنين مشكلات ارتباطي با او را براي مشاور تلفني به راحتي در ميان بگذاريد و به برطرف كردن آن‌ها بپردازيد. كنترل رفتارهاي نامناسب و نابهنجار در كودكان گاهي براي والدين بسيار سخت مي‌شود. گاهي مادران در مواجهه با جيغ‌ و فريادهاي فرزندشان به ويژه در بيرون از خانه درمانده مي‌شوند و هيچ راهي براي ساكت كرن آن‌ها نمي‌بينند. مشاوران و روانشناسان متخصص از پشت تلفن به شما كمك مي‌كنند تا قلق فرزند خود را به دست‌آوريد و ارتباطات خود را با او بهبود ببخشيد. براي شناخت بيشتر درباره تاثير تشويق بر كودكان كليك كنيد.

مزيت‌هاي مشاوره تلفني كودك

در مشاوره تلفني شما مي‌توانيد مشكلات كودك خود را با چند مشاور در ميان بگذاريد و از راهنمايي متخصصان در زمينه كودك بهره‌مند شويد. مشاور تلفني مشكلات رفت و آمد و هزينه‌هاي آن را ندارد و شما مي‌توانيد به راحتي در منزل و يا محل كار خود با يك تماس مشكل خود را حل كنيد. ممكن است كودك شما دچار عارضه پرخاشگري كودكان باشد كه حتي منجر به آسيب‌ به خودش و ديگران شود؛ در اين شرايط لازم است تا در لحظه از كمك و مشورت مشاور بهره‌مند شويد. مشاوره تلفني اين امكان را در اختيارتان قرار مي‌دهد. خوبي اين نوع مشاوره اين است كه مشكلات وقت گرفتن و انتظار كشيدن براي نوبت‌دهي را ندارد. براي اطلاع بيشتر در زمينه پرخاشگري كودكان كليك كنيد.

موضوعات مورد بررسي در مشاوره كودك تلفني

مسلما همه‌ والدين سعي مي‌كنند تمام امكانات رفاهي را براي فرزندشان به بهترين نحو فراهم كنند. اما بسياري متوجه نيستند كه توجه بيش از حد به كودك و پاسخ مثبت به تمام خواسته‌ها، او را لوس بار مي‌آورد و باعث مي‌شود نتواند در آينده به خوبي از پس خود بربيايد. مشاوره تلفني كودك، راه‌هاي آموزش استقلال به كودك و افزايش اعتماد به نفس در او را به شما ياد مي‌دهد. مشاوره تلفني به شما در زمينه‌هاي گوناگون مثل زورگويي كودك در محيط خانواده و مدرسه، ترس كودكان، گريه و پافشاري بر خواسته خود، عدم تمركز كودك، اضطراب جدايي، آموزش مهارت هاي ارتباطي به كودكان، انتخاب بازي و اسباب بازي هاي مناسب هر سن و پاسخ به سؤالات جنسي كودكان ياري مي‌دهد. همچنين نيازهاي رشدي كودك را در اختيار شما قرار مي‌دهد. براي آگاهي بيشتر با مهارت هاي ارتباطي كليك كنيد.

مشاوره‌تلفني چگونه كمك مي‌كند؟

مشاور روانشناس در ابتدا سعي مي‌كند به والدين آرامش بخشد و آن‌ها را با خود همراه كند. در مرحله‌ بعدي مشكل شما را جويا مي‌شود. مشاور لازم است تا از سن، جنسيت و يا نقص‌هاي جسماني يا رواني كودك شما اطلاع داشته‌ باشد. همچنين ارتباط بين كودك و والدين را مورد بررسي قرار مي‌دهد. روانشناس با مصاحبه‌هاي تشخيصي و باليني متوجه مي‌شود كه اساس و علت بدرفتاري‌هاي كودك چيست. آيا والدين مقصرند و يا محيط زندگي كودك نامناسب و ناسالم است؟

والدين اغلب سوال‌هايي در مورد خواب‌، تغذيه، دفع ادرار و مدفوع، مهارت هاي ارتباط كلامي و غيركلامي بچه‌ها مثل حرف زدن، راه رفتن، بازي كردن، روال رشد جسمي، عقلي، جنسي و... مي‌پرسند و روانشناس توصيه‌هاي لازم را در اين زمينه‌ها در اختيارتان قرار مي‌دهد. روانشناس كودك شما را با تكنيك‌هايي آشنا مي‌كند تا با افزايش رفتار مطلوب در كودك، رفتارهاي نامطلوب را در او كاهش دهيد. براي شناخت بيشتر درباره مهارت كلامي ميان فردي كليك كنيد.

مركز مشاوره تلفني هنر زندگي

معمولا والدين با انواع احساسات هيجاني مانند نگراني، ترس و يا عصبانيت تماس مي‌گيرند و به دنبال راه‌حل‌هاي سريع هستند. مشاوران مركز تلفني هنر زندگي در همان دقايق اوليه صحبت، به شما دلگرمي مي‌دهند و اولويت آن‌‌ها در ابتدا رسيدن شما به آرامش است. مشاوران هنر زندگي به شما حس اعتماد و امنيت مي‌دهند. علاوه‌ براين مركز مشاوره كودك تلفني هنر زندگي در مسائل گوناگون مانند ازدواج، خانواده، مسائل جنسي، اعتياد و... با استفاده از متخصصاني با تجربه خدمات درماني و مشاوره‌اي ارائه مي‌دهد. اين مركز با داشتن مشاوراني برجسته امكان مشاوره تلفني در هر ساعت از شبانه روز را براي شما فرآهم آورده است. براي اطلاع بيشتر درباره مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول

مهم‌ترين مزيت بهره بردن از كمك متخصص چيست؟

شما مي‌توانيد از هرجاي كشور با بهترين متخصصان تماس گرفته و در مورد مشكلات خود و فرزندتان از آن‌ها مشورت بگيريد. همچنين در صورتي كه فرزندتان نسبت به مراجعه به روانشناس مقاومت كند مي‌توانيد با بهره گيري از مشاوره تلفني تمام مسائل خود را مطرح كرده و راهكارهاي مناسبي را دريافت نماييد.

آيا مشاوره‌كودك فقط براي درمان اختلالات دوران كودكي كاربرد دارد؟

خير. شما مي‌توانيد با كمك گرفتن از مشاوره كودك طيف وسيعي از مهارت‌ها و الگوهاي رفتاري را به كودك خود آموزش دهيد. علاوه بر اين با شيوه‌هاي صحيح رفتار با كودك آشنا شده و بتوانيد به بهترين شكل كودك خود را تربيت نماييد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاوره كودك و تكنيك هاي مشاوره كودك مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره تلفني كودك

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره تلفني كودك،
موضوع:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۳:۰۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی