مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مصرف قرص سيلدنافيل 100

سيلدنافيل يا قرص وياگرا دارويي است كه براي درمان ناتواني جنسي يا اختلال نعوظ مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دارو در دو دوز 50 و 100 مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دارو به صورت بدون نسخه نيز فروخته مي شود و در نتيجه بسياري از افراد به صورت خودسرانه اقدام به مصرف آن مي كنند. اكثر افراد از از دوز 100 آن استفاده مي كنند كه معمولا عوارض بيش تري با خود به همراه دارد. اين در حاليست كه در بسياري از افراد مصرف دوز 50 مي تواند موثر واقع شود و نيازي به دوز بالا نيست. اين دارو براي درمان سرد مزاجي و ناتواني جنسي مورد استفاده قرار مي گيرد. در ادامه به بررسي كامل قرص سيلدنافيل و موارد مصرف آن مي پردازيم. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه قرص وياگرا كليك كنيد.

مصرف قرص سيلدنافيل 100 | دلايل سرد مزاجي زنان

خيلي از زن ها از نداشتن رابطه جنسي در رنج هستند. سرد مزاجي زنان به اشكال مختلفي بروز مي كند. گاهي دليل آن فاصله گرفتن از همسر، مشاجره هاي مداوم، مشكلات ارتباطي و عاطفي زن و … مي تواند باشد. امروزه با توجه به اينكه زنان در عرصه كار هم پاي مردان هستند و به همان اندازه يا بيشتر از مردان استرس هاي شغلي دارند اين عوامل خود را در رابطه با همسر هم نشان مي دهد. دليل سرد مزاجي بسياي از زنان، عوامل فرهنگي، محيطي و يا ژنتيكي هم مي تواند باشد. علل عمده سرد مزاجي زنان شامل موارد زير است:

1. سواستفاده در كودكي

سابقه ابيوز يا سو استفاده جنسي در كودكي در روابط جنسي بزرگسالي تاثير مي گذارد. زناني كه در كودكي برايشان اين اتفاق ناگوار يا شبيه آن رخ داده، بهتر است با روانكاو يا روانشناس موضوع را مطرح كنند و اين صدمه روحي عميق را التيام بخشند. حل نشدن اين مسئله در روابط جنسي مداخله به عمل مي آورد.

2. بالا رفتن سن و يائسگي

بيشترين ميل جنسي زنان در سنين بيست و هفت سالگي تا تقريبا چهل سالگي است چراكه از لحاظ زيستي زن در آخرين فرصت خود براي بارداري قرار دارد. با افزايش سن و دردهاي مختلف در بدن و نزديك شدن به يائسگي و گر گرفتگي، ميل جنسي زن به تدريج كم مي شود.

3. مصرف قرص سيلدنافيل 100| مشكلات ارتباطي و اختلاف با همسر

گاهي برخي زنان براي تنبيه همسر خود و يا قهر كردن با او از رابطه جنسي سرباز مي زنند. عدم توانايي زن در حل مسئله و بيان خواسته ها و در ميان گذاشتن احساسات خود با همسرش در بي ميلي جنسي او نقش دارد.

4. بيماري بدريخت انگاري

اين زنان احساس مي كنند از لحاظ فيزيكي براي همسرشان جذاب و دوست داشتني نيستند و عيب روي خود مي گذارند. اين مورد عزت نفس آنان را تحت شعاع قرار مي دهد. زني كه احساس خوبي در مورد اندام و زيبايي خود نداشته باشد، در رابطه جنسي هم احساس خود كم بيني پيدا مي كند و تصور مي كند براي رابطه بايد ايده آل هاي زيادي داشته باشد كه با خود واقعي اش فاصله زيادي دارد.

5. باورها و كليشه هاي منفي در مورد رابطه جنسي

گاهي بهتر است زنان براي رابطه جنسي پيش قدم شوند و خواسته هاي خود و اينكه در رابطه چه چيزي مورد علاقه شان هست را به همسرشان بگويند ولي متاسفانه مسائلي مثل شرم و حيا باعث مي شود فكر كنند اين هميشه حق مرد است كه در رابطه پيش قدم شود و يا آنان نبايد در مورد رابطه جنسي با همسر خود صحبت كنند.

6. عقايد متعصبانه

عقايد مذهبي متعصابه كه باعث مي شود رابطه جنسي را گناه يا مذموم برشمرند و يا احساس گناه داشته باشند. در حاليكه خود دين اسلام در مورد رابطه جنسي، زمان و شرايط رابطه بسيار شفاف به آن پرداخته و آن را برترين لذت بين زن و شوهر مي داند اما عدم آگاهي در اين زمينه باعث مي شود خيلي افراد از مطالعه و پرس و جو شرمگين باشند و آن را عملي ناپسند برشمارند.

7. اعتماد به نفس پايين

زناني كه احساس خوبي در مورد خودشان ندارند و به هر دليلي خود را پايين تر از بقيه تصور مي كنند، نمي توانند رابطه جنسي لذت بخشي را تجربه كنند و به مرور زمان اين احساس كاستي شان منجر به سردي در رابطه مي شود. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه اعتماد به نفس كليك كنيد.

8. مصرف قرص سيلدنافيل 100 | عدم معاشقه

عدم پيش نوازي مرد و يا ميل مرد به رابطه جنسي زودهنگام و سريع بدون توجه به خواسته هاي همسرش از ديگر دلايل سردمزاجي است. گاهي مرداني كه از رابطه با زن اطلاعاتي ندارند و فقط هدف آنان ارضا و به ارگاسم رسيدن خودشان هست، بي رغبتي در شريكشان ايجاد مي كنند. بايد دانست كه زن ابتدا بايد مورد نوازش كلامي و فيزيكي واقع شود و بعد رابطه جنسي صورت گيرد.

9. خاطره بد از اولين رابطه جنسي

مقاربت هاي دردناك شب زفاف زوجين در نگرش آنان بالاخص زن در روابط بعدي اثرگذار است. داشتن معاشقه كافي و پيش نوازي براي كاهش درد پارگي بكارت لازم است.

10. نگراني از بارداري

ترس از بارداري كه خود استرس زيادي را در زنان بدنبال مي آورد و از لذت رابطه مي كاهد.اين ترس يكي از انواع فوبياست. استفاده از روش هاي پيشگيري مثل كاندوم كه انتقال عفونت هاي جنسي را هم كاهش مي دهد در اين زمينه بسيار تاثير گذار است.

ازدواج تحميلي: خيلي از زنان به خاطر خشنودي خانواده يا ترس از تجرد تن به ازدواج مي دهند كه خود باعث كم رنگ شدن رابطه عاطفي و در نهايت سردي شان در روابط مي شود.

ژنتيك: دليل برخي از سرد مزاجي ها عامل ژن است.

استرس: استرس هاي كاري و تحصيلي زياد كه باعث مي شود زنان مشكلات خواب و… پيدا كنند. همين جابجا شدن برنامه روزانه منجر به كاهش دفعات رابطه و در نهايت بي ميلي جنسي مي شود.

اختلالات رواني: بيماري هاي رواني هم چون افسردگي، اضطراب، وسواس تميزي، كثيفي و…

بيماري: سابقه بيماري هاي جسمي مثل ديابت و يا عدم تعادل هورمون هاي بدن، سابقه جراحي يا سرطان.

براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه بي ميلي جنسي زنان كليك كنيد.

دلايل سرد مزاجي مردان

عوامل متعددي در كاهش ميل جنسي مردان دخيل است كه برخي از آن ها به شرح زير هستند:

_بيكاري و يا داشتن دغدغه هاي اقتصادي زياد
_داشتن بيماري هاي جسماني و زمينه اي مثل ديابت، فشار خون بالا، كم خوني، چربي، سرطان، ام اس، بيماري قلبي عروقي و…
_بيماري هاي روحي و رواني مثل افسردگي، اضطراب و وسواس هاي فكري
_اختلاف با همسر و نارضايتي زنانشويي
_ازدواج اجباري مرد و عدم علاقه به همسر از ابتداي رابطه
_مصرف مواد مخدر و يا داروهاي روان گردان ، الكل و سيگار كشيدن
_بالا بودن وزن وچاقي
_سن بالاي مرد كه سبب كاهش برانگيختگي و نعوظ مردان مي شود
_عدم تعادل هورموني و كم شدن هورمون تستوسترون
_داشتن اختلالات شخصيت مثل اسكيزوتايپال
_اختلال PTSD يا استرس بعد از سانحه
_خود ارضايي زياد براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه سرد مزاجي مردان كليك كنيد.

پيامدهاي نداشتن رابطه جنسي در زندگي زنانشويي

ميل جنسي زن و شوهر تا حد زيادي رضايت آنان از يكديگر را تحت شعاع قرار مي دهد. افراد قبل از ازدواج لازم است در مورد اين مسئله با نامزد خود صحبت كنند تا از سرد مزاجي يا گرم مزاجي شريك آينده شان اطمينان پيدا كنند. همانطور كه عقايد، فرهنگ، سطح تحصيلات و درآمد فرد مهم است، دانستن طبع جنسي او نيز قبل ازدواج حائز اهميت است. رابطه جنسي در زندگي زنانشويي يكي از نيازهاي بشر هست كه خداوند آن را در انسان قرار داده است. عدم برقراري اين رابطه در طولاني مدت پيامدهاي روحي و رواني دارد كه عبارتند از:

كاهش عزت نفس: رابطه جنسي در بالا بردن سطح رضايت زوجين و افزايش اعتماد به نفسشان موثر است. زوجيني كه ناتواني دارند و يا شريكشان ميل به رابطه ندارد، به تدريج احساس بي ارزشي در مورد خود پيدا مي كنند.

استرس: داشتن رابطه جنسي به دليل هورمون هاي نشاط آوري كه ترشح مي كند، باعث كاهش استرس و اضطراب زوجين مي شود.

مشكلات قلبي عروقي: رابطه جنسي منظم غير از اينكه ميل را بيشتر مي كند، به بهبود سلامت قلبي عروقي نيز كمك مي كند.

افزايش درد هاي قاعدگي: نداشتن رابطه جنسي طولاني در زنان منجر به افزايش دردهاي زمان پريودي مي شود. رابطه جنسي سبب ترشح هورمون هاي آندروفين مي شود كه خود كاهش گرفتگي عضلاني در حين قاعدگي ايجاد مي كند.

تضعيف سيستم ايمن بدن: رابطه جنسي منظم مي تواند باعث كاهش ابتلا به بيماري هاي عفوني مثل آنفولانزا، سرماخوردگي و… شود.

پرخاشگري و افسردگي: رابطه جنسي با هورمون هايي كه ترشح مي كند، حس شادي و نشاط به افراد مي دهد و حتي باعث كاهش افسردگي و عصبانيت افراد مي شود. نداشتن رابطه جنسي با همسر به تدريج در روابط بين فردي تاثير مي گذارد. اين طلاق جنسي منجر به سرزنش و انتقاد از يكديگر، بحث و مشاجره طولاني و خشم و نارضايتي از يكديگر مي شود. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه نداشتن رابطه جنسي بعد ازدواج كليك كنيد.

درمان سرد مزاجي

سرد مزاجي زوجين مانند بسياري از مشكلات ديگرشان راه حل دارد. هر چند در ابتدا بايد دلايل آن ريشه يابي شود و سپس به كمك متخصص درصدد رفع آن برآيند. گاهي دليل سرد مزاجي سبك زندگي نادرست و الگوهاي غذايي نامناسب هستند. برخي از روانشناسان الگوهاي نامنظم خواب و بيداري افراد و ساعات كاري زياد و دغدغه هاي ذهني همراه با آن را دليل كاهش ميل جنسي مي دانند. بنابراين با اصلاح ساعات كاري و سبك زندگي و هم چنين خواب و استراحت كافي به دور از استرس مي توان رابطه جنسي با كيفيت بهتري داشت.

مصرف خوراكي هاي گرم و برخي داروهاي گياهي مثل جيسينگ در افرايش ميل جنسي اثرگذار است. براي زنان ورزش كگل و خوردن رازيانه و عسل در افزايش ميل جنسي اثرگذار است. ورزش كگل براي تقويت عضلات لگن و باسن خانم و تنگي واژن است. اگر اين ورزش منظم انجام شود عضلات بعد از مدتي بطور كامل شكل مي‌گيرند.

مشاوره و روان درماني در رابطه جنسي موثر است. زوجين بهتر است براي اختلال افسردگي، اضطراب و يا حتي مشكلات بين فردي و عاطفي خود به مشاوره رجوع كنند. گاهي مسائل خانوادگي و ارتباطي حل نشده بين زن و شوهر اثر خود را در رابطه جنسي شان مي گذارد. لازم است به زوجين آموزش پيش نوازي و ابراز علاقه داده شود. رابطه جنسي بايد همراه با معاشقه و محبت باشد.

تاثير پيش نوازي در درمان سردمزاجي
پيش نوازي تحريك را به خصوص در زن بالا مي برد و رابطه را لذت بخش تر مي كند. پيش نوازي با صداهاي تحريك كننده در گوش همسر، صحبت هاي عاشقانه، پخش موسيقي آرام بخش، ماساژ دادن و بوسيدن همسر اتفاق مي افتد. زوجين از علاقه همديگر بايد باخبر باشند و هر يك بداند ديگري از چه نوع رابطه اي لذت مي برد و برايش تحريك كننده است. حتي زمان و مكان مناسب براي رابطه و دفعات آن هم بايد در نظر گرفته شود. براي برخي مشكلات جسماني نظير خشكي واژن، دير انزالي، زود انزالي و مشكلات نعوظ بهتر است به پزشك متخصص يا سكس تراپ مراجعه كرد.

ساير مصارف قرص سيلدنافيل 100

از ساير مصارف قرص سيلدنافيل 100 مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1. اختلال دير انزالي مردان

در دير انزالي عوامل مختلفي نقش دارد. مرداني كه سابقه جراحي و بيماري هاي جسمي مثل سكته، عفونت، جراحي پروستات، نوروپاتي، كم كاري تيروئيد، كمبود تستوسترون، مصرف برخي داروهاي فشار خون و ضد تشنج و مشكلات هورموني دارند دچار اين مسئله مي شوند. در دير انزالي مرد بعد از حتي سي دقيقه قادر به رسيدن به ارگاسم و لذت جنسي نيست. در حالي كه انزال طبيعي مرد معمولا بين پنج تا ده دقيقه بعد اتفاق مي افتد. در دير انزالي حال روحي و رواني مرد، اضطراب، افسردگي و تصوير ذهني او از رابطه نقش دارد. درمان دير انزالي شامل درمان هاي دارويي همچون سيلدنافيل مشاوره و روان درماني مي شود.

2. اختلال نعوظ در مردان

اين اختلال باعث كاهش نگه داشتن نعوظ و ناتواني در برقراري رابطه و باروري است. نعوظ هم چون ساير مشكلات جنسي مردان از دلايل رواني و فيزيولوژيكي مثل استرس رابطه، افسردگي، بيماري هاي زمينه اي مثل فشار خون، ديابت، پاركينسون، بيماري پيروني، اختلالات خواب، اختلال عصب، سو مصرف مواد، سندرم متابوليك و ساير عوامل ناشي مي شود. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه اختلال نعوظ كليك كنيد.

درمان نعوظ در مردان
مشكل نعوظ در مردان باعث صدمات روحي و رواني و كاهش عزت نفس آنان مي شود. علت نعوظ بيماري هاي جسمي، سابقه جراحي، اختلالات خواب، استرس و افسردگي مي باشد. همانطور كه قبل تر هم اشاره كرديم داشتن برنامه زندگي منظم، ترك سيگار و مواد مخدر و چكاپ پزشكي در پيشگيري از اين اختلال موثر است. براي درمان نعوظ داروهاي مختلفي استفاده مي شود كه از آن ها مي توان به آوانافيل، واردنافيل، تادالافيل و سيلدنافيل شاره كرد. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه درمان نعوظ كليك كنيد.

مصرف داروي سيلدنافيل براي مردان

با توجه به شيوع گسترده اختلال نعوظ در مردان 40 تا 60 ساله، دارويي كه به عنوان بهترين درمان نعوظ شناخته مي شود قرص سيلدنافيل است. نام ديگر آن وياگرا مي باشد. اين دارو باعث افزايش جريان خون و شل شدن عضلات مي شود و كمك به برانگيختگي آلت مرد مي كند. طريقه مصرف آن به اين شكل است كه بايد چند ساعت قبل از رابطه جنسي (مثلا 1 ساعت يا 4 ساعت قبل) از آن استفاده كنيد. اگر بعد از مصرفش دچار مشكلات جسماني شديد، بايد در اسرع وقت به پزشك مراجعه نماييد. سيلدنافيل را بايد طبق دستور متخصص استفاده كنيد و در مصرف آن زياده نروي نبايد كرد.

مصرف قرص سيلدنافيل 100 | موارد منع استفاده از داروي سيلدنافيل

قبل از مصرف اين دارو، بايد از سلامت جسماني خود اطمينان پيدا كنيد. كساني كه زمينه بيماري هاي قلبي عروقي دارند مصرف اين دارو براي شان توصيه نمي شود.

داشتن فشار خون بالا و يا تجربه كردن سكته مغزي و آريتمي نيز از ديگر موارد منع مصرف است كه در اين صورت اصلا نبايد استفاده كرد. قبل از مصرف اين دارو حتما با پزشك مشورت نماييد و ساير داروهاي مصرفي خود و يا بيماري هاي ديگر را به او اطلاع دهيد.

عوارض مصرف قرص سيلدنافيل 100

اين دارو همانند بسياري از داروها بدون عارضه نيست و در صورت مشاهده علائم آن بايد بلافاصله به پزشك رجوع كرد:

-از دست دادن حس بينايي و شنوايي يا احساس صداي وزوز در گوش
-مشكل در نفس كشيدن -ضربان قلب نامنظم
-ايجاد كهير و تورم در بدن
-احساس سرگيجه و كوفتگي و كرختي
-احساس سوزن سوزن شدن در بدن
-كم شدن حافظه -گرفتگي در بيني -سردرد و كمردرد

مصرف قرص سيلدنافيل 100 در زنان

ممكن است اين سوال به وجود بيايد كه آيا زنان هم مي توانند از قرص سيلدنافيل استفاده نمايند؟ در جواب به اين سوال بايد گفت كه اين قرص معمولا براي مردان استفاده مي شود اما گاهي زنان نيز براي افزايش عملكرد جنسي خود آن را مصرف مي كنند. اما بهتر است كه براي درمان سردمزاجي جنسي از ساير روش هاي درماني استفاده نماييد و از كمك يك متخصص بهره مند شويد. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

ضرورت مشاوره جنسي

اختلال نعوظ و ساير مشكلات جنسي كه افراد براي آن اقدام به مصرف دارو مي كنند، در اكثر موارد ناشي از مشكلات روانشناختي است و روش هاي دارويي همچون مصرف قرص سيلدنافيل 100 روش هاي درماني قطعي نيستند و براي مدت كوتاهي اثر بخشي دارند. در اين شرايط توصيه مي شود كه قبل از مصرف هر گونه دارو از يك روانشناس كمك بگيريد تا ريشه مشكل شما را شناسايي كرده و با ارائه راهكارهاي غير دارويي و اصولي در اين زمينه ياري تان كنند. متخصصان و روانشناسان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا به صورت حضوري و تلفني در كمك تان كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع: مصرف قرص سيلدنافيل 100

براي دريافت مشاوره در زمينه مصرف قرص سيلدنافيل 100 مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مصرف قرص سيلدنافيل 100،
موضوع:
[ ۸ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۱:۴۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی