مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

تشخيص و علت يابي قبل از درمان زود انزالي

اختلال انزال زود هنگام به انزالي گفته مي‌شود كه با كم ترين تحريك و در زمان بسيار كم قبل از شروع دخول يا حين دخول رخ مي‌دهد. زمان معمول فعاليت جنسي حين دخول بين 2 تا 6 دقيقه مي‌باشد. البته به علت تفاوت‌هاي فردي گسترده و ارتباط انزال با ساير عوامل، تعيين يك استاندارد دقيق سخت است. ولي براي تشخيص اختلال معمولا زمان يك دقيقه را به كار مي‌برند. يكي ديگر از ملاك‌هايي كه مي‌توان براي تشخيص اختلال در نظر گرفت، عدم رضايت فرد و يا شريك جنسي‌اش از زمان ارضاي وي مي‌باشد. براي كسب اطلاعات در زمينه زود انزالي كليك كنيد.

براي درمان اختلالات جنسي مانند زود انزالي، اگر علت يافت شود، درمان بهتر اتفاق مي‌افتد. اما علت دقيق زود انزالي به طور كلي مشخص نيست. محققان شرايط و علل مختلفي را براي آن ذكر كرده‌اند. اضطراب مهم‌ترين علتي است كه مي‌توان به آن اشاره كرد. طبق مطالعات عوامل ديگري نظيرِ نبود رضايت زناشويي، اختلالات رواني، اختلالات خلقي، مشكلات جسماني، و خود ارضايي در بروز زود انزالي نقش دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خود ارضايي كليك كنيد.

درمان دارويي زود انزالي

درمان دارويي زود انزالي شامل استفاده از داروهاي ضدافسردگي مي‌شود. اين داروها مي‌توانند انزال را به تاخير انداخته و مدت زمان مقاربت را افزايش دهند. براي تجويز اين گونه داروها بايد به پزشك مربوطه مراجعه كرده و تحت نظارت وي مصرف كنيد. بسياري از افراد براي طولاني‌تر شدن رابطه به داروهايي چون متادون و ترامادول روي مي‌آورند بدون آن كه از اثرات اعتيادآور و وابستگي آن‌ها اطلاع داشته باشند. حتي گاهي موادي چون ماري جوانا، ترياك و كوكائين به اين منظور استفاده مي‌شوند كه لذت جنسي را براي مدتي محدود بالا مي‌برند اما بعد از مدتي مضرات آن‌ها نمود پيدا مي‌كند. براي اطلاع بيشتر مقاله تاثير مواد مخدر بر رابطه جنسي را مطالعه فرماييد.

يكي از پرمصرف‌ترين داروها به منظور افزايش زمان انزال قرص ترامادول است. اين دارو براي مصارف پزشكي مجاز بوده و معمولا براي كاهش درد بعد از جراحي‌هاي سنگين تجويز مي‌شود. اما بسياري از افراد آن را جهت افزايش زمان انزال مصرف كرده و به دوستان شان توصيه مي‌كنند. فارغ از اين كه ترامادول خاصيت اعتيادآوري شديد داشته و عوارض آن حتي در كمتر از چند ماه بروز پيدا مي‌كنند.

براي اطلاع بيشتر درباره عوارض و روش‌هاي ترك ترامادول كليك كنيد.

درمان زود انزالي بدون دارو

درمان‌هاي غيردارويي زود انزالي براي افزايش زمان انزال در مردان نتيجه بخش‌تر از روش‌هاي دارويي بوده است. شما روش‌هاي رايج را با نظر و تحت مشورت متخصص سكس تراپيست مي‌توانيد انجام دهيد. اين درمان‌ها شامل موارد زير هستند. براي آگاهي بيشتر درباره تاثير بوي بد در جذابيت جنسي كليك كنيد.

1- تكنيك مسترز و جانسون براي رفع زود انزالي
استفاده از تكنيك مسترز جانسون يكي از راه‌هاي موثر براي درمان زود انزالي است. در اين روش مرد با بيرون كشيدن آلت تناسلي هنگامي كه نزديك به انزال است و فشار دادن كلاهك آلت، مقداري توقف و سپس ادامه دخول مي‌تواند طول رابطه را بيشتر كند. اين كار را مي‌توان چندين بار طي رابطه انجام داد. براي كسب اطلاع بيشتر از تكنيك مسترز جانسون كليك كنيد.

2- عشق بازي در طول زمان معجزه درمان زود انزالي
معاشقه طولاني به مرد آموزش مي‌دهد كه چطور هيجاناتش را كنترل كند. زنان براي رسيدن به برانگيختگي جنسي نياز به زمان طولاني‌تري دارند، اما مردان سريعا مي‌توانند مراحل چرخه جنسي را طي كنند. بنابراين در يك معاشقه مرد ياد مي‌گيرد چطور هيجاناتش را به تعويق بيندازد و عمل را آهسته پيش برده و زمان معاشقه خود را مديريت كند. براي اطلاع از روش‌هاي صحيح عشق بازي با همسر كليك كنيد.

3- استفاده از كاندوم
يكي ديگر از روش‌هاي پيشگيري از انزال زودرس استفاده از كاندوم تاخيري مي باشد. استفاده از كاندوم معمولي هم انزال را به تاخير مي‌اندازد. قرص‌هاي تاخيري به دليل عوارض نامطلوب شان توصيه نمي‌شوند. براي اطلاع بيشتر درباره انواع و عوارض قرص هاي تاخيري كليك كنيد.

4- كاهش فاصله‌هاي زماني بين دفعات رابطه جنسي
هنگامي كه فرد مدت زيادي رابطه نداشته باشد يا بين روابطش فاصله زماني مي‌افتد، زمان انزالش كاهش پيدا مي‌كند. بنابراين بين روابط جنسي‌تان فاصله‌هاي طولاني مدت نيندازيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با ماساژ جنسي كليك كنيد.

5- تمرينات كگل براي رفع زود انزالي
تمرينات كگل تمريناتي هستند كه عضلات كف لگن را تقويت مي‌كنند و با اينكار كنترل شما را روي انزال افزايش مي‌دهند. براي كسب اطلاع بيش تر از نحوه اجراي تمرينات كگل كليك كنيد.

6- تقويت عضلات راهي براي درمان زود انزالي
برخي تمرينات ورزشي مانند شنا سوئدي هم باعث تقويت عضلات شده و كنترل فرد را بيشتر مي‌كند. تمرينات ديگري هم وجود دارند ولي براي آن‌ها نياز به مربي خواهيد داشت تا با در نظر گرفتن شرايط خاص بدني‌تان آن‌ها را به شما آموزش دهد. براي آگاهي بيشتر در زمينه داروي داپوكستين و قرص وگادول كليك كنيد.

7- تاثير روش استارت استاپ بر زود انزالي
يك درمان مهم در درمان زود انزالي تمرين استارت استاپ مي‌باشد. اين تمرين در حين دخول انجام مي‌شود. وقتي فرد در طي مقاربت، به احساس ارگاسم و انزال نزديك مي‌شود، دست از تحريك بر مي‌دارد و براي چند ثانيه هيچ فعاليتي نمي‌كند. سپس دوباره از نو فعاليت خود را آغاز مي‌كند. اين كار را مي‌توانيد از 4 بار وارد كردن آلت تناسلي و سپس يك بار توقف شروع كنيد تا نهايتا به ارگاسم برسيد. در طي زمان و رابطه‌هاي بعدي عدد را بيشتر كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه استارت استاپ كليك كنيد.

8- خارج كردن ذهن از رابطه براي رفع زود انزالي
گاهي اوقات با نزديك شدن به انزال مي‌توانيد به مسائل كاري و غيرجنسي فكر كنيد. يعني در واقع حواس خود را از عمل جنسي كه در حال انجامش هستيد، پرت كنيد. اين كار موجب به تاخير افتادن انزال و مانع از زود انزالي مي‌شود.

9-اسپري و ژل هاي تاخيري
ژل ها و اسپري هاي تاخيري با بي حس كردن اعصاب آلت تناسلي بر درمان زود انزالي تاثير مي گذارند. بي حسي اين ناحيه باعث مي شود كه آلت تناسلي تحريك كم تري را احساس كند و در نتيجه زود انزال به تعويق بيفتد.

10-استفاده از داروهاي طبيعي
دارو هاي طبيعي گياهان دارويي هستند كه خاصيت آرامش بخشي دارند. در صورتي كه زود انزالي ناشي از تشويش و نگراني و استرس باشد، در اين شرايط استفاده از داروها و گياهاني طبيعي آرامش بخش مي تواند براي درمان تا حد بسيار زيادي موثر باشد.

11-استفاده از تكنيك هاي روانشناختي
همان طور كه گفته شد استرس و اضطراب از دلايل اصلي و عمده زود انزالي و به طور كلي مشكلات جنسي هستند. در صورتي كه دليل مشكل شما اين مسائل باشد، لازم است كه راهي براي كسب آرامش خود پيدا كنيد. تكنيك هاي روانشناختي در اين زمينه بسيار موثر و نتيجه بخش هستند. مديتيشن، يوگا، تنفس عميق و به طور كلي هر تكنيك آرام سازي مي تواند در اين زمينه به شما كمك كند.

12-استفاده از پوزيشن هاي مناسب
پوزيشن ها تاثير بسيار زياد و موثري در درمان زود انزالي ايفا مي كنند. پوزيشني كه تحريك كم تري براي شما داشته باشد مي تواند زود انزالي را درمان كند. پوزيشن هاي جنسي كه كم تر باعث تحريك مي شوند به شرح زير هستند:

1_پوزيشن ايستاده: در اين روش شما مي توانيد ايستاده با همسرتان رابطه جنسي داشته باشيد و يا حتي در صورت داشتن توان بدني، همسر خود را نيز در آغوش بگيريد. در اين شرايط بيش تر انرژي بدن معطوف فعاليت هاي ديگر مي شود و فشار و تحريك كم تري به آلت تنسلي و نقاط حساس وارد مي شود. اين روش هم احساس صميمت شما و همسرتان را افزايش داده و هم انزال را به تاخير مي اندازد. براي كسب اطلاع در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

2_خوابيده به پشت: در اين پوزيشن شما به پشت دراز مي كشيد و همسرتان بر روي شما قرار گرفته و كنترل رابطه جنسي را در دست مي گيرد. در اين پوزيشن بايد تمام بدن خود را آرام و رها كنيد تا فشار و تحريك كم تري اعمال شود. در صورت نياز به كنترل رابطه جنسي مي توانيد دست هاي خود را بر باسن همسرتان گذاشته و با اعمال فشار كمي سرعت و ميزان تحريك را تنظيم نماييد.

توجه داشته باشيد كه استفاده از برخي پوزيشن ها در رابطه جنسي مثل پوزيشن ميسيونري كه زن به پشت دراز كشيده و مرد در رو قرار مي گيرد، مي تواند تحريك بالايي ايجاد كند و در نتيجه انزال سريع تر اتفاق مي افتد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه افزايش زمان انزال در مردان كليك كنيد.

13_فشار كم تر در رابطه جنسي
به طور معمول مردان علاقه دارند كه رابطه جنسي سريع و عميقي داشته باشند؛ اما اين نوع رابطه باعث تحريك بسيار زياد و در نتيجه انزال زودرس مي شود. لازم است كه در طول رابطه با سرعت آرامي پيش برويد و ضربه هاي خود را آرام و كند كنيد. اين نوع برقراري رابطه علاوه بر افزايش لذت براي همسرتان، زودانزالي شما را نيز كاهش مي دهد.

فراموش نكنيد با استفاده از اين تكنيك‌ها و روش‌هاي افزايش زمان انزال در مردان مي‌توانيد تا حدودي زمان انزال يا مشكل خود را مديريت كنيد ولي در موارد شديدتر، ممكن است براي درمان زود انزالي نياز به مشاوره جنسي داشته باشيد. براي اطلاع از انواع روش‌هاي درمان اختلالات جنسي كليك كنيد. 

 

تاثير خدمات روانشناسي بر درمان زود انزالي

توجه داشته باشيد كه اختلال زود انزالي تا حد بسيار زيادي تحت تاثير مشكلات و فشار هاي رواني است. درماني هاي دارويي معمولا عوارض و پيامدهايي را با خود به همراه دارند اما با استفاده از درمان هاي غير دارويي و روانشناختي مي توانيد درمان قطعي داشته باشيد و هيچ گونه عارضه و پيامدي را هم تجربه نكنيد.

مركز مشاوره حامي هنر زندگي

كلينك حامي هنر زندگي با گردآورري كادري مجرب و متخصص اين امكان را براي مشا مهيا كرده تا در هر كجا كه هستيد به صورت تلفني يا حضوري از خدمات مشاوره اين مركز استفاده نماييد. متخصصان و مشاوران در خدمت شما هستند تا با ارئه بهترين خدمات روانشناسي، در جهت حل مسائل و مشكلات ياري تان كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

سوالات متداول

من خيلي زود ارضاء ميشم و هيچ حسي ديگه‌اي براي رابطه زناشوييي مجدد ندارم. چكار كنم؟
انزال زودرس در 70 تا 80 درصد موارد درمان موثر دارد. بر خلاف تصور بسياري از افراد، مردها بلافاصله نمي‌توانند رابطه زناشويي مجدد برقرار كنند و اين مساله امري غيرطبيعي نيست.

_براي نزديكي با همسرم مشكل دارم و حين رابطه زناشويي آمادگي خود را از دست داده و دچار زود انزالي مي‌شوم. چكاري بايد انجام دهم؟
اختلال در حفظ و نگهداري نعوظ و انزال زودرس دو مشكل مطرح شده در اين سوال هستند. لازم است علل آن‌ها با بررسي و تشخيص يك فرد متخصص بر طرف شوند. اما گاه با تغيير روش اين مشكل درمان مي شود. مي توانيد در اين زمينه مقاله آموزش سكس صحيح را مطالعه كنيد.

_آيا داروهاي تاخيري براي درمان زودانزالي عوارضي هم دارند؟
بله داروهاي تاخيري نيز مانند ساير دارو ها عوارض و مشكلاتي را با خود به همراه خواهند داشت. براي تجويز بهترين دارو لازم است با يك فرد متخصص مشورت نماييد و يا از تكنيك هاي روانشناختي استفاده نماييد. براي كسب اطلاعات در زمينه داروهاي ضدافسردگي كليك كنيد.

منبع: درمان زود انزالي

براي دريافت مشاوره در زمينه درمان زود انزالي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: درمان زود انزالي،
موضوع:
[ ۲ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۶:۱۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی