مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

رابطه جنسي مجازي (سكس چت)

سكس چت نوعي از ارتباط جنسي است كه افراد از طريق وسايل و ابزارهايي تلاش مي‌كنند به تحريك و ارضاي جنسي برسند. اين در حاليست كه اين تماس تنها به صورت مجازي و به دور از يكديگر است. اين وسايل مي‌تواند شامل پيامك، چت كردن، تلفن زدن و تماس تصويري باشد.
رابطه جنسي مجازي شامل ارتباط بين دو نفر است كه براي انجام اين كار به توافق رسيده‌اند و با رضايت از طريق گيرنده‌هاي الكترونيكي، همديگر را تحريك كرده و اغلب با خودارضايي به ارگاسم مي‌رسند. از طرفي سكس چت باعث تسهيل در روابط نابهنجار ديگر مانند سكس ضربدري شده‌ است. براي اطلاع از پيامدها و عوارض خودارضايي و سكس ضربدري كليك كنيد.

 

اشكال مختلف سكس چت

_برخي افراد در مواقعي كه از همسر يا شريك جنسي خود دور هستند اقدام به برقراري رابطه جنسي مجازي كرده و در اين فرايند با همان شريك جنسي خود رابطه را برقرار مي‌كنند.
_برخي ديگر به طور كلي در دنياي واقعي روابط جنسي ندارند، يا حتي ممكن است هيچ گونه تماس و ارتباطي هم با جنس مخالف نداشته باشند و تنها راه ارضاي جنسي‌شان همين شكل باشد.
_برخي از افراد ممكن است در عين حال كه در يك رابطه هستند، با فرد ديگري سكس چت داشته باشند و در واقع به عنوان ابزاري براي خيانت از آن استفاده كنند. براي اطلاع بيشتر در مورد انواع خيانت كليك كنيد.
_براي برخي ديگر نيز سكس چت يك تفريح و تنوع است كه هر از گاهي آن را تجربه مي‌كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

 

علل روي آوردن به رابطه جنسي مجازي

افراد ممكن است به دلايل مختلفي رابطه جنسي مجازي داشته باشند. اين دلايل به قدري متنوع هستند كه نمي‌توان علت واحد و مشخصي را بيان كرد. درعين حال دلايل آن در هركدام از اشكال گفته شده بالا مي‌تواند متفاوت باشد. در مورد افرادي كه رابطه عاطفي از راه دور دارند يا هنگام دوري از شريك جنسي شان دست به اين اقدام مي‌زنند، بعد مسافت و نياز جنسي علل اصلي هستند. يعني فرد صرفا براي رفع نياز جنسي خود، با كمك شريك عاطفي‌اش رابطه جنسي مجازي برقرار مي‌كند. براي كسب اطلاع بيشتر در مورد رابطه عاطفي از راه دور كليك كنيد.

اما در مورد افرادي كه در دنياي واقعي رابطه جنسي را تجربه نمي‌كنند و صرفا در محيط مجازي به دنبال آن هستند، مي‌توان ناتواني و ضعف فرد در برقراري روابط اجتماعي واقعي، عدم اعتماد به نفس كافي براي برقراري رابطه جنسي، ترس‌هاي فرد در مورد نزديك شدن به جنس مخالف يا در يك رابطه واقعي قرار گرفتن، محدوديت‌هاي محيط اجتماعي و فرهنگي كه در آن زندگي مي‌كند و ممكن است دسترسي به جنس مخالف را برايش سخت كند، آسان‌تر بودن و توانايي ناشناس بودن در اين محيط و موارد ديگر را نام برد.

برخي افراد هم به علت تنوع طلبي، ترس از اقدام به خيانت در دنياي واقعي، ترس از پيگيري‌هاي قانوني، آسان‌تر بودن و كمتر شدن بار مسئوليت نسبت به طرف مقابل و عدم لذت جويي كافي در رابطه‌اي كه هستند شروع به برقراري روابط جنسي مجازي مي‌كنند. براي كسب اطلاع در زمينه شكست عشقي كليك كنيد.

 

آسيب هاي رابطه جنسي مجازي

سكس چت به خودي خود نمي‌تواند پديده مضر و خطرناكي باشد. بلكه بافت و عللي كه باعث مي‌شود فرد به آن روي بياورد و نحوه‌اي كه از آن استفاده كند، مي‌تواند مضر باشد. براي مثال فردي كه به علت كمبود اعتماد به نفس و عزت نفس، در دنياي واقعي از خانم‌ها دوري مي‌كند و در محيط مجازي شديدا به دنبال رابطه جنسي مجازي است، مي تواند شرايط خود را بدتر كند. در واقع اين فرد به جاي اينكه مشكلات ريشه‌اي خود را حل كند، با يك راه حل كوتاه مدت، مشكل را از پيش پاي خود بر مي‌دارد.
اعتياد به اين عمل و افراط در آن مانند هر كار ديگري شديدا آسيب زاست و فرد را از مسير و جريان عادي زندگي خارج مي‌كند. هم چنين كساني كه از زندگي جنسي خود رضايت ندارند، اگر به جاي كسب رضايت در دنياي واقعي به دنبال جبران در دنياي مجازي باشند، مسير زندگي واقعي‌شان منحرف شده و از دستشان خارج مي‌شود.
علاوه بر موارد گفته شده، سكس چت مي‌تواند فرصتي براي سو استفاده ايجاد كند. عكس‌ها يا ويديوهايي كه فرستاده مي‌شود، مي تواند براي فرد خطرناك باشند و اين امكان را فراهم كند كه فرد سو استفاده گر از اين طريق فرد را تهديد نموده و فشار زيادي را به او وارد كند. با خواندن مقاله تعيين حد و مرز در روابط خود را از چنين آسيب‌هايي ايمن كنيد.

 

رابطه سكس چت و مشكلات جنسي

رابطه جنسي مجازي براي مدت كوتاهي به ارضاي نيازهاي جنسي كمك مي كند اما در بلند مدت مي تواند اثرات مخربي بر عملكرد جنسي بر جاي بگذارد. چرا كه در هر حال در فرايند سكس چت فرد با خودارضايي به ارضاي جنسي مي رسد و هيچ محرك واقعي وجود ندارد. اين مساله باعث مي شود كه فرد به مرور زمان ديگر نتواند در يك رابطه جنسي سالم و عادي به اوج لذت جنسي برسد و همواره مجبور به خودارضايي شود. از سوي ديگر بايد بدانيد كه رابطه جنسي در صورتي به اوج كيفيت و رضايت جنسي طرفين مي رسد كه با محرك هاي عاطفي و پيوند عميق بين دو نفر همراه باشد. عادت كردن به رابطه جنسي مجازي و غير واقعي باعث مي شود كه كيفيت ارتباطات تان در روابط واقعي و رابطه جنسي تا حد زيادي كاهش پيدا كند. براي كسب اطلاع در زمينه اعتماد به نفس كليك كنيد.

اعتياد به سكس چت

در نهايت اين كه بزرگ ترين خطر سكس چت اين است كه فرد به آن اعتياد پيدا كند. به مرور زمان فردي كه توانايي برقراري ارتباط با جنس مخالف را ندارد، راهكار آني حل مشكل و ارضاي نياز جنسي اش را در سكس چت پيدا مي كند. در نتيجه ديگر به سراغ كسب مهارت هاي ارتباطي نخواهد رفت و روز به روز بيش تر از قبل درگير رابطه ناسالم مجازي مي شود. نكته بسيار مهم اين است كه افرادي كه به سكس چت اعتياد دارند، بيش تر از سايرين ممكن است كه در دام افراد سودجو بيفتند و مورد آزار رواني قرار گيرند. در صورت اعتياد به رابطه جنسي مجازي لازم است كه با كمك يك درمان گر متخصص در جهت ترك و درمان آن اقدام نماييد. روانشناس به شما كمك مي كند تا ريشه و دلايل تمايل به سكس چت را در خود شناسايي كنيد و براي حل آن ها اقدام نماييد. اين گونه مي توانيد روابط خود را به دنياي واقعي معطوف نماييد و روابط سالمي را تجربه كنيد. براي كسب اطلاع از اشكال مختلف روابط دختر و پسر كليك كنيد.

رضايت طرفين در رابطه جنسي مجازي

رضايت طرفيت در سكس چت بسيار مهم است و بايد به آن توجه شود. درستي يا غلط بودن اين نوع از رابطه و پيامدهاي آن مساله اي بسيار گسترده است اما در صورتي كه افراد بخواهند وارد اين نوع رابطه جنسي شوند، ضروري است كه هر دو نسبت به آن آگاه بوده و رضايت كامل داشته باشند. چراكه در اين نوع رابطه امكان ضبط تصاوير وجود دارد پس رضايت هر دو بايد باشد تا حريم شخصي نقص نشود و امكان سو استفاده براي طرفين فراهم نشود.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

حل مشكلاتي كه منجر به تمايل افراد به سكس چت مي‌شود بسيار ضرورت دارد چراكه عملكرد فرد را مختل كرده و منجر به اختلالات جنسي جدي‌تري خواهند شد. با كمك گرفتن از يك روانشناس متخصص مي‌توانيد اين مشكلات را ريشه‌يابي كرده و آن‌ها را برطرف كنيد. از سوي ديگر روانشناس به شما كمك مي‌كند تا اعتياد به سكس چت را ترك نماييد و راهكارهايي براي ارضاي نيازجنسي از راه سالم به شما ارائه مي‌دهد. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را مهيا كرده تا در هركجا كه هستيد به صورت تلفني از خدمات اين مركز بهره‌مند شويد و مشكلات خود را برطرف سازيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

سوالات متداول

_آيا اعتياد به سكس چت يك اختلال رواني است؟
اعتياد شديد به رابطه جنسي مجازي بيانگر اختلالات رفتاري است و حتي مي تواند ناشي از مشكلات رواني ديگر نظير اختلالات اضطرابي و پايين بودن عزت نفس باشد. در اين شرايط ضروري است كه از خدمات روانسناسي بهره مند شويد.
_چگونه مي توان اعتياد به سكس چت را ترك كرد؟
در مرحله اول لازم است كه انگيزه لازم براي ترك اين نوع اعتياد را داشته باشيد و با پيگيري به دنبال آن باشيد. سپس محرك هايي كه شما را به سوي سكس مجازي و لذت جنسي آني سوق مي دهند را بشناسيد و آن ها را حذف كرده يا ازشان دوري كنيد. در صورتي كه وابستگي تان به رابطه مجازي بسيار بالا است و به هيچ عنوان نمي توانيد بر آن غلبه كنيد، از يك مشاوره متخصص كمك بگيريد تا با ارائه راهكار هاي اصولي در اين زمينه ياري تان كند. متخصصان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا كمك تان كنند.

منبع: سكس چت

براي دريافت مشاوره در زمينه سكس چت مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سكس چت،
موضوع:
[ ۵ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۵:۴۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی