مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

رابطه با زن شوهردار در اكثر فرهنگ‌ها جزو خطوط قرمز روابط است اما در عين حال موارد متعددي از آن مشاهده مي‌شود. اين روابط كه هنجارشكني بزرگي قلمداد مي‌شود، مي‌تواند آسيب‌هاي جبران‌ناپذيري به كانون خانواده‌ها وارد كند. مسئله‌اي كه در اينجا بيشتر از همه مطرح است، چگونگي برقراري اين روابط مي‌باشد. متاسفانه در خيلي از مواقع رابطه با زن شوهردار به سادگي و بدون هيچ ذهنيت بدي شكل مي‌گيرند و با گذشت زمان ماهيت جدي‌تري پيدا مي‌كنند و آسيب‌هاي متعددي به طرفين و خانواده‌ها وارد مي‌كنند. اگر اين مسأله براي شما هم وجود دارد مي‌توانيد از مشاوره خيانت و يا مشاوره خانواده كمك بگيريد. 

منبع: زن شوهردار

 

رابطه با زن شوهردار | دلايل اصلي

نفر سوم رابطه شدن دلايلي زيادي دارد كه به چند مورد مهم آن مي‌پردازيم. اگر چنين مسأله‌اي به چالشي براي شما تبديل شده حتماً با يك روانشناس متخصص درباره آن مشورت كنيد. ما در ادامه به مهم ترين دلايلي كه باعث مي‌شوند رابطه با زن شوهردار شكل بگيرد اشاره كرده ايم. براي آگاهي بيشتر درباره نفر سوم رابطه بودن كليك كنيد.

1- نيازهاي جنسي، عاطفي و هيجاني

متاسفانه برخي از افراد رفع نيازهاي خود را نسبت به هرچيزي مقدم مي‌دانند. آن‌ها هرگز نمي‌توانند اين واقعيت را درك كنند كه هميشه امكان ارضاي غرايز و نيازهاي ما وجود ندارد و گاهي اوقات لازم است خود را محدود كنيم. در نتيجه اين افراد به دليل اهميت بسيار زيادي كه براي خود و خواسته‌هايشان قائل هستند ممكن است به دليل ميل جنسي يا نياز عاطفي با زني كه خود همسر دارد نيز وارد ارتباط شوند و مرزهاي اخلاقي را زير پا بگذارند.

اين مشكل در اكثر مواقع ريشه در سبك تربيتي غلط در دوران كودكي دارد كه نشان مي‌دهد فرد از خود انضباطي كافي برخوردار نيست و نمي‌تواند نيازهاي خود را به تعويق بياندازد.

2-گذشته بي بند و بار زن

زناني كه در دوران مجردي روابط بسيار آزادانه و بي قيد و بندي داشته‌اند، مسلما محيط اجتماعي نامناسبي را در اطراف خود پرورش مي‌دهند. اگر اين افراد پس از ازدواج سبك زندگي خود را تغيير ندهند احتمال اينكه در موقعيت خيانت به همسر خود قرار بگيرند بيشتر خواهد بود. در واقع با توجه به سابقه‌اي كه اطرافيان از فرد مي‌شناسند بيشتر احتمال دارد كه به خود اجازه دهند وارد حريم خصوصي او شده و با وجود متاهل بودن زن همچنان بخواهند با او ارتباط عاطفي يا جنسي برقرار كنند.

3- رابطه به خاطر احساس تنهايي زن شوهردار

برخي از مردان از تنهايي زنان در رابطه با همسرشان سوءاستفاده مي‌كنند. در واقع زناني كه احساس تنهايي مي‌كنند و صميميت عاطفي چنداني با همسر خود ندارند از نظر رواني بيش از ديگران آسيب پذير هستند. برخي از مردان از اين آسيب پذيري سوءاستفاده كرده و با وارد شدن به حريم خصوصي زن و نشان دادن رفتارهاي محبت آميز نوعي رابطه فرازناشويي را شكل مي‌دهند. اين مردان در بسياري از موارد خود نيز مشكلاتي در روابط عاطفي شان دارند و ممكن است متاهل باشند. با اين حال زنان آسيب پذير نيز وقتي حمابت مرد متاهل را دريافت مي‌كنند به رابطه با او تمايل پيدا مي‌كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دلايل تمايل به رابطه با فرد متاهل كليك كنيد.

4- رابطه با زن شوهردار | اختلال هاي شخصيتي زنان

بررسي‌ها نشان مي دهند كه هرچقدر افراد از نظر روانشناختي و شخصيتي تحت فشار بيشتري قرار داشته باشند در برابر روابط غلط آسيب پذيرتر مي‌شوند. در واقع ممكن است افراد براي حل مشكلات خود به روابط غلط پناه ببرند. در همين راستا و با وجود شيوع بيشتر برخي اختلالات روانشناختي در زنان نظير افسردگي و اختلالات شخصيتي از جمله شخصيت مرزي بسيار اهميت دارد كه درمان و پيشگيري از اين مشكلات در اولويت قرار بگيرند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افسردگي و شخصيت مرزي كليك كنيد. 

۵- دوران مجردي كوتاه

كيفيت و سبك زندگي در دوران مجردي يكي از عوامل بسيار تاثيرگذار و مهم در رابطه بعد از ازدواج است. افرادي كه دوران مجردي كوتاهي داشته‌اند، قبل از ازدواج دوران عقد خوبي را تجربه نكرده‌اند و به طور كل نسبت به روابط رمانتيك احساس محروميت مي‌كنند بيش از ديگران احتمال دارد كه به روابط فرازناشويي و آسيب زا نظير رابطه با زن شوهردار روي بياورند.

۶- مشكلات اقتصادي

متاسفانه روسپي گري به دليل مشكلات اقتصادي يكي از آسيب‌هاي اجتماعي مرتبط با فقر است كه در كشور ما نيز وجود دارد. اين روسپي گري تنها به دختران مجرد اختصاص ندارد بلكه برخي از زنان متاهل نيز براي امرار معاش روزانه تن به اين كار مي‌دهند. بسياري از مرداني كه ارتباط با روسپي‌ها را براي رفع نياز جنسي خود انتخاب مي‌كنند هرگز از هويت واقعي فردي كه با او همبستر مي‌شوند و وضعيت تاهل او اطلاعي كسب نمي‌كنند.

۷- رابطه با زن شوهردار | تنوع طلبي 

اتخاذ سبك زندگي عشرت طلبانه نوعي تنوع طلبي بسيار زياد را در افراد ايجاد مي‌كند. در اين شرايط افراد احساس مي‌كنند كه بايد هر نوع رابطه‌اي را تجربه كنند و هيچ چارچوبي براي خود قائل نمي‌شوند. اين مسئله باعث مي‌شود كه افراد به مرور هرگونه خط قرمزي را زير پا بگذارند و قبح هر عملي براي آن‌ها شكسته شود. در نتيجه رابطه با زن شوهردار نيز در ميان آن‌ها ديده مي‌شود.

8- رابطه با زن شوهر دار براي انتقام جويي 

برخي از مردان از برقراري روابط با زنان براي انتقام جويي از دوستان خود استفاده مي‌كنند. در واقع از آنجايي كه ارتباط با همسر يك مرد بار رواني بسيار زيادي براي او ايجاد مي‌كند و انگ اجتماعي بسيار زيادي به همراه دارد برخي افراد با نيت كينه توزي و انتقام جويي تلاش مي‌كنند از اين طريق به دوستان سابق خود كه به هر دليلي امروزه با آن‌ها به مشكل خورده‌اند آسيب بزنند.

رابطه با زن شوهردار | آسيب ها و پيامدها

رابطه با فرد متاهل يكي از انواع خيانت محسوب مي‌شود كه زندگي مشترك موفق را تهديد مي‌كند و پيامدهاي زيادي براي طرفين ماجرا دارد. در اينجا به مهمترين آسيب‌هاي چنين رابطه‌اي مي‌پردازيم. براي اطلاع بيشتر درباره انواع خيانت كليك كنيد.

1- دلسردي نسبت به زندگي

رابطه با زن شوهردار نمي‌تواند يك رابطه گذرا و بي دردسر باشد. اين مسئله ذهن زنان را به شدت درگير مي‌كند و اضطراب‌هاي زيادي را در مورد برملا شدن خيانت ايجاد مي‌نمايد. اين مسئله به مرور زمان هردونفر كه در رابطه فرازناشويي قرار گرفتند را درگير كرده و مي‌تواند منجر به احساس ناكامي، درماندگي و دلسردي نسبت به زندگي شود.

2- كاهش آستانه تحمل

رابطه با زن شوهردار و استرس‌هاي بسيار مرتبط با آن شما را تا حد زيادي حساس مي‌كند و آستانه تحمل رواني تان را پايين مي‌آورد. در اين شرايط بيشتر احتمال دارد كه تصميم‌هاي غلطي بگيريد و رفتارهاي مخربي را از خود بروز دهيد. همچنين احتمال داشتن يك زندگي مشترك موفق در شما به حد زيادي پايين مي‌آيد.

براي شناخت بيشتر درباره زندگي مشترك موفق كليك كنيد.

3- عذاب وجدان

روابط زناشويي خارج از چارچوب ازدواج رسمي، در خيلي از جوامع و اديان، كار ناپسند و خارج از عرفي شناخته مي‌شود. اگرچه ممكن است زن متاهل در اين رابطه به آرامش موقتي دست يابد اما حقيقت اين است كه اين حس گذراست و بعد از مدتي عذاب وجدان و احساس گناه شروع مي‌شود. اين احساس گناه تنها به زن محدود نمي‌شود بلكه مردي كه وارد رابطه با زن شوهردار شده است را نيز درگير خود مي‌كند. در نهايت اين مسئله در بلند مدت سلامت روان افراد را تهديد كرده و به بروز مشكلات روانشناختي نظير افسردگي و اضطراب مي‌انجامد.

4- از بين رفتن بنيان خانواده

مواجه شدن با خيانت و كنار آمدن با آن براي بسياري از افراد كار آساني نيست. اين مسئله مي‌تواند شوك رواني بسيار شديدي را براي مرد به همراه بياورد و توانايي ادامه دادن به زندگي را از او بگيرد. در نتيجه فروپاشي خانواده، بالا رفتن آمار طلاق و مشكلات مرتبط با فرزندان از جمله پيامدهاي اجتناب ناپذيري است كه در پي افزايش آمار برقراري رابطه با زنان شوهردار اتفاق مي‌افتد.

5- بروز خشونت هاي خانگي 

خيانت از جانب زنان همواره از پذيرش بسيار كمتري برخوردار است. مردان براي برخورد با اين موضوع اغلب آمادگي رواني كمتري دارند و بيشتر دست به اقدامات پرخاشگرانه مي‌زنند. در همين راستا بسياري از موارد خشونت‌هاي خانگي در پي موضوعات ناموسي اتفاق مي‌افتند كه برملا شدن خيانت زن و رابطه او با مردي ديگر يكي از موارد مربوط به آن‌ها است.

6- مواجهه با طرد اجتماعي 

ارتباط با زن شوهردار هرگز از جانب اجتماع پذيرفته نيست. برملا شدن اين موضوع مي‌تواند آبروي شما را به خطر بياندازد و باعث از دست دادن جايگاه اجتماعي تان شود. طرد شدن از جانب ديگران به خصوص در فرهنگ‌هاي كوچك تر مي‌تواند فشارهاي بسياري را به افراد تحميل كند و آن‌ها را در معرض آسيب‌هاي روانشناختي شديد قرار دهد.

با توجه به آسيب‌ها و پيامدهاي منفي لازم است كه ابتدا با بهره بردن از مشاوره ازدواج به انتخابات درستي در زندگي دست يابيد تا در آينده درگير اينگونه روابط نشويد.

براي اطلاع از روند دريافت مشاوره ازدواج كليك كنيد.

رابطه با زن شوهردار | در برابر عشق به زن متاهل چه كنيم؟

علاقه زنان و مردان متاهل به يكديگر بدون هزينه و عواقب نخواهد بود. اين گونه از روابط آسيب جدي به روابط زناشويي آن‌ها مي‌زند. در اكثر مواقع مي‌توان با مراجعه به يك مشاوره راه‌حل مناسبي پيدا كرد. در برخي از مواقع هم مي‌توان با مشاوره‌هاي تخصصي به صورت تدريجي از روابط فرا زناشويي فاصله گرفت و در نهايت به آن پايان داد. بهتر است زوجين در زمينه رابطه با همسر بيشتر مطالعه كنند و به نيازهاي خود و همسرشان به صورت جديتري بپردازند تا فرصت و ميل كمتري براي وارد شدن به روابط فرازناشويي داشته باشند. قطعا مطالعه و مراجعه به مشاوره ازدواج مي‌تواند تا حد بسيار زيادي از به وجود آمدن روابط پنهاني و نامتعارف جلوگيري كند. زنان نيز موظف اند براي شروع يك رابطه عاشقانه با همسر خود اقداماتي انجام دهند.

براي آگاهي بيشتر درباره شروع رابطه عاشقانه كليك كنيد.

سوالات متداول درباره رابطه با زن شوهردار

- رابطه با زن شوهردار با چه آسيب‌هايي همراه است؟

اين ارتباط باعث عذاب وجدان در شما مي‌شود همچنين آستانه تحمل مشكل را در شما پايين مي‌آورد و بنيان خانواده شما را سست مي‌كند. در كنار آن اين رفتار در جامعه ناپسند است و شما با طرد از جانب اطرافيان روبه‌رو خواهيد شد. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه با زن شوهر دار مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: زن شوهردار

امتیاز:
بازدید:
برچسب: زن شوهردار،
موضوع:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۵۹:۰۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی