مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره روانشناسي نوجوان به دليل حساسيت‌هاي دوران نوجواني بسيار حياتي بنظر مي‌رسد. نوجواني دوراني است كه با تغييرات و چالش‌هاي بسيار زيادي همراه بوده و نيازمند دقت و توجه بسيار ويژه است چرا كه اين دوران نقش بسيار مهمي در شكل گيري شخصيت فرد دارد. روانشناسي نوجوان به والدين كمك مي‌كند تا مشكلات و تغييرات دوره نوجواني را بشناسند و بدانند كه با اين تغييرات چگونه برخورد كنند. به طور كلي روانشناسي نوجوان اين امكان را براي والدين فراهم مي‌كند تا سبك‌هاي فرزندپروري و شيوه‌هاي ارتباطي را در برخورد با نوجوان خود به كار بگيرند. كمك گرفتن از روانشناسي نوجوان در حل بحران‌هاي دوره نوجواني بسيار پر اهميت و راهگشاست. در ادامه مقاله به بررسي روانشناسي نوجوان مي‌پردازيم. براي كسب اطلاعات در زمينه روانشناسي كليك كنيد.

منبع: روانشناسي نوجوان

 

مشاوره روانشناسي نوجوان

مشاوره نوجوان به والدين كمك مي‌كند تا بتوانند ارتباط خوب و موثري با نوجوانان برقرار كنند. بهتر است والدين از علائق نوجوان خود آگاهي داشته باشند و بياموزند كه او را با ديدگاه خود قضاوت نكنند. نصيحت كردن نيز يكي از كارهايي است كه باعث گارد گرفتن نوجوانان مي‌شود. مشاوره نوجوان به والدين مي‌آموزد كه بدون نصيحت كردن با فرزند خود صحبت كنند. همچنين حل برخي از مشكلات در دوران نوجواني از عهده والدين خارج است و توصيه مي‌شود فرد ديگري كه آموزش تخصصي ديده به كمك بيايد. لازم است بدانيد كه كمك گرفتن از روانشناس به اين معني نيست كه والدين نمي‌توانند از عهده نوجوان خود بربيايند، بلكه روانشناس پلي ميان والدين و نوجوانان است و برقراري ارتباط را ميان آن ها تسهيل مي‌كند. اگر مي‌خواهيد بيشتر در باب رفتار با نوجوانان بدانيد مقاله رفتار صحيح با نوجوان را مطالعه فرماييد.

مشاوره روانشناسي بلوغ دختران

بلوغ در تمام دنيا براي دختران زودتر اتفاق مي‌افتد و دوره‌ايست سرشار از تغييرات جسمي و رواني كه منجر به تغييراتي در شخصيت و رفتار نوجوانان مي‌شود. نوجوانان در اين دوران با سوالات و چالش‌هايي موجه مي‌شوند كه اگر پاسخ و راه حل مناسبي براي آن دريافت نكنند، دچار استرس و اضطراب شده و در نهايت احتمال دارد درگير مشكلات متعددي همچون افسردگي و اعتياد شوند. از طرف ديگر برخورد والدين با اين تغييرات رفتاري بسيار مهم است و رفتارهاي اشتباه باعث از بين رفتن رابطه صميمانه و مشكلات بعدي مي‌شود. روانشناس نوجوان مي‌تواند به والدين و نوجوان كمك كند و با پاسخ دهي مناسب افكار نوجوانان را مرتب كند. براي كسب اطلاعات در زمينه تغييرات عاطفي دختران در دوران بلوغ كليك كنيد. 

بلوغ زودرس يكي از مشكلات شايع ميان دختران نوجوان است كه مي‌تواند مشكلات خلقي، عصبي و رفتاري دوران بلوغ را شديدتر كند. در صورتي كه بلوغ زودرس قبل از 7 سالگي اتفاق بيفتد و جدي گرفته نشود، مشكلات رفتاري و رواني زيادي براي دختر به وجود مي‌آيد. روانشناس نوجوان مي‌تواند مشكلات اين دوره را تا حد زيادي برطرف نمايد. براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد مقاله آنچه بايد راجع به نوجوان بدانيم را نيز مطالعه نماييد. 

روانشناسي نوجوان | مشاوره روانشناسي بلوغ پسران

دوران بلوغ در پسران و دختران با تغييرات زيادي همراه است ولي مسلما با هم تفاوت‌هايي دارند. معمولا پسران به دليل هيجان بالا و شيطنت بيشترشان، مشكلات رفتاري بيشتري پيدا مي‌كنند و بيشتر از دخترها با خانواده خود درگير مي‌شوند. براي حل مشكلات اين دوران بهتر است كه رابطه صميمانه ميان والدين و نوجوان وجود داشته باشد و پدر از تجربيات دوران بلوغ خود براي فرزندش بگويد. در صورت نبود پدر، مشاوره روانشناسي كمك بسياري به نوجوان مي‌كند و توضيحات و راهنمايي‌هاي مفيدي در اختيار خانواده و فرد نوجوان قرار مي‌دهد. براي كسب اطلاع در زمينه سبك هاي فرزندپروري كليك كنيد. 

بلوغ ديررس يكي از مشكلات جدي در ميان پسران است و مي‌تواند منجر به مشكلات جدي همچون مشكلات خانوادگي، اجتماعي و حتي منزوي شدن و افسردگي شود. مشاوره نوجوان مي‌تواند توضيحات مفيدي در اين زمينه به خانواده و خود نوجوان آموزش دهد و از مشكلات بعدي پيشگيري نمايد. مقاله بلوغ جسمي و جنسي در پسران اطلاعات مفيدي در اختيار شما قرار مي‌دهد. 

آموزش جنسي نوجوانان

آموزش جنسي يكي از مهم‌ترين موارد دوران نوجواني است و به همين دليل بايد مورد توجه ويژه والدين قرار گيرد. دوره نواجوني با افزايش ميل جنسي و كنجكاوي نوجوانان در اين زمينه همراه است و اگر نوجوانان پاسخ‌هاي صحيح دريافت نكنند، كنجكاوي خود را از طريق دوستان و راه‌هاي نامناسب رفع مي‌كنند. يكي از راه‌هاي نامناسب تماشاي فيلم‌هاي پورن است كه با مشكلات جدي براي نوجوانان همراه مي‌باشد و حتي ممكن است به بلوغ زودرس و انحرافات جنسي منجر شود. براي اطلاع بيشتر از اثرات ***گرافي كليك كنيد.

مشاوره نوجوان مي‌تواند سوالات جنسي نوجوانان را به بهترين نحو پاسخ داده و نحوه كنترل اميال جنسي را به آن‌ها آمورش دهد. تربيت صحيح جنسي نوجوانان، منجر به هويت جنسي بهتر در آن‌ها مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه رشته روانشناسي كليك كنيد. 

روانشناسي نوجوان | مشكلات تحصيلي نوجوانان

دوره نوجواني با تغييرات جسمي و رواني زيادي همراه است كه اين تغييرات بر جنبه‌هاي مختلف زندگي آن‌ها تاثير مي‌گذارد. مشكلات تحصيلي يكي از شايع‌ترين مشكلات ميان نوجوانان است و اگر كنترل نشود مي‌تواند آينده آن‌ها را با خطر مواجه كند. لازم است كه خانواده‌ها در اين دوران با نوجوان خود همراه باشند و با شناخت و درك چالش‌ها و نگراني‌هاي او ، به حل مشكلات تحصيلي او كمك كنند. روانشناس نوجوان مي‌تواند اين روند را تسريع كرده و با ايجاد ارتباط ميان والدين و نوجوان، حل اين مشكلات را راحت‌تر كند.

مشاوره روانشناسي نوجوان : افسردگي در نوجوانان

افسردگي يكي از مشكلات جدي نوجواني و دوران بلوغ است. افسردگي در نوجوانان به سختي مشخص مي‌شود چرا كه ممكن است نشانه‌هاي آن با تغييرات خلفي معمول نوجواني اشتباه گرفته شود. در صورتي كه افسردگي در نوجوانان به خوبي درمان نشود، به  مشكلات بسيار جدي همچون انحرافات اجتماعي، خودآزاري و خودكشي منجر خواهد شد. براي حل مشكل افسردگي نوجوانان، لازم است كه والدين احساسات آن‌ها را درك كرده و از انتقاد كردن به آن‌ها اجتناب نمايند. روانشناسي نوجوان به آموزش نحوه برخورد با نوجوانان و تمايل آن‌ها به تنهايي مي‌پردازد.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

همانطور كه گفته شد استفاده از خدمات روانشناسي براي ارتباط بهتر با نوجوانان يك امر ضروري است. اما امروزه بسياري از افراد به دلايل مختلفي همچون مشغله‌هاي زياد و كمبود وقت امكان مراجعه حضوري به روانشناس را ندارند. به همين دليل مركز حامي هنر زندگي اين امكان را فراهم كرده تا شما بتوانيد در هركجا كه هستيد با صرف كمترين وقت و به راحتي تمام، با اين مركز تماس گرفته و به صورت تلفني بهترين خدمات مشاوره روانشناسي را دريافت نماييد. متخصصان و روانشناسان اين مركز در خدمت شما هستند تا هركجا كه هستيد در اين زمينه ياري‌تان كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.  

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاوره روانشناسي نوجوان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: روانشناسي نوجوان

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: روانشناسي نوجوان،
موضوع:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۰:۲۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی