مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...


تفاوت انزال و ارگاسم در مردان

در مورد مردان دو حالت انزال و ارگاسم قابل تصور است. انزال به معناي خروج مايع مني از آلت تناسلي است و ارگاسم به معناي انقباض ماهيچه‌هاي لگنچه مي‌باشد. ارگاسم در مردان هميشه با انزال همراه است، اما انزال مردان هميشه به معناي وقوع ارگاسم نيست. ممكن است مرد پس از قدري تحريك جنسي به انزال برسد، اما اگر اين انزال با انقباض ماهيچه‌هاي لگنچه همراه نباشد، ارگاسم در وي اتفاق نيفتاده است.

 

ارگاسم در مردان چگونه است؟

لذت ارگاسم در مردان و زنان تفاوت چنداني ندارد، اما شكل ظاهري آن در مردان و زنان با هم تفاوت دارد. مردان قبل از رسيدن به ارگاسم، نقطه‌اي تحت عنوان نقطه بدون برگشت را پشت سر مي‌گذارند. در اين نقطه، مردان ناگزير از انزال هستند و ديگر نمي‌توانند جلوي آن را بگيرند، در حالي كه در زنان چنين نيست و زنان هرموقع كه بخواهند مي‌توانند از وقوع ارگاسم جلوگيري كنند.

در نقطه بدون برگشت، مني (مايع سفيد رنگ) از داخل مجراي ادرار به سمت سر آلت تناسلي پمپ شده و با جهش از آن خارج مي‌شود. مردان وقتي به ارگاسم مي‌رسند، ديگر نمي‌توانند از آن برگردند و پس از اين مرحله حتما انزال صورت مي‌گيرد. پس ارگاسم در مردان با جهش مني از آلت آن‌ها همراه است كه تشخيص ارگاسم مردان را بسيار ساده مي‌نمايد.

 

مراحل ارضا شدن (ارگاسم) در مردان

ارضا در مردان شامل چهار مرحله اصلي است كه تعداد مراحل و علائم هر كدام در زير به اختصار به آن پرداخته شده است.

1.مرحله تحريك شدن 

-گرفتگي رگ‌هاي پا و قلب

-نعوظ آلت تناسلي

-بالا رفتن ضربان قلب

-بلند شدن نسبي بيضه‌ها

-افزايش سايز بيضه‌ها

2.مرحله اوج در فرايند ارضا در مردان

-بزرگ شدن بيشتر سر آلت تناسلي و بيضه‌ها

-بلند شدن كامل بيضه

-بنفش شدن سر آلت تناسلي

-نفس نفس زدن تند

3.مرحله ارگاسم (ارضا شدن) در مردان

-دفع مايع مني (مايع سفيد رنگ)

-خارج شدن اسپرم و مايعات از رگ كنار بيضه

-كشيده شدن ماهيچه‌هاي لگنچه

-افزايش ضربان قلب و نفس زدن

-بسته شدن عضله تنگ كننده مجاري ادرار

-سفت شدن پروستات

4.مرحله فروكش (پس از انزال)

-از بين رفتن تحريك جنسي

-خوابيدن آلت تناسلي بعد از ارضا در مردان

-جمع شدن پوست بيضه

-شل شدن عضلات

-كاهش ضربان قلب

 

اختلالات انزال و ارگاسم در مردان

نقص در عملكرد جنسي در مردان مي‌تواند منجر به زود انزالي، دير انزالي و يا ناتواني جنسي شود؛ اما به ندرت از انزال بدون ارگاسم صحبتي شده است. در مرداني كه اين مشكل را دارند، ميل جنسي و قدرت نعوظ در آن‌ها طبيعي است. فعاليت جنسي اين افراد عادي است تا زماني كه رابطه‌ جنسي به اوج خود مي‌رسد و مرد اسپرم آزاد مي‌كند و انزال اتفاق مي‌افتد، بدون اينكه ارگاسم را احساس كند.

براي آشنايي بيشتر در زمينه زودانزالي و ديرانزالي كليك كنيد. 

راه هاي بهبود انزال و كنترل بر اندام‌هاي جنسي

هم مردها و هم زن‌ها مي‌توانند با منقبض كردن ارادي عضلات لگن، ميان‌تنه خود را قوي كنند. تقويت اين عضله در بهبود بدكاري انزال، انزال زودرس و همچنين ارگاسم بدون انزال بسيار موثر است. اين همان عضله‌اي است كه براي متوقف كردن جريان ادرار از آن استفاده مي‌كنيد و در مواقع عادي مي‌توانيد با منقبض كردن و سپس رها كردن اين عضله آن را تقويت كنيد.

بعد از اينكه انزال اتفاق مي‌افتد، يك دوره بازسازي و ريكاوري وجود دارد كه در آن مرد قادر به انزال دوباره نيست. البته توانايي نعوظ وجود داشته اما يك دوره وقفه وجود دارد كه در هر مردي متفاوت است. اما اگر زمان انزال بسيار كوتاه است، پيش از مصرف هر دارويي براي درمان زود انزالي كليك كنيد.

 

منشاء اختلالات جنسي چيست؟

در توضيح اين پديده بايد گفت كه مغز مهمترين عضو جنسي بدن است. ارگاسم يكي از فرايندهاي مغز است، درحالي كه انزال يك واكنش كاملاً جسمي است. ازاين رو مغز در سيستم جنسي نقش بسيار مهمي دارد. به همين دليل است كه اكثر آسيب‌هاي عصب نخاعي و جراحي‌هاي لگن، باعث انزال بدون ارگاسم در مردان مي‌شود و تحت تاثير عوامل روحي رواني قرار دارد. در چنين مواردي مشاوره جنسي بهترين گزينه درماني مي‌باشد.

در اين راستا مركز مشاوره حامي هنر زندگي با سابقه چندين ساله در ارائه خدمات درماني در زمينه‌هاي مختلف روانشناسي جزء بهترين و جامع ترين مراكز خدمات روانشناسي است كه مي‌تواند به شما در اين زمينه كمك كند. همچنين مركز حامي هنر زندگي با گردهم آوري جمعي از متخصصين توانسته خدمات خود را با بالاترين سطح كيفيت ارائه دهد و امكان مشاوره حضوري و تلفني را براي افراد امكان پذير كند. كافي است كه با انجام يك كليك از خدمات مركز مشاوره روانشناسي بهره مند شويد. براي اطلاع بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

 

مركز مشاوره حامي هنر زندگي

با توجه به افزايش فشارهاي رواني و استرس هاي روزمره، امروزه بسياري از افراد نياز دارند از خدمات روانشناسي استفاده كنند اما با توجه به به مشكلاتي هم چون كمبود وقت و يا مسائل اقتصادي ممكن است برخي از افراد چشم بر روي اين نياز خود ببندند و از دريافت مشاوره پشيمان شوند. مشكلات جنسي بخش بسيار مهم و حياتي در زندگي افراد هستند و لازم است كه براي درمان آن ها گامي اساسي برداشت.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي با گردآوري كادري مجرب و متخصص اين امكان را مهيا كرده تا به صورت تلفني با متخصصان تماس بگيريد. در مشاوره تلفني هزينه كم تري پرداخت مي شود و مسائلي هم چون رفت و آمد و معطلي نيز حذف مي شود. در مشاوره تلفني كيفيت جلسات مشاوره به هيچ عنوان پايين نمي آيد و مي توانيد كل فرايند درمان را به صورت تلفني پيش ببريد . متخصصان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در زمينه حل مسائل و مشكلات ياري تان كنند. براي كسب اطلاع در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول درباره ارضا در مردان

آيا مردان مي‌توانند ارگاسم چندگانه را تجربه كنند؟

به طور كلي مردان نمي‌توانند به مانند زنان ارگاسم چندگانه را تجربه كنند و معمولا مردان بعد از ارضا شدن نسبت به رابطه تا چند ساعت بي علاقه مي‌شوند. با اين حال تنها مي‌توان با تقويت ماهيچه‌ها باعث كنترل انزال گرديد تا رابطه طولاني تري را تجربه نماييد. 

آيا ارگاسم دروغين در مردان نيز رخ مي‌دهد؟

بسياري تصور مي‌كنند كه ارگاسم دروغين فقط در خانم‌ها است در صورتي كه اين امر مي‌تواند در مردان نيز رخ دهد و به دلايل مختلفي از جمله طولاني بودن زمان رابطه جنسي، خودارضايي، دردناك بودن رابطه و... اتفاق مي‌افتد. براي حل اين مسئله بهتر است صداقت به خرج داده و با همسرتان در اين باره صحبت كنيد. همچنين خواندن مقاله ارگاسم دروغين مي‌تواند به شما كمك كننده باشد.

منبع: ارضا شدن مردان

براي دريافت مشاوره در زمينه ارضا شدن مردان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ارضا شدن مردان،
موضوع:
[ ۵ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۶:۵۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی