مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره تلفني وسواس يكي از بهترين راهكارهاي در دسترس افراد وسواسي است تا در سريع‌ترين زمان ممكن براي درمان وسواس اقدام نمايند. وسواس مسئله‌اي است كه معمولاً  افراد كمتر به دنبال درمان آن مي‌روند. افراد وسواسي از دور بسيار منظم، آينده‌نگر و پاكيزه به نظر مي‌رسند در صورتي كه انضباط و تميزي افراطي و افكار بيمارگونه‌ي آن‌ها خود و اطرافيانشان را آزار مي‌دهد. درمان وسواس به تنهايي و بدون كمك مشاور تلفني يا حضوري دشوار و غيرممكن بنظر مي‌آيد. ابتدا لازم است كه فرد بيماري خود را بپذيرد و قبول كند كه نياز به راهنمايي و درمان دارد. مشاوره تلفني به افراد وسواسي و خانواده‌هاي آنان كمك مي‌كند تا اين بيماري‌ را ريشه‌كن كنند و افكار مزاحم را از بين ببرند. مشاوره وسواس مي‌تواند فرد را به بهترين راهكار عملي متناسب با شخصيت خود برساند. 

منبع: مشاوره وسواس

 

مشاوره تلفني وسواس : انواع وسواس را بشناسيد

وسواس به معناي وسوسه و افكار آزاردهنده در مورد انجام امور و به ويژه تميزي و پاكيزگي است. در اين بيماري ترس‌هاي غير منطقي فرد باعث مي‌شود برخي رفتارها را در لحظه و مدام تكرار كند. شايع‌ترين نوع وسواس، وسواس شستشو و يا تميزي و قرينه بودن چيزهاست‌. براي كسب اطلاع بيشتر از وسواس شستشو كليك كنيد. 

فرد وسواسي اغلب از بيماري خود آگاه است اما نمي‌تواند افكارش را كنترل كند. وسواس فكري عملي، وسواس جبري، وسواس تميزي، وسواس بدريخت انگاري بدن، وسواس وارسي كردن، وسواس احتكار از انواع وسواس است كه براي درمان هر كدام از آن‌ها جداگانه صحبت مي‌شود. اگر نشانه‌هاي وسواس را در خود و يا نزديكانتان مشاهده كرديد بهتر است ابتدا از مشاوره تلفني كمك بگيريد. در مشاوره تلفني علت‌هاي بروز رفتار وسواسي، منشا رواني آن و همچنين نوع وسواس و درمان آن بررسي مي‌شود. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه وسواس فكري عملي كليك كنيد. 

لزوم دريافت مشاوره وسواس

به همان ميزان كه وسواس به زندگي فرد آسيب مي‌زند، ضرورت درمان آن نيز احساس مي‌شود. وسواس اختلالي است كه به فرد و اطرافيانش آسيب مي‌زند. براي مثال فردي كه به اختلال وسواس جبري مبتلاست مدام ديگران را مجبور مي‌كند تا كارها را به بهترين نحو انجام دهند و در صورت بروز نقص‌هاي بسيار كوچك عصباني مي‌شود. فرد وسواسي وقت زيادي را هدر مي‌دهد و از اولويت‌هاي زندگي‌اش جا مي‌ماند، به همين دلايل لازم است تا به مشاور مراجعه كند. با توجه به پيشرفت وسائل ارتباطي، مشاوره تلفني راهي آسان و نتيجه بخش در درمان وسواس شناخته شده است. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان وسواس كليك كنيد. 

چرا مشاوره تلفني وسواس واجب است

يكي از مزيت‌هاي مشاوره تلفني اين است كه مي‌توانيد مشكل خود را بدون خجالت بيان كنيد. در مشاوره تلفني ديگر نگران قضاوت ديگران نخواهيد بود. برخي از افراد در برابر قضاوت ديگران ضعف نشان مي‌دهند و از آن فرار مي‌كنند و ممكن است همه‌ي حقايق را در مورد مشكل خود بيان نكنند. در مشاوره تلفني مي‌توانيد بدون نگراني و بدون بيان اطلاعات شخصي مثل اسم و مشخصات مشكلتان را مطرح كنيد و راهنمايي بگيريد.

مشاوره تلفني به شما كمك مي‌كند چيزهايي كه حضوري نمي‌توانيد بگوييد را بدون نگراني با فرد متخصص درميان بگذاريد. براي حل مشكل، ذكر تمام واقعيات لازم است. مشاوره تلفني مقرون به صرفه است و مشكلات و هزينه‌هاي رفت و آمد را ندارد. همچنين لازم نيست مدت‌ها در نوبت قرار بگيريد. تنها با يك تماس مي‌توانيد از راهنمايي مشاورين متخصص بهره‌مند شويد.

مشاوره وسواس تلفني چه كمكي مي‌كند؟

مشاوره تلفني كمك مي‌كند ابتدا نشانه هاي وسواس را بشناسيد تا بتوانيد وسواس خود را به مرور از بين ببريد. مشاوره تلفني شما را از اثرات وسواس آگاه كرده و راه‌كارهاي مختلف درمان را مورد بررسي قرار مي‌دهد. مشاوره وسواس داروهاي احتمالي براي كاهش علائم وسواس را به شما معرفي مي‌كند. براي كسب اطلاعات در زمينه نشانه هاي وسواس كليك كنيد. 

اولين قدم در درمان وسواس پذيرش آن است. اگر افراد وسواسي آگاه باشند كه رفتارهاي كليشه‌اي و تكراري آنان باعث اذيت خود و ديگران مي‌شود، درمان سريع‌تر صورت مي‌گيرد. در مرحله‌ي بعدي مشاور انواع وسواس را برايتان مشخص كرده و نوع آن را در شما تشخيص مي‌دهد. شما مي‌توانيد با مشاوره تلفني از اين بيماري و ميزان اثرات مخرب آن در وجودتان باخبر شويد. 

مركز مشاوره تلفني هنر زندگي

مركز مشاوره تلفني هنر زندگي از مشاوران و روانشناسان متخصص در زمينه‌ي وسواس بهره‌مند است. درمان به صورت گام به گام و در عين حال بدون اتلاف وقت صورت مي‌گيرد. موضوعاتي از قبيل پيشگيري از وسواس، درمان وسواس، درمان دارويي وسواس، وسواس اجباري، وسواس شستن، وسواس شمارش، وسواس بررسي و چك كردن، وسواس در اعتماد و اطمينان كردن به افراد و... تك به تك در مركز مشاوره تلفني هنر زندگي بررسي مي‌شوند. شما مي‌توانيد با مشاوران مختلف در زمينه‌ي مشكل خود صحبت كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره وسواس كليك كنيد. 

سوالات متداول

_مشاوره تلفني وسواس چه ضرورتي دارد؟

وسواس علاوه بر خود فرد، مشكلات زيادي را براي اطرافيان نيز به همراه دارد. به همين دليل ضروري است كه گامي براي درمان برداريد. با توجه به مشكلات مشاوره حضوري، مي‌توانيد از مشاوره تلفني براي درمان وسواس بهره‌مند شويد. 

_آيا در مشاوره تلفني وسواس امكان درمان به طور كامل وجود دارد؟

بله مشاوره تلفني همان خدمات مشاوره حضوري را با كيفيت عالي به شما ارئه مي‌دهد. در فرايند مشاوره تلفني نيز پس از تشخيص نوع وسواس و ريشه‌يابي آن، فرايند درمان آغاز مي‌شود.

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاوره وسواس مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره وسواس

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره وسواس،
موضوع:
[ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۲۲:۲۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی