مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

بارداري ناخواسته

بارداري ناخواسته نوعي از بارداري است كه زوجين بدون قصد و برنامه ريزي تجربه والدگري پيدا مي كنند. اين بارداري مي تواند در زمان عقد، نامزدي يا اوايل ازدواج اتفاق بيفتد. بارداري ناخواسته يك معضل جهاني است كه در ايران ميزان شيوع آن در بين زنان به 35 درصد مي رسد. يكي از علت هاي رشد بي رويه جمعيت بالاخص در كشورهاي در حال توسعه، بارداري از قبل پيش بيني نشده است كه بر سلامت رواني زنان و كودكان اثرات بسياري مي گذارد. گاهي زوج ها مسائل زنانشويي حل نشده دارند و يا مشكلات اقتصادي و بين فردي در زندگي شان وجود دارد كه در اين مواقع ورود فرزند ناخواسته روابط آنان را بيش از قبل دچار چالش مي كند. عوامل متعددي در بارداري ناخواسته دخيل اند.

برخي زوج ها روش هاي پيشگيري از بارداري را نمي دانند و در اين زمينه آگاهي اندكي دارند. باورهاي مذهبي و متعصابه برخي از آنان و اطلاعات ناكافي، خطر بارداري ناخواسته را افزايش مي دهد. برخي اوقات هم روش هاي پيشگيري از بارداري با شكست مواجه مي شود مثل استفاده از كاندوم كه ممكن است پاره شود. هر يك از اين روابط محافظت نشده خطر بارداري فوري را به همراه دارد. براي اطلاع بيش تر از بارداري ناخواسته كليك كنيد.

عوارض بارداري ناخواسته

بارداري ناخواسته و بدون پيش بيني زوجين قطعا پيامدهاي روحي رواني زيادي را براي زن و مرد مخصوصا براي زنان به همراه مي آورد. مشكلات سلامتي و جسماني، روحي و رواني و اجتماعي از اثرات بارداري ناخواسته هستند. مادري كه از قبل براي بارداري آمادگي جسماني دارد و با كمك متخصص تغذيه سالمي قبل از بارداري دارد با مادري كه اين مسئله مهم براي او ناخواسته پيش آمده، بسيار متفاوت هستند. اين نوع بارداري ناخواسته براي مادران ممكن است به جنين آسيب برساند و فرزنداني چه بسا نارس و يا زودرس به دنيا آورند. در مواردي حتي منجر به سو تغذيه و مرگ مادر نيز ممكن است بيانجامد. از لحاظ رواني شايع ترين تاثير بارداري ناخواسته افسردگي است.

گاهي اين افسردگي زندگي زنانشويي زوجين را دچار مشكل مي كند و صدمات روحي اش را حتي بعد از تولد به نوزاد مي زند. استرس زوجين از ديگر عوارض بارداري ناخواسته است. ورود فرد جديد به زندگي قطعا نظم خانواده، سبك زندگي و خواب و بيداري زن و مرد را به هم مي ريزد. استرس مادر در اين دوران به راحتي مي تواند به جنين نفوذ كند و سيستم قلبي عروقي و عصبي جنين را تحت تاثير قرار دهد. اين مادران مطمئنا كودكاني پر استرس و عصباني به دنيا مي آورند. كودكان ناخواسته معمولا مورد غفلت، بي توجهي و سرزنش والدين قرار مي گيرند. از طرفي از عوارض اجتماعي بارداري ناخواسته نيز نمي توان چشم پوشي كرد.

خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي | پيامدهاي سقط جنين

بارداري ناخواسته در برخي زنان باعث مي شود اقدام به سقط جنين كنند. سقط جنين منجر به صدمات جسمي مثل عفونت لگني يا سقط ناقص جنين مي شود. خارج نشدن برخي از اندام جفت خود خونريزي و عفونت ايجاد مي كند. لخته خون بعد از سقط، درد شديدي در شكم زن ايجاد مي كند كه در مواردي نياز به جراحي دارد. عمل كورتاژ ممكن است هنگام وارد شدن به رحم منجر به آسيب به ديواره هاي آن شود و حتي نياز به عمل هيستركتومي باشد. مشكلات روده و مثانه، ناتواني در بارداري هاي بعدي، مشكلات تنفسي و بي حسي، پارگي دهانه ي رحم و ايجاد زخم در آن از عوارض شايع جسمي سقط جنين است. بعد از كورتاژ يا سقط جنين، افراد احساس افسردگي و گناه پيدا مي كنند.

زناني كه فورا اقدام به اين كار مي كنند به مرور احساسات منفي بيش تر بر آنان غلبه مي كند و مدام خود را سرزنش مي كنند. افسردگي، اضطراب، اختلال در عملكرد جنسي، كابوس هاي شبانه، تمايل به بارداري مجدد، به ياد آوردن خاطره سقط و حتي اقدام به خودكشي بخشي از صدمات روحي و رواني سقط جنين است. كساني كه سقط جنين دارند تا مدتي زندگي عادي خود را از دست مي دهند. آنان مدام به كار خود فكر مي كنند كه آيا تصميم شان درست بوده يا خير. در برخي احساسات گناه بوجود مي آيد كه خود وسواس فكري و افسردگي را به دنبال دارد. براي اطلاع بيش تر در زمينه سقط جنين كليك كنيد.

روش هاي پيشگيري از بارداري

در اين بخش از مقاله خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي به روش هاي پيشگيري از بارداري مي پردازيم.پيشگيري از بارداري يعني استفاده از دارو يا ابزار به منظور عدم انعقاد نطفه. زوجيني كه تازه ازدواج كرده اند و يا آمادگي براي داشتن فرزند ندارند لازم است از اين روش ها آگاهي داشته باشند. روش هاي مختلفي براي پيشگيري از بارداري وجود دارد كه اين ها عبارت اند از:

_كاندوم مردانه كه در پيشگيري از انواع بيمارهاي مقاربتي هم موثر است.
_اسفنج هم يكي از روش هاي جلوگيري است كه از ورود اسپرم به تخمك ممانعت مي كند.
_كاندوم زنانه كه قبل از دخول اسپرم را به صورت شيميايي از بين مي برد.
_روش طبيعي كه عدم دخول در حين رابطه جنسي است.
_كلاهك دهانه ي رحم كه مانع از ورود اسپرم به داخل رحم مي شود.
_تزريق آمپول دپو ياDMPA يكي از ابزارهاي ضد بارداري است كه داراي پروژسترون است.
_ديافراگم يك ابزار لاستيكي نيم دايرهمانند كه داخل رحم مي شود و بالاي آن قرار مي گيرد.

انواع قرص هاي جلوگيري از بارداري

قرص هاي ضد بارداري حاوي استروژن و پروژسترون هستند و داراي انواع مختلف تك فازي، دو فازي و سه فازي مي باشند. برخي از قرص هاي ضد بارداري به شرح زير هستند:

1. قرص ال دي

اين قرص داراي 21 عدد است كه از روز سوم تا پنجم پريودي شروع مي شود. مصرف آن به اين شكل است كه بعد از خوردن 21 عدد آن تا 7 روز صبر مي كنيد و دوباره از روز هشتم شروع مي كنيد.

2. قرص اچ دي

هر بسته آن داراي 21 عدد است. نحوه مصرف آن مانند قرص ال دي است. اين قرص بهتر است قبل ازخواب و بعد از شام استفاده شود. در صورت داشتن حالت تهوع از ويتامين ب 6 مي توان استفاده كرد. هم چنين ايجاد لكه بيني بعد از مصرف اين قرص تا دو يا سه ماه طبيعي است ولي اگر بيشتر شود بايد با پزشك مشورت كرد. كساني كه اختلالات خوني، چربي خون و سردرد ميگرني دارند نبايد از اين دارو استفاده كنند. عوارضي مانند تهوع، سردرد و ميگرن بعد از 2 تا 3 ماه مصرف دارو از بين مي روند. اين دارو را تا سن 45 سالگي هم مي توان استفاده كرد و محدوديت سن ندارد.

3. خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي | دروسپيل

اين قرص نيز داراي 21 عدد است كه طرز مصرفش مانند دو قرص بالاست. قرص سفيد دارونما براي زناني استفاده مي شود كه آكنه شديدي دارند كه تاكنون بهبود نيافته اند و يا كساني كه داراي رشد موي شديد صورت و بدن هستند. اين قرص براي زناني كه در حال درمان مشكلات پوستي وابسته به آندروژن هستند نيز تجويز مي شود. اين دارو در افراد ديابتي قند خون را افزايش مي دهد. افرادي كه مي خواهند جراحي كنند 4 هفته قبل از آن بايد مصرف دارو را قطع كنند.

4. دزولست

نوعي قرص پيشگيري كننده از بارداري است كه داراي دو هورمون زنانه به نام دزوژسترل و اتينيل استراديول مي باشد. داراي 21 قرص سفيد و 7 قرص سبز دارونما هستند. اين قرص در روزهاي مشخص بايد مصرف شود. براي 21 روز اول از قرص هاي سفيد رنگ استفاده مي كنيد و براي 7 روز باقيمانده از قرص سبز رنگ و بعد از آن بسته بعدي را مصرف مي كنيد.

5. چاريوا

طريقه مصرف آن مانند قرص بالا است. نكته مهم در مورد اين دارو اينكه در 6 ماه اول شيردهي نبايد استفاده شود زيرا شير را قطع مي كند. با آنتي بيوتيك هايي مثل آمپي سيلين و تتراسيكلين در تداخل است. دو يا چهار روز بعد از مصرف آخرين قرص خون ريزي ايجاد مي شود اما بعد از هفت روز مصرف آن را مجدد بايد شروع كرد.

6. خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي | اكتوژست

اين قرص متعلق به گروهي از داروهاست كه داراي پروژسترون طبيعي هستند. براي مشكلات يائسگي و بارداري استفاده مي گردد. كپسول ژلاتيني داراي 100 تا 200 ميلي گرم پروژسترون براي مصرف خوراكي هست.

7. قرص ضد بارداري ياسمين

شامل يك بسته 28 تايي است و هم چنين بسته 21 عددي هم دارد. از روزي يك عدد شروع مي شود و بعد 7 قرص بي اثر را مصرف مي كنيد.

8. مارولون

داراي يك بسته 21 عددي است. اين دارو با داروهاي ريفامپين، گريزوفولوين، باربيتورات ها و داروهاي ضد ويروس مانند ريتوناوير در تداخل است. در صورتي كه پريود بعد از دو ماه قطع شد بايد به دكتر مراجعه كرد.

9. خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي | دروسبلين

داراي 21 عدد قرص زرد كه داراي مقدار كمي از دو هورمون زنانه به نام دروسپيرنون و اتينيل استراديول هستند. 7 قرص سفيد دارونما تاثيري ندارند.
قرص ديان يا سيپروترون كامپاند: از روز پنجم قاعدگي قرص 21 عددي شروع مي شود و بعد از 7 روز فاصله مجددا شورع به مصرف مي كنيد.
قرص ياز : داراي 21 عدد است كه از روز اول سيكل شروع و بلافاصله بعد اتمام آن بسته دوم شروع مي شود.
قرص روكين: از روز اول قاعدگي بسته 21 عددي آن شروع مي شود و بعد از 7 روز دوباره بسته جديد استفاده مي كنيد.
كنتراسمين: داراي 21 عدد است كه طريقه مصرف آن مانند قرص روكين است.
بلارا: داراي 21 عدد قرص است. اين قرص را بايد از روز اول قاعدگي شروع به مصرف كرد.
قرص تري فازيك: داراي 21 عدد است كه از روز اول قاعدگي شروع مي شود و بعد از 7 روز فاصله دوباره از روز هشتم استفاده مي شود. براي اطلاع بيش تر در زمينه قرص هاي ضد بارداري كليك كنيد.

خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي | اهداف قرص هاي ضد بارداري

در اين بخش از مقاله خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي به بررسي اهداف قرص ضد بارداري مي پردازيم.قرص ضد بارداري علاوه بر جلوگيري از حاملگي فوري براي ساير اهداف نيز استفاده مي شود مانند:
_تنظيم دوره هاي قاعدگي
_پريود هاي نامنظم
_پريود سنگين و دردناك
_غدد آندومتريال و استروماي رحم
_سندرم پيش از قاعدگي
_جوش و آكنه، ريزش مو و يا رشد بيش از حد مو
_كاهش خطر ابتلا به كيست سينه، كيست تخمدان، بيماري التهاب لگن و بارداري خارج از رحم

شايع ترين عوارض قرص هاي ضد بارداري

ترشحات واژن: اگر در مورد تغييرات ترشحات واژينال افراد نگراني دارند بهتر است به پزشك مراجعه كنند. هرچند اين تغييرات نگران كننده نيستند. در صورت خشكي واژن هم مي توان از روان كننده هاي واژينال به منظور رابطه جنسي بهتر استفاده كرد.
كاهش ميل جنسي: استفاده از اين قرص ها در مواردي به دليل هورمون هاي موجود در آن بر ميل جنسي افراد اثر مي گذارد. هر چند در مواردي اين قرص ها افزايش ميل جنسي را به دنبال دارند.
تاخير در زمانپريودي: عواملي هم چون استرس، بيماري، سفر، مشكلات تيروئيدي و اختلالات هورموني بر زمان عادت ماهيانه اثر مي گذارند. در صورتي كه هنگام استفاده از قرص ضد بارداري يك دوره قاعدگي به تعويق بيافتد، بهتر است قبل از استفاده از بسته بعدي آن با پزشك مشورت كنيد.
ايجاد افسردگي: كساني كه سابقه افسردگي را داشته اند بهتر است قبل مصرف هرگونه قرص ضدبارداري با پزشك مشورت كنند. اين قرص ها در مواردي منجر به تغيير نوسانات خلقي هم مي شوند.
افزايش وزن: برخي تحقيقات نشان داده كه استفاده از قرص ضدبارداري منجر به احتباس مايعات در باسن و سينه مي شود. هم چنين استروژن موجود در قرص هاي ضدبارداري سلول هاي چربي را تحت تاثير قرار مي دهند كه خود سبب ايجاد اضافه وزن مي گردد.
سردرد: هورمون موجود در قرص ضد بارداري با ايجاد سردرد و ميگرن رابطه مستقيم دارد اما در صورتي كه دچار سردرد و ميگرن مداوم شديد بهتر است به پزشك مراجعه كنيد.
مشاهده لكه بيني حين دو قاعدگي: كساني كه از قرص هاي ضدبارداري استفاده مي كنند بين دو قاعدگي ممكن است دچار خون ريزي واژينال شوند.
تهوع: يكي از شايع ترين عوارض قرص ضد بارداري ايجاد حالت تهوع است. افراد بهتر است اين قرص ها را همراه با غذا يا هنگام خواب استفاده كنند.
حساس شدن يا بزرگ شدن سينه ها: اين عارضه معمولا چند هفته بعد از شروع دارو برطرف مي شود. مراجعه به پزشك عوارض جانبي قرص ضد بارداري كه حتما بايد به پزشك مراجعه كرد شامل: _تاري ديد يا از دست دادن حس بينايي _سردرد شديد _درد قفسه سينه و تنگي نفس _تورم، درد در پا يا ران و يا قرمزي آن

قرص هاي ضدبارداري براي چه كساني اصلا مناسب نيست

_زنان باردار _زنان داراي چاقي مفرط _كساني كه سيگاري هستند و سن بالاي 35 سال دارند
_زناني كه داراي سابقه سكته مغزي و يا مشكل قلبي بوده اند يا قبل 45 سالگي لخته خوني داشته اند.
_زنان داراي ميگرن شديد
_زناني كه داروهاي خاصي مصرف مي كنند.
_كساني كه بيماري هايي چون سرطان سينه و ديابت داشتند.

خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي | قرص اورژانسي تنسي

گاهي زوجيني كه روش هاي جلوگيري را نمي دانند يا در حين رابطه در اثر نزديكي محافظت نشده ترس از بارداري ناگهاني دارند، اقدام به تهيه قرص تنسي مي كنند كه به راحتي در داروخانه هاي كشور در دسترس است. اين قرص داراي ماده لوونورژسترول مي باشد كه در اثر شك و ترديد به بارداري صبح روز بعد استفاده مي شود. اين قرص تاثيرش تا 72 ساعت است كه مي تواند در رابطه جنسي پيشگيري نشده موثر باشد. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه قرص اورژانسي كليك كنيد.

طريقه مصرف قرص تنسي

در اين بخش از مقاله خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي به بررسي طريقه مصرف دارو مي پردازيم. اين قرص با متوقف كردن آزادسازي تخمك ها از تخمدان، جلوگيري از بارور شدن تخمك هاي آزاد شده توسط اسپرم و پيشگيري از اتصال تخمك به دهانه رحم در جلوگيري از بارداري موثر است. طريقه استفاده از آن به اين شكل است كه اگر از رابطه جنسي كمتر از 12 ساعت گذشته باشد ابتدا يك قرص 75 ميلي گرمي و 12 ساعت بعد يك قرص 75 ميلي گرمي ديگر استفاده كنيد. اما اگر از رابطه جنسي بيش از 12 ساعت گذشته باشد يك قرص 5/1 ميل گرمي يا دو قرص 75/0 ميلي گرمي استفاده نماييد. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه اثر بخشي قرص اورژانسي كليك كنيد.

خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي | مزاياي قرص تنسي

_اين قرص اگر هم در زمان بارداري غير عمد مصرف شود هيچ گونه خطري براي جنين ندارد.
_مصرف آن كاملا ساده است و در هر داروخانه اي در دسترس مي باشد.
_مصرف قرص تنسي مشكلي براي حاملگي بعدي ايجاد نمي كند.
_مصرف آن از لحاظ ايمني مورد تاييد پزشكان است.
_اين قرص تحت شرايط ويژه و با فناوري بالايي توليد مي شود.
_قرص تنسي اولين قرص در ايران است كه بروشور و راهنماي كامل دارد.

موارد احتياطي در حين مصرف قرص تنسي

-اين قرص با معده يا شكم خالي نبايد مصرف شود.
-يكي از مواردي كه باعث كاهش جذب قرص تنسي مي شود استفراغ و اسهال شديد است كه در اين مواقع بهتر است با پزشك متخصص مشورت شود.
-در صورت استفراغ كردن تا 2 ساعت پس از مصرف اين قرص بايد آن را دوباره استفاده كرد.
– اين قرص مخصوصا زنان بالاي 18 سال است.
براي كسب اطلاعات در زمينه عوارض قرص اورژانسي كليك كنيد.

خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي | نكاتي در رابطه با قرص تنسي

-در حالت كلي معمولا 14 روز پس از مصرف تنسي زنان پريود مي شوند كه اين مورد قطعي نيست. بلكه به اين كه شما روز چندم سيكل قاعدگي آن را مصرف كرده ايد بستگي دارد و ممكن است لكه بيني هم ديده شود.
-تنسي به عنوان يك قرص اورژانسي است و نبايد بطور دائمي از آن استفاده كرد.
-قرص تنسي به دليل اينكه داراي پروژسترون است براي جنين خطرناك نيست.
-قرص ضد بارداري را تنها 2 تا 3 بار در سال مي توانيد استفاده كنيد.
-در صورت داشتن سابقه اختلال كبدي يا آسم دكتر را در جريان قرار دهيد.
-افرادي كه سابقه حساسيت به دارو دارند با مشورت پزشك بايد مصرف كنند.
-داروهاي ضد صرع، تشنج، آنتي بيوتيك هايي چون ريفامپيسين و ريفابوتين، داروهاي گياهي و مكمل هاي ضد افسردگي بايد تحت نظر پزشك مصرف كنند.
-افراد داراي سابقه اختلال قلبي عروقي و مشكل در انعقاد خون بايد با مشورت پزشك مصرف كنند.

موارد منع مصرف قرص تنسي

_پورفيري
_بيماري شديد شرياني
_آدنوماي كبدي
_سرطان پستان و دستگاه تناسلي
_بارداري خارج از رحم
_BMI بالاتر از 30 KG/M2

چگونه مي توان قرص تنسي را به صورت اينترنتي تهيه كرد؟

امروزه تهيه كالا و وسايل مورد نياز به صورت اينترنتي بسيار رواج يافته است و در ميان مردم بسيار محبوب شده است. تهيه دارو نيز امروزه به صورت اينترنتي امكان پذير است. اما لازم است كه در اين زمينه كمي مراقب باشيد و دقت بيش تري از خود نشان دهيد. مراقب باشيد كه فروشگاه اينترنتي حتما معتبر باشد. هم چنين پس از دريافت دارو نيز با استفاده از كد irc از اصل بودن و داشتن مجوز بهداشت مطمئن شويد. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

ضرورت مشاوره و روان درماني براي بارداري ناخواسته مادران

زناني كه بارداري ناخواسته دارند معمولا درگير تعارضات و تشويش روحي و رواني مي شوند. اين افراد نگراني هاي زيادي پيدا مي كنند مثل ترس از آينده، پذيرش كودك ناخواسته، افسردگي، اضطراب، شك و ترديد، مشكلات مالي، وسواس فكري و حتي در مواردي اختلاف با همسر. چنان چه اين صدمات روحي در دوران بارداري تا انتهاي آن ادامه يابد پيامدهاي ناگوار زيادي هم براي كودك و هم مادر پس از زايمان خواهد داشت. كودك ناخواسته با خود دشواري هاي زيادي را به همراه مي آورد كه نظم زندگي زن و مرد را به هم مي ريزد.

بنابراين توجه به اين مسئله مهم و رسيدگي به آن بايد در اولويت قرار بگيرد. از طرفي سقط جنين و كورتاژ نيز خالي از ضربه رواني براي مادر نيست. زناني كه سابقه كورتاژ دارند يا بر عكس آن كساني كه بارداري ناخواسته اي دارند بهتر است به متخصص و روانشناس براي بهبود وضعيت روحي رواني خود مراجعه كنند. روانشناسان و مشاوران كودك با ارزيابي كامل وضعيت مادر و شناسايي مسائل حل نشده او، راهكارهايي را جهت درمان آنان در پيش مي گيرد. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره كودك كليك كنيد.

منبع: خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي

براي دريافت مشاوره در زمينه خريد اينترنتي قرص اورژانسي تنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۹:۳۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی