مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آيا مصرف شيشه براي لاغري امكان‌پذير است؟ هيچ كس با هدف معتاد شدن وارد مسير اعتياد نمي‌شود. اما هرفردي دلايل خود را براي ورود به اين مسير دارد و هر لحظه بيشتر در آن سقوط مي‌كند. تبليغ‌هاي مبتني بر آثار شيشه براي لاغري يكي از روش‌هايي است كه بسياري از جوانان را به دام خود مي‌اندازد. برخلاف باور عموم مصرف‌كنندگان، شيشه ماده مخدري قوي و بسيار اعتياد آور است كه وابستگي شديد جسماني و رواني را براي فرد به وجود مي‌آورد. متاسفانه تبليغات مختلفي در رابطه با لاغري با شيشه وجود دارد و در بسياري از آرايشگاه‌هاي زنانه، باشگاه‌هاي ورزشي و ساير اماكن از اين تبليغ براي فروش بيشتر استفاده مي‌كنند. اما حقيقت اين است كه اين ماده نه تنها لاغر نمي‌كند، بلكه اعتياد شديد و مشكلاتي همچون افسردگي، بي‌خوابي، توهم و غيره را نيز براي شما به همراه خواهد داشت. در ادامه مقاله به بررسي كامل مصرف شيشه براي لاغري مي‌پردازيم.

منبع: مصرف ماده مخدر شيشه

 

چرا نبايد شيشه را براي لاغري مصرف كرد؟

امروزه تناسب اندام و لاغري يكي از بزرگ‌ترين دغدغه‌هاي مردم و به خصوص خانم‌ها شده است. تبليغات فراواني مبني بر خاصيت لاغر كنندگي شيشه و بدون اعتياد (توسط فروشندگان اين مواد) وجود دارد، اما حقيقت اين است كه شيشه اعتياد بسيار شديدي با خود به همراه دارد و همان طور كه فرد را به سرعت به اوج مي‌رساند، به همان سرعت نيز فروكش كرده و افسردگي، اضطراب و خستگي بسيار زيادي در فرد مصرف كننده ايجاد مي‌كند.

لاغري ناشي از مصرف شيشه، لاغري غير طبيعي و بيمارگونه‌ايست كه بعد از مدتي از مصرف باعث بدهيكلي در فرد مي‌شود. از دست دادن عضلات و تحليل قواي بدن در كنار لاغري تنها به مشكلات سلامتي شما مي افزايد. پس اگر به دنبال راهي براي لاغري هستيد، پيش از مصرف از عوارض آن اطلاعات لازم را كسب نماييد.

چرا از شيشه براي لاغري استفاده مي‌كنند؟

اين روزها در آرايشگاه‌هاي زنانه و يا باشگاه‌هاي ورزشي تبليغاتي مبني بر آثار چربي سوزي و مقابله با چين و چروك پوست با مصرف شيشه مي‌شود. متاسفانه بسياري از افراد با باور اين تبليغات‌ها معتاد شده و با پيامدهاي آن دست و پنجه نرم مي‌كنند. شايد برخي توانسته باشند با شيشه لاغر بشوند، اما لاغري ناشي از مصرف شيشه آنطور كه عموم فكر مي‌كنند منجر به زيبايي و سلامت نمي‌شود. شيشه پروتئين‌هاي بدن را از بين مي‌برد و موجب از دست رفتن مقدار زيادي از آب بدن مي‌شود. به اين صورت علاوه بر از بين بردن چربي‌ها، عضلات بدن را نيز از بين مي‌برد.

لاغري با مصرف شيشه موجب بدهيكلي و بدشكلي بدن مي‌شود چرا كه عضلات بدن از بين رفته‌اند. از دست دادن ويتامين‌ها و پروتئين‌هاي مورد نياز بدن موجب آسيب به موهاي سر، سياهي و گودي زير چشم و ديگر تغييرات بدني مي‌شوند. بي اشتهايي ناشي از مصرف شيشه تا 48 ساعت ادامه دارد، اما بعد اين ساعات فرد دچار پرخوري شده و با خواب زياد آسيب بيشتري به اندام‌هاي خود مي‌زند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه اعتياد به شيشه كليك كنيد.

عوارض مصرف شيشه براي لاغري

مصرف شيشه عوارض و پيامدهاي ناخواسته زيادي با خود به همراه دارد، به طوري كه گاه فرد مصرف كننده فراموش مي‌كند هدفش از مصرف شيشه لاغر شدن بود. اين يعني شروعي در اعتياد به شيشه، ماده اي كه ترك آن به راحتي اتفاق نمي‌افتد. برخي از عوارض مصرف شيشه عبارتند از:

_تحريك پذيري و خشم و عصبانيت بسيار زياد
_افزايش ضربان قلب و فشار خون
_كمبود ويتامين‌ و مواد معدني بدن
_مقاومت پايين در برابر بيماري‌هاي مختلف
_آسيب به اندام‌هايي مانند‌ شش‌ها، كبد و كليه‌ها
_خشك شدن پوست و خارش بدن
_زخم‌هاي پوستي و آكنه از عوارض مصرف شيشه براي لاغري
_پوسيدگي و سايش دندان‌ها
_خشكي دهان و نفس بد بو
_كاهش وزن
_قرمزي و گشاد شدن مردمك چشم ها
_بي‌قراري، رعشه و لرزش بدن
_نوسانات هيجاني
_اضطراب و افسردگي (براي آشنايي بيشتر با انواع افسردگي كليك كنيد.)
_خستگي مزمن
_كاهش حافظه
_مشكلات خواب
_هذيان و توهم
توجه: در صورت مصرف بيش از حد ممكن است منجر به تشنج، كما و حتي مرگ شود.

ورزش و تغذيه مناسب جايگزين شيشه شود

همان طور كه گفته شد لاغري ناشي از مصرف شيشه آن چيزي نيست كه افراد تصور مي‌كنند و به اندام ايده آل خود نمي‌رسند. مصرف شيشه مشكلات بسيار جدي براي فرد ايجاد مي‌كند، به طوري كه لاغر شدن را به طور كامل فراموش مي‌كند. ترك‌هاي مداوم و ناموفق و جستجو براي ترك شيشه از جمله درگيري‌هايي است كه فرد به آن دچار خواهد شد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه ترك شيشه كليك كنيد. 

بهترين راه براي رسيدن به اندام متناسب و ايده آل، ورزش و تغذيه مناسب است. شايد اين روش زمان بر باشد، اما لاغري با اين روش دوام دارد و اعتماد به نفس شما را نيز تا حد چشمگيري افزايش مي‌دهد. براي آگاهي بيشتر در زمينه مصرف شيشه و ترك آن مي‌توانيد از روانشناس كمك بگيريد. مشاوره ترك اعتياد به شما كمك مي‌كند تا مناسب‌ترين درمان را اتخاذ نماييد. 

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي 

رسيدن به تناسب اندام يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي امروزه افراد است كه باعث مي‌شود بسياري از آنان با هدف لاغري در دام اعتياد گرفتار شوند. اين در حاليست كه روش‌هاي بسيار موثر و سالمي براي لاغري وجود دارد كه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. در صورتي كه به هر دليلي درگير اعتياد شده‌ايد، بهتر است هرچه سريع‌تر براي ترك آن گامي برداريد. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را براي شما مهيا كرده تا در هر كجا كه هستيد به صورت تلفني با متخصصان اين مركز تماس بگيريد و از آنان راهنمايي بگيريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره ترك اعتياد كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه مصرف شيشه براي لاغري مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مصرف ماده مخدر شيشه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مصرف ماده مخدر شيشه،
موضوع:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۰۵:۲۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی