مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

سكس چيست ؟

سكس از قديمي ترين رفتار انسان ها است كه در فرهنگ هاي مختلف به نحوه ي متفاوتي انجام مي گيرد. به رابطه ي جنسي كه ميان دو غير هم جنس به وجود مي آيد سكس گفته مي شود. تفاوت بين رابطه ي جنسي و آميزش جنسي در اين است كه آميزش جنسي به منظور نزديكي عاشقانه بين دو انسان است و رابطه ي جنسي (سكس) با هدف لذت و ميل اتفاق مي افتد كه به دخول مي انجامد و در صورت موفقيت و انجام برانگيختگي جنسي، دو نفر به انزال و ارگاسم مي رسند. سكس در واقع به توليد مثل مي انجامد كه اين خود باعث افزايش زاد و ولد و افزايش جمعيت مي شود.

سكس يك رفتار طبيعي محسوب مي شود و هم چنان كه بدن انسان ها نيازمند غذا و خواب كافي است، نياز به رابطه جنسي نيز دارد. وجود رابطه جنسي (سكس) همان طور كه يك نياز محسوب مي شود، باعث تحكيم روابط زناشويي شده و همين امر كمك مي كند به اين كه شاهد روابطي با دوام در بستر جامعه باشيم. از آنجا كه اين رفتار بسيار قابل اهميت هست، يكي از مهم ترين دلايلي كه باعث جدايي و حتي طلاق عاطفي در بين زوجين مي شود، كمبود يا نبود رابطه جنسي در بين زوجين هست. از همين رو اين نياز و رفتار انساني در امر تحكيم خانواده بسيار اهميت دارد.


فوايد سكس

از نظر روانشناختي اثر سكس مي تواند به بهبود زندگي از نظر رواني و هم چنين بهبود خلق و خوي افراد و كاهش استرس بيانجامد. كه اين مساله باعث تقويت صميميت در بين زوجين مي شود كه همين امر تاثير بسيار مثبتي در رويارويي با مشكلات زندگي زوجين دارد. از نظر زيست شناختي اين عمل در تقويت سيستم ايمني بدن و هم چنين در بهبود عادات خواب و كاهش روند پيري بسيار حائز اهميت است. سكس در واقع باعث كاهش افسردگي مي شود و اين رفتار را غالبا براي زوجيني كه در معرض اختلافات جزئي به سر مي برند، توصيه مي كنند. سكس نه تنها باعث لذت است بلكه هم چنين به سلامت افراد كمك مي كند.

اين رفتار از نظر جسمي همچنين مي تواند خطر ابتلا به سرطان را در هر دو نفر كاهش دهد. غالبا سكس و رابطه جنسي مي تواند باعث افزايش ميل جنسي در هر دو فرد شود كه اين خود باعث درمان بسياري از مشكلاتي مي شود كه مي توانند با جلوگيري از سكس به وجود آيند. بسياري از تحقيقات علمي خبر از اين مي دهند كه سكس رابطه مستقيمي با كاهش فشار خون دارد و همين امر موجب مي شود بدن از خطر حمله قلبي تا حدي در امان باشد. مطالعات نشان مي دهند كه عمل سكس مي تواند براي مردان باعث كاهش ابتلا به سرطان پروستات شود و از آن جايي كه سرطان پروستات يكي از بيماري هاي شايع در امر كشتن است، يكي از راه هاي بسيار مفيد در كاهش آن، مي تواند سكس باشد.

سكس گروهي چيست؟

نوعي رابطه ي جنسي كه ناشي از انحرافات جنسي است وجود دارد كه در آن افراد گرايش به اين دارند كه به طور هم زمان با بيش از دو نفر در حال سكس باشند. اين نوع رابطه ي جنسي مي تواند به خودي خود روابط صميمي و محبت بين زوجين را ازبين ببرد؛ چرا كه باعث دور شدن زوجين از هم مي شود. تمايل افراد براي كسب يك رابطه متفاوت و متنوع باعث مي شود دست به چنين اعمالي بزنند. اين افراد از آنجا كه سكس عادي و دو نفره برايشان به يك عادت تكراري تبديل شده است، از همين رو تمايل به انجام سكس گروهي دارند. براي اطلاع بيش تر در زمينه سكس گروهي كليك كنيد.

دليل تمايل به سكس گروهي

اين نوع رابطه ي جنسي مي تواند ناشي از اين باشد كه در بسياري از مواقع، تكراري شدن رابطه ي جنسي براي زوجين، اين تمايل را به وجود مي آورد كه بخواهند در رابطه جنسي شان تنوعي وجود داشته باشد. تمايل به وجود فردي ديگر در سكس بين زوجين يك اصل ويرانگر در روابط زناشويي بين زوجين محسوب مي شود. در بسياري از موارد، افراد با يك ذهنيت ديگري دست به انجام سكس گروهي مي زنند و سپس به نتيجه مطلوبي نخواهند رسيد جز اين كه رابطه سالم خود را از دست داده اند و مهم تر آن كه زوجين هم از نظر عاطفي و هم از نظر جنسي از هم فاصله مي گيرند.

از دلايل مهم ديگر در برقراري سكس گروهي تبليغات مضر و نامناسب صنعت پورن است كه در اين تبليغات با به كارگيري برخي عوامل و نشان دادن صحنه هاي اغراق گرايانه و اشتباه فرد بيننده را به اين نگرش مي رساند كه برقراري سكس گروهي بسيار پر لذت تر از سكس معمولي است. از همين رو با انحراف ذهن بينندگان و سوق دادن آن ها به اين نگرش كه اين سكس لذت فراواني دارد، يك رويدادي در بستر جامعه و در نسل جوان كه مخاطب اين صنعت هستند، ايجاد مي كند و آن ها را ترغيب مي كند كه به جاي سكس معمولي از سكس گروهي استفاده كنند.

سكس گروهي گنگ بنگ

اين نوع رابطه جنسي كه از روم باستان بر گرفته شده است، به بيش از دو نفر در هنگام آميزش جنسي اطلاق مي شود. فرد مفعول به جز برقراري رابطه ي جنسي با فرد اول، دست به اعمال ديگري از جمله ليسيدن آلت تناسلي فرد دوم مي زند. اين آميزش جنسي با تمايل فرد مفعول انجام مي گيرد و اجباري در آن نيست، از همين رو اين نوع رابطه ي جنسي مي تواند يك اختلال جنسي محسوب شود و اگر درمان نشود، مي تواند منجر به پريشاني و احساس بي ارزش بودن در فرد شده و در نهايت فرد به احساس پوچي مي رسد؛ پس نياز به درمان دارد.

اين نوع رابطه جنسي از نظر روانشناختي يك امر غير طبيعي محسوب مي شود چرا كه مي تواند باعث آسيب هاي جسمي و رواني به فرد مفعول شود. از همين رو افراد بايد اين نگرش خود را به رابطه جنسي تغيير و در جهت بهبود روابط خود اقدام كنند. براي اطلاع بيش تر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

معايب سكس گروهي گنگ بنگ

از آن جايي كه اين رابطه جنسي يك انحراف و اختلال جنسي محسوب مي شود، مي تواند آسيب هايي را براي فرد به همراه داشته باشد كه عبارتند از:

1. وابستگي اشتباه

در بسياري از مواقع اين نوع رابطه جنسي مي تواند باعث ايجاد وابستگي اشتباه در بين افراد باشد. از آنجايي كه اين نوع رابطه جنسي مي تواند براي افراد لذت بخش تر از يك رابطه جنسي عادي باشد، از همين رو استمرار در برقراري اين نوع رابطه جنسي مي تواند باعث ايجاد يك وابستگي عاطفي غلط بشود. ايجاد اين نوع وابستگي مي تواند باعث از بين رفتن روابط عاطفي همسران شده و حتي از ديد همسران، خيانت محسوب مي شود. براي اطلاع بيش تر در زمينه خيانت كليك كنيد.

2. ازبين رفتن صميميت و محبت بين زوجين

از آن جايي كه اين نوع سكس به افراد ديگري نياز دارد تا عنوان سكس گروهي را بگيرد، مي تواند باعث از بين رفتن حس عشق و صميميت در بين زوجين شود. در بسياري از موارد احساس حسادت از اين كه شريك جنسي فرد حالا نياز هاي جنسي خود را به گونه اي ديگر و با حضور افراد ديگر برآورده مي كند و هم چنين احساس ناراحتي از اينكه حس مي كند همسرش به او خيانت كرده است، از همين رو استمرار در امر سكس گروهي، مي تواند باعث ازبين رفتن احترام در بين زوجين و هم چنين ازبين رفتن محبت و صميميت در بين آن ها شود. براي اطلاع بيش تر در زمينه صميميت بين زوجين كليك كنيد.

3. سكس گروهي گنگ بنگ | كاهش تمايل به رابطه معمولي

در اين نوع سكس از آن جايي كه تنوع در رابطه وجود دارد، فرد را ترغيب مي كند كه ديگر مايل به رابطه ي به اصطلاح سالم با شريك جنسي خود نباشد. چرا كه وجود سكس گروهي گنگ بنگ باعث مي شود افراد ديگر براي برقراري رابطه جنسي عادي اقدامي نكنند و ميل آن ها به انجام سكس گروهي بسيار بيش تر از ميل شان براي برقراري رابطه سالم باشد.

4. احساس بي ارزش بودن

استمرار اين نوع سكس باعث سرخوردگي براي فرد مفعول مي شود. اين مساله باعث مي شود پريشان احوالي و كم كم احساس بي ارزش بودن در فرد شكل بگيرد. اين افراد به مرور زمان به اين نتيجه مي رسند كه بر قراري اين نوع رابطه جنسي نمي تواند آن ها را از لحاظ عاطفي ارضاع كند و نگاه شان به خود چنين مي شود كه تنها براي ارضاع كردن افراد فاعل از آن ها استفاده مي شود و پس از آن احساس كمبود عاطفي در وجودشان شكل مي گيرد.

5. افزايش بيماري هاي مقاربتي

به علت اين كه در اين نوع رابطه و آميزش جنسي، چند نفر درگير هستند و به طور هم زمان دخول چندگانه اتفاق مي افتد از همين رو ابتلا به اين بيماري ها افزايش ميابد. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه بيماري هاي مقاربتي كليك كنيد.

درمان سكس گروهي گنگ بنگ

از آن جايي كه اين سكس، يك اختلال و يك انحراف جنسي محسوب مي شود به همين دليل نياز به درمان دارد. اين نوع سكس نه تنها باعث بروز بيماري هاي رواني مي شود بلكه حتي باعث بروز بسياري از بيماري هاي جسمي هم در افراد مي شود كه اين خود در انتها مي تواند آمار ابتلا به بيماري هايي نظير ايدز را افزايش دهد. پس بهترين روش درماني براي اين اختلال، مراجعه به مشاوران جنسي مي باشد. اين مشاوران با ارائه پرسشنامه هايي به فرد و هم چنين ارائه راهكار هايي مي توانند باعث درمان اين اختلال و انحراف جنسي شوند. البته كنترل و درمان اين اختلال از آن جايي كه بيش تر جنبه رواني دارد تا حدي دشوار است و به تحمل بالايي نياز دارد. براي اطلاع بيش تر در زمينه درمان اختلالات جنسي كليك كنيد.

در نهايت، از آن جايي كه در جوامع انساني بروز اين رفتار از نظر روانشناختي يك اختلال و حتي يك انحراف جنسي محسوب مي شود و مي تواند مشكلات بسياري را در بستر فرهنگي ايجاد كند، و هم چنين از منظر جامعه شناسي مي تواند در كاهش جمعيت و ميل افراد به اين نوع سكس را افزايش دهد و جامعه را و مسير جامعه را به سمت اشتباهي سوق دهد و از آن جايي كه در جوامع اسلامي بروز چنين رفتار هايي بسيار نهي شده است و حتي در بستر خانوادگي به شدت غير قابل قبول است، از همين رو نياز به درمان آن، يك امر بسيار حائز اهميت است. از همين رو با مراجعه به مشاوران و روانشناسان مجرب كه در اين حيطه فعاليت مي كنند، مي توان اين نوع رفتار نابهنجار را ريشه يابي و درمان كرد. براي كسب اطلاع در زمينه سكس تراپي كليك كنيد.

مركز مشاوره حامي هنر زندگي

با توجه به افزايش فشارهاي رواني و استرس هاي روزمره، امروزه بسياري از افراد نياز دارند از خدمات روانشناسي استفاده كنند اما با توجه به به مشكلاتي هم چون كمبود وقت و يا مسائل اقتصادي ممكن است برخي از افراد چشم بر روي اين نياز خود ببندند و از دريافت مشاوره پشيمان شوند. مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي با گردآوري كادري مجرب و متخصص اين امكان را مهيا كرده تا به صورت تلفني با متخصصان تماس بگيريد.

در مشاوره تلفني هزينه كم تري پرداخت مي شود و مسائلي هم چون رفت و آمد و معطلي نيز حذف مي شود. در مشاوره تلفني كيفيت جلسات مشاوره به هيچ عنوان پايين نمي آيد و مي توانيد كل فرايند درمان را به صورت تلفني پيش ببريد. متخصصان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در زمينه حل مسائل و مشكلات ياري تان كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع: سكس گروهي گنگ بنگ

براي دريافت مشاوره در زمينه سكس گروهي گنگ بنگ مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سكس گروهي گنگ بنگ،
موضوع:
[ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۳:۰۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی