مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

استفاده از قانون جذب براي ازدواج و ميزان اثرگذاري آن معمولا يكي از سؤالاتي است كه براي بسياري از جوانان به وجود مي‌آيد. بسياري از افرادي كه در سنين ازدواج هستند مي‌خواهند بدانند كه آيا واقعاً مي‌توانيم با قدرت تفكر، فرد مناسبي را براي ازدواج به خود جذب كنيم؟ اگرچه افراد بسياري هستند كه از اين قانون در زندگي روزمره استفاده مي‌كنند و مدعي نتيجه‌بخش بودن آن هستند بااين‌حال مي‌توان تصور كرد كه استفاده از قانون جذب به‌طور مستقيم باعث پيدا كردن فرد مناسبي براي ازدواج نخواهد شد و از طريق راه‌هاي غيرمستقيمي مثل افزايش اعتمادبه‌نفس به شما در حل برخي از مشكلات ارتباطي كمك مي‌كند. اگر به دنبال راهكاري براي دستيابي به يك ازدواج موفق هستيد بهتر است هدف اصلي خود را استفاده از جلسات مشاوره پيش از ازدواج و دريافت آموزش‌هايي بدانيد كه اعتبار آن‌ها به لحاظ علمي تأييد شده است.

منبع: قانون جذب براي ازدواج

 

قانون جذب براي ازدواج

قانون جذب موضوعي است كه در سال‌هاي اخير توجه بسياري را به خود جلب كرده و بسياري از افراد با اعتقاد به اين قانون به دنبال رسيدن به اهداف خود هستند. يكي از زمينه‌هاي بحث‌برانگيز اين موضوع استفاده از قانون جذب براي ازدواج است. مدرسين اين رويكرد معتقدند شما از طريق باور كردن اهدافي كه براي ازدواج در سر داريد و حركت در راه رسيدن به آن‌ها، پيامي را به كائنات ارسال مي‌كنيد و به دنبال آن كائنات شما را به هدف موردنظر مي‌رسانند.

تا حدودي بعيد به نظر مي‌رسد كه صرف درخواست از كائنات بتواند شما را بدون دريافت هيچ مشاوره يا آموزش خاصي به اهدافتان برساند و اين موضوعي است كه در راهكارهاي ارائه‌شده توسط قانون جذب براي ازدواج نيز ديده مي‌شود. اين راهكارها معمولاً به‌صورت غيرمستقيم در حال آموزش اصول پايه برقراري ارتباط اجتماعي هستند و طبيعي است به ميزاني كه شما بيشتر بتوانيد اين اصول را رعايت كنيد احتمال برقراري ارتباط با شخص موردنظرتان نيز افزايش پيدا مي‌كند. براي شناخت بيشتر درباره قانون جذب كليك كنيد.

قانون جذب براي ازدواج | راهكارها

استفاده از قانون جذب براي ازدواج موفق شامل برخي اصول و راهكارهاست كه در ادامه به آن‌ها اشاره خواهيم كرد. اگرچه بسياري از روانشناسان اعتبار علمي قانون جذب را زير سؤال مي‌برند با اين‌حال مي‌توان گفت راهكارهاي ارائه‌شده موضوعاتي هستند كه مي‌توانند به سلامت روان شما تا حد زيادي كمك كنند. متخصصان در مورد معيارهاي اشتباه ازدواج نيز تذكر مي‌دهند.

دوست داشتن خود

بسياري از افرادي كه در زمينه اثربخشي قانون جذب براي ازدواج صحبت مي‌كنند معتقدند نخستين قدم در ازدواج اين است كه شما بتوانيد خودتان را دوست داشته باشيد و با محبت بيشتري نسبت به خود رفتار كنيد. افزايش اعتمادبه‌نفس، باور به شايستگي و لياقت خود و همين‌طور دوست‌داشتني بودن ازجمله مسائلي هستند كه شما در اين بخش از تمرينات مي‌بايست در آن‌ها توانمند شويد. اين راهكار به يك قانون و اصل مهم روانشناسي اشاره دارد كه معتقد است هيچ فردي تا پيش از برقراري روابط صميمانه با خود نمي‌تواند ارتباطي دوستانه با ديگران برقرار كند. ازجمله راهكارهايي كه در اين زمينه ارائه مي‌شود نيز مي‌توان به صحبت كردن محبت‌آميز با خود، بيان محاسن خود و هديه خريدن براي خود اشاره كرد.

باور به اهداف

يكي ديگر از تمرينات مهم در استفاده از قانون جذب براي ازدواج اين است كه شما مي‌بايست نسبت به آنچه در ذهن داريد اعتقاد كامل داشته و به‌جاي اينكه خواسته‌هايتان را به‌عنوان آرزو يا هدف در نظر بگيريد به آن‌ها به‌عنوان يك واقعيت قطعي توجه داشته باشيد. مدرسين قانون جذب معتقدند به ميزاني كه شما بتوانيد اهداف خود را به‌عنوان واقعيت در نظر بگيريد پيام خود را با قدرت بيشتري به كائنات ارسال كرده و پاسخ سريع‌تري نيز دريافت خواهيد كرد. اين موضوع نيز به يك قانون در روانشناسي اميد اشاره دارد كه معتقد است براي حركت به سمت اهداف و دستيابي به آن‌ها شما مي‌بايست اين توانايي را داشته باشيد كه هدف خود را به شيوه‌اي عيني و واضح در ذهن تصور كرده و راه‌هاي رسيدن به آن را مشخص كنيد.

برخورد مناسب با ديگران

ازجمله تعاليم ديگري كه در قانون جذب مطرح مي‌شود اين است كه شما مي‌بايست با ديگران رفتار مناسبي داشته باشيد. بهتر است به آن‌ها لبخند بزنيد و با محبت و دلسوزي نسبت به آن‌ها رفتار كنيد. اين كار باعث خواهد شد كه شما شرايط روحي و احساس دروني مثبت‌تري نسبت به خود داشته باشيد و درعين‌حال توجه اطرافيان را نيز به سمت شما جلب خواهد كرد. استفاده از اين قانون به‌طورقطع به شما در داشتن حال بهتر و احساسي مثبت كمك خواهد كرد و درعين‌حال بسياري از نواقص و مشكلاتي كه در روابط اجتماعي فرد ممكن است وجود داشته باشد را نيز از بين خواهد برد. يكي از نتايج قطعي چنين رفتاري اين است كه شما بيش‌ازپيش در روابط خود ديده مي‌شويد و اين مي‌تواند شانس شما را براي آشنايي با فرد موردنظرتان افزايش دهد.

 

آيا قانون جذب براي ازدواج واقعيت دارد؟

براي بسياري از افرادي كه با قانون جذب آشنا مي‌شوند اين سؤال پيش خواهد آمد كه آيا واقعاً اين قانون واقعيت دارد و مي‌تواند ما را به آرزوهايمان برساند؟ در پاسخ به اين سؤال افراد بسياري از نتيجه‌بخش بودن اين روش صحبت مي‌كنند و برخي ديگي نيز معتقدند علي‌رغم استفاده از اين روش نتوانستند به خواسته‌هاي خود دست پيدا كنند. بررسي اصول موجود در استفاده از قانون جذب براي ازدواج باعث روشن شدن نكاتي مي‌شود كه در ادامه به آن‌ها اشاره خواهيم كرد. به علاوه بهتر است از معيارهاي انتخاب همسر نيز اطلاع كسب كنيد.

اثرگذاري غيرمستقيم

همان‌طور كه گفته شد راهكارهاي مطرح‌شده در قانون جذب براي ازدواج ازجمله مسائلي هستند كه مي‌توانند سلامت روان شما را افزايش داده و شما را در راه رسيدن به هدف مصمم‌تر كنند. هنگامي‌كه شما با افزايش توجه به خود، اعتمادبه‌نفستان را افزايش مي‌دهيد و با قطعيت به دنبال اهدافتان حركت مي‌كنيد كاملاً طبيعي است كه شانس شما براي دستيابي به اهداف نيز افزايش پيدا مي‌كند. به همين خاطر نمي‌توان استفاده از قانون جذب را كاملاً نادرست دانست. به نظر مي‌رسد اين قانون مي‌تواند در جايگاه روانشناسي انگيزشي به شما براي رسيدن به اهدافتان نيروي بيشتري داده و ازاين‌جهت به شكلي غيرمستقيم تعاليم روانشناسي را به شما آموزش مي‌دهد.

عدم وجود آموزش

اگرچه راهكارهاي مطرح‌شده در قانون جذب به‌نوعي همان اصولي هستند كه در جلسات مشاوره به فرد آموزش داده مي‌شود بااين‌حال اين راهكارها آموزش كاملي به فرد ارائه نمي‌كنند و به لحاظ توانايي لازم براي تغيير باورها و مشكلات فرد ناتوان خواهند بود. براي مثال فردي كه دچار ضعف اعتمادبه‌نفس يا افسردگي است با شنيدن اين جمله كه مي‌بايست به خود علاقه داشته و به‌جاي انتقاد از خود با محبت بيشتري نسبت به خود رفتار كند، حتي اگر آن را قبول داشته باشد نمي‌تواند به اين شكل رفتار كند. اين افراد نياز دارند تا با كمك گرفتن از جلسات روانشناسي ابتدا مشكلات خود را پيداكرده و درمان كنند.

قانون جذب براي ازدواج | يك راهكار بهتر

درصورتي‌كه ازدواج با فردي مناسب يكي از اهدافي است كه شما در ذهن داريد و به دنبال راهكاري براي رسيدن به آن هستيد بهتر است برنامه خود را روي اصول محكم‌تري نظير استفاده از مشاوره‌هاي پيش از ازدواج پايه‌ريزي كنيد. اين مسئله به معناي آن نيست كه استفاده از قانون جذب براي ازدواج حقيقت ندارد اما به اين معني است كه بهتر است از راهكارهاي اين قانون در كنار ساير روش‌ها استفاده كنيد. ازجمله اقداماتي كه در مراكز روانشناسي براي داشتن يك ازدواج مطلوب ارائه مي‌شود مي‌توان به موارد زير اشاره كرد. براي اطلاع از روند دريافت مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد.

شناخت مشكل و كمك به حل آن

نخستين قدم در استفاده از مشاوره‌هاي پيش از ازدواج اين است كه به فرد كمك مي‌شود تا دلايل ناتواني در ازدواج را پيدا كرده و براي رفع آن‌ها اقدام كند. براي مثال برخي افراد ممكن است به سبب وجود مشكلات روحي يا شخصيتي مثل حساسيت به طرد و دلبستگي ناايمن، افسردگي، اختلالات شخصيت يا حتي سختگيري‌هاي خانواده امكان ازدواج را از دست داده باشند. مشاورين در نخستين مرحله به شما كمك مي‌كنند تا اين مشكلات را شناسايي كرده و براي از بين بردن آن‌ها اقدام نماييد.

آموزش راهكارهاي مناسب

بعضي افراد نياز دارند تا رفتارهاي مشخصي را آموزش ببينند. براي مثال بسياري از دختران و پسران جوان نحوه برقراري ارتباط اجتماعي با فردي از جنس مخالف را بلد نيستند و اين موضوع باعث بروز مشكلاتي در روابط آن‌ها مي‌شود. اگر متخصصين به اين نتيجه برسند كه ناآگاهي از برخي رفتارها موضوعي است كه در ازدواج فرد مانع ايجاد مي‌كند جلساتي را به آموزش‌هاي رفتاري اختصاص خواهند داد.

واقع‌بينانه كردن باورها

يكي از رايج‌ترين مشكلات در زمينه ازدواج، نامناسب بودن باورها و خواسته‌هاي فرد است. افكاري مانند ازدواج با فردي كه هيچ نقطه‌ضعفي نداشته باشد و يا تمايل براي ازدواج با يك فرد خاص، ازجمله مسائلي هستند كه مي‌تواند باعث بروز موانع بسياري در ازدواج فرد شود. روانشناسان خانواده تلاش مي‌كنند تا با اصلاح باورها و انتظارات اشتباه فرد يا خانواده به او براي پيدا كردن فرد مناسب براي ازدواج كمك كنند.

سؤالات متداول

1. آيا استفاده از قانون جذب براي ازدواج حقيقت دارد؟

استفاده از اين قانون نمي‌تواند راهكاري قطعي براي رسيدن به يك ازدواج مطلوب باشد اما مي‌تواند به شما در رسيدن به اين هدف به شكل غيرمستقيم كمك كند.

براي دريافت مشاوره در زمينه قانون جذب براي ازدواج مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: قانون جذب براي ازدواج

امتیاز:
بازدید:
برچسب: قانون جذب براي ازدواج،
موضوع:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۴۸:۴۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی