مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

علل نياز به مشاوره رابطه زناشويي و جنسي

شايد فكر كنيد برقراري رابطه جنسي تنها عملي جسماني است كه نياز به آموزش چنداني ندارد. اما در حقيقت رابطه جنسي با كيفيت و لذت بخش به عوامل مختلفي بستگي دارد كه لازم است در مورد آن ها اطلاعات كسب كنيد. يك رابطه زناشويي موفق زماني اتفاق مي‌افتد كه افراد بتوانند ارتباط موثر و سالمي با يكديگر برقرار كنند و در اين رابطه پنهاني‌ترين نيازهاي وجود خويش را با يكديگر در ميان بگذارند. به همين خاطر روابط زناشويي با كيفيت روابطي عاري از قضاوت و همراه با درك متقابل هستند. براي اينكه خودتان و همسرتان از رابطه جنسي بيشترين لذت را ببريد بايد نسبت به تفاوت هاي جنسي بين زن و مرد آگاه باشيد تا بتوانيد با تحريك مناسب اوج برانگيختگي را تجربه كنيد. مشاوره جنسي مي تواند در موارد ذكر شده به شما كمك كند و اطلاعات لازم را در اختيارتان قرار دهد.
هم چنين ممكن است برخي از افراد دچار اختلالاتي در عملكرد جنسي باشند كه از مطرح كردن آن با ديگران خجالت بكشند يا فكر كنند تنها آن ها هستند كه اين اختلالات را تجربه مي كنند. اين درحالي است كه روانشناسان با ارائه تكنيك ها و راهكارهاي آسان مي‌توانند به شما كمك كنند تا دوباره به عملكرد دلخواهتان در رابطه جنسي دست يابيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد اختلالات جنسي كليك كنيد. 

 

مراحل و نحوه آموزش و مشاوره روابط زناشويي

اولين قدم براي آموختن دانش ارتباط جنسي، مراجعه به يك مركز مشاوره معتبر است. در مراكز مشاوره روانشناختي افراد مي‌توانند از مشاوره متخصصين روانشناسي بهره ببرند. در اين مراكز كارگاه‌هايي براي آموزش مسايل زناشويي براي افراد وجود دارد كه مي‌توانيد مسايل زناشويي را در آن‌ها بياموزيد. همچنن مي‌توانيد از مشاوره حضوري، تلفني و تلگرامي براي مطرح كردن سوالات خود استفاده كنيد.
در جلسات مشاوره جنسي، درمانگر ارزيابي دقيقي در مورد مشكل شما به عمل خواهد آورد و در صورتي كه نيازمند آموزش خاصي باشيد اطلاعات كافي را در اختيارتان قرار خواهد داد و باورهاي اشتباه در مورد رابطه جنسي را اصلاح خواهد كرد. علاوه بر اين اگر اختلالي در عملكرد جنسي شما يا همسرتان وجود داشته باشد روانشناس مي‌تواند علل آن را پيدا كرده و روند درماني را آغاز كند. از جمله رايج ترين اختلالات جنسي مي‌توان به اختلال زودانزالي در مردان و ناتواني در رسيدن به ارگاسم در زنان اشاره كرد. براي اطلاع از باورهاي مخرب رابطه جنسي و زناشويي و نحوه رسيدن به تفاهم جنسي با همسر كليك كنيد. 

 

جلسات مشاوره جنسي به چه صورت است؟

مشاوره جنسي مانند ساير روش هاي روان درماني است. شما با صحبت در مورد نگراني ها، احساسات و تجربيات خود مسائل و مشكلات را بر طرف مي سازيد و يا براي رابطه جنسي بهتر آماده مي شويد. درمان گر به شما كمك مي كند تا با استفاده از برخي مكانيزم هاي مقابله اي بتوانيد پاسخ هاي خود در رابطه جنسي را تقويت كنيد و كيفيت زندگي جنسي خود را ارتقا دهيد. در جلسات اوليه با توجه به نظر درمان گر ممكن است ترتيب ديدار ها متفاوت باشد. مثلا در ابتدا با هر دوي شما با هم صحبت كند و يا فقط با يكي از شما گفتگو نمايد.
طي اين صحبت ها درمان گر تلاش مي كند تا ريشه مشكلات را شناسايي نمايد. با هر جلسه كه پيش مي رويد درمانگر به شما كمك مي كند تا مديريت بهتري داشته باشيد و نگراني هاي خود را كنترل كنيد؛ نگراني هايي كه ممكن است باعث اختلالاتي در رابطه جنسي شود. در هر جلسه درماني درمان گر به شما راهكارهايي را ارائه مي دهد و مي خواهد تا قرار بعدي آن ها را انجام دهيد و تأثير راهكار ها را در رابطه خود به او گزارش دهيد. در صورتي كه مشاور مشكوك شود كه اختلالات و مشكلات جنسي به دليل مشكلات جسماني است شما را به يك پزشك متخصص ارجاع مي دهد.

نكات مهم قبل از دريافت مشاوره جنسي

ممكن است برخي افراد قبل از شروع مشاوره جنسي نگراني‌هايي داشته باشند. در ادامه به بررسي نكاتي مي پردازيم كه به شما كمك مي كند مشاوره جنسي خوبي داشته باشيد. اين نكات به شرح زير هستند:

1. رابطه زناشويي | نزديكي به محل زندگي

زماني كه مي خواهيد در مورد انتخاب درمانگر جنسي خود تصميم بگيريد بسيار مهم است كه به مكان مطب درمان گر و مشاور خود توجه نماييد. دور بودن بسيار زياد مطب از محل زندگي شما باعث مي شود تا خيلي زود از رفتن به آن جا خسته شويد و ديگر جلسات مشاوره را ادامه ندهيد. توجه داشته باشيد كه مشاوره جنسي تنها با يك جلسه قابل انجام نيست و حداقل به چند جلسه درمان نياز است.

2. راحتي با مشاور

بسيار مهم است كه هم شما و هم همسرتان با مشاور احساس راحتي داشته باشيد. در صورتي كه به هر دليلي با درمان گر خود راحت نيستيد، مي‌ توانيد به دنبال مشاور ديگري بگرديد و هيچ لزومي در ادامه جلسات مشاوره تنها با يك درمان گر وجود ندارد. البته كه ضروري است درمان را با يك مشاوره ادامه دهيد اما در اين مسير بايد درمان گري را بيابيد كه با او راحت باشيد.

3. رابطه زناشويي | انفرادي يا زوجي

برخي از افراد در رابطه با چگونگي شركت در جلسات مشاوره احساس نگراني مي كنند؛ مثلاً ممكن است شما در حضور همسرتان از صحبت درباره مشكلات و نگراني هاي جنسي خود احساس خجالت بكنيد و يا معذب باشيد. شما مي توانيد به مشاور خود بگوييد كه ترجيح مي دهيد جلسه ‌اي را به تنهايي با او صحبت بكنيد.

4. مشخص كردن برنامه درماني

در جلسات اول پس از اين كه مشاور مشكلات شما را تشخيص داد، يك برنامه درماني به شما ارائه مي دهد و براي تان مشخص مي كند كه با چه برنامه‌اي پيش مي رويد پس از گذشت چند جلسه هنگامي كه تغييرات مثبتي مشاهده شود و يا هيچ تغييري به وجود نيايد، درمان گر تغييراتي در برنامه درماني خود خواهد داد و شما را نيز در جريان قرار مي دهد.

پاسخ به سوالات در مورد روابط زناشويي قبل از ازدواج

بهترين روش پاسخ به مسائل زناشويي قبل از ازدواج شركت كردن در كارگاه‌هاي آموزشي و مطالعه كتاب هاي مناسب در اين زمينه است. همچنين در مشاوره پيش از ازدواج نيز مي توانيد مسائل جنسي خود را مطرح كنيد. آموزش روابط زناشويي قبل از ازدواج توسط مشاوران مجرب، روشي مناسب براي بالابردن كيفيت ارتباطات جنسي زوجين است. در اين آموزش ها و جلسات مشاوره جنسي، در مورد روش هاي مراقبت و كنترل بارداري نيز مطالب مفيدي ارائه مي شود.
ارتقاي كيفي ارتباطات جنسي موجب اجتناب از اختلافات زوجين و همچنين افزايش طراوت و شادابي آن ها مي شود و انرژي بيشتري براي ادامه زندگي به ايشان مي بخشد؛ چرا كه سلامت جنسي به عنوان بخشي از سلامت روان در نظر گرفته مي‌شود و نارضايتي از آن اختلالات روحي و هيجاني زيادي را به بار مي آورد. در نتيجه براي آن كه زندگي سالمي را بسازيد از همان دوران پيش از ازدواج در پي كسب اطلاعات بيشتر براي افزايش كيفيت رابطه جنسي باشيد. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

 

رابطه زناشويي | مشاوره جنسي تلفني

همان طور كهه گفته شد مشاوره جنسي يك مساله بسيار مهم است كه مي تواند بسياري از مشكلات را درمان كرده و يا كيفيت رابطه جنسي و حتي عاطفي زوجين را تا حد بسيار زيادي ارتقا دهد. اما با توجه به باور هاي فرهنگي، صحبت در مورد مسائل جنسي هنوز براي بسياري از افراد تابو است و نمي توانند براي حل مشكلات شان به يك درمان گر مراجعه كنند. اما اين مساله نيز راهكار دارد؛ شما مي توانيد به دنبال مشاوره هايي برويد كه به صورت تلفني هستند؛ مشاوره تلفني همان كيفيت مشاوره حضوري را دارد و درمان گر از طريق تلفن با هر دوي شما صحبت كرده و در جهت حل مسائل و مشكلات ياري تان مي كنند. براي افزايش اطلاعات درمورد مشاوره جنسي كليك كنيد.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

مركز مشاوره حامي هنر زندگي با گرد آوري كادري مجرب و متخصص اين امكان را مهيا كرده تا در هر كجا كه هستيد به صورت تلفني با متخصصان اين مركز صحبت نماييد و با صرف وقت و هزينه كم تر، بهترين خدمات مشاوره اي را دريافت نماييد. متخصصان و روانشناسان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در هر كجا كه هستيد به صورت تلفني ياري تان كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع:رابطه زناشويي

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه زناشويي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رابطه زناشويي،
موضوع:
[ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۹:۱۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی