مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

طلاق چيست؟

واژه ي طلاق در لغت نامه به معناي ترك كردن و رها كردن مي باشد اما طلاق يك پديده ي خانوادگي اجتماعي بوده در آن يك زن و شوهر از يك ديگر جدا شده و به صورت جداگانه به زندگي خود ادامه مي دهند و به عبارت ديگر ازدواج خود را باطل مي كنند. پديده ي طلاق با عوامل بسيار زيادي در ارتباط است و امروزه به دليل مشكلات عمده اي كه در جامعه و خانواده ها وجود دارد در حال افزايش مي باشد و به عنوان يك معضل اجتماعي شناخته مي شود.

طلاق در حالي كه يك پديده ي سخت و مشكل به شمار مي رود، در بسياري از مواقع مي تواند براي زندگي دو نفر مفيد بوده و از ادامه ي بسياري از مشكلات براي اين دو جلوگيري نمايد. بايد توجه كرد كه لازم است فرهنگ طلاق در تمامي جوامع جا بيفتد و در صورتي كه يكي از طرفين تصميم به طلاق بگيرد، طرف ديگر به تصميم او احترام گذاشته و سعي كند با او گفتگوي مسالمت آميز در صورت امكان مشكل را حل كرده و در صورتي كه ممكن نباشد به مراجعه قانوني مراجعه كرده و از توهين به يكديگر خودداري شود.

بايد گفت كه فارغ از اينكه علت طلاق دو فرد از يكديگر چه مسئله و مشكلي مي باشد، پايان يك رابطه اي كه از ابتدا با آرزو و اميد به خوشبختي و همچنين عشق و علاقه ي دو طرف به يكديگر شروع شده است، بسيار ناحت كننده و غم انگيز مي باشد. همانطور كه مي دانيم تصميم براي ازدواج و طلاق هر دو از مهم ترين و حساس ترين تصميمات زندگي يك فرد مي باشد. اما بايد گفت كه ازدواج مي تواند به عنوان بهترين اتفاق زندگي دو نفر و طلاق به عنوان درد آور ترين اتفاقات در زندگي دو نفر به شمار رود.

نكته ي قابل توجه اين است كه در صورتي كه زوجين بچه نيز داشته باشند، پديده ي طلاق يك مشكل جدي تر به شما مي رود و بايد بسيار هوشيارانه تر در باره آن عمل كرد. يكي از ضروري ترين عوامل كه در طلاق زوجين داراي فرزند بايد به آن توجه كرد، حفظ احترام دو جانبه و همچنين جلوگيري از سرزنش، اتهام زني و برچسب زني و در نهايت بي احترامي به يكديگر مي باشد. همانطور كه مي دانيم جدايي پدر و مادر براي كودكان مي تواند بسيار آزار دهنده بوده در سرنوشت آن ها تأثيرات زيادي را بر جاي بگذارد.

مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته مي تواند به زوجين و خانواده ها كمك كند تا براي اين تصميم در زندگي بهتر فكر كرده وبا آرامش بيشتري بهترين راه ممكن را انتخاب نمايند. سايت هنر زندگي با مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته اين امكان را به خانواده ها مي دهد تا در صورت ايجاد مشكل در كم ترين زمان ممكن و در تمامي ساعات روز و شب با مشاور هاي متخصص در زمينه ي طلاق تماس برقرار كنند.

مشاوره طلاق چيست؟

مشاوره طلاق يكي از مراحلي مي باشد كه يك زن و شوهر قبل از دريافت حكم طلاق قطعي بايد بگذرانند. معمولا جلسات مشاوره طلاق پس از ارائه درخواست زوجين براي طلاق به دادگاه، الزامي مي شود. نكته ي قابل توجه اين است كه حتي در طلاق هاي توافقي نيز شركت در جلسات مشاوره الزامي مي باشد

زيرا در اين جلسات زوجين بهتر مي توانند از صحيح بودن تصميم خود اطمينان حاصل كرده و يا به اشتباه بودن آن پي ببرند. در اين جلسات افراد مي توانند تمامي جوانب تصميم خود را بررسي كنند. به همين دليل در صورتي كه افراد به اشتباه بودن تصميم خود پي بردند، با كمك مشاور مي توانند نسبت به اصلاح و بازساري روابط خود اقدام نمايند.

مشاور طلاق به زوجين كمك مي كند كه صحبت هاي يكديگر را بهتر متوجه شوند و با ارائه ي دلايل منطقي به بهترين راه حل ممكن دست يابند. به عبارت ديگر مي توان از مشاوره ي طلاق به عنوان آخرين راه براي نجات زندگي نام برد.

همانطور كه اشاره كرديم پديده ي طلاق مي تواند به يكي از بد ترين اتفاقات زندگي هر فردي تبديل شود، به اين ترتيب اين اتفاق براي هر فردي خالي از مشكل نمي باشد و همه ي افراد پس از طلاق با چالش هاي جديدي در زندگي خود روبرو مي شوند. به اين ترتيب مشاوره ي بعد از طلاق نيز بسيار حائز اهميت مي باشد و مي تواند از ايجاد افسردگي هاي شديد در افراد جلوگيري كرده و آن ها را براي شروع يك زندگي جديد راهنمايي كند.

طلاق امروزه يكي از بيشترين پرونده هايي مي باشد كه به مراجع قضايي مراجعه مي كند. پديده ي طلاق انواع بسيار زيادي دارد و معمولا به دليل وجود مشكلات متنوعي در بين زن و شوهر طلاق صورت مي گيرد. به اين ترتيب پديده ي طلاق به مشاورات حقوقي زيادي نياز خواهد داشت تا افراد در انجام اين پديده دچار خسارت و پشيماني نشوند.

يكي از سريع ترين راه هاي طلاق، طلاق توافقي مي باشد كه زوجين پس از گفتگو به اين توافق رسيده اند قادر به ادامه ي زندگي مشترك نبوده و براي جدايي و طلاق اقدام كنند. اما طلاق انواع بسياري دارد كه در آن ها ممكن است مشكلات زيادي پيش بيايد كه زن و شوهر به تنهايي قادر به حل آن ها نباشند. در اين هنگام مشاوره ي طلاق به كمك خانواده مي آيد.

مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته چيست؟

در برخي از خانواده ها ممكن است كه مشكلات بين زن و شوهر به حدي برسد كه هر دوي آن ها و يا يكي از طرفين تصميم به جدايي و طلاق بگيرد. در اين صورت اين افراد بهتر است كه با يك مشاور طلاق تماس گرفته و با او مشورت هاي لازم را انجام دهند.

همانطور كه مي دانيم طلاق يكي از مهم ترين تصميمات زندگي هر فردي مي باشد كه عجله كردن براي تصميم گيري و در نظر نگرفتن تمامي جوانب، مي تواند در آينده باعث پشيماني افراد شود. به اين ترتيب بهتر است كه افراد در هنگام تصميم براي طلاق با مشاور تصميم بگيرند. به همين دليل سايت هنر زندگي اين امكان را براي تمامي افراد به وجود آورده است كه در كم ترين زمان ممكن و در تمام ساعت شبانه روز بتوانند با مشاوران با تجربه و متخصص اين سايت ارتباط برقرار كنند.

مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته يكي از خدمات بسيار مهم سايت هنر زندگي به خانواده ها مي باشد كه به پشتوانه آن، زن يا شوهر هنگام برخوردن به مشكل در زندگي خود مي توانند با مشاوران اين سايت تصميم گرفته و راهنمايي هاي لازم را از آن ها دريافت كنند. بايد اشاره كرد كه مشاوراني كه به صورت تلفني در اختيار كاربران سايت هنر زندگي قرار مي گيرند، متشكل از مجموعه اي از وكلا، مشاوران و روانشناسان مي باشند كه مي توانند در زمينه ي رواني، حقوقي، قضايي، اجتماعي و .. بهترين مشاورات لازم را به افراد ارائه دهند.

مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته چه مزايايي دارد؟

امروزه زندگي مشترك و خانوادگي به دليل وجود مشكلات مختلف موجود در جامعه (از جمله مشكلات اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و ...) خالي از مشكل نمي باشد و به همين روند طلاق در جامعه ي امروزي در حال افزايش مي باشد. اما بايد توجه داشت كه گاهي اين مشكلات به تنهايي و يا توسط زن و شوهر قابل حل نمي باشد و اين دو به يك مشاور خانواده نياز خواهند داشت تا با بيان مشكلات خود به يك راه حل مشترك دست يابند.

براي بيان يكي از مهم ترين مزاياي مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته مي توان از اين مثال استفاده كرد كه، يك زن و شوهر در خانه ي خود به دليل مشكلات مختلفي با هم دچار مشكل مي شوند و با بزرگ تر شدن مشكل اين دو با هم دست به دعوا زده و ضرب و شتم در بين آن ها صورت مي گيرد. اين اتفاق ممكن است كه در ساعت 2 بامداد رخ دهد كه هيچ اداره اي باز نمي باشد تا اين زن و شوهر با مراجعه به آن به بيان و حل مشكلات خود بپردازند.

اما توجه كنيد كه در اين هنگام يكي از زوجين از مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته استفاده نمايد و با بيان مشكلات خود به كمك مشاور خانواده بهترين تصميم لازم را بگيرد. در غير اين صورت ممكن است كه هر كدام از زوجين در اثر ضرب و شتم و دعوايي كه داشته اند، به تصميمات مهمي از جمله طلاق فكر كرده باشند كه ممكن است تصميم درستي نباشد.

به اين ترتيب يكي از مهم ترين مزاياي مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته اين است كه در تمامي ساعت روز در اختيار افراد بوده و افراد مي توانند در لحظه و در مواقع اورژانسي از اين خدمات استفاده كنند. همانطور كه مي دانيم افراد در هنگام ايجاد تنش ها و موقعيت هاي حساس ممكن است كه تصميمات مهمي را بگيرند كه براي آن ها به اندازه ي كافي فكر نكرده اند. به اين ترتيب اين تصميمات ممكن است كه به نابودي زندگي افراد بيانجامد و يا خسارات روحي و رواني زيادي را براي فرد به همراه داشته باشد.

تصور كنيد كه در يك خانواده زن و شوهر با يكديگر به يك مشكل اساسي برخورد مي كنند و در اين هنگام شوهر اقدام به بيرون انداختن همسر خود مي كند. در اين هنگام زن مي تواند از خدمات مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته استفاده كند و مشاوره هاي حقوقي را از آن ها دريافت كرده و همچنين از بهترين اقدام ممكن براي اين شرايط باخبر شود.

همچنين ممكن است در يك خانواده، فضاي خانواده به گونه اي باشد كه همسر اجازه ي بيرون رفتن از خانه را نداشته باشد. در اين مواقع در صورتي كه همسر قصد تصميم گيري در باره ي زندگي خود را داشته باشد و در اين مسير به مشاوره نياز داشته باشد، مي تواند به راحتي با مشاورين مربوطه ارتباط برقرار كند. مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته همواره به دليل تجربه و تخصص زيادي كه دارند، افراد را به گونه اي مشاوره مي كنند كه كم ترين خسارت به فردي وارد شده و همچنين از ايجاد تنش هاي جديد جلوگيري شود.

يكي ديگر از مزاياي مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته اين است كه افراد به گونه اي راهنمايي مي شوند كه بهترين تصميم لازم را براي زندگي خود بگيرند. به طور مثال ممكن است كه در حين ايجاد مشكل خاصي در خانواده يكي از زوجين به يك وكيل دادگستري مراجعه كرده و با او مشورت كند. در اين هنگام ممكن است كه وكيل دادگستري براي دريافت حق الوكاله ي خود، فرد را به طلاق تشويق كند.

اما در مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته افراد به گونه اي راهنمايي مي شوند كه بهترين تصميم را براي زندگي خود بگيرند. به عبارت ديگر در صورتي كه مشكل بين زن و شوهر به وسيله ي گفتگو و .. حل شود، مشاورين افراد را به انجام گفتگو دعوت كرده و آن ها را براي انتخاب راه حل هاي مناسب تر راهنمايي مي كنند. اما در صورتي كه راه حل مناسب ديگري به غير از طلاق وجود نداشته باشد نيز افراد را به طلاق راهنمايي مي كنند.

يكي ديگر از مزيت هاي بسيار مهم مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته اين است كه در صورتي كه زن و يا شوهر در مورد مسائل حقوقي و قضايي در پديده ي طلاق هر سوالي را داشته باشند مي توانند در هر ساعاتي از شبانه روز تنها با برقراري تماس به پاسخ سوالات خود دست يابند.

سايت هنر زندگي اين امكان را براي تمامي افراد و خانواده ها فراهم آورده است كه در هر ساعتي از شبانه روز، در كم ترين زمان ممكن بتوانند با بهترين مشاورين خانواده در سراسر گشور ارتباط برقرار كنند و در تصميمات مهم زندگي خود (مانند طلاق) دچار اشتباه و پشيماني نشوند

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره طلاق تلفني 24 ساعته

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۵:۱۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی