مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

قرص سيلدنافيل

پيش از بررسي تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم لازم است در مورد اين قرص و عوارض آن بيشتر بدانيد. اين قرص در تمام كشورها با نام تجاري وياگرا شناخته مي شود و در درمان ناتواني هاي جنسي مردان مورد استفاده قرار مي گيرد. اين قرص به دليل عوارض كم و سهولت مصرف بين آقايان بسيار معروف شده است. سيلدنافيل ابتدا تنها براي سالمندان و آن هم تنها با نسخه پزشك قابل مصرف بود اما امروزه بسياري از افراد زير چهل سال بدون نياز به نسخه پزشك آن را از داروخانه ها تهيه مي كنند.

قرص سيلدنافيل مستقيما منجر به سفت شدن آلت مردان نمي شود بلكه باعث نوعي تغييرات شيميايي مي شود و نمي گذارد عضلات اطراف آلت تناسلي شل شوند. به اين طريق با افزايش گردش خون باعث نعوظ و سفت شدن آلت مردانه مي شود. مصرف مداوم و مكرر اين دارو با خطراتي براي فرد همراه است و فقط بايد زمان هايي كه مي خواهيد رابطه جنسي برقرار كنيد از آن استفاده كنيد. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

ساير موارد مصرف قرص سيلدنافيل

سيلدنافيل علاوه بر اين كه به نعوظ كمك مي كند ، تا حد زيادي باعث درمان پرفشاري ريوي در زنان و مردان مي شود. زماني كه فشار خون در ناحيه قلب و شش ها بالا مي رود، اين مشكل بروز پيدا مي كند. وقتي فرد دچار فشار خون بالا مي شود قلب مجبور مي شود بيشتر كار كند تا شش ها خون كافي را دريافت كنند.

سيلدنافيل با تسكين رگ ها و كار كردن بر آنزيم فسفودي‌استر نوع پنج وارد عمل مي شود. به اين طريق خون رساني به شش ها با سهولت بيشتري انجام مي شود و ديگر به قلب فشار نمي آيد. قرص سيلدنافيل را خودسرانه مصرف نكنيد.

تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم | اسامي ديگر سيلدنافيل

سيلدنافيل اغلب در داروخانه ها با اسامي تجاري به فروش مي رسد و قابل تهيه است. از جمله اين اسامي تجاري مي توان به وياگرا ، اركتو ، اس دي اف و ويزارسين اشاره كرد. تمام اين اسامي همان سيلدنافيل هستند و تنها كارخانه هاي توليد كننده آن ها متفاوت است. البته تأثير برندهاي مختلف بر افراد متفاوت است براي مثال ممكن است يك برند خاص براي يك نفر تأثير بيشتري داشته باشد و براي ديگري اينطور نباشد.

برخي از اين برندها براي برخي از افراد با عوارض كمتري همراه هستند. برخي از اين داروها تركيبي از سيلدنافيل و ترامادول هستند و تحت نام هايي همچون وگادول به فروش مي رسند. ترامادول دارويي در دسته مواد مخدر است كه به منظور كنترل زودانزالي مورد مصرف قرار مي گيرد. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه زودانزالي كليك كنيد.

چگونگي تاثير قرص سيلدنافيل در درمان مشكل نعوظ

در اين بخش از مقاله تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم در مورد نحوه كاركرد اين قرص شرح داده ايم. به صورت كلي همانطور كه گفتيم سيلدنافيل گردش خون در آلت تناسلي را افزايش داده و باعث افزايش مدت زمان سفت ماندن آلت مردان مي شود. به طور كلي قرص سيلدنافيل با افزايش گردش خون به سمت آلت تناسلي باعث كمك به نعوظ و افزايش مدت زمان نعوظ مي شود. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه اختلال نعوظ كليك كنيد.

سيلدنافيل سيترات ماده ي فعال در قرص سيلدنافيل يا وياگرا سيلدنافيل سيترات نام دارد كه آنزيم PDE5 را مهار كرده و باعث تنظيم جريان خون مي شود؛ به اين طريق نعوظ طبيعي اتفاق مي افتد. اثرات درماني اين دارو پس از گذشت يك ساعت از مصرف به اوج خود مي رسد و تا 4 ساعت بعد هم در بدن پايدار است. توجه داشته باشيد مصرف قرص با معده خالي سرعت و شدت تأثير آن را بيشتر مي كند به همين دليل توصيه مي شود زماني كه تازه غذا خورده ايد از مصرف ان اجتناب كنيد.

زماني كه به مصرف قرص نياز داريد از آن استفاده كنيد و پيشنهاد مي شود در صورت عدم نياز مصرف آن را بدون نگراني قطع كنيد. در صورتي كه در مدت زمان مصرف مواردي مانند نعوظ طولاني مدت و دردناك و درد در ناحيه قفسه سينه را تجربه كرديد حتما با پزشك تماس بگيريد.

طريقه مصرف قرص سيلدنافيل

بر اساس توصيه پزشكان و متخصصان بهترين كار اين است كه سيلدنافيل را 30 تا 60 دقيقه قبل از انجام رابطه جنسي و يك عدد مصرف كنيد. دوز مجاز مصرفي 25 تا 100 ميلي گرم است. زمان مصرف قبل از رابطه جنسي نبايد بيشتر از 4 ساعت باشد چرا كه قرص تأثير خود را بعد از اين مدت زمان از دست مي دهد.

از مصرف اين قرص بيش از يك بار در روز اجتناب كنيد. بسياري از افراد ندانسته از همان اول قرص سيلدنافيل با دوز 100 ميلي گرم استفاده مي كنند. دوز 100 ميلي گرمي تأثير بالايي دارد اما عوارض آن نيز به همان ميزان بالا است. در صورتي كه نصف قرص 50 ميلي گرمي هم در بسياري از افراد مي تواند مؤثر باشد علاوه بر اين كه عوارض كمتري نيز دارد. براي كسب اطلاعات در زمينه قرص وياگرا كليك كنيد.

عوارض قرص سيلدنافيل

در اين بخش از مقاله تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم به توضيح عوارض اين قرص پرداخته ايم. عوارض جانبي اين قرص بسيار كوتاه مدت است و اغلب به مروز زمان از بين مي روند. از شايع ترين عوارض آن مي توان به سردرد ، احتقان بيني ، سرگيجه ، احساس داغي و قرمزي صورت و سوءهاضمه اشاره كرد.

در صورتي كه از اين قرص با دوز بسيار بالا استفاده مي كنيد ممكن است دچار درد در ناحيه عضلات شويد. تعدادي از افراد بعد از مصرف وياگرا يا همان سيلدنافيل تاري ديد و از دست دادن بينايي را گزارش كرده اند كه بسيار نادر است؛ يكي از عارضه هاي بينايي اين است كه تمام اجسام را به رنگ آبي مي بينند. مشكلات گوارشي مانند سوزش معده نيز امكان بروز دارد.

عوارض شايع و رايج

_ درد و ناراحتي در حوالي چشم و گونه ها
_ اختلال در خوابيدن و به خواب رفتن
_ احساس درد در ناحيه ماهيچه ها
_ ناراحتي معده بعد از صرف غذا
_ كيپ يا روان شدن مخاط بيني
_ سرخي و برافروختگي پوست
_ گرماي غيرعادي پوست
_ قرمز شدن رنگ پوست
_ اسهال و بيرون روي
_ عطسه كردن مداوم
_ خون آمدن از بيني
_ تنگي و سختي نفس
_ سردرد

عوارض جانبي كه كمتر اتفاق مي افتند

_ احساس سوزش ، خارش ، بي حسي ، تير كشيدن و سوزن سوزن شدن در بدن
_ احساس سوزش در ناحيه سينه و معده
_ مشاهده خون در ادرار يا ادرار كدر
_ افزايش تعداد دفعات ادرار كردن
_ احساس درد خفيف در مثانه
_ درد در هنگام دفع ادرار
_ مشكلاتي در هضم غذا
_ آزردگي در ناحيه معده
_ ناراحتي هاي معده
_ احساس سر گيجه

عوارض جانبي نادر

_ گيج رفتن سر هنگام بلند شدن ناگهاني از حالت خوابيده يا نشسته
_ ديدن سايه هاي رنگي به شكلي متفاوت نسبت به قبل
_ افزايش ميل به غذا و اشتها و گرسنه شدن
_ افزايش ضربان قلب به صورت ناگهاني
_ احساس وجود جسمي خارجي در چشم
_ خشكي ، قرمزي و پوسته پوسته شدن
_ نعوظ طولاني و دردناك آلت مردانه
_ احساس سوزش و گزيدگي در پوست
_ تورم صورت ، دست ها ، پايين پاها
_ قرمزي ، سوزش يا التهاب چشم ها
_ درد در ناحيه پايين يا طرفين كمر
_ احساس درد در ناحيه قفسه سينه
_ كاهش دفعات و مقدار دفع ادرار
_ شديد شدن سر دردهاي ميگرني
_ احساس خشكي در ناحيه چشم
_ سردي و رنگ پريدگي پوست
_ ناشنوايي يا مشكلات شنوايي
_ خارش و قرمزي پوست يا كهير
_ ايجاد زخم ملتهب روي پوست
_ حالت استفراغ شديد يا مداوم
_ از دست رفتن موقتي ديد چشم
_ بروز تغييرات در خلق و خو
_ احساس خواب آلودگي مداوم
_ بي قراري در هنگام خواب
_ تپق زدن و لكنت در كلام
_ احساس درد در ناحيه گلو
_ درد در ناحيه استخوان ها
_ بزرگ شدن مردمك چشم
_ كابوس ديدن هنگام خواب
_ اختلال در تمركز كردن
_ بزرگ شدن پستان ها
_ احساس درد در چشم
_ اضطراب و نگراني
_ حساس شدن به نور
_ درد و تورم مفاصل
_ خون آمدن از چشم
_ بي‌هوشي يا ضعف
_ خشك شدن دهان
_ ديد غيرعادي چشم
_ بي‌حسي دست‌ ها
_ كشيدگي عضلات
_ بروز تاري ديد
_ افزايش تعريق
_ افزايش تشنگي
_ عصبي شدن
_ تشنج كردن
_ تب و لرز
_ لرزيدن
_ عرق سرد
_ گيجي
_ كاهش ديد
_ دوبيني

تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم

بسياري از داروها هستند كه بر ميزان تحرك اسپرم ها تاثير مي گذارند. سيلدنافيل هم يكي از آن ها است. در بين داروها آن هايي كه قابليت مهار كردن دارند ، سيكليك نوكلوئيوتيد فسفو دي استراز (Nucleotide Phpsphodiesterases Cyclic)نقش بالقوه و بيشاري در افزايش تحرك اسپرم ها دارد. سيلدنافيل نيز به صورت اختصاصي مهاركننده سيكليك نوكلوئيوتيد فسفو دي استراز سيكليك گوانوزين مونو فسفاتاز است و با تأثير بر اسپرم ها جهت درمان اختلالات مرتبط با نعوظ مؤثر است.

غلظت سيلدنافيل 155 ميلي گرمي در مايع مني آن هم بعد از يك ساعت ، به حدود ۱/۵تا ۲/۵ ميكروگرم در ليتر مي رسد. اين غلظت براي افزايش حركت اسپرم ها كافي است چرا كه اثرات مهاري آن بر ايزو فرم هاي سيكليك نوكلوئيوتيد فسفو دي استراز اسپرم اعمال مي شود. سيلدنافيل باعث افزايش كاپاسيتاسيون و حركت اسپرم ها مي شود اما بر واكنش آكروزومال موثر نيست.

علاوه بر اين ها مصرف كوتاه مدت سيلدنافيل حركات پيشرونده اسپرم ها را نيز در مردان افزايش مي دهد؛ اين دارو بر پارامترهاي مايع مني در افرادي كه مشكل نعوظ ندارند تأثيري نمي گذارد اما مصرف تك دوز آن در افرادي كه اختلال نعوظ دارند مي تواند بسيار مؤثر باشد. مطالعات و تحقيقات انجام شده نشان مي دهند PDE5 كه بيشترين غلظت را در فلاژلوم اسپرم دارد ، از حركت اسپرم ها مي كاهد؛ اما اثر سيلدنافيل به گونه اي است كه مانع از اين فرآيند مي شود و به حركت اسپرم ها كمك مي كند.

تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم | ژل موضعي سيلدنافيل

ژل ها به خاطر اين كه به صورت مستقيم با پوست آلت تناسلي در تماس قرار مي گيرند ، اثربخشي بيشتري هم دارند و اين در حالي است كه نياز به دوز كمتري از ژل نسبت قرص سيلدنافيل نياز است. علاوه بر اين ها بابت باقي ماندن ژل بر روي پوست هيچ جاي نگراني وجود ندارد و به راحتي با آب و شستشوي ساده از روي پوست پاك مي شود.

همچنين ژل سيلدنافيل از عوارض بسيار كمتري نسبت به قرص آن برخوردار است. به صورت كلي ژل موضعي به خاطر تأثير اندك اما سريع به جاي فرآورده خوراكي آن پيشنهاد مي شود. به لحاظ مدت زمان سفت شدن آلت تناسلي و ماندن در نعوظ فراورده ژل موضعي برتري بيشتري نسبت به فراورده خوراكي سيلدنافيل دارد.

افزايش اثر بخشي دارو چگونه حاصل مي شود؟

در اين بخش از مقاله تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم مي خواهيم به راه هاي افزايش اثر بخشي دارو بپردازيم. پيشنهاد مي كنيم براي اثر گذاري بيشتر دارو را همراه با غذا مصرف نكنيد؛ چرا كه مصرف آن با غذا و به خصوص غذاهاي چرب از ميزان اثر گذاري مي كاهد. اثر گذاري دارو زماني كه معاشقه و تحريك جنسي در رابطه وجود داشته باشد ، بيشتر مي شود. در صورتي كه نعوظ مناسب رخ ندااد ، به تدريج دوز دارو را بيشتر كنيد. توصيه مي كنيم قرص را با مقدار زيادي آب مصرف كنيد.

داروهاي مشابه سيلدنافيل

برخي ديگر از داروهاي مشابه با سيلدنافيل كه نعوظ را تقويت مي كنند و باعث افزايش كيفيت رابطه جنسي مي شوند شامل مواردي همچون تادالافيل (با نام تجاري سياليس) ، واردنافيل (با نام تجاري لويترا) ، آوانافيل (با نام تجاري استندرا) مي باشد. بسيار اهميت دارد كه افراد بدانند اين قرص ها و داروها به تنهايي نعوظ ايجاد نمي كنند و باعث سفتي آلت تناسلي نمي شوند بلكه به افزايش قدرت نعوظ و افزايش مدت زمان سفت ماندن آلت تناسلي كمك مي كنند.

براي اثر بخشي بيشتر اين داروها ميل جنسي نياز است و لازم است رابطه جنسي با ميل و اشتياق شروع شود. در افرادي كه هيچ تمايلي به رابطه جنسي ندارند و تحريك جنسي و شهوت اتفاق نمي افتد ، داروها بي تأثيرند. گاه مشكل نعوظ در مردان مي تواند به دليل فشارهاي رواني و يا مشكلات ارتباطي با همسر باشد. پيشنهاد مي كنيم براي رفع آن ها و همچنين يادگيري اصول رابطه جنسي با كيفيت از مشاوره جنسي و مشاوره روانشناسي استفاده كنيد. براي كسب اطلاع در زمينه اختلالات جنسي كليك كنيد.

تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم | منع مصرف سيلدنافيل يا وياگرا

افرادي كه به مشكلات زير مبتلا هستند نبايد از وياگرا يا سيلدنافيل استفاده كنند.

_ بيماري هاي قلبي
-عروقي
_ فشار خون بالا يا پايين
_ بيماري هاي كليوي يا كبدي
_ سابقه مشكلات بينايي
_ MS و لوسمي
_ اختلالات خوني مثل هموفيلي
_ زخم معده فعال

موارد احتياط در مصرف وياگرا

در صورتي كه به بيماري هاي زير مبتلا هستيد حتما سيلدنافيل را با احتياط و با اجازه پزشك مصرف كنيد. از مصرف خودسرانه دارو و يا تغيير دوز آن بپرهيزيد.

_ افرادي كه در طول شش ماه گذشته سكته ي قلبي ، سكته مغزي يا آريتيمي قلبي تهديد كننده را تجربه كرده اند.
_ فشار خون پايين (كمتر از ۹۰ روي ۵۰) (<90/50 mm Hg) يا كم بودن حجم مايعات بدن
_ فشارخون بالاي كنترل نشده
– فشار خون بالاي ۱۷۰ روي ۱۰۰ (>170/100 mm Hg)
_ اختلال شديد كبدي و نارسايي شديد كليوي كه در آن فرد به دياليز نياز داشته باشد.
_ بيماري هاي ارثي شناخته شده ي شبكيه چشم مثل رتينيت پيگمنتوزا
_ بيماري عروق كرونري قلبي يا نارسايي قلبي كنترل نشده
_ انسداد خروجي بطن چپ
_ تنگي آئورت
_ بيماري قلبي

آيا مصرف سيلدنافيل براي قلب مضر است؟

اين دارو براي قلب و عروق خطري ندارد هر چند لازم به ذكر است كه رابطه جنسي خود بر روي قلب و عروق تأثير مي گذارد. با توجه به تداخلات دارويي سيلدنافيل با داروهايي ديگر بهترين كار اين است كه مردان قبل از تهيه سيلدنافيل به پزشك قلب و عروق مراجعه كرده و وضعيت سلامتي خود را ارزيابي كنند.

بر خلاف برخي از باورها سيلدنافيل به هيچ وجه باعث سكته قلبي يا مرگ نمي شود. علاوه بر اين ها مصرف دارو در افرادي كه بيماري عروق كرونري قلب يا نارسايي قلب دارند هم مشكلي ايجاد نمي كند. وخيم شدن شدت ايسكمي (كاهش خون رساني به قلب) ، انقباض عروق كرونري يا بدتر شدت وضعيت هموديناميك در تست ورزش يا كاتتريازسيون قلبي ارتباطي با مصرف سيلدنافيل ندارد.

تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم | تداخلات دارويي سيلدنافيل

در صورتي كه از داروهايي همچون كتوكونازول ، ايتراكونازول و داروهاي مهار كننده پروتئاز مثل ريتوناوير استفاده مي كنيد به پزشك خود اطلاع دهيد. پزشك احتمالا دوزسيلدنافيل را براي شما كم مي كند. همچنين ريفامپين از اثرات سيلدنافيل مي كاهد به همين دليل در صورتي كه از اين دارو استفاده مي كنيد بايد دوز مصرفي سيلدنافيل را افزايش دهيد. سيلدنافيل ممكن است با داروهاي آنتي آريتميك قلبي تداخل داشته باشد به همين دليل بايد با نظر پزشك و با احتياط مصرف شود.

مصرف همزمان سيلدنافيل با اين داروها ممنوع است : داروهاي قلبي نيترت دار مثل نيتروكانتين ، نيتروگليسرين زير زباني و ايزوسوربايد دي نيترات. داروهايي كه مصرف همزمان آن ها با سيلدنافيل باعث پايين آمدن فشار خون مي شود، شامل مواردي همچون پرازوسين ، ترازوسين ، دوكسازوسينن ( و ديگر داروهاي بلوك كننده گيرنده هاي آلفا ) مي شود.

در مصرف اين داروها نيز احتياط كنيد و نظر پزشك را جويا شويد. در صورتي كه هنگام رابطه جنسي دچار درد در ناحيه قلب شديد سريعا به اورژانس مراجعه كنيد و حتما به پزشك بگوييد كه سيلدنافيل مصرف كرده ايد تا از تزريق داروهاي نيتريت دار به شما اجتناب كند.

آيا سيلدنافيل باعث افزايش فشار خون مي شود؟

در اين بخش از مقاله تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم به بررسي اين موضوع پرداخته اين كه اين قرص چه تأثيري بر فشار خون مي گذارد. برخلاف باور عموم وياگرا باعث افزايش فشار خون نمي شود بلكه به افت فشار خون مي انجامد و آن هم به دليل اتساع عروقي است. در صورتي كه پس از مصرف اين قرص دچار افت فشار خون شديد بهتر است دراز بكشيد و پاهاي خود را بالا بگيريد. همچنين در صورتي كه افت فشار شديد بود به پزشك مراجعه كنيد.

سخن آخر

سيلدنافيل در درمان مشكلات جنسي افراد مي تواند بسيار مؤثر باشد و نعوظ را تقويت مي كند. اين قرص زماني كه رابطه جنسي با تحريك جنسي همراه باشد ، موجب افزايش جريان خون در آلت تناسلي شده و به سفت شدن آلت كمك مي كند. بسياري از زوج ها اصول رابطه جنسي و تحريك همسر خود را نمي دانند به همين دليل دچار مشكلات متعددي در رابطه خود مي شوند. اهميت رابطه جنسي در زندگي زناشويي آنقدر زياد است كه روابط عاطفي زوج ها را تحت تأثير قرار مي دهد.

آمارها نيز نشان داده اند علت بسياري از طلاق ها و جدايي ها مشكلات جنسي است. به همين دليل پيشنهاد مي كنيم در كنار استفاده از داروها از روش هاي روان درماني و مشاوره جنسي نيز بهره بگيريد تا كيفيت رابطه تان را بهبود ببخشيد. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي با وجود مشاوران متخصص در اين زمينه خدمات ارائه مي دهد. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد

منبع: تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم

براي دريافت مشاوره در زمينه تاثير قرص سيلدنافيل بر اسپرم مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۶:۳۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی