مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

معجزه عشق بازي در بهبود روابط زوجين

عشق بازي پيش زمينه‌اي بر شكل دهي ارتباط صحيح با همسر است كه در تجربه رابطه جنسي كامل بسيار مفيد واقع مي‌شود. برقراري رابطه جنسي با عشق بازي به خصوص براي خانم‌هايي كه از طريق دخول به ارگاسم نرسيده و تنها از طريق تحريك كليتوريس به ارگاسم مي‌رسند بسيار تاثير گذار است. نسبت به شيوه لذت بردن زن و رسيدن به ارگاسم در او حساس باشيد و براي بهبود اين مسئله مقاله چگونه يك زن را به اوج لذت برسانيم را مطالعه كنيد.

عشق بازي با كيفيت از چه ويژگي هايي برخوردار است؟

عشقبازي مهارتي است كه دو طرف بايد در بالا بردن كيفيت آن تلاش كنند. اغلب افراد مي‌پندارند اگر مشكلي در رابطه وجود دارد از جانب آن‌ها نيست. ناديده گرفتن برخي عوامل كوچك گاهي منجر به ناراحتي طرف مقابل مي‌شود. اگر لذت جنسي رابطه شما رضايت بخش نيست بهتر است يك بار ديگر موارد زير را مرور كرده و مطمئن شويد كه آن‌ها را رعايت مي‌كنيد.

1- مكان مناسب و متفاوت

براي بهبود كيفيت رابطه و عشقبازي با كيفيت، همواره از مكان‌هاي متنوع استقبال كرده و آن‌ها را آماده كنيد. اگر هميشه براي عشق بازي و پيش نوازي‌هاي خود از اتاق خواب استفاده مي‌كنيد، زمان آن رسيده تا تا جايي به غير از آن را براي معاشقه در نظر بگيريد. ايجاد تنوع در مكان و زمان مي‌تواند در بهبود كيفيت رابطه تاثير زيادي بگذارد.

2- نظافت و آراستگي و تاثير شگرف آن در معاشقه

از نكات ضروري و خيلي پر اهميت درمعاشقه‌ها، رعايت نظافت و آراستگي شخصي است كه در بالا بردن كيفيت عشق بازي اثر بسيار زيادي مي‌گذارد. استحمام روزانه و پوشيدن لباس مناسب، استفاده از عطر، اصلاح موهاي زائد، رعايت بهداشت دهان و دندان و... مي‌تواند در بالا بردن كيفيت عشقبازي كمك زيادي كند.

3- نوازش چشمي و نگاه محبت آميز

نگاه محبت آميز به همسر و آگاه بودن به زبان نگاه همسر، بدون اينكه كلامي بين شما رد و بدل شود، از مهارت‌هايي است كه به مرور زمان در شما به وجود خواهد آمد. هميشه صحبت كردن و گفت‌وگو تاثيرگذار نيست. گاهي يك نگاه محبت آميز مي‌تواند جاي كلام را تا حد زيادي بگيرد. نوع نگاه و كيفيت آن، در بالا بردن كيفيت رابطه و عشق بازي با همسر موثر است.

4- كلام محبت آميز

همسر شما بايد باور كند كه مهم ترين فرد زندگي شماست. مهارت نوازش كلامي را بيش از پيش در خود تقويت كنيد. شما بايد محبت و ميزان علاقه تان را به زبان بياوريد. مهارت كلامي و نوازشگري‌ها، بايد در بيرون از اتاق خواب و حتي فضاي غير خصوصي هم رعايت شود. فرايندي كه در ذهن زنان مي‌گذرد تا به يك رابطه جنسي خوب ختم شود، در مقايسه با مردان طولاني‌تر است. زنان بيش از مردان به باور محبوبيت خود نزد همسرشان اهميت مي‌دهند اما فراموش نكنيد زنان نيز بايد علاقه خود را به زبان بياورند چراكه مردان نياز به شنيدن كلام محبت آميز دارند. با اين حال توجه داشته باشيد كه بايد براي اين مسئله بايد يك ارتباط صحيح با همسر خود داشته باشيد تا تاثيرات كلام محبت آميز بيشتر شود.

براي آشنايي بيشتر درباره ارتباط صحيح با همسر كليك كنيد. 

5- لمس بدن همسر و انجام ماساژ جنسي

بعضي از مردان با بدن همسر خود مانند يك شئ برخورد كرده و هيچ گونه ظرافتي در طرز برخورد آن‌ها با همسرشان ديده نمي‌شود. اما ماساژ جنسي همسر مي‌تواند مانند يك معجزه در برانگيختگي و در بالا بردن ميزان انگيزش عمل كند. اگر همسر شما، سرد مزاج بوده و يا هيچ وقت تمايلي به برقراري رابطه جنسي از خود نشان نمي‌دهد، مي‌توانيد با لمس نقاط حساس بدن او و انجام ماساژ جنسي جذاب، او را برانگيخته كرده و شور و هيجان جنسي را در او دو چندان كنيد. لمس كردن نه تنها در كيفيت رابطه جنسي تاثير بسيار زيادي دارد، بلكه مي‌تواند اين موضوع را به همسرتان القا كند كه چقدر خارج از مسائل جنسي متوجه او و سلايق‌اش هستيد.

براي آشنايي بيشتر درباره ماساژ جنسي كليك كنيد.

6- تاثير مهارت بوسيدن در افزايش حس برانگيختگي

بوسيدن مي‌تواند حس تعلق خاطر را در طرف مقابل ايجاد كند. مهارتي كه بايد در زمان مناسب و شرايط مناسب صورت بپذيرد. ملايمت در انجام امور احساسي و توجه به جسم و روح همسر باعث مي‌شود كه يك رابطه لذت بخش را تجربه كنيد و عشق بازي شيريني داشته باشيد.

7- غافلگيرانه رفتار كردن و بازي با همسر

همسرتان بايد از بودن با شما لذت برده و به اين اطمينان برسد كه جسم و روح او هر دو براي شما مهم است. بازي و شوخي در ايجاد حس لذت، هيجان و بالا بردن كيفيت عشقبازي كمك مي‌كند. كاري كنيد كه همسرتان كاملا در حركات شما و بازي با نقاط بدنش غافلگير شود. اين غافلگيري براي او جذابيت فوق العاده‌اي را به دنبال دارد.

تاثير شناخت نقاط حساس بدن همسر در كيفيت عشق بازي

با شناسايي نقاط حساس بدن همديگر، مي‌توانيد به همسرتان نشان دهيد كه چقدر برايتان ارزشمند است. نقاط حساس در زنان شامل سر، گردن، سينه، باسن، كمر، پاها و كشاله ران، گوش و لاله گوش و كليتوريس مي‌باشد. نقاط حساس آقايان نيز شامل سر، گردن، سينه، بيضه و آلت تناسلي است. با شناسايي هر يك از اندام‌هاي حساس بدن يكديگر مي‌توانيد با تحريك به موقع و متناسب با شرايط، لذت بيشتري كسب كرده و معاشقه با كيفيت تري را تجربه كنيد. شناخت تفاوت‌ها در برانگيختگي جنسي در مردان و زنان باعث بالا رفتن مهارت شما در رابطه جنسي مي‌شود.

براي اطلاع بيشتر درباره برانگيختگي جنسي در زنان و مردان كليك كنيد.

پيش قدمي زن و تاثير آن در عشق بازي

تصور رايج بين عموم مردم اين است كه زن نبايد در معاشقه و روابط جنسي پيش قدم شود چون حيا و شرمي كه در او وجود دارد، معمولا مانع اين موضوع مي‌گردد. اگر باور شما هم بر اين است كه شوهر شما بايد شروع كننده رابطه جنسي باشد، پس در آينده در انتظار از هم پاشيدگي زندگي مشترك خود باشيد. پيش قدم بودن زن نه تنها در استحكام روابط تاثير زيادي خواهد گذاشت، بلكه مرد نيز متوجه مي‌شود كه او تنها كسي نيست كه تمايل به برقراري رابطه جنسي دارد و آن قدر براي همسرش جذاب هست كه اگر خودش پيش قدم نشد خانم باز هم ميل به برقراري رابطه جنسي دارد. 

براي آگاهي بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد.

تاثير رابطه خشك و غير منعطف بر روي معاشقه

رابطه خشك يا به دور از شوخي و ملاطفت در دراز مدت، مي‌تواند باعث دلزدگي دو طرف شود. اگر مي‌خواهيد از ميزان عمر يك رابطه و ميزان كيفيت آن كم كنيد، كاملا خشك و رسمي رفتار كنيد! اما اگر كيفيت رابطه و بالا بردن آن براي شما در اولويت است بايد در اين زمينه تلاش بيشتري كنيد. براي همسرتان بيشتر وقت بگذاريد، علايق او را كشف كنيد و تلاش كنيد يك نوع صميميت دوستانه بين شما برقرار شود. اگر با وجود تمام تلاش‌ها نتوانستيد آن طور كه انتظار داريد نتيجه بگيريد؛ پس بهتر است از مشاوره روانشناسي در زمينه روابط زناشويي استفاده كنيد.

آشنايي با مركز مشاوره حامي هنر زندگي 

مركز مشاوره حامي هنر زندگي با سابقه چندين ساله در ارائه خدمات درماني در زمينه مسائل جنسي و زناشويي جزء بهترين و جامع ترين مراكز خدمات روانشناسي است. اين مركز با گردهم آوري جمعي از متخصصين توانسته خدمات خود را با بالاترين سطح كيفيت ارائه دهد و در زمينه هاي مختلف روانشناسي اعم از خانواده، ازدواج، اعتياد، كودك، مشاوره شغلي، تحصيلي و ...  نيز آماده خدمت رساني به شما همراهان مي‌باشد. حامي هنر زندگي با استفاده از ابزارهايي چون تلفن و اينترنت به مراجعان اين امكان را داده تا در كمترين زمان ممكن در هر موقع از روز با بهترين متخصصان در زمينه مربوطه ارتباط برقرار كنند.

براي اطلاع بيشتر درباره مشاوره تلفني و مشاوره حضوري كليك كنيد.

سوالات متداول

آيا مي‌توانم با ماساژ دادن به تحريك بيشتر همسرم كمك كرده و عشق بازي بيشتري را تجربه كنم؟

بله. شما مي‌توانيد با لمس نقاط حساس بدن او و انجام ماساژ جنسي جذاب، او را برانگيخته كرده و شور و هيجان جنسي را در او دو چندان كنيد. همچنين اگر همسر شما سرد مزاج بوده و يا هيچ وقت تمايلي به برقراري رابطه جنسي از خود نشان نمي‌دهد، ماساژ مي‌تواند بسيار كمك كننده باشد.

منبع: عشق بازي با همسر

براي دريافت مشاوره در زمينه عشق بازي با همسر مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: عشق بازي با همسر،
موضوع:
[ ۸ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۵:۴۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی