مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

سكس ضربدري

رابطه جنسي يكي از منابع لذت براي انسان است. يكي از ويژگي‌هاي خاص انسان اين است كه آميزش جنسي را براي لذت انجام مي‌دهد و مانند ساير حيوانات هدفش صرفا توليد مثل نيست. پس بر اساس يك اصل كلي، خوب است كه در رابطه جنسي هر دو طرف آن لذت ببرند و رضايت داشته باشند. رابطه جنسي ضربدري نوعي از رابطه جنسي است كه در آن يك زوج با توافق يكديگر، افراد ديگري را وارد رابطه جنسي خود مي‌كنند، كه معمولا آن افراد، خودشان يك زوج هستند اما اشكال ديگر آن وارد كردن تنها يك زن و يا يك مرد به رابطه است. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد. 

دلايل سكس به صورت ضربدري

فانتزي‌هاي جنسي، از علل اصلي اين شكل از رابطه هستند. فانتزي‌ها، تصورات و خواسته‌هاي افراد از رابطه جنسي در دنياي خيال هستند كه لزوما افراد دوست ندارند آن‌ها را وارد دنياي عمل بكنند. قدرت اين فانتزي‌ها معمولا زياد است و موجب برانگيختگي جنسي مي‌شود. ممكن است براي محتواي برخي از اين فانتزي‌ها احساس شرم كنيد و يا بترسيد. ولي بايد گفت كه همه انسان‌ها فانتزي‌هاي خاص خود را دارند و اين لزوما اختلال نيست. براي آگاهي بيشتر در زمينه اختلال جنسي كليك كنيد. 

داشتن چنين فانتزي‌هايي مي‌تواند ريشه در دوران كودكي داشته باشد. يكي از فانتزي‌ها اين است كه فرد دوست دارد در رابطه با شريك جنسي‌اش، فرد يا افراد ديگري را هم وارد كند. برخي از افراد مايلند كه اين فانتزي خود را به دنياي واقعي بياورند و اين پيشنهاد را به شريك جنسي خود مي‌دهند. يكي ديگر از دلايلي كه افراد به اين كار رو مي‌آورند، تنوع بخشيدن به رابطه جنسي‌شان است. آن‌ها اعتقاد دارند با اين كار، نيازشان به تنوع برطرف مي‌شود.

پيامدهاي سكس ضربدري

رابطه جنسي ضربدري مانند هر رابطه جنسي پر خطر و ناسالم ديگري، معايب و ريسك‌هاي مربوط به خودش را دارد. اگر در اين فضا پيشگيري از بارداري يا به طور كلي نكات بهداشتي رعايت نشود، افراد در معرض بيماري‌هاي مقاربتي و بارداري‌هاي ناخواسته قرار مي‌گيرند. اين نوع رابطه ممكن است بر روابط زناشويي زوجين تاثير منفي بگذارد. براي كسب اطلاع بيشتر از رابطه جنسي پر خطر و ناسالم كليك كنيد. 

اگر يكي از طرفين ناراضي باشد و صرفا به خاطر ترس از دست دادن همسرش و يا به طور كلي با نارضايتي وارد رابطه جنسي ضربدري شود، پيامدهاي جدي را مي‌توان متصور شد. ممكن است حسادت‌هايي كه در اين بين گريبان گير زوجين مي‌شود، خود را در ابعاد ديگري از زندگي زناشويي‌شان نشان دهد. حتي مطرح كردن اين امر با شريك جنسي ممكن است باعث ايجاد حس ناامني در فرد مقابل شود. يك طرف فكر كند كه براي ارضاي نيازهاي همسرش كفايت لازم را ندارد و به قدر كافي جذاب نيست.

روابط جنسي به صورت ضربدري در واقعيت

طبق پژوهش‌هاي صورت گرفته، همه افراد به اين عواقب نامناسب دچار نمي‌شوند. برخي از زوجين در واقعيت به اين شكل از رابطه روي مي‌آورند، زوجي كه مي‌خواهند وارد رابطه كنند را به خوبي انتخاب كرده و نهايتا در مورد تمام مسائل و جنبه‌هاي آن، از قبل با هم صحبت مي‌كنند و به توافق مي‌رسند. طي تحقيقات انجام شده در آمريكا كساني كه اقدام به برقراري سكس ضربدري مي‌كنند، سطح رضايت زناشويي بالاتري را نشان دادند. اما آيا مي‌توان تنها با چند تحقيق و مطالعه چنين روابطي را تاييد يا رد كرد؟ براي كسب آگاهي بيشتر در زمينه رضايت زناشويي كليك كنيد.

زماني كه پيشنهاد سكس ضربدر دريافت كرديد چه كنيد؟

نكته حائز اهميت اين است كه رابطه جنسي بايد موجب لذت فرد شود، و اگر قرار است چنين نباشد و شما لذت نبريد و صرفا به خاطر خواسته شريكتان به آن تن بدهيد، به خود آسيب‌هاي جبران ناپذيري خواهيد زد. اول از همه صحبت‌هاي شريكتان را گوش كنيد و ببينيد درست متوجه شده‌ايد يا خير. بعد بررسي كنيد ببينيد آيا مايل به برقراري سكس ضربدري هستيد؟ با خودتان صادق باشيد. اگر دچار رنجش شده‌ايد، در مورد احساسات خود با همسرتان صحبت كنيد. اگر نمي‌خواهيد آن را قبول كنيد، قاطعانه و با صراحت بيان كنيد. علت را بررسي نماييد، چرا همسرتان چنين پيشنهادي داده است؟ در مورد مسائل و مشكلات با هم صحبت كنيد. اگر نمي‌توانيد آن را مديريت كنيد، كمك تخصصي از يك روانشناس و زوج درمانگر مي‌تواند گزينه خوبي باشد. 

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

دريافت پيشنهاد سكس ضربدري از همسر مي‌تواند فشار و استرس زيادي را به افراد وارد كند و يا حتي در صورت رضايت هم، نگراني از پيامدهاي آن فرد را دچار تشويش خواهد كرد. در اين شرايط توصيه مي‌شود كه تمام ابعاد اين رابطه را بسنجيد و سپس براي آن اقدام نماييد. كمك گرفتن از روانشناس مي‌تواند در اين شرايط كمك زيادي به شما بكند. اما بسياري از افراد از صحبت رو در رو در اين مورد خجالت مي‌كشند و در نتيجه از دريافت مشاوره نيز پشيمان مي‌شوند. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را براي شما مهيا كرده تا در هر كجا كه هستيد، با متخصصان تماس گرفته و بهترين خدمات مشاوره را به صورت تلفني دريافت نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد. 

منبع: سكس ضربدري

براي دريافت مشاوره در زمينه سكس ضربدري مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سكس ضربدري،
موضوع:
[ ۶ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۵:۵۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی